Дългоочакваният и обещаващ спортен автомобил не оправда нито надеждите на производителя, нито надеждите на потребителя. Това се доказва от изключително ниското търсене, поради което японците сметнаха по-нататъшното производство на модела за нерентабилно.
Емблематичният модел Honda NSX (в САЩ - Acura NSX) наскоро преживя второ пришествие, но музиката не звуча дълго. За съжаление, второто поколение NSX дори не можа да се доближи до предшественика си - продажбите бяха страшно малко. Ако предишното поколение беше продадено в размер на 18 000 копия, то от новия модел бяха продадени едва 3 150 копия за 5 години, Данните са от официалния сайт на Honda.
Но тук има един важен момент - тези, които вече притежават тази кола (или могат да я купят), е време да я запазят за по-добри времена. В крайна сметка, като се вземе предвид толкова малък брой произведени автомобили, след 20 (или дори 10) години, второто поколение на Honda / Acura NSX ще струва няколко пъти повече.
Всъщност, това вече е колекционерска кола, която само ще поскъпва всяка година. Между другото, може би именно високата цена на наследника на емблематичния спортен автомобил се превърна в основната причина за ниското търсене. Цената от 169 500 долара е доста висока както за Япония, така и за САЩ.
Друг важен момент е „подмяната на ценности“. Ако първият NSX беше доста достъпен, много пъргав и "забавен" и без излишни екстри (чисто шофьорска кола), то неговият последовател се оказа не само скъп, но и технологично сложен и тежък. Като цяло, както се казва, "нямаше нищо общо с оригинала" ...
Въпреки това, все още има време да закупите наистина колекционерски вариант на Honda NSX Type S - окончателната версия ще слезе от поточната линия в количество от 350 броя (между другото по-голямата част - за Северна Америка). но след това производството ще бъде спряно... завинаги.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Герак Митко
12:43 26.01.2022
3 мнение
Коментиран от #4, #7
12:55 26.01.2022
4 Този
До коментар #3 от "мнение":
Колкото и да са парите, това не е Хонда. Доста посредствен опит да се възроди една легенда, поне да си бяха направили труда да разработят ДВГ.13:11 26.01.2022
5 Хонда мнение
До коментар #1 от "Хомо тарикаткус 🤠":
Колега, нищо не разбираш от тази марка коли, първо прочети и после пиши глупостиКоментиран от #8
13:12 26.01.2022
6 Ввв
13:27 26.01.2022
7 авто фен
До коментар #3 от "мнение":
Бюджетна? Хонда? Ти поглеждал ли си някога през живота си ценова листа на Хонда? Хонда винаги продава скъпо в класовете сред автомобилите,които не са премиум. Я отвори ценовата листа примерно у нас и виж как Honda CR-V започва стартова цена 70 000 лева, а Хонда Сивик 1.0 базов модел 45000 лева. Фолксваген Голф примерно започва под 40000 лева със същия мотор. Хонда никога не е била и не е бюджетна марка.Коментиран от #22, #28
14:00 26.01.2022
8 ала бала
До коментар #5 от "Хонда мнение":
Какво да направи? Ти като четеш какво е написал, мислиш ли, че някога е чел?14:01 26.01.2022
9 така е
14:46 26.01.2022
10 Макарон
Коментиран от #17
14:49 26.01.2022
11 Антон
Коментиран от #13
15:10 26.01.2022
12 Дфен
15:56 26.01.2022
13 авто фен
До коментар #11 от "Антон":
Горките японци. Антон баровеца с дизелова немска еднодневка ги отрече и няма да плати 5000 лева за кола втора употреба от Япония,а ще вземе германска барака. РАзтърси японската автомобилна индустрия,която е номер 1 в света. Ако кажем,че германците ги няма никъде в модерните автомобилни системи, Антоно ще се разгневи,как великите германски марки, все пак мисленето му е от 90-те години,какво да прави като и баща му така е мислил,а е живял цял бивот при комунизма,ок=ткъде баша му на Анточно да знае какви японски автомобили има, откъде Анточно да знае като е предубеден и тесноскорен кон с капаци.. Ако кажа на Анточно с полираното мислене,че германските марки нямат нито една разработена технология за водородни хибриди и че БМВ плащат на японците от Тойота за технологии като водородни хибридни системи, Анточно ще се разгневи,но е факт. Анточно как ще обясни,че японците продават на равно или повече Лексуси на неутрален пазар САЩ с германските премиум марки, това че Лексус печели всички класации за клиентско задоволство ,а не германсите марки. Антончо е гневен, все пак за него е важно да си наложи мнението, изградил си е такъв свят и държи да го поддържа както му харесва.И да не забравя - морално остарелият Нисан и спрения от производство LExus LFA са по-бързи от всички БМВета и Аудита в производство и изобщо всички в цялата история на марките! Това по въпроса как японците не правят спортни коли, не драги,японците са майстори на спортните коли.
