Автомобилното изложение в китайския град Шанхай добива все по-голяма популярност и днес този форум може да бъде определен като един от най-големите в света. Водещите световни автомобилни производители се надпреварват да показват последните си новости именно в Китай, защото пазарът там е най-големият в световен мащаб за много от концерните.
По традиция в Шанхай присъстват и много от китайските производители на автомобили. Наш екип посети изложението във финансовата столица на Китай, като за много от премиерите вече ви разказахме. Сега обаче ще спрем вниманието ви на местна марка, представляваща най-голям интерес за нас българите. Естествено, става дума за Great Wall, която в Шанхай разполагаше с един от най-големите щандове. Премиерите също бяха доста, а най-интересните от тях бяха на новите автомобили с повишена проходимост, голяма част от които предстои да са правят и у нас.
Great Wall H6
Първият интересен всъдеход, който ще започне да се произвежда край Ловеч само след два месеца, е Great Wall H6. Този кросоувър от ново поколение е проектиран от бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел, който преди това разработва второто поколение на ML, както и най-големия щутгартски всъдеход GL. Сега негово дело са и останалите кросоувъри с марка Great Wall, обозначени с индекси H2, H7 и H8. Освен тези четири нови автомобила с повишена проходимост интерес на щанда на Great Wall представляваше и модернизираната визия на пикапа Steed. Моделът H6 ще се предлага у нас с един бензинов 1.5-литров турбодвигател и с двулитров дизел.
Great Wall H2
H2 е най-малкият от гамата кросоувъри и впечатлява с двуцветната си окраска. Неговите размери са 4 330x1 815x1 700 мм, съответно дължина, широчина и височина, а междуосието му е 2 560 мм. Great Wall H2 ще се оборудва с новия двигател на марката GW4G15B, който е бензинов, разполага с турбокомпресор, а мощността му е 110 киловата при 5 600 об/мин. Максималният въртящ момент е 210 Нм, налични в диапазона 2000 - 4500 оборота. Моторът е комплектован с шестстепенна механична скоростна кутия. Екипът ни имаше възможността да направи тест драйв на автомобил H6 с този агрегат и първоначалните ни впечатления са повече от добри. Агрегатът има достатъчно тяга във всички оборотни диапазони, като съотношението динамика икономичност може да се определи като много добро.
Great Wall H7
Кросоувърът H7 е позициониран една стъпка над H6, като размерите му са 4 677x1 911x1 702 мм, а междуосието му е 2 850 мм. Най-интересната модификация от гамата на H7 е версията GW4C20A/GW-TYZ70B - бензинов двигател с директно впръскване и работен обем два литра, който работи съвместно с електромотор. Според мнозина от експертите на салона в Китай H7 разполага с едно от най-модерните поколения на т.нар. хибридно задвижване. Мощността е 200 kW при 6 000 об/мин, а максималният въртящ момент е 370 Нм при 1 800 - 4 000 об/мин. Този всъдеход ще разполага и с автоматична скоростна кутия.
Great Wall H8
Новият флагман на Great Wall е моделът H8. Най-големият кросоувър е с размери 4 806x1 975x1 794 мм, съответно дължина, широчина и височина, а междуосието му е 2 915 мм. Оборудван е с бензинов двигател GW4C20 с директно впръскване и работен обем от два литра. Този агрегат също разполага с турбокомпресор и шестстепенна автоматична трансмисия. Мощността му е 160 киловата при 5 500 об/мин, а максималният въртящ момент - 324 Нм, достигани в диапазона 2 000-4 000 оборота.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
Коментиран от #6
11:26 29.04.2013
2 Едикой си
Какво да се прави конкуренция...
Иначе джипчетата никак не са лоши.
12:46 29.04.2013
3 Shmeker
12:46 29.04.2013
4 Джон Смит
Коментиран от #5
13:25 29.04.2013
5 Славчо Димитров
До коментар #4 от "Джон Смит":
Ти си смешен. Кой в днешно време набляга на истински всъдеходи. Джипките вече са паркетни, като тези от статията. Такива правят всички големи производители. Да си чул за нов джип с три блокажа и на рама? Ми не си, няма и да чуеш. Масовите джипки вече са такива, а дали ти харесва или не, никой не те пита, както и мен14:38 29.04.2013
6 Maurice
До коментар #1 от "skier":
Не те разбрах!! Кое се прави унас?? Да не визираш Волекс 10?? Докато тези започнат да се правят унас, ще е приключила третата световна война!Коментиран от #7
15:21 29.04.2013
7 skier
До коментар #6 от "Maurice":
H6 започва да се прави у нас след 2 месеца. Толкова ли скоро ще избухва войната.Коментиран от #10
16:15 29.04.2013
8 стефан сервиз
18:21 29.04.2013
9 стефан сервиз
Коментиран от #13
18:22 29.04.2013
10 Maurice
До коментар #7 от "skier":
Ама ще, ама може би, ама само след 2 месеца, ама само след третата световна война!! Като направят поне една бройка, тогава ги хвали. Сега само внасят и не се знае колко пари се перат през този завод край Ловеч. Н6 наистина е приличен автомобил. Но той има общо със завода край Ловеч, колкото аз и ти имаме общо.19:24 29.04.2013
11 Остап Бендер
21:20 29.04.2013
12 EMSKI
21:54 29.04.2013
13 Димитър Димитров
До коментар #9 от "стефан сервиз":
малко си неграмотен Стефчо ма че те броим за човек23:01 29.04.2013
14 Петър Петров
Коментиран от #15
11:08 30.04.2013
15 skier
До коментар #14 от "Петър Петров":
Петърчо, живееш още в 20 век, моето моче или това са теориите на баща ти. Тези джипки са почти толкова качествени, колкото и корейските, а тепърва ще стават още по-добри. Споменатите от теб паджеро и терано вече нямат живи съученици, ако ме разбирашКоментиран от #16, #19
11:14 30.04.2013
16 Ангел Ангелов
До коментар #15 от "skier":
Не е така. Голяма част от старите джипове са наистина такива, а новите нямат нищо общо с офф-роуд. Да за малко черен път стават, но за тежък терен са пълна скръб. H5 си има бавни, но при H6 всичко става електроника. Ама така няма скъпи блокажи, ЛСД, раздатки и т.н. но куца проходимостта.12:01 30.04.2013
17 Станислав Драганчев
20:22 30.04.2013
18 Крум Янкулов
успех
20:42 30.04.2013
19 Николо Макиавелски
До коментар #15 от "skier":
каквото и да си говорим - Грейт Уол е ФАКТ , при това НЕзаобиколимФакт , с който ще се съобразяват всички Вносители на автомобили...ако искат да Продават
Джипове с по 30 - 40 % Печалба нямат шанс
Джипове с цени над 60 000 лв - също
само за 2011 год българинът е платил 28 МЛРД лв Лихви-откъде пари за Скъпи Джипове
09:13 01.05.2013
20 Този коментар е премахнат от модератор.