След няколко рекламни тийзъра, Prodrive показа възродената икона на моторспорта – Subaru Impreza 22B. Колата, която от Prodrive кръщават с името P25 е базирана на стандартна Impreza с 2 врати и от нея ще бъдат направени едва 25 екземпляра, всеки от които с цена от над 500 хиляди евро. Външният вид на P25 е идентичен с този на легендарната Impreza 22B, съчетавайки го с още по-мощен двигател, модерни технологии и подобрено окачване. Почти всичко в екстериора е направено от карбон, включително голямото крило над багажника, като в интериора можем да открием лекия материал при седалките и корите на вратите. Благодарение на тази „диета“, P25 може да се похвали с тегло под 1200 килограма.
Двигателят е 2.5-литров боксер с по-голяма турбина и по-здрави „вътрешности“, които да издържат на мощността от 400 конски сили. Задвижването се предава към четирите колела, а за смяната на предавките се движи секвенциална трансмисия с шест предавки и пера за смяна на скоростите зад волана. Колата може да се похвали и със състезателен лънч контрол, който помага за ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.5 секунди.
Оригиналната ширина от 1.77 метра при Impreza 22B е запазена и тук с окачване тип McPherson с регулируеми амортисьори и специални пружини и стабилизиращи щанги за по-добро поведение. Спирачките са с големина от 15 цола, а джантите са 19-цолови. От Prodrive показаха само три снимки на P25, но очакваме да видим повече по време на Фестивала на скоростта в Гудууд, където ще се състои и официалната премиера на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сарая
Вървеше адски бързо
09:16 21.06.2022
2 Пилот на Ферари
09:27 21.06.2022
3 шофер
Коментиран от #14, #16
09:44 21.06.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Откачен свят
Коментиран от #7, #9, #10
09:52 21.06.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Миньор Перник
До коментар #6 от "Откачен свят":
Е това е човек който веднъж не се е качвал на японска кола. Виж коя е най-иноватитивната лимузина- не е s класа, а е Лексус лс... Сравни характеристиките на Ферари с nsx. Видя ли? Не защото е доста тъпо да сравняваш някакви нови "рарита" с стар nsx. Виж Ферари преди 2000 и nsx преди 2000. Новият nsx? Да супер автомобил който е и хибрид и върви на гръм. Тойота? Хах самозалъгвам се че е супер здрава ахахах... Че то те са коли на годината по здравина... Относно 736838 Субарута които си имал... По-скоро не. Ако си имал и 1 дори с най-силабият двигател нямаше да говориш така. Боксерът за разлика от всички четири цилиндърови двигатели тръгва като осмак. Мазда? Рх8 са чупливи чайници и на 10к км ремонт... Карал съм такава на 300к км. и дори не пушеше (може и да е ребилднат двигателя но аз я карах още 50к и то в обороти). Никога не съм си сменял гарнитура на Субару или някакъв ремонт изобщо. В крайна сметка японските май излизат най-добрите. Незнам вие преценете...Относно 22b/p25... То какво да се каже направо ми става като я видя :) не случайно аудета няма на състезания. За ниските класове Хонда, а за високите импрези и лансъри. Просто е отиваш на състезание и разбираш защо това суби е 500к... Състезателна кола за улицата
Коментиран от #11, #12
21:42 21.06.2022
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Тукаиманяма
20:26 24.06.2022
14 ХА ХА ХА ХА
До коментар #3 от "шофер":
Затова си "шОфер"! Едно от МОИТЕ SUBARU 1993г. е над 870 000 км.! РЕДОВНА ПОДДРЪЖКА в професионален сервиз!15:37 29.06.2022
15 ХА ХА ХА ХА
15:46 29.06.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.