Last news in Fakti

29 Декември, 2021 13:00 9 008 43

Край! Hyundai спря разработката на двигатели с вътрешно горене

  • hyndai-
  • двигатели с вътрешно горене-
  • ioniq

Корейската компания ще се ориентира в друга посока

Край! Hyundai спря разработката на двигатели с вътрешно горене - 1

Редица компании потвърдиха, че ще спрат да разработват двигатели с вътрешно горене в близките години, но от Hyundai изглежда направиха огромна стъпка в тази посока, като спряха разработването на нови бензинови и дизелови двигатели още тази година, след като по-рано се появиха слухове за това.

Край! Hyundai спря разработката на двигатели с вътрешно горене

Информацията за това идва от Buisness Korea и The Korea Economic Daily, според които работниците са получили съобщение, че разработката на конвенционалните двигатели е достигнала своя край. От корейската компания все още не са потвърдили нищо, но се очаква това да се случи в следващите дни.

Край! Hyundai спря разработката на двигатели с вътрешно горене

„Разработката на нашите двигатели е голямо постижение, но ние трябва да променим системата, за да създадем бъдещи иновации, върху постиженията от миналото“, според корейските издания, това са думи на шефът на отдела за разработка – Чунг-Кук Парк до работниците.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 43 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванчо

    53 26 Отговор
    Споко, скоро пак ще започнат. Електрификацията не е навлязла чак толкова, че да замени изцяло индустрията с ДВГ.
  • 2 Пак добре

    26 47 Отговор
    Че не са залитнали като Toyota, да хвърлят милиарди в разработка на водородни леки автомобили, които досега бяха бъдещето и все бъдещето оставаха, но вече и бъдеще нямат.

    Бъдещето очевидно е на електрическите автомобили. Най-накрая им дойде времето след век забвение.

    Коментиран от #37

  • 3 куку руку ку

    31 28 Отговор
    Че те имат ли свои двигатели? Май ползват чужди и само сменят кода на двигателя.

    Коментиран от #17

  • 4 Джок Съдбата

    23 42 Отговор
    Нееее, защоооо???? Кой ще купува петрола на Путя и мазните шейхове, ако няма да има автомобили на бензин и нафта?

    Коментиран от #5, #15

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 куреец

    28 21 Отговор
    те и без това не им се отдаваха...
  • 7 Alex

    57 9 Отговор
    И по-добре, че по-нантатъшна разработка би означавало да направят еднобутален 30 кубиков двигател с 4-ри турбокомпресора, 8 дисплея по 28 инча и 20 процесора с 256 GB памет и 8 GB RAM.

    Коментиран от #13

  • 8 Ироничен

    47 4 Отговор
    Никой нищо не разработва поне от 10 години. Свалят обема и надеждността, пък кичат филтри.
  • 9 Човек с памет

    37 28 Отговор
    Интересен двигател на Хюндай/Киа не е имало, така че загубата не е голяма. Ако Ферари/Мазерати се откаже, тогава вече сме загазили. Ще е настъпило едно доста безцветно бъдеще.

    Коментиран от #11, #29

  • 10 Иванкин

    31 9 Отговор
    Те така и не разработваха, а взимаха двигателите на Мицубиши и само ги имплементираха в техните кошове, под предният капак.

    Коментиран от #42

  • 11 qwerty

    19 4 Отговор

    До коментар #9 от "Човек с памет":

    Имат един 6 цилиндров дизел, който се вгражда само е един модел на марката. До момента проблеми с него не съм имал, но още е рано все пак е на малко километри. Всичко друго е Мицу.
  • 12 Аз71

    23 11 Отговор
    Споко. То ток няма,така че купувайте. Малоумници с перални
  • 13 Сийка

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Alex":

    .....и 200 к.с. мощност!
  • 14 миролюб бенатов

    9 11 Отговор
    Край за Хюндай ?!
  • 15 pbdan

    45 2 Отговор

    До коментар #4 от "Джок Съдбата":

    Нефта не е само гориво. Битум(асфалт) и мазут за пътищата, пластмаси, изкуствен каучук, изкуствени влакна, керосин за авиацията, смазочни масла. Бензина и нафтата ще са "отпадък" и с ниска цена. Всъщност тежката пътно-строителна, транспортна, селскостопанска и военна техника едва ли ще минат скоро на ток.

