Last news in Fakti

15 Януари, 2022 10:30 3 862 79

Пикапът на Tesla няма да влезе в производство и тази година

  • tesla-
  • cybertruck-
  • мъск

Поредно забавяне за Cybertuck

Пикапът на Tesla няма да влезе в производство и тази година - 1

Не можем да кажем, че тази новина ни изненадва, но все пак имахме някаква надежда, че през тази година ще видим серийният Cybertruck, след като няколко пъти пикапът бе засичан почти готов за серийно производство.

Пикапът на Tesla няма да влезе в производство и тази година

Сега тези надежди се изпариха, след като неизвестен източник е разкрил пред Reuters, че първите сглобени бройки ще се появят през първите месеци на 2023 година. Ще ви припомним, че на скоро от Tesla премахнаха цената на пикапа от сайта си, както и датата на която се очаква да започне производството.

Пикапът на Tesla няма да влезе в производство и тази година

За първи път Cybertruck бе показан през 2019 година, а първоначалните планове включваха доставяне на първите бройки през 2021 година. През август миналата година Мъск разкри, че производството ще стартира през 2022 година, а след това обяви, че то ще се забави до края на тази година.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    35 9 Отговор
    Балонът се надува, надува, надува .... и накрая се пука ! Големите балони се надува много !

    Коментиран от #11, #76

  • 2 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    27 7 Отговор
    А между другото Мъск май разпродава акциите и имотите си ! Защо ли 🤔

    Коментиран от #9, #77

  • 3 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    20 6 Отговор
    щото акциите ще отидат на кино!
  • 4 Никога и няма

    29 6 Отговор
    Да влезе, както десетките тъпотии на компютър измислени от рептилската компания на тоя профан Мъск
  • 5 Пилот на Ферари

    31 7 Отговор
    Това творение с дизайн от четвърти клас по трудово обучение не бих го купил по никой начин .

    Коментиран от #6

  • 6 верно е

    19 5 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    Прилича на редосеялка.
  • 7 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    19 3 Отговор
    Информация за размисъл ::: "Единадесет щата в САЩ изискват автопроизводителите да продават определен процент автомобили с нулеви вредни емисии до 2025 г. Ако не могат да го направят, автопроизводителите трябва да купуват регулаторни кредити от друг автопроизводител, който отговаря на тези изисквания, като например Tesla, която продава само електромобили.

    Това е доходоносен бизнес за Tesla, който ѝ е донесъл 3.3 млрд. долара през последните пет години и близо половината от тази сума само през 2020 г. Получените 1.6 млрд. долара от регулаторни кредити за миналата година надхвърлят значително нетната печалба на Tesla в размер на 721 млн. долара. Което означава, че в противен случай Tesla щеше да отчете нетна загуба през 2020 г.
    ‼️"Тези типове губят пари от продажбата на коли и печелят пари от продажбата на кредити. А тези кредити ще изчезнат,"📌 казва пред CNN Business Гордън Джонсън от GLJ Research, който е и един от най-големите песимисти относно акциите на производителя на електромобили.
    Ръководителите в Tesla признават, че компанията не може да продължи да разчита, че ще продължи да получава тези средства."

    Коментиран от #8

  • 8 Пак ли си в миналото

    8 15 Отговор

    До коментар #7 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Сега от турбо и Радев и Антиелектика на този родолюбив Ник ли се спря?

    Знам че за тебе времето няма значение, но за останалите ще напиша и заглавието заедно с датата на публикуването на статията от която цитираш. А ти през това време намери колко е печалбата на Тесла за последното тримесечие

    Статията е със заглавие:


    Нетната печалба на Tesla не идва от продажба на автомобили

    01 фев 2021 | 09:42

    Коментиран от #12, #15, #32, #56

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 набухвател

    8 18 Отговор
    Еййй...не омръзна ли ви да плюете по хора,които дърпат човечеството напред.Както казваше Игнат Раденков(едва ли да го знаете)-Ние ги возим в каруцата,а те ръчкат с тоягите в спиците!

    Коментиран от #26, #41

  • 11 Надуват се и продажбите

    9 16 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Балон се казва на нещо, което обещават, но няма нищо насреща. За 2021 година Илон Мъск обеща 750 000 продажби, включително cyber truck, но продаде 936 хиляди. Както виждаш е подценил търсенето и не му достигна производствен капацитет дори за старите модели, за да се напъва да произвежда нови.

