Въпреки факта, че моделите Giulia и Stelvio станаха нерентабилни за Alfa Romeo, новият ръководител на марката Жан-Филип Импарато вярва в легендарната италианска марка. Според топ мениджъра новата линия на компанията ще включва луксозни автомобили, еталон за които, както за качество, така и за надеждност, ще бъде Lexus. В същото време, до 2025 г., гамата на Alfa Romeo ще се попълни от няколко кросоувъра и от първия масово произвеждан електрически автомобил.
Жан-Филип Импарато проведе тест драйв на Tonale в Италия, по време на който даде интервю, в което заяви, че Lexus е еталонът за качество за него. Точно поради тази причина, преди време топ мениджърът решава да отложи пускането на новия кросоувър на пазара. По думите му той искал да се увери, че качеството на Tonale е безупречно от първия ден на производство и че компанията предлага най-съвременна свързаност и потребителски интерфейси.
Италианската марка винаги е била на последните редове в тестовете за качество. Миналата година Giulia и Stelvio успяха да се отлепят от дъното, но не много. Двата модела имаха 204 проблема на 100 автомобила, поставяйки Alfa Romeo на 28-о място от 32 марки. За сравнение Lexus, който участва в същите тестове, се нареди на трето място със 144 проблема на 100 автомобила.
Доставките на Tonale за италиански клиенти на марката ще започнат следващия месец. В бъдеще гамата на компанията ще бъде попълнена и със субкомпактен кросоувър, както и с първия масово произвеждан от марката електрически автомобил. А в края на март Alfa Romeo обяви , че планира да пусне кросоувър, който ще стане пряк конкурент на BMW X5, X6, като този флагмански модел ще бъде разработен през 2025 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Генералът
Коментиран от #3
09:35 27.05.2022
2 Успокойте са
Коментиран от #5
09:35 27.05.2022
3 Не се заблуждавай
До коментар #1 от "Генералът":
На всеки, който си купува кола да кара. Не да я мие всеки ден на левчето и да се заблуждава, че кара Ферари.09:37 27.05.2022
4 шофер
Коментиран от #17
09:38 27.05.2022
5 Някой си
До коментар #2 от "Успокойте са":
Аре бе ти не хвърли ли топа ? Такава издънка ,като тебе ...09:43 27.05.2022
6 Алфа Умрело...
09:52 27.05.2022
7 карчи
Стотици години японска маниакална отдаденост и прецизност, към нещата, които правят няма как да се заменят с италианско "ла долче вита" ;)
10:08 27.05.2022
8 Дедо
10:20 27.05.2022
9 Антиреклама
11:52 27.05.2022
10 Ми то
Коментиран от #11
11:54 27.05.2022
11 кой ли
До коментар #10 от "Ми то":
И аз се чудя кой дава 120к за Тигуан.Скоростната кутия трудно изкарва 100000км, теча на масло е като на градска чешма. Влизането в завой, ако не използваш сериозно спирачките е като лотария. Дизайна и качеството е като от магазин за 1 лев.и т.н, Ама има.Коментиран от #15
12:05 27.05.2022
12 Унифри
Коментиран от #16
12:55 27.05.2022
13 Буха ха
13:42 27.05.2022
14 159
13:54 27.05.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 един от стадото
До коментар #12 от "Унифри":
какъв Петроград, какви пет рубли. Там се сглобяват Фабиите, Киите и Беенветата. Лексъс се сглобява Единствено в Япония, САЩ и Онтарио Канада. И Лексъс не топа топката само като Алфата. Единственият автодвигател монтиран на самолет. А за яхтите им някой друг път18:36 27.05.2022
17 Йойо
До коментар #4 от "шофер":
А немските коли какви са.Не са от кенчета ,а пластмаса хич няма,хи,хи,хи19:45 27.05.2022
18 Кокъл
19:51 27.05.2022
19 Човек със вкус и усет
Коментиран от #20, #21
10:16 28.05.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ланчия
До коментар #19 от "Човек със вкус и усет":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++20:00 29.05.2022
22 Бай Иван
15:53 22.06.2022