    Коментиран от #18

  • 16 NikNay

    33 3 Отговор
    Това че спират разработването на ДВГ не означава че няма вече да произвеждат такива и няма да ги монтират в автомобили ....
  • 17 Мукуруку

    35 6 Отговор

    До коментар #3 от "куку руку ку":

    Не само , че имат , ами правят и двигатели за танкери и всякакъв вид кораби .....Само ако знаеш Хюндай и Кия колко са напред.....

    Коментиран от #28

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ха ха

    23 9 Отговор
    Рафиниране на петро ли? Много си смел... Аз там не смея. Как да го обясниш, че зеленясалата сделка е преформатиране на 150 години индустрия до 2050-та... Не можеш да обясниш на зомби логиката на минно дело, производство на метали, рафинирането на суров петрол и куп други неща. Зеленото зомби мисли като ма.нго за земеделеца: "Колко му е - ори, мели, яж!" . Същата работа, "купи, включи в контакта и карай"... лошото, че опоскаха маса пари на данъкоплатеца. Представяш ли си, с данъците си помагаме на сравнително заможни хора, които могат да си позволят електромобил!!! Глобал-социалистите ще ни докарат до просешка тояга. Ама, той Клаус Шваб си го каза - ще живеят в големи градове, няма да притежават нищо и ще са щастливи... съвсем като щастливите кокошки... прасета и там каквото.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Daro

    7 26 Отговор

    До коментар #20 от "ghost":

    Ама в Германия само изпадналяци карат корейки. А и за фирмени някакви закъсляци ги взимат само и бързо, бързо гледат да ги разкарат.
  • 23 GTE

    6 5 Отговор
    Едва ли зачертават и хибридните, а там трябва ДВГ. Изгубени в превода май, май....
  • 24 хххх

    9 3 Отговор
    НЕ Е НАПЪЛНО КОРЕКТНА СТАТИЯТА ,АМЕРИКАНСКАТА АГЕНЦИЯ ПО БЕЗОПАСНОСТ КОНСТАТИРА ДЕФЕКТ В ДВИГАТЕЛИТЕ ИМ НА ПОВЕЧЕТО МОДЕЛИ
  • 25 Alex

    7 4 Отговор
    Малко се съмнявам, че ще издеянат само с Ioniq 5 за 120 000 лв. До сега основният им сегмент от продажби в Европа бяха бюджетни автомобили и от тях печелеха, Същото се отнася и за КИА. Соната и по-горният клас се харчи основно на Азиатските пазари, но там за електрички са готови много малко територии.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 един от стадото

    7 6 Отговор

    До коментар #26 от "Qwerty":

    пиша ти шес ст. Но не забравяй, че всички конструкторски и дизайнерски бюра на корейците са в Европа, и ръководени основно от германци с опит. Пият вода от извора и налагат дори на изтока и Америка мнението си

    Коментиран от #39

  • 28 747327

    7 2 Отговор

    До коментар #17 от "Мукуруку":

    Правят и за тежка пътно строителна техника и не само двигатели, ами цели машини, багери, верижни индустриални неща. Също и Самсунг хеви индустриес правят едни от най-надеждните тежки машини, даваши много малко проблеми, заедно с хюндай хеви
  • 29 748483

    13 2 Отговор

    До коментар #9 от "Човек с памет":

    Ти като човек притежаващ и каращ редовно ферарита и мазератита ли споделяш личен опит.
  • 30 3-фазния

    8 13 Отговор
    ХХI в. кой ти кара изкопаеми брички на сок от динозаври? Кой ти се тресе и чади по светофарите? Кой ти виси по сервизите като изпрaзнен х.й? Кой ти обикаля авточастите като изгубена немска овчарка? Кой ти живее в газово и петролно робство? 100% чист, роден ток, 0 лв/км, 100% кеф! Само нема се плашите! Попа е казал - кога има любов, сеkса е неизбежен.