    Производството на новите модели ще започне чак когато успее да задоволи търсенето на старите вече произвеждани модели.

    Напълно логично е ако тази година има материали, батерии и производствен капацитет за два милиона автомобила, което е горе-долу колкото продажбите на Mercedes и BMW, да си изпълни заявките за старите модели които са натрупани до 2023 година, и да започне производство на камиони, вместо да бърза да произвежда пикапа, за който със сигурност ще има производствени проблеми, защото никой досега не е произвеждал подобен сериен автомобил с екзоскелет от неръждаема стомана.

    Дори при започване на производството, в началото произвежданите бройки ще са малко, докато усвоят технологията, така че натрупаните 1, 5 милиона заявки за пикапа ще се произвеждат доста години, само докато си изпълни досегашните заявки.

    Коментиран от #45, #53

  • 12 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    16 6 Отговор

    До коментар #8 от "Пак ли си в миналото":

    Всеки с клавиатура може да копира и прочете целия текст ! Явно за тебе това е успех и ново ниво ! Ами данните за 2022 още няма как да ги има ! Но , че вече ПЕТА година го няма обещания камион , а и ПИКливияАП още го няма е факт и ДНЕС !

    Коментиран от #14, #20

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Пак питам

    5 15 Отговор

    До коментар #12 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Следващите тримесечия след публикуването на новината която си цитирал, колко са печалбите на тримесечие и на какво се дължат?

    Иначе и аз мога да ти цитиран от достоверен източник, че Илон Мъск е взел пари назаем за да купи подаръци за Коледа на близките си, защото има финансови затруднения и няма пари дори за това.


    Само че времето за нас има значение и това е доста стара новина, за да я изтъквам, като някакво доказателство.

    А самият факт, че се подиграваш на най-богатият човек на света за всички времена и се опитваш да му даваш акъл Как се изкарват пари, ни дава други доказателства относно твоята особа.

    Коментиран от #18

  • 15 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    14 4 Отговор

    До коментар #8 от "Пак ли си в миналото":

    Аз не съм променял ника си от над осем години! А за твоя току що изписан - ще се радвам да ми обясник как ходиш в бъдещето !

    Коментиран от #19

  • 16 шофер

    13 4 Отговор
    Котлоннамакс. Карайте си го. Ние ще си караме ДВГ.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    14 4 Отговор

    До коментар #14 от "Пак питам":

    Не съм аз човека , който поставя диагнози. Затова отиди при личния си лекар и искай направление ! Нещо си се вманиачил - постоянно различни имена ( уж да пестиш място) , чудиш се как да се заяждаш с някой за да изпъкнеш може би.... ! Като не ти харесва написаното - не го чети , затова никът ми е постоянен и разпознаваем ! Ако щеш дори само слагай по 100 минуса без да четеш! Не виждам написаното от мен да е лъжа , наистина или манипулация ! А историята затова е история защото вече е в миналото - другото е бъдеще или ДНЕС ! Хубав ден ‼️

    Коментиран от #21

  • 19 Така ли било?

    6 11 Отговор

    До коментар #15 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Това все едно ти си го писал в другата тема:

    "Turbo
    21ОТГОВОР
    До коментар 19 от "Той и пора не го е казал":

    На Афрото финансите му куцат последните години.Продаде си имотите.За да си плати данъците,продаде акции на Тесла.Ако е имал пари в брой,защо продава?Пазарната капитализация може лесно да се занули.А Гига Берлин не тръгва и не тръгва.
    18:44 11.01.2022"

    Коментиран от #22, #23, #27

  • 20 Мдааа

    6 14 Отговор

    До коментар #12 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Трябваше и още по-стари новини да намериш! Там където пишат, че Тесла е пред фалит и да я напишеш тук! Тесла вече печели от колите си и няма спиране! А и много други печалби също! Например от ток от зарядните! Щото и те са си техни, нали!
  • 21 Е така де!

    6 14 Отговор

    До коментар #18 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Учете се от историята! След като преди години Илон Мъск не е имал пари да купи подаръци за Коледа на семейството си, но въпреки това не се е отказал нито от Тесла нито от спейс екс, както биха направили 99,9% от хората, а е направил и двете водещи компании в индустрията, защо си мислиш, че сега след като и двете са на печалба, няма да намери решение на новоизникнали проблеми?