Коментиран от #18, #21
16:10 26.01.2022
14 Кънчо
Коментиран от #15, #16, #33
17:06 26.01.2022
15 ала бала
До коментар #14 от "Кънчо":
Хаха, общо взето няма германска кола сред първите петдесет освен порше и мерцедес, другите са японските ЛФА и Нисан.17:25 26.01.2022
16 авто фен
До коментар #14 от "Кънчо":
Трагични при спортните автомобили? Honda NSX е японска спортна кола феноменална за времето си, дори и днес. Колко и кои германски коли без порше са предлагали 1990-та година кола с ускорение 5,5 сек. и максимална скорост 280 км/ч.??? Да не говорим за поведение на пътя като болид. Германия не е предлагала такъв автомобил,камо ли от масова марка като Фолксваген или Опел хахахахаха, чакай че стана доста смешно. Да кажеш,че Хонда винаги са били трагични при спортните автомобили,когато са имали такава кола 90-те години,която е еднакво бърза с Ferrari, Porsche 911 Turbo и Chevrolet Corvette, значи нещо не си добре с разсъдъка.Коментиран от #27
17:54 26.01.2022
17 авто фен
До коментар #10 от "Макарон":
Скромните 550 коня..... Това изчерпва въпроса за компетентността ти!17:56 26.01.2022
18 Антон
До коментар #13 от "авто фен":
Колкото и да се напъвате пазара го показва. Погледни през прозореца на големите фирми по света, на банките, на правителствените лимузини, на всички успели хора: карат немски премиуми. Дори САЩ, които ми даваш за пример, и там всеки успял доктор, адвокат, финансист шофира Порше а не пуберски нсх или гтр. Това е факт, който ще е актуален докато съществува света. Има един израз : тежестта на бранда......И азиатците никога няма да могат да пробият в премиум сегмента. Лф-а , то всяка европейска държава с развита автомобилна индустрия има подобни, по-добри, по-нови, по-луксозни, суперкари. И италианци, и немци, и французи и англичани. Азиатските коли са добри за безлични, непретенциозни хора, с не особено високи доходи, с които да разнасяш пица или други доставки.А по линия на коментара ти и начина ти на изказ, не може нито да ме засегнеш, нито да ме провокираш, освен комплексарщина и ниско ниво, друго няма. Бъди здрав !
