7 Април, 2021 12:57 3 494 8

От GMC обясниха защо са отнели 170 к.с. от новия Hummer EV

  • hummer-
  • ev-
  • suv-
  • мощност

Представеният наскоро SUV GMC Hummer EV е много подобен на пикапа със същото име, който дебютира шест месеца по-рано. Разликата между тези два модела обаче не се ограничава само до структурата на каросерията

От GMC обясниха защо са отнели 170 к.с. от новия Hummer EV - 1

Ако „суперпикапът“ в топ-версията с три двигатели развива 1000 к.с., то при SUV-то със същия брой електродвигатели максималната мощност е „само“ 830 к.с., но с подобен въртящ момент. В резултат на това пикапът се оказа с половин секунда по-бърз от изцяло пътническата версия по отношение на ускорение от нула до сто. Защо се получава така изясни изданието Muscle Cars & Trucks в интервю с представител на компанията.

Главният инженер на съживения "Hammer" Ал Опенхайзер обясни пред репортерите, че всъдеходът е с 51 см по-къс от пикапа, а междуосието е намалено с почти 23 см. Следователно SUV-то се оказва по-маневрено, но батерията му е сглобена от по-малко клетъчни блокове, което се отразява на общата мощност. Дизайнерът отбелязва още, че платформата Ultium позволява да "се играе с модулите", но разработчиците не са искали да жертват обема на товарното отделение и плоския му под.

Според инженера концернът не съжалява, че са ограничили мощността на петвратия Hummer EV до 830 конски сили, тъй като не много двигатели с вътрешно горене могат да се похвалят с такива показатели. Като пример, нека припомним, че Dodge Durango SRT Hellcat, считан за най-мощния сериен кросоувър в света, има 6,2-литров компресорен V8 двигател и развива 720 к.с. В същото време Ал Опенхайзер не изключва възможността в бъдеще електрическият Hummer да бъде направен още по-мощен, но първо самите клетки на батериите трябва да станат по-компактни и ефективни.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БОКЛУТЕСЛА

    1 4 Отговор
    Да не се запалва като ТИСЛЪ

    Коментиран от #2

  • 2 Нелепо сравнение

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "БОКЛУТЕСЛА":

    Само за последните две години са се самозапалили повече Hyundai както си стоят, отколкото са се запалили от създаването на Тесла досега, при всякакви обстоятелства включително жестоки катастрофи и умишлени палежи.

    При това от Hyundai има около 10 пъти по-малко произведени електромобили. Защо ли споменаваш Тесла в такъв случай, когато става въпрос за пожари? Май няма нищо общо със статистиката и истината, а говориш просто от омраза?

    Коментиран от #3

  • 3 Тираджия

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Нелепо сравнение":

    Ами говори така защото гроздето е високо и кисело .......
  • 4 What

    0 0 Отговор
    Ако не успеят да продават на военните, ще го съживят хамъра на куково лято, щото никой цивилен нема да си купи машина дето е 1000 коня.

    Коментиран от #5, #8

  • 5 фффф

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "What":

    То затова първата партида беше изкупена в аванс за няколко часа

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Защо да не си купи?

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "What":

    Защо смяташ, че няма да купуват електромобил с 1000 коня, а за същите че и повече пари ще си купят подобен бензинов автомобил с 200 300 коня мощност и 30 на 100 разход?

    При електромобилите повечето коне не означават по-голям разход. В някои случаи разхода дори намалява.