    Историята не ти ли говори, че това е човек, който не се отказва пред проблемите, а ги решава? Историята не ти ли показва че в 99% от случаите, Илон Мъск не си спазва сроковете, но въпреки това, в 90% от случаите успява, макар и по-късно от обещаното?

    Мислиш ли, че Тесла Ще фалира, ако пикапа никога не бъде пуснат в производство? Всичко което приказваш, са приказки за наивници, който не заслужават дори минуса. Славей си плюсчета на мненията да се мислиш на велик. Пет плюса сложени 10 минути след написването на статията и 30 прочитания, говорят достатъчно. А след още един час и 450 мнения само още три плюса, вече говорят предостатъчно.

    Коментиран от #33

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    11 5 Отговор

    До коментар #19 от "Така ли било?":

    Нито е все едно, нито съм го писал ! А и не разбирам какво общо имам аз с това ! Вземи си направление ‼️
  • 24 Komapak

    10 2 Отговор
    Един балон се надува докато се спука. Справка Енрон. Просто "бизнес" 😁
  • 25 DrivingPleasure

    9 3 Отговор
    Хахахаха ама то е имало балами да вярват, че ще влезе ли? Стига бе толкоз глупост тряябва да е незаконна :D
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Turbo

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Така ли било?":

    Пак обърка хората хахахаха да ти напомня ли,че миналата година твърдеше за започнали изпитания на конвейера за сглобяване на Тесла Сайбъртрък в Тексас хахахаха а то пак го отлагат с една година.Както и Семи и Роудстър няма да започнат да ги произвеждат скоро.Прогнозите ти са пълна скръб.

    Коментиран от #28

  • 28 Пак си объркал времето и мястото

    1 8 Отговор

    До коментар #27 от "Turbo":

    Ама то не ти е за първи път. Я цитирай Какво съм казал че всеки път не ти се отдава и излиза точно обратното. Твърдиш едно, а в цитатите пише обратното

    Коментиран от #34, #35

  • 29 дривинг пръц

    4 7 Отговор

    До коментар #26 от "DrivingPleasure":

    факт е че Тесла промени авотоиндустрията и всички започнаха да ходят по стъпките им и да копират.А ти като не си пушеняк и много умен ни кажи измисли ли един пирон и закова ли го някъде.Ти си голямото нещо живееш в панелка чакаш майка ти и баща ти да ти напълнят хладилника дори нямаш пари да изведеш някое гадже, си чешеш всеки път пръстите като чуеш за тесла.Единственото нещо което правиш добре е да мастурбираш пред компютъра.

    Коментиран от #47

  • 30 тука големи бизнес и

    6 8 Отговор
    борсови експерти знаещи кой кога ще фалира.Искам всеки пишешщ да каже какво работи или учи.Тук е пълно с измет работеща за 600лв.без образование но големи разбирачи как се прави бизнес но пък ходят да работят на заплата и за тях Мъск е друсалник а Тесла боклук.Боклука сте вие защото обществото няма нужда от хейтъри.
  • 31 Гост

    5 2 Отговор
    Поклонниците на Илона няма ли да коментират?
  • 32 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Пак ли си в миналото":

    Защо за тримесечие? Защото за година са на загуба ли? Затова го дробят на тримесечие, на месец, на до обяд и след обяд. Защото накрая на годината пак са на минус.

    Коментиран от #37

  • 33 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "Е така де!":

    Поклониците на Илона нямате и една вярна прогноза, НИТО ЕДНА!!!!!! И все врякате, че сте били прави. До ушите сте в лллллллллллл, затова не си отваряйте много устите.

    Коментиран от #42

  • 34 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #28 от "Пак си объркал времето и мястото":

    Той няма нужда да те цитира. Всички знаем какво си казал и как нищо от казаното ти не е било вярно. Авторитетът ти те изпреварва.
  • 35 Turbo

    4 2 Отговор

    До коментар #28 от "Пак си объркал времето и мястото":

    Ти тесльо твърдеше,че цените на Тесла щели да вървят само надолу хахахаха и за тази твоя прогноза пак ли лъжа?Всичките ти прогнози са неверни.