Коментиран от #20, #29, #30
19:49 26.01.2022
19 Кънчо
21:07 26.01.2022
20 някой
До коментар #18 от "Антон":
И всичките си имат по една Секвоя или Ланд Крузер за всеки случай , а напоследак и сувчета Мазда купуват на поразия .Коментиран от #25
22:17 26.01.2022
21 Дфен
До коментар #13 от "авто фен":
Има пежо 205 само със 122 коня дето прави 100 за 7,8 сек а отделно има 205 със средно разположен мотор дето ще отвее хонда22:30 26.01.2022
22 факт
До коментар #7 от "авто фен":
Стига глупости Хонда и Тойота и всички японски без Лексус и Инфинити и от части Субару са си буджетни марки.01:02 27.01.2022
23 Японеца
09:08 27.01.2022
24 Японеца
Коментиран от #34
09:17 27.01.2022
25 Антон
До коментар #20 от "някой":
И всички ние си имаме на дъното в шкафа, скрити, по едни скъсани, раздърпани обувки09:53 27.01.2022
26 Татко ти
10:04 27.01.2022
27 Mini Cooper
До коментар #16 от "авто фен":
И Ауди имат такава кола-Спорт куатро,която е още от 1984.305 коня,4,9 сек до 100 и 250 км/ч.После през 1994 пускат комбито РС2,което е 315 коня,5,4 сек. до 100 и 260 км/ч. Дет се казва,имали са най- бързото комби в света.И за разлика от НСХ,която разбира се е много добра кола,можеш да си носиш децата на училище и бурканите на село с него.И ще са най-бързите буркани в света,хаххахахахахах.10:16 27.01.2022
28 В Путин
До коментар #7 от "авто фен":
Да бе,не са бюджетници,ама никак.Имах црв-1998,имам джаз 2006 имам и ауди 80 1993.Материалите и качеството на аудито в сравнение с хондите е доста по-добро.Хонда където са могли да спестят от нещо са спестили,масово е пластмаса вътре,а аудито е нещо подобно на кожа,пак е изкуствено ама доста по-качествено.И като удобство е по-добре от хондата.Ако вляза в някой по-остър завой с джаза може да изхвърча от седалката,а в аудито не е така,същото беше и с црв-то.А отзад предполагам знаеш колко са дървени седалките на хондата. Единственото предимство на хондата е,че са с горе-долу здрави мотори,като изключим харча на масло.Е и 80-та е доста здрава и по-евтина за ремонт,но е и доста по-стара.А това,че нашите дилъри надуват цените,за да лапат повече е отделен въпрос.В нормалния свят Хонда и останалите японски коли са си бюджетници отвсякъде.
10:40 27.01.2022
29 БЪЛГАРИН БУДИСТ
До коментар #18 от "Антон":
аууу Антончо спеца... а да си наясно че в любимата ти Германия вмомента главната раса е Кафявата(Араби,Кюрди и тем подобни) и доминантната религия е Ислям хах кви коли кви 5 лева уе мой?Коментиран от #31
13:46 27.01.2022
30 БЪЛГАРИН БУДИСТ
До коментар #18 от "Антон":
Арабин да прави коли и не...гър скиор няма уе пич не ли го разбра вече?13:47 27.01.2022
31 Mini Cooper
До коментар #29 от "БЪЛГАРИН БУДИСТ":
А японските къде се правят бе?Хонда и тойота имат заводи в Турция.И ся ко прайм?Имат в ЮАР,а там е само бели хора,умни като Айнщайн.Имат и в Индия,в Китай,вТайван и къде ли още не.16:40 27.01.2022
32 Някой
17:11 28.01.2022
33 Пенчо
До коментар #14 от "Кънчо":
Кънчо, коментара ти е много издържан и вдъхва респект като името ти.17:19 29.01.2022
34 type-R
До коментар #24 от "Японеца":
Няма как цената да бъде 100 к $ NSX беше пълен с толкова високотехнологични решения като torque vectoring за ВСЯКО отделно колело, за което от Ферари дори не бяха мечтали по това време. Отделно беше твърде практичен за супер кола. Всеки който е тествал колата казва че е недооценена, също както Lexus LFA, която пък остава единствената в историята шосейна кола със звук на двигателя като от F1... Но. Маймуната си знае банана и не ще да докосне нищо друго.20:16 31.01.2022
35 Джуган
18:08 22.02.2022
36 шофер
08:54 19.09.2022