2 95316

Ето го възроденото Subaru Impreza 22B за над 500 хиляди евро

  • subaru-
  • impreza-
  • impreza 22b-
  • prodrive-
  • p25

Prodrive ще произведе само 25 броя от P25

Ето го възроденото Subaru Impreza 22B за над 500 хиляди евро - 1

След няколко рекламни тийзъра, Prodrive показа възродената икона на моторспорта – Subaru Impreza 22B. Колата, която от Prodrive кръщават с името P25 е базирана на стандартна Impreza с 2 врати и от нея ще бъдат направени едва 25 екземпляра, всеки от които с цена от над 500 хиляди евро. Външният вид на P25 е идентичен с този на легендарната Impreza 22B, съчетавайки го с още по-мощен двигател, модерни технологии и подобрено окачване. Почти всичко в екстериора е направено от карбон, включително голямото крило над багажника, като в интериора можем да открием лекия материал при седалките и корите на вратите. Благодарение на тази „диета“, P25 може да се похвали с тегло под 1200 килограма.

Ето го възроденото Subaru Impreza 22B за над 500 хиляди евро

Двигателят е 2.5-литров боксер с по-голяма турбина и по-здрави „вътрешности“, които да издържат на мощността от 400 конски сили. Задвижването се предава към четирите колела, а за смяната на предавките се движи секвенциална трансмисия с шест предавки и пера за смяна на скоростите зад волана. Колата може да се похвали и със състезателен лънч контрол, който помага за ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.5 секунди.

Ето го възроденото Subaru Impreza 22B за над 500 хиляди евро

Оригиналната ширина от 1.77 метра при Impreza 22B е запазена и тук с окачване тип McPherson с регулируеми амортисьори и специални пружини и стабилизиращи щанги за по-добро поведение. Спирачките са с големина от 15 цола, а джантите са 19-цолови. От Prodrive показаха само три снимки на P25, но очакваме да видим повече по време на Фестивала на скоростта в Гудууд, където ще се състои и официалната премиера на колата.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сарая

    4 0 Отговор
    Спомням си преди на някакъв тест за писта подобно субару беше дали разход 80 на 100 л ….
    Вървеше адски бързо
  • 2 Пилот на Ферари

    9 4 Отговор
    Тия не познават парите .
  • 3 шофер

    3 26 Отговор
    Ще се пръсна от смях:))) За тази цена се взимат АМГ 63, М-пакет и ЕрЕс куаттро, като всяка от тях ще надживее с десетки години тази източна каляска сделана от станиол, кенчета кока-кола и крепяща се единствено на боята си Мейд ин Джърмани. Смехххх

    Коментиран от #14, #16

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Откачен свят

    11 22 Отговор
    Пестин хиляди евро? За тая СМРАД грозна и безлична, чупеща втора скорост за "добър ден"? Живеем в ненормален свят и времена, когато ето такива безлични КОЧИНИ, струват безметно богатство. NSX струва повече от ферари от еквивалентна епоха, лексус LS се продава за повече от колкото S класа, това субару тук... и още безброй примери. Не е нормално ИМИТАЦИЯ да струва толкова много. И не си мислете, че съм хейтър вагаджия или мурхав субект с е46 - имал съм ужасно много японски коли, от които 7 субарута (3 форестъра първия модел и 4 Легаси В12), до болка са ми познати тези горящи като зил и гниещи до безобразие, абсолютно прехвалени кочини, без извинение. Японската кола има един единствен замисъл и философия - евтино направена кола за непретенциозно и евтино съжителство. Абсолютен компромис. В основата си, японските коли са имитации проектирани с едничката цел да се икономиса от тук и от там (с леки изключения, почти всички са такива). Точка. Всички останали глупости ала колко съм супер здрави, уникални, бързи и прочее самозалъгване, които се прокрадват последните най-вече двайсетина години (голяма роля изигра простотията наречена "бързи и яростни") са тотално самозалъгване, самонадъхване на прости хора. А в света 90% населението е съставена от проста, лесно манипулируема паплач, която вярва и се поддава на пропаганда. Това е жестоката реалност.

    Коментиран от #7, #9, #10

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Миньор Перник

    10 2 Отговор

    До коментар #6 от "Откачен свят":

    Е това е човек който веднъж не се е качвал на японска кола. Виж коя е най-иноватитивната лимузина- не е s класа, а е Лексус лс... Сравни характеристиките на Ферари с nsx. Видя ли? Не защото е доста тъпо да сравняваш някакви нови "рарита" с стар nsx. Виж Ферари преди 2000 и nsx преди 2000. Новият nsx? Да супер автомобил който е и хибрид и върви на гръм. Тойота? Хах самозалъгвам се че е супер здрава ахахах... Че то те са коли на годината по здравина... Относно 736838 Субарута които си имал... По-скоро не. Ако си имал и 1 дори с най-силабият двигател нямаше да говориш така. Боксерът за разлика от всички четири цилиндърови двигатели тръгва като осмак. Мазда? Рх8 са чупливи чайници и на 10к км ремонт... Карал съм такава на 300к км. и дори не пушеше (може и да е ребилднат двигателя но аз я карах още 50к и то в обороти). Никога не съм си сменял гарнитура на Субару или някакъв ремонт изобщо. В крайна сметка японските май излизат най-добрите. Незнам вие преценете...
    Относно 22b/p25... То какво да се каже направо ми става като я видя :) не случайно аудета няма на състезания. За ниските класове Хонда, а за високите импрези и лансъри. Просто е отиваш на състезание и разбираш защо това суби е 500к... Състезателна кола за улицата

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Тукаиманяма

    0 0 Отговор
    Ама и кола, за 500к Е60 и апартаменти на най добрите райони
  • 14 ХА ХА ХА ХА

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "шофер":

    Затова си "шОфер"! Едно от МОИТЕ SUBARU 1993г. е над 870 000 км.! РЕДОВНА ПОДДРЪЖКА в професионален сервиз!

  • 15 ХА ХА ХА ХА

    1 0 Отговор
    "Минусчета". Гроздето е кисело-казала лисицата и си облизала г...! ХАХАХА
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.