    Коментиран от #38, #39

  • 36 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    5 2 Отговор
    Задачата пред Мъск : Щом за товар 400кг и пробег 400км МПС "наддава" около 400кг . Колко ще наддаде за 20000кг и 800км камион ❓
  • 37 Ами хубаво де

    2 5 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Вие понеже живеете в бъдещето, кажи колко е печалбата на Тесла за четвъртото тримесечие за да сметнем за цялата 2021 година колко е печалбата.

    А печалба ще има и то поне 5 пъти повече отколкото са взели въглеродни емисии. И това въпреки че през 2021-ва година достроиха два завода, оборудваха ги и вече плащат заплати на работниците, докато чакат последните одобрения за започване на работа. Това са им милиарди разходи за годината които не са им донесли и долар приход, но въпреки това 2021 година завършва на печалба. Представи си когато и тези два завода заработят и започнат да носят приходи, вместо разходи?

    Отделно строят заводи за батерии собствено производство, отделно удвоиха броя на зарядните станции, а след още 2 години имат планове да са три пъти повече отколкото днес. Също милиардни разходи, но въпреки това ще са на печалба и за 2022 година. А според вас щяха да са на загуба защото всички останали започнали да си правят собствени електромобили и няма да плащат на Тесла.
  • 38 Я пак, я пак

    2 5 Отговор

    До коментар #35 от "Turbo":

    Да не ти цитирам хиляда места, където според прогнозите ви, че продажбите на Тесла ще намалеят, защото всички останали започнали да правят електромобили и да вадят десетки модели, ти казвам че за годината Тесла вдига втори път трети път четвърти път пети път шести път седми път цените, за да ограничи търсенето.

    Колко пъти ви повтарях, че дори цените на батериите да падат, цените на електромобилите ще се изравнят с бензиновите чак през 2023-24 година и то преди още да се е чуло за коронавирус и липсата на проводници?

    Цените логично ще паднат, когато се появи свръхпредлагане, което да изпреварва търсенето. Както на батериите, така и на електромобилите, така и на токът за тяхното зареждане. Ама вие като чуете някоя прогноза, веднага си го представяте, че от утре ще стане. Затова постоянно питате ако утре имало три милиона електромобила в България как ще се зареждат. Ами не утре няма да има дори милион, нито пък през 2030 година, но дотогава ще сме минали на ВЕИ и ще има достатъчно зарядни.

    Но финансовото състояние на българите ще е същото или по-зле за да преминат на електромобили. Което е и основния проблем още днес да не минат.

    Коментиран от #40

  • 39 Все пак недей да сменяш темата

    3 5 Отговор

    До коментар #35 от "Turbo":

    Къде съм твърдял, че са "започнали изпитания на конвейера за сглобяване на Тесла Сайбъртрък в Тексас "

    Отново си объркал модела, мястото и времето и пак не си разбрал за какво се говори.

    Започнало е тестовото производство на линиите за Тесла модел У, но и този път си объркал Берлин и Тексас.

    Бяха получили временно разрешително за тестово производство на 200 броя в Берлин, а сега получиха и разрешително за още 2000 броя
  • 40 Turbo

    3 4 Отговор

    До коментар #38 от "Я пак, я пак":

    Цените няма да паднат нито на електромобилите,нито на автомобилите с ДВГ.През 2015 г. за Пежо Партнер с цена 35 000 лв след отстъпка за редовен клиент ми излезе около 30 000 лв.Сега за подобен автомобил Пежо Рифтър цената е 47 000 лв, като отстъпка НЯМА.Увеличението на цената е над 50%.Времето на евтините автомобили отдавна свърши.Ще караме автомобилите си доста по дълго,отколкото ни се иска.Много хора ще карат колелета и ще разчитат на градския транспорт.

    Коментиран от #58

  • 41 дядо

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "набухвател":

    Игнат Раденков е стар мошеник знам го още от 1980 г. бачкали сме заедно в ДК Варна!! Не че Мъск не е мошеник , само че в голям мащаб!
  • 42 😂😂😂

    2 6 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Напротив. Всичките прогнози се сбъдват, а вашите-не! Както виждаш и Тесла и електричките вървят нагоре, а ДВГ надолу! Кои от вашите прогнози са се сбъднали? Може би тази, че Тесла ще фалира? Или, че не може да слезе под 9 на Ринга? Или, че никога няма да направи Модел Х? И Модел 3? И Модел У? И зарядна мрежа? Или фабриката в Германия? Или в Китай? Или в Тексас? Коя ваша прогноза се е сбъднала?

