4 37535

Неприятна новина: Казваме сбогом на Honda NSX

  • honda-
  • nsx
Неприятна новина: Казваме сбогом на Honda NSX - 1

Дългоочакваният и обещаващ спортен автомобил не оправда нито надеждите на производителя, нито надеждите на потребителя. Това се доказва от изключително ниското търсене, поради което японците сметнаха по-нататъшното производство на модела за нерентабилно.

Емблематичният модел Honda NSX (в САЩ - Acura NSX) наскоро преживя второ пришествие, но музиката не звуча дълго. За съжаление, второто поколение NSX дори не можа да се доближи до предшественика си - продажбите бяха страшно малко. Ако предишното поколение беше продадено в размер на 18 000 копия, то от новия модел бяха продадени едва 3 150 копия за 5 години, Данните са от официалния сайт на Honda.

Но тук има един важен момент - тези, които вече притежават тази кола (или могат да я купят), е време да я запазят за по-добри времена. В крайна сметка, като се вземе предвид толкова малък брой произведени автомобили, след 20 (или дори 10) години, второто поколение на Honda / Acura NSX ще струва няколко пъти повече.

Неприятна новина: Казваме сбогом на Honda NSX

Всъщност, това вече е колекционерска кола, която само ще поскъпва всяка година. Между другото, може би именно високата цена на наследника на емблематичния спортен автомобил се превърна в основната причина за ниското търсене. Цената от 169 500 долара е доста висока както за Япония, така и за САЩ.

Друг важен момент е „подмяната на ценности“. Ако първият NSX беше доста достъпен, много пъргав и "забавен" и без излишни екстри (чисто шофьорска кола), то неговият последовател се оказа не само скъп, но и технологично сложен и тежък. Като цяло, както се казва, "нямаше нищо общо с оригинала" ...

Въпреки това, все още има време да закупите наистина колекционерски вариант на Honda NSX Type S - окончателната версия ще слезе от поточната линия в количество от 350 броя (между другото по-голямата част - за Северна Америка). но след това производството ще бъде спряно... завинаги.

Неприятна новина: Казваме сбогом на Honda NSX


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Герак Митко

    6 9 Отговор
    Ужас! И кво прайм ся?
  • 3 мнение

    33 8 Отговор
    Не че колата е лоша, даже напротив. Просто парите са много за Хонда. Марката е бюджетна по цял свят и колкото и наточен модел да направят трудно ще се продава скъпо.

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Този

    9 5 Отговор

    До коментар #3 от "мнение":

    Колкото и да са парите, това не е Хонда. Доста посредствен опит да се възроди една легенда, поне да си бяха направили труда да разработят ДВГ.

  • 5 Хонда мнение

    15 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хомо тарикаткус 🤠":

    Колега, нищо не разбираш от тази марка коли, първо прочети и после пиши глупости

    Коментиран от #8

  • 6 Ввв

    7 23 Отговор
    Хонда за 170 к….смех,даже и тези продажби са много
  • 7 авто фен

    33 4 Отговор

    До коментар #3 от "мнение":

    Бюджетна? Хонда? Ти поглеждал ли си някога през живота си ценова листа на Хонда? Хонда винаги продава скъпо в класовете сред автомобилите,които не са премиум. Я отвори ценовата листа примерно у нас и виж как Honda CR-V започва стартова цена 70 000 лева, а Хонда Сивик 1.0 базов модел 45000 лева. Фолксваген Голф примерно започва под 40000 лева със същия мотор. Хонда никога не е била и не е бюджетна марка.

    Коментиран от #22, #28

  • 8 ала бала

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Хонда мнение":

    Какво да направи? Ти като четеш какво е написал, мислиш ли, че някога е чел?
  • 9 така е

    25 2 Отговор
    Няма да забравя в АутоМотор и сп. ТВ как Кристиан Менцел хвалеше новата тогава Хонда NSXхибрид. Сравняваше я с 911 и казваше ,че е перфектна суперспортна кола.100% алтернатива на Порше и др. А той от Порше и др. разбира много.
  • 10 Макарон

    12 15 Отговор
    Този модел още при появата ди не беше нищо особено. Скромните 550 коня, V6, хибрид, не впечатли нито с ускорение, с нищо, после се чудят защо не върви. Цената на това и на R8 беше идентичнс, да не говорим че за още няколко десетака отгоре се взимаше Порше Огин. Просто представиха кола, която щеше да впечатли през 2008, а не 2017.

    Коментиран от #17

  • 11 Антон

    9 33 Отговор
    Азиатците е крайно време да разберат че стават единствено в производството на малки, градски, пластмасови коли. Няма ги нито в луксозния сегмент, нито в спортния. В тези две направления европейските марки диктуват пазара. И разбира се , продажбите го показват. Хонда спира нсх-а, нисан имат морално стар автомобил с концепция от преди 12-13 год., лексус въобще нямат нищо актуално.

