Last news in Fakti

4 Юли, 2022 14:39 4 852 12

Мототехника пасти да яде: Ще се чака 17 години за новия Hummer

  • gmc-
  • hummer-
  • ev-
  • поръчки-
  • производство

Над 77 хиляди души вече чакат своите екземпляри от електрическия всъдеход

Мототехника пасти да яде: Ще се чака 17 години за новия Hummer - 1

Желаещите да закупят нов Hummer EV ще трябва да бъдат търпеливи: опашката за SUV-то и за версията пикап е вече... 17 години. Според The ​​Wall Street Journal толкова време ще е нужно на General Motors за сглобяването на всички поръчани копия, ако не ускори темпото на производство.

Сега, поради недостига на компоненти и трудностите с логистиката, GM произвежда около дузина Hummer-и на ден, а списъкът с електрически автомобили, чакащи за доставка, вече достигна 77 000 души.

Около 700 души работят в обновения завод на GM Factory Zero в Детройт. Процентът на производство на Hummer днес е необичайно нисък, особено като се има предвид факта, че електрическият автомобил беше пуснат на конвейера преди повече от шест месеца.

По отношение на скоростта на сглобяване марката GMC отстъпва както на Ford с неговия F-150 Lightning , така и на Rivian с неговите R1T и R1S. От Ford заявиха, че заводът им в Диърборн, Мичиган, произвежда около 150 електрически пикапа дневно.

А още по-странното е, че от GMC отбелязват, че производството на Hummer EV не изостава от графика. През втората половина на 2022 г. производството би трябвало да се ускори, обещават представители на концерна.

Тогава GMC ще започне да използва свои собствени батерии от нов завод в Охайо, изграден съвместно с LG Energy Solution, и ще стане по-малко зависим от външни доставки. Ще припомним, че съживеният Hummer дебютира през есента на 2020 г. като електрически пикап, а през пролетта на 2021-а към него се присъедини и SUV-вариант.

И двата всъдехода, в най-наточените си версии са оборудвани с тримоторен силов тракт, но на пикапа мощността е 1 014 конски сили, а на варианта със затворена каросерия - 842 конски сили. Батерията Ultium осигурява съответно около 563 и 450 километра пробег с едно зареждане. Цената на Hammer, в зависимост от версията и типа на каросерията, варира от 85 хиляди до 110 хиляди долара.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ФАЩ

    19 5 Отговор
    Добре дошли в американския комунизъм!

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Не ни занимавайте

    16 2 Отговор
    с глупости! Вижте в София Симеоновско шосе е вечно прашно!!! Нищо не се прави по въпроса от 40 години!!! София е пълна с некадърни с книжки, които правят задръствания...

    Коментиран от #8

  • 4 Пилот на Ферари

    17 5 Отговор
    От GM не могат да произведат 77 хил бройки за година ? Щели да ги правят 17 години ! Тона прави по 4 500 автомобила на година .
    Ве тия Ферари ли ще произвеждат ? По добре да закриват марката. Кой ще ги чака 17 години за остарял кашон ?

    Коментиран от #10

  • 5 Уникален е!

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "ФАЩ":

    Това са глупости! Ще почнат масово производство след проучването на пазарите

    Коментиран от #11

  • 6 Орел

    12 4 Отговор
    И без пари да ми го дават, не го ща. Като затворят Козлодуй ще го зареждат с ...
  • 7 Гошо

    11 2 Отговор
    Това е несереиозно!Слвд толкова години ще има летящи коли и прочее.
  • 8 Бистришко е по-прашно

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Не ни занимавайте":

    Даже в пъти
  • 9 Ти да видиш!

    1 8 Отговор
    Тоест този който е записан като номер 770 хиляди за Тесла cybertruck ще си получи автомобила десетина години по-рано от този който е записан с номер 77 000 за hummer...

    После пак обяснявайте как Тесла бавела поръчките.

    Хамърът се произвежда в съществуващ завод на general motors, а Тесла построиха завод от нулата в Тексас за две години и вече произвеждат около 50 пъти повече автомобили дневно в него. Честито догонване на Тесла от останалите!

    После пак бройте коя марка колко нови електрически модела ще изкара на пазара и как ще вземе пазарния дял на Тесла , като произвежда по 12 електромобила на ден от тях.
  • 10 Изниква друг въпрос

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    При 12 автомобила на ден и 700 работника, заети да ги произвеждат, колко ли загуби генерират, при положение, че не произвеждат ferrari, а електромобил за 85 хиляди долара?
  • 11 е те

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Уникален е!":

    за две години не ги ли проучиха тез пазари...
  • 12 Ироничен

    0 0 Отговор
    То и за самолети вече много се чака. Комунизмът премачка и САЩ.