    Коментиран от #48, #49, #50

  • 43 Конфекция

    3 2 Отговор
    Важно е конфекцията 3 и У да върви и да говорим колко сме уауууууу ще ходим на Марс ще правим хиперлуп ще правим кола с реактивна тяга бла бла бла... и накрая конфекция.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Кафе

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Надуват се и продажбите":

    Да продава конфекцията 3 и У!!! Аз пък продадох 1М зърна кафе е и???
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Смяяяввх

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "дривинг пръц":

    Хаха с какво промени точно? Електромобили имаше преди Тесла. Ли-йон батерия също не е на тесла и тойота я слагаше в хибридите. Тесла просто беше компанията която създаде зарядна мрежа да може да си продава колите.
    Другите чакаха някой да създаде ел станции. Сега когато много ел фирми правят зарядни станжии вече ФВ настига Тедла а и другите компании напредват. Тесла разчита на кашоните си 3 и У нищо интересно.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Turbo

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "😂😂😂":

    А прогнозата за строежа на Гига Берлин?До тук са две години и в Гига Берлин няма още нито една произведена Тесла.

    Коментиран от #51, #54, #59

  • 50 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #42 от "😂😂😂":

    Тесла бавно и сигурно върви към залеза. Тази новина е поредната крачка.
  • 51 Хахахаха

    2 4 Отговор

    До коментар #49 от "Turbo":

    Има! Даже са от предната година! И в момента произвежда! Модел У!

    Коментиран от #55

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #51 от "Хахахаха":

    Колкото камиона и пикапа се произвеждат 🤣🤣🤣
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 дада

    4 1 Отговор
    този пикап как ще изпълни европейските изисквания за безопасност да пази хората .
  • 58 Хайде да се обзаложим

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "Turbo":

    Че когато насмогнат с изпълнение на поръчките, цените на Тесла модел 3 и Tesla model У ще паднат и то не еднократно? Ще падат докато се балансира търсенето с предлагането. Това вероятно ще се случи към края на годината, ако производството на автомобили и батерии в Берлин и Тексас тръгне без проблеми и производствения капацитет достигне 2 милиона годишно и производството започне да настига търсенето.

    Коментиран от #61

  • 59 Ти можеш ли да четеш?

    2 3 Отговор

    До коментар #49 от "Turbo":

    Прочети отново мнение 39 докато го разбереш. Отвори и атласа и виж Берлин къде се намира, че пак го обърка с Тексас. Да ти пусна ли пак 10 клипа от Берлин, дано след 48 часа разбереш че говорим за Германия, Европа както предния път?
  • 60 Ники

    2 1 Отговор
    Галине, научѝ се да членуваш!
  • 61 ЩЕ ЩЕ

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Хайде да се обзаложим":

    ЩЕ ЩЕ ЩЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ

    Коментиран от #63

  • 62 Ироничен

    3 1 Отговор
    Ако Тесла не беше спасявана многократно от правителството, сега щеше да е само спомен.
    Мъск е съвършеният олигарх!

    Коментиран от #64

  • 63 Обзалагаш ли се

    2 3 Отговор

    До коментар #61 от "ЩЕ ЩЕ":

    Или само се подиграваш?

    Да ти припомня ли с колко години закъсняха от спейс екс и колко ракети изгърмяха, преди да постигнат успех? Но виж ги сега къде са.

    Да ти припомня ли, че почти всички производители бяха засегнати от кризата с чиповете и тази и миналата година продадоха по-малко бройки, а Тесла беше единствената, която и за двете години имаше безпрецедентен ръст на продажбите, като тази година продаде близо два пъти повече отколкото миналата, даже без да товаря новите фабрики.

    Да ти припомня ли, че въпреки тези ръстове на продажбите, към момента от Тесла са натрупали около 2 милиона поръчки, за които нямат производствен капацитет да изпълнят? Нямат и батерии.

