Last news in Fakti

8 Юли, 2013 11:06 31 835 32

BMW се прости с M3

  • bmw-
  • m3

Ярко жълто купе ознаменува края на знаменитата M-тройка на баварските моторни заводи. Прочутият спортист отстъпва място на новата серия 4. От BMW обещават "четворката" да стане достоен приемник на легендата и един от най-добрите автомобили за карачи в света.

Засега от сцената слиза само купето M3. Най-бързата "тройка" ще продължи да се произвежда във вариант кабриолет. Догодина емблема с индекс M ще получи седанът от трета серия.

Всички модели M3 от E30 до E92 се смятат за еталон за спортен автомобил. През последните три десетилетия премиерата на всеки нов модел се превръща едно от най-очакваните събития в автомобилния свят.

Първата M-тройка се появява през 1986-а и след това моделът се обновява на всеки 6-7 години. В края на 1992 г. дебютира M3 E36, а третото и най-популярно поколение пристига през 2000-ната. Е9Х (седанът E90, купето E92 и кабриолетът E93) e първият представител на легендарния баварски спортист с осемцилиндров двигател.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    1 10 Отговор

    това си е култова кола нещо ненадминато съвършено е каквото и да кажа все ще е малко за тази машина,дизаин,стил,комфорт дори всичко и спортно поведение

    Коментиран от #4, #13

  • 2 Иван Йовчев

    8 1 Отговор
    "за карачи"
  • 3 маляка

    8 1 Отговор
    време беше маса народ се изпоприбиха поради нестабилност на автомобила

    Коментиран от #6

  • 4 Пламен Пепелов

    16 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    1, малко се изсили, особено със съвършенството и комфорта , но определено си беше култов модел
  • 5 Симеон Тасев

    4 1 Отговор
    все пак м3 е30 си остава рядкост има доста малко бройки пройзведени около 2500 до колко бях чел някъде и цената му в Германия хич не е малка
  • 6 Симеон Тасев

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "маляка":

    не заради нестабилност а защото го подценяваха и защото толкова и си могат да карат
    не е кола за всеки все пак иска се умения дасе кара с шпер
  • 7 Delian Valchanov

    5 1 Отговор
    БМВ М3 си остава легенда няма какво да плюем и да спорим......Моделите М3 са се доказали през годините и са спечелили сърцата на много хора. Надявам се 4-та серия да бъде още по-добра и успешно да замести 3-та серия.Една легендарна машина се спира от производство,от нас зависи да ѝ отредим почетно място в историята на автомобилостроенето
  • 8 Bobi Bobev

    0 1 Отговор
    за карачи
  • 9 comment

    1 9 Отговор
    BMW е най-хубавата кола на този свят, стига да я нямаш.

    Коментиран от #11

  • 10 Stefan Zapkov

    1 6 Отговор
    Абе М3, X6, BMW 7, Японеца си е номер едно правенето коли. :D
  • 11 ВИП АМГ

    1 6 Отговор

    До коментар #9 от "comment":

    pian si
  • 12 Петканчо Драганов

    1 4 Отговор
    не само м3, целия на.ран завод на бмв да закрият и да си приберат вересиите от пътищата, даже барабар и с шофьорите им...!
  • 13 EMSKI

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симеон Тасев":

    Ти да не си циганин,че си такъв голям фен на BMW??? Предимно м...ли ги карат.....ако ли не,извини ме!!!

    Коментиран от #16

  • 14 Калоян Велинов

    1 6 Отговор
    КЪМ ВСИЧКИ ХЕЙТЪРИ ''ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО''..........
  • 15 Иван Златев

    1 1 Отговор
    Е9Х се произвежда от 2005 .. . къде изпуснахте е46 .. .?
  • 16 Maurice

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "EMSKI":

    До някъде си прав за БМВ и сиганите! Просто това за БМВ се наложи от 90-те, когато в БГ мутрите караха БМВ. МБ бяха отредени за бизнесмени, а Ауди още бяха бюджетен бранд. Та в селските глави на всички в БГ залегна идеята, че имаш ли БМВ си мутра. За това и всеки предпочита БМВ Е36, пред 5 годишен ФВ, Опел, Пежо... Нали селските моми ще се обръщат след БМВ-то, защото на село освен трактори, каруци и БМВ-то на коча други ППС няма! И сиганите нали и те са тарикати, нали и те са мутри днес в Чалгария, та защо да нямат и те БМВ?? Истината е, че те гледат от нашите селски ергени и моми. Ама на всеки ако някой ден му дойде малко ум в главата ще разбере, че не всичко в този живот са бройките, а пълните джобове!!
  • 17 georgi genchev

    1 1 Отговор
    Ave ei,BMWto i Mersedes sa klasika be .Te nikoga ne ostariavat...tova sa firmi s traditsii,a ne zaharni prychki......kakto ostanalite........Znaesh li che vratata mi na sedmitsata tegi kolkoto edin sitroen Saxo........Sega drug e vyprosyt,koi moge da si go pozvoli......
  • 18 Иван Господинов

