Редица компании потвърдиха, че ще спрат да разработват двигатели с вътрешно горене в близките години, но от Hyundai изглежда направиха огромна стъпка в тази посока, като спряха разработването на нови бензинови и дизелови двигатели още тази година, след като по-рано се появиха слухове за това.
Информацията за това идва от Buisness Korea и The Korea Economic Daily, според които работниците са получили съобщение, че разработката на конвенционалните двигатели е достигнала своя край. От корейската компания все още не са потвърдили нищо, но се очаква това да се случи в следващите дни.
„Разработката на нашите двигатели е голямо постижение, но ние трябва да променим системата, за да създадем бъдещи иновации, върху постиженията от миналото“, според корейските издания, това са думи на шефът на отдела за разработка – Чунг-Кук Парк до работниците.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванчо
13:12 29.12.2021
2 Пак добре
Бъдещето очевидно е на електрическите автомобили. Най-накрая им дойде времето след век забвение.
Коментиран от #37
13:13 29.12.2021
3 куку руку ку
Коментиран от #17
13:13 29.12.2021
4 Джок Съдбата
Коментиран от #5, #15
13:15 29.12.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 куреец
13:24 29.12.2021
7 Alex
Коментиран от #13
13:25 29.12.2021
8 Ироничен
13:26 29.12.2021
9 Човек с памет
Коментиран от #11, #29
13:26 29.12.2021
10 Иванкин
Коментиран от #42
13:27 29.12.2021
11 qwerty
До коментар #9 от "Човек с памет":
Имат един 6 цилиндров дизел, който се вгражда само е един модел на марката. До момента проблеми с него не съм имал, но още е рано все пак е на малко километри. Всичко друго е Мицу.13:31 29.12.2021
12 Аз71
13:43 29.12.2021
13 Сийка
До коментар #7 от "Alex":
.....и 200 к.с. мощност!13:50 29.12.2021
14 миролюб бенатов
13:55 29.12.2021
15 pbdan
До коментар #4 от "Джок Съдбата":
Нефта не е само гориво. Битум(асфалт) и мазут за пътищата, пластмаси, изкуствен каучук, изкуствени влакна, керосин за авиацията, смазочни масла. Бензина и нафтата ще са "отпадък" и с ниска цена. Всъщност тежката пътно-строителна, транспортна, селскостопанска и военна техника едва ли ще минат скоро на ток.Коментиран от #18
13:56 29.12.2021
16 NikNay
14:34 29.12.2021
17 Мукуруку
До коментар #3 от "куку руку ку":
Не само , че имат , ами правят и двигатели за танкери и всякакъв вид кораби .....Само ако знаеш Хюндай и Кия колко са напред.....Коментиран от #28
14:40 29.12.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 ха ха
15:38 29.12.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Daro
До коментар #20 от "ghost":
Ама в Германия само изпадналяци карат корейки. А и за фирмени някакви закъсляци ги взимат само и бързо, бързо гледат да ги разкарат.16:45 29.12.2021
23 GTE
17:33 29.12.2021
24 хххх
17:39 29.12.2021
25 Alex
17:40 29.12.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 един от стадото
До коментар #26 от "Qwerty":
пиша ти шес ст. Но не забравяй, че всички конструкторски и дизайнерски бюра на корейците са в Европа, и ръководени основно от германци с опит. Пият вода от извора и налагат дори на изтока и Америка мнението сиКоментиран от #39
20:25 29.12.2021
28 747327
До коментар #17 от "Мукуруку":
Правят и за тежка пътно строителна техника и не само двигатели, ами цели машини, багери, верижни индустриални неща. Също и Самсунг хеви индустриес правят едни от най-надеждните тежки машини, даваши много малко проблеми, заедно с хюндай хеви20:27 29.12.2021
29 748483
До коментар #9 от "Човек с памет":