    И Тесла не е изолиран случай. Всичко поскъпна заради недостига, но цените ще се върнат, когато проблемите с недостига бъдат решени.

    Коментиран от #65

  • 64 Не си ироничен, а заблуден

    2 3 Отговор

    До коментар #62 от "Ироничен":

    Тесла е "спасявана" един-единствен път от правителството, като получи дългосрочен нисколихвен заем по време на финансовата криза през 2009 година, заедно с абсолютно всички автомобилни производители в САЩ. Единствената разлика е, че Тесла предсрочно върна заема две години по-късно, а останалите автомобилни производители все още не са го върнали.

    Когато през 2017 година Тесла беше на един месец от фалит, заради липса на средства, правителството не си помръдна и пръста, а даже реши да спре субсидията от 7500 долара за по продаден автомобил единствено и само на Тесла, за да ги затрудни максимално, но въпреки това Тесла запази 80% пазарен дял от продажбата на електромобили в САЩ.

    Тоест Тесла оцеля ВЪПРЕКИ правителството, а не с помощта му.
  • 65 Бизнесмен

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Обзалагаш ли се":

    И какво продава кашоните 3 и У. То и аз мога да продам 1М кашона. Като търговец става умее да завърта главите на хората. Обещава супер кола а им продава сапунерката 3. Обещава да ходи до Марс а изстрелва спътници. Обещава да прави хиперлуп а прави обикновенно метро. Нищо особенно един добър бизнесмен и манипулатор.

    Коментиран от #66, #67

  • 66 Ако беше бизнесмен наистина

    1 3 Отговор

    До коментар #65 от "Бизнесмен":

    Щеше да разбереш бизнес-логиката да се даде приоритет за производство на по-скъпите Тесла модел У от които имат голяма печалба, а чак когато се задоволи търсенето им и се насити пазара, да се премине на евтиния и рисков за производство пикап, а когато се задоволи и неговото търсене, да се премине към производство на автомобил за 25 хиляди долара.

    Няма бизнес логика при липса на батерии, да влагаш наличните батерии в евтини модели от които нямаш печалба.

    А Тесла Плайд даде повече, отколкото Илон Мъск е обещавал някога, но нали не мислиш, че колкото и да е добър автомобил ще направи милиони продажби? Това е като Мерцедес да заложи само на продажбите на S класа.

    На практика масовите модели на Тесла са по-скъпи от масовите модели на Mercedes и скоро Тесла ще задмине Mercedes както по продажби така и по годишен оборот и печалби.

    Коментиран от #68

  • 67 Дребен търговец

    2 2 Отговор

    До коментар #65 от "Бизнесмен":

    А какво ще кажеш за амбициите на Илон Мъск Кашонът модел У да задмине по продажби скъпия и луксозен нишов модел Volkswagen golf който е най-продаваният модел в Европа и още по-скъпия суперлуксозен автомобил Toyota corolla, който е най-продавания автомобил в света в момента.

    Защо не коментираш че Toyota ти показва lexus, а ти продава corolla?

    Коментиран от #69

  • 68 Бизнес

    3 3 Отговор

    До коментар #66 от "Ако беше бизнесмен наистина":

    Хахаха ти на мен ще ми говориш за бизнес😄. Та нали това казвам че е бизнесмен. Какво е дала плейд на хората? По скоро им е отнело и то мозакът им, абсилютно безмислена кола извън всякаква практичност, просто мода.
  • 69 Бизнесмен

    3 1 Отговор

    До коментар #67 от "Дребен търговец":

    Бизнесмен може да продаде на зомбита като теб и ла... на. Това не променя факта че 3 и У си е конфекция.

    Коментиран от #71

  • 70 Грета Тунберг

    3 1 Отговор
    Скъпи, нали каза че си направил няколко депозита, страх ме е че може да ги загубиш.

    Коментиран от #73

  • 71 За всеки влак си има пътници

    1 3 Отговор

    До коментар #69 от "Бизнесмен":

    Както виждаш, Тесла си е намерила, а по-точно казано си е създала сама пазарна ниша и си я запълва успешно. Такива като тебе, които не знаят какво искат не са им целеви клиенти.

    Още преди ти да излезе Тесла модел S преди повече от 10 години, планът на Тесла беше да подпомогне преминаването на света към електрическа мобилност и производство на възобновяема енергия и засега се справя доста успешно, като провокира останалите да я следват.