    Коментиран от #13

  • 12 Дфен

    2 17 Отговор
    Нормално за онда
  • 13 авто фен

    32 6 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Горките японци. Антон баровеца с дизелова немска еднодневка ги отрече и няма да плати 5000 лева за кола втора употреба от Япония,а ще вземе германска барака. РАзтърси японската автомобилна индустрия,която е номер 1 в света. Ако кажем,че германците ги няма никъде в модерните автомобилни системи, Антоно ще се разгневи,как великите германски марки, все пак мисленето му е от 90-те години,какво да прави като и баща му така е мислил,а е живял цял бивот при комунизма,ок=ткъде баша му на Анточно да знае какви японски автомобили има, откъде Анточно да знае като е предубеден и тесноскорен кон с капаци.. Ако кажа на Анточно с полираното мислене,че германските марки нямат нито една разработена технология за водородни хибриди и че БМВ плащат на японците от Тойота за технологии като водородни хибридни системи, Анточно ще се разгневи,но е факт. Анточно как ще обясни,че японците продават на равно или повече Лексуси на неутрален пазар САЩ с германските премиум марки, това че Лексус печели всички класации за клиентско задоволство ,а не германсите марки. Антончо е гневен, все пак за него е важно да си наложи мнението, изградил си е такъв свят и държи да го поддържа както му харесва.

    И да не забравя - морално остарелият Нисан и спрения от производство LExus LFA са по-бързи от всички БМВета и Аудита в производство и изобщо всички в цялата история на марките! Това по въпроса как японците не правят спортни коли, не драги,японците са майстори на спортните коли.

    Коментиран от #18, #21

  • 14 Кънчо

    6 22 Отговор
    Винаги са били трагични при спортните автомобили. Още когато тази талига се появи и всички я отвяваха стана ясно че отново няма да има японска кола сред първите петдесет. Ако струваше 30 хиляди долара може да се продава но за тези пари никога

    Коментиран от #15, #16, #33


  • 15 ала бала

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Кънчо":

    Хаха, общо взето няма германска кола сред първите петдесет освен порше и мерцедес, другите са японските ЛФА и Нисан.
  • 16 авто фен

    22 3 Отговор

    До коментар #14 от "Кънчо":

    Трагични при спортните автомобили? Honda NSX е японска спортна кола феноменална за времето си, дори и днес. Колко и кои германски коли без порше са предлагали 1990-та година кола с ускорение 5,5 сек. и максимална скорост 280 км/ч.??? Да не говорим за поведение на пътя като болид. Германия не е предлагала такъв автомобил,камо ли от масова марка като Фолксваген или Опел хахахахаха, чакай че стана доста смешно. Да кажеш,че Хонда винаги са били трагични при спортните автомобили,когато са имали такава кола 90-те години,която е еднакво бърза с Ferrari, Porsche 911 Turbo и Chevrolet Corvette, значи нещо не си добре с разсъдъка.

    Коментиран от #27

  • 17 авто фен

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Макарон":

    Скромните 550 коня..... Това изчерпва въпроса за компетентността ти!
  • 18 Антон

    10 15 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    Колкото и да се напъвате пазара го показва. Погледни през прозореца на големите фирми по света, на банките, на правителствените лимузини, на всички успели хора: карат немски премиуми. Дори САЩ, които ми даваш за пример, и там всеки успял доктор, адвокат, финансист шофира Порше а не пуберски нсх или гтр. Това е факт, който ще е актуален докато съществува света. Има един израз : тежестта на бранда......И азиатците никога няма да могат да пробият в премиум сегмента. Лф-а , то всяка европейска държава с развита автомобилна индустрия има подобни, по-добри, по-нови, по-луксозни, суперкари. И италианци, и немци, и французи и англичани. Азиатските коли са добри за безлични, непретенциозни хора, с не особено високи доходи, с които да разнасяш пица или други доставки.
    А по линия на коментара ти и начина ти на изказ, не може нито да ме засегнеш, нито да ме провокираш, освен комплексарщина и ниско ниво, друго няма. Бъди здрав !

    Коментиран от #20, #29, #30

  • 19 Кънчо

    6 8 Отговор
    Ами сред най бързите коли в света са няколко Аудита, няколко Ламбота, Поршета и Бугати. И всичко това е все ФВ. Като сложим още доста италиански ,немски американски и други брандове и запълваме няколко десетки бройки сред които няма една японка
  • 20 някой

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    И всичките си имат по една Секвоя или Ланд Крузер за всеки случай , а напоследак и сувчета Мазда купуват на поразия .