Ти като човек притежаващ и каращ редовно ферарита и мазератита ли споделяш личен опит.20:28 29.12.2021
30 3-фазния
Коментиран от #32
20:29 29.12.2021
31 Ай мъйне
20:51 29.12.2021
32 NikNay
До коментар #30 от "3-фазния":
И как и с какво се произвежда тока бе теле замузено ? Ясно е че си от поколението което си мисли че кравите са лилави млякото идва от картонени кутии а зайците снасят шоколадови яйца....Коментиран от #33, #35, #38
20:59 29.12.2021
33 Тиесла
До коментар #32 от "NikNay":
Няма смисъл да обясняваш на прости хора,те никога няма да те разберат,както и този индивид.Коментиран от #36
21:20 29.12.2021
34 Антон
22:11 29.12.2021
35 Хайл
До коментар #32 от "NikNay":
Като видиш кой е аФтор на "статията" спокойно го ИГНОРИРАШ ТОЯ ТЕСЛЬО МНОГОТО ИМЕНА,който сам си се коментира...просто е един не щастни к нед оклатен22:37 29.12.2021
36 Хайл
До коментар #33 от "Тиесла":
Простака е само един с много никове - гален теслюф ганюф22:38 29.12.2021
37 Хайл
До коментар #2 от "Пак добре":
Тесльо иска ти се да копират тесла ама никой не иска да вземе боклук /тесла/така че и тази мечта няма да ти се изпълни22:44 29.12.2021
38 Ще видиш как се произвежда ток
До коментар #32 от "NikNay":
Високите цени на газа в момента само ускоряват преминаването на възобновяеми източници, които ти гарантират ниска себестойност на тока, стабилна във времето, макар и с непостоянно производство.Вече десетки предприятия си инсталираха фотоволтаици по покривите, чиято инвестиция ще се върне в рамките само на година две при настоящите цени на тока и следващите 25-30 години ще доставят на собствениците си абсолютно безплатен ток всеки път като пекне слънце.
Токът е стока която се купува и продава и хората не са толкова глупави да плащат безумни цени за ток произведен от изкопаеми горива доставени от монополисти, когато може да си го произведат от слънчева енергия която е безплатна и буквално пада от небето. При тези цени на тока, вече и съхранението му е по-евтино отколкото да си го купиш от мрежата.
Дори в България ще откриват завод за производство на фотоволтаици с капацитет един гигават годишно - половината от мощността на АЕЦ Козлодуй. Заводът ще струва 150 милиона. Тоест с трите милиарда прахосани за АЕЦ Белене, можеше да построим 20 такива завода.
23:20 29.12.2021
39 Qwerty
До коментар #27 от "един от стадото":
Благодаря за забележката, прав си! Прекрасен пример за това как инженера е по важен от счетоводителя, особено когато търсиш подобрение на продукта за клиента. Чудно кога на японците ще им дойде! Правят някакви опити, ама плахи, много са консервативни, твърде много! А европейците пък са надути! Абе не е лесно😊Коментиран от #40
23:22 29.12.2021
40 един от стадото
До коментар #39 от "Qwerty":
за това при мен на този етап не стои тази дилема, каква кола да карам. Карал съм и европейски, и чисто японски, и корейски/ още преди 25г едно Есперо, чист Опел Аскона- когато Опел беше още Опел и се представи при мен доста прилично/. Та за дилемата и решението ми. Просто е, но малцина се решават, а то поне при мен работи. ЯпоноАмериканско. Съчетава американската возия и комфорт с японската надеждност и здравина. Идеални коли няма, може би подарените, но с парите в джоба всеки търси разумния избор за себе. За мен е този, без да ангажирам никой с него08:54 30.12.2021
41 Пхенян
11:35 30.12.2021
42 Борислав
До коментар #10 от "Иванкин":
Това е точно така, но в коша е по-добре да си с дубликата на хюндай пред оригинала на Митцубишу.11:56 30.12.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.