    С Тесла модел S Плайд, Тесла вдига летвата за останалите производители, защото както при всички останали нови технологии, днешните върхови технологии ще са във всяка конфекция, произведена след няколко години.

    Когато има изградени зарядни станции с 4-500 киловата мощност за утрешните флагмани, след пет години всеки един кашон конфекция ще може да зарежда повече от половината от батерията за десетина минути, а флагманите ще се редят на зарядните от по мегават мощност, който по план трябваше да са за камионите на Тесла, но вече им увеличиха мощността на 1,5 мегавата, за да зареждат 600км пробег на 40 тона общо тегло за 20 минути.

    Та така с "безсмислените" флагмани и какво били дали на хората.

    Я сега кажи какво дава bugatti veyron или доста по-евтиното porsche 911 на хората?

    Коментиран от #72

  • 72 Къпан пор

    4 1 Отговор

    До коментар #71 от "За всеки влак си има пътници":

    Никой не се интересува от мнението на говорителя на Тесла в България.Новината е пикапа на Тесла пак го отлагат,за кой ли път.Семи и Роудстър също няма да ги видим скоро.А цените на Тесла са пак нагоре.

    Коментиран от #74

  • 73 Къпан пор

    4 1 Отговор

    До коментар #70 от "Грета Тунберг":

    Норвежеца бил направил депозити за Тесла?Този гост работи в България и кара дизел втора употреба.

    Коментиран от #75

  • 74 Черногледец

    3 4 Отговор

    До коментар #72 от "Къпан пор":

    Как пък видя само негативните новини? Как пък не обърна внимание, че Тесла има два пъти повече продажби тази година въпреки че останалите продадоха по-малко и че отново е на печалба въпреки огромните разходи?

    Как пък не видя, че първите 15 броя от камиона на Тесла ще бъдат доставени на pepsi до няколко седмици и вече са им инсталирали няколко зарядни станции по 1,5 мегавата в складовете на pepsi за да си ги зареждат докато ги товарят?

    Има една много Стара поговорка " Кучетата лаят, но керванът си върви. Ако го перефразираме, хейтърите си лаете, но Тесла си върви.
  • 75 Друг пор

    2 1 Отговор

    До коментар #73 от "Къпан пор":

    Норвежеца живее в някакво пазарджишко село и кара некво Рено на намсиколко стотин хиляди км.
  • 76 TSLA®

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Надежда Найденова!
    StarLink сателитите над главата ти са 1800. Глобалната зарядна мрежа Supercharger е над 30 000 локации. Батерийните централи Tesla MegaPack съхраняват възобновяем ток за Semi камионите, които са без шофьор, заради глобалната невронна мрежа от 2 млн. коли, създаващи с данните от камерите си най-съвършения изкуствен интелект за управление на МПС.
    Гигафабриките бълват най-добрите коли, собствени батерии, собствени електромотори и камиони. Сателитите осигуряват връзката между тях, Tesla Solar - тока, MegaPack централите - съхранението, Supercharger мрежата - заряда. Хората с акции отпреди 11 години вече сме милионери, а след 20-30: милиардери. Понеже няма друга компания в историята с тотално затворен цикъл в енергийния и индустриалния сектор. Джобовете на акционерите се пукат, пука се и злобата на злобърите ;) Съдба, колега!
    Важното е пукане да има. И скъпо уиски буахахахаа
  • 77 Кози

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Може да смята че балонът на недвижимите имоти ще се спука скоро. А за акциите си има причина която лесно можеш да научиш ако знаеш английски и малко финансови термини. Човекът има опции за купуване на акции от Тесла които изтичат 2022. Проблемът е че за да ги упражни тези опции трябва да плати и допълнителен данък. Става въпрос за внушителна сума, затова е продал част от акциите си, за да има ликвидност. В крайна сметка е излезнал на печалба защото опциите са за купуване на акции от Тесла на много по ниска от пазарната цена. Разбра ли ме?

    Коментиран от #79

  • 78 ооох

    0 0 Отговор
    Дръжката на теслата е била счупена! Егати дървото.
  • 79 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Кози":

    Да! В крайна сметка той и държавата законно прибират пари от наивниците !