    Коментиран от #32

  • 31 Ай мъйне

    11 3 Отговор
    Лимита на коефициента на полезно действие на двигателя с вътрешно горене е достигнат.От тук нататък тази технология,за да се развива,няма да е рентабилна и надеждна.Това обаче НЕ ЗНАЧИ,че тя ще спре да се използва.Има достатъчно надеждни двигатели с високо КПД и нисък разход на гориво,съчетан с ниски вредни емисий.Това гръмко заглавие “КРАЙ” говори много за автора на темата…..
  • 32 NikNay

    15 3 Отговор

    До коментар #30 от "3-фазния":

    И как и с какво се произвежда тока бе теле замузено ? Ясно е че си от поколението което си мисли че кравите са лилави млякото идва от картонени кутии а зайците снасят шоколадови яйца....

    Коментиран от #33, #35, #38

  • 33 Тиесла

    7 2 Отговор

    До коментар #32 от "NikNay":

    Няма смисъл да обясняваш на прости хора,те никога няма да те разберат,както и този индивид.

    Коментиран от #36

  • 34 Антон

    8 3 Отговор
    Да ви питам виждали ли ств хюндай по-стар от 5-6 години в движение. Ахахаахах. Спирали с двг, да вминават да не спрат изцяло с колите, че като им видиш азиатските цени, очевидно много са си повярвали
  • 35 Хайл

    5 2 Отговор

    До коментар #32 от "NikNay":

    Като видиш кой е аФтор на "статията" спокойно го ИГНОРИРАШ ТОЯ ТЕСЛЬО МНОГОТО ИМЕНА,който сам си се коментира...просто е един не щастни к нед оклатен
  • 36 Хайл

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "Тиесла":

    Простака е само един с много никове - гален теслюф ганюф
  • 37 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "Пак добре":

    Тесльо иска ти се да копират тесла ама никой не иска да вземе боклук /тесла/така че и тази мечта няма да ти се изпълни
  • 38 Ще видиш как се произвежда ток

    7 8 Отговор

    До коментар #32 от "NikNay":

    Високите цени на газа в момента само ускоряват преминаването на възобновяеми източници, които ти гарантират ниска себестойност на тока, стабилна във времето, макар и с непостоянно производство.

    Вече десетки предприятия си инсталираха фотоволтаици по покривите, чиято инвестиция ще се върне в рамките само на година две при настоящите цени на тока и следващите 25-30 години ще доставят на собствениците си абсолютно безплатен ток всеки път като пекне слънце.

    Токът е стока която се купува и продава и хората не са толкова глупави да плащат безумни цени за ток произведен от изкопаеми горива доставени от монополисти, когато може да си го произведат от слънчева енергия която е безплатна и буквално пада от небето. При тези цени на тока, вече и съхранението му е по-евтино отколкото да си го купиш от мрежата.

    Дори в България ще откриват завод за производство на фотоволтаици с капацитет един гигават годишно - половината от мощността на АЕЦ Козлодуй. Заводът ще струва 150 милиона. Тоест с трите милиарда прахосани за АЕЦ Белене, можеше да построим 20 такива завода.
  • 39 Qwerty

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "един от стадото":

    Благодаря за забележката, прав си! Прекрасен пример за това как инженера е по важен от счетоводителя, особено когато търсиш подобрение на продукта за клиента. Чудно кога на японците ще им дойде! Правят някакви опити, ама плахи, много са консервативни, твърде много! А европейците пък са надути! Абе не е лесно😊

    Коментиран от #40

  • 40 един от стадото

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Qwerty":

    за това при мен на този етап не стои тази дилема, каква кола да карам. Карал съм и европейски, и чисто японски, и корейски/ още преди 25г едно Есперо, чист Опел Аскона- когато Опел беше още Опел и се представи при мен доста прилично/. Та за дилемата и решението ми. Просто е, но малцина се решават, а то поне при мен работи. ЯпоноАмериканско. Съчетава американската возия и комфорт с японската надеждност и здравина. Идеални коли няма, може би подарените, но с парите в джоба всеки търси разумния избор за себе. За мен е този, без да ангажирам никой с него
  • 41 Пхенян

    0 0 Отговор
    Фамилията на чичко Кимчо са се ги забранили и са се отказали още преди 50години!Тук там се среща някое возило от СССР или Германия, това обсолютно еко, а вижте иначе пред ядрените му мощности дори САЩ треперят..... хахаххаа....
  • 42 Борислав

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Иванкин":

    Това е точно така, но в коша е по-добре да си с дубликата на хюндай пред оригинала на Митцубишу.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.