    Коментиран от #25

  • 21 Дфен

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    Има пежо 205 само със 122 коня дето прави 100 за 7,8 сек а отделно има 205 със средно разположен мотор дето ще отвее хонда
  • 22 факт

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "авто фен":

    Стига глупости Хонда и Тойота и всички японски без Лексус и Инфинити и от части Субару са си буджетни марки.
  • 23 Японеца

    3 0 Отговор
    Хонда не можаха да позиционират маркетингово новият NSX! Няма мода, няма продажби! Феновете на немските коли са крайни!
  • 24 Японеца

    0 0 Отговор
    500к.с.,! 2.9 s/ 100km/h! Добри показатели, НО, без шум, няма продажби! Цената, ако беше 100 000$, можеше и да се получи!

    Коментиран от #34


  • 25 Антон

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "някой":

    И всички ние си имаме на дъното в шкафа, скрити, по едни скъсани, раздърпани обувки
  • 26 Татко ти

    5 1 Отговор
    Колата сигурно е много добра,но не е Порше,не е Ферари,не е и Ламбо.Ако беше една от тези три марки щеше да е двойно по-скъпа и да се търси два пъти повече.А за колекционери щеше да е безценна.Ама Хонда,какво да се направи.
  • 27 Mini Cooper

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "авто фен":

    И Ауди имат такава кола-Спорт куатро,която е още от 1984.305 коня,4,9 сек до 100 и 250 км/ч.После през 1994 пускат комбито РС2,което е 315 коня,5,4 сек. до 100 и 260 км/ч. Дет се казва,имали са най- бързото комби в света.И за разлика от НСХ,която разбира се е много добра кола,можеш да си носиш децата на училище и бурканите на село с него.И ще са най-бързите буркани в света,хаххахахахахах.
  • 28 В Путин

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "авто фен":

    Да бе,не са бюджетници,ама никак.Имах црв-1998,имам джаз 2006 имам и ауди 80 1993.Материалите и качеството на аудито в сравнение с хондите е доста по-добро.Хонда където са могли да спестят от нещо са спестили,масово е пластмаса вътре,а аудито е нещо подобно на кожа,пак е изкуствено ама доста по-качествено.И като удобство е по-добре от хондата.Ако вляза в някой по-остър завой с джаза може да изхвърча от седалката,а в аудито не е така,същото беше и с црв-то.А отзад предполагам знаеш колко са дървени седалките на хондата. Единственото предимство на хондата е,че са с горе-долу здрави мотори,като изключим харча на масло.Е и 80-та е доста здрава и по-евтина за ремонт,но е и доста по-стара.
    А това,че нашите дилъри надуват цените,за да лапат повече е отделен въпрос.В нормалния свят Хонда и останалите японски коли са си бюджетници отвсякъде.
  • 29 БЪЛГАРИН БУДИСТ

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    аууу Антончо спеца... а да си наясно че в любимата ти Германия вмомента главната раса е Кафявата(Араби,Кюрди и тем подобни) и доминантната религия е Ислям хах кви коли кви 5 лева уе мой?

    Коментиран от #31

  • 30 БЪЛГАРИН БУДИСТ

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    Арабин да прави коли и не...гър скиор няма уе пич не ли го разбра вече?
  • 31 Mini Cooper

    5 1 Отговор

    До коментар #29 от "БЪЛГАРИН БУДИСТ":

    А японските къде се правят бе?Хонда и тойота имат заводи в Турция.И ся ко прайм?Имат в ЮАР,а там е само бели хора,умни като Айнщайн.Имат и в Индия,в Китай,вТайван и къде ли още не.
  • 32 Някой

    4 1 Отговор
    Нямаш никакво понятие от автомобилостроене. Хондата е атмосферен мотор, а мършавите аудита са турбо. За турбо моторите 2JZ GTE и RB 26 от 90 години чувал ли си нещо. Винаги японските коли излизат с малки конски сили, но с огромен потенциал за увеличаване на мощността. Чети и се уграмотявай момче.
  • 33 Пенчо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Кънчо":

    Кънчо, коментара ти е много издържан и вдъхва респект като името ти.
  • 34 type-R

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Японеца":

    Няма как цената да бъде 100 к $ NSX беше пълен с толкова високотехнологични решения като torque vectoring за ВСЯКО отделно колело, за което от Ферари дори не бяха мечтали по това време. Отделно беше твърде практичен за супер кола. Всеки който е тествал колата казва че е недооценена, също както Lexus LFA, която пък остава единствената в историята шосейна кола със звук на двигателя като от F1... Но. Маймуната си знае банана и не ще да докосне нищо друго.
  • 35 Джуган

    0 0 Отговор
    NSX е страхотен автомобил, но как се чувства собственикът и когато се срещнем на бара, аз небрежно оставя ключовете от Поршето така че всички да ги видят и го попитам, "Как е Хондичката, върви ли?"