    2 1 Отговор
    M3 е страхотна кола. Малка , маневрена , пъргава . Кеф ти бясно каране , кеф ти комфортно на всичко е способна . А качеството на изработка и детайлите просто гъдел за душата .
  • 19 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
    странно самоче имах предвид не е36 то вече си е старо и затова си го купуват то сиганите и опели карат много ама не съм тръгнал да казвам нищо нали не съм ги виждал да карат е65 примерно или 745 е също сиганска кола
  • 20 Симеон Тасев

    1 1 Отговор
    според някой от вас знаячите
  • 21 brake point

    1 0 Отговор
    Тасев пак ли ръсиш мозък.Я кажи за Е34,тази кофа как я обича Бай М....л.
    Интересно как тази марка стана любима на най тъпите и маргинални слоеве от населението.Дали специално се целиха да я направят такава или просто съвпадение.
  • 22 galaxy

    0 1 Отговор
    БМВ е върховният Хищник!!! Разбира се ще има и такива, които не го харесват и то защото не могат да го притежават. Както М3 преди, така и М4 ще се разправи без проблеми с конкуренцията.
  • 23 brake point

    1 1 Отговор
    Ха ха не можели да го притежават.2000 лева не е непостижимо даже за Симончо гордия собственик на баварска барака.
    А за хищници има доста,които са над БМВ.Сети се само за Годзила и повече няма нужда да изброяваме.
  • 24 Easy ryder

    2 1 Отговор
    Истинските карачи не карат БМВ.Това е кола за позьори съгласен съм с Maurice,добре описа м...лската чалгаджийска клиентела на тази набедена за спортна фирма.Какво да се прави неграмотност и простотия най добре намират своя израз в този бранд.Собствениците на такива коли са известни с ниската си пътна култура по цял свят.

    Коментиран от #25

  • 25 Антонио Стойков

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Easy ryder":

    Човек не може да бъде по-съгласен.
  • 26 Adrian Mihaylov

    0 2 Отговор
    Като четох миналите коментари направо ми се д...ра! Не знам как от спирането на М3 купе до циганските 318 ки от 91 ва година възкачили се по улиците.''Истински карачи не карат бмв'' не карат бмв е36 ци,но новите Мки независимо М3ки или 5ци 6ци няма значение не отстъпват по нищо на къде къде по-скъпи супер спортни автомобили.
  • 27 Ради Миланов

    3 1 Отговор
    Явно и последния балък дето си мисли че М3ката е нещо повече от надувка за пред кафенето се е усвестил :)
  • 28 триста итридесети

    1 1 Отговор
    до жапанките:
    я си карайте лагерните колички и не цапайте форума,
    м-ката е най-много продавания спортен автомобил, далеч над всякви хонди, цубарота и тойоти и тем подобни,
    и вярно е че е за карачи, нали е на задно
  • 29 Easy ryder

    1 0 Отговор
    БМВ е един боклук създаден специално за комплексирани индивиди нищо не разбиращи от истинска технология.Един кожен салон им стига за даси мислят че каруцата им е нещо уникално.Няма друга марка на която шофьорите да са известни по цял свят с просташкото си поведение.
    А разните субарута,нисани и тойоти правят за смях баварските кошници защото са правени като японските мечове,максимално здрави и максимално ефективни.С един замах кълцат баварската наденица.

    Коментиран от #30

  • 30 Стар Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    Точно така, приятелю!
  • 31 Manuk Manukyan

    0 1 Отговор
    и кво става, караш ходна 110 коня и изведнъж знаеш че немското не ставало за нищо :D :D 99% от хората, който много знаят за М3 през живота си не се качвали на кола над 150 коня и най-вероятно никога няма и да се качат. карайте си боклуците с предно и 1.8 и не се месете кадето не ви е работата пък нека ние да си караме световнопризнатите "боклуци", пак ще ни се виждат само стоповете....
  • 32 brake point

    0 0 Отговор
    Няма нищо по забавно от това да гледаш как собственик на баварски боклук се опитва с нещастното си 150 коня возило(на което са му умрели 50 отдавна) да се опитва да изпреварва не "арийска" машина.
    Естествено след като го наритат после разправя на жени и приятели как видите ли той не искал да се състезава и как някакви зли япончета били тунинговали някой Нисан.
    Последната смешка която гледах беше на "Тракия".
    Дебилче с качулка и гаджето си с М3,които бяха в лява лента с около 150 бяха застигнати от GTR.След като човека покара зад тях известно време им присветна.Дебилчето се опита да настъпи М3 ката без да се маха от лявата лента но явно не беше виждало GTR .... GTR-a просто "изрева" и без никакви трудности издуха баварската талига през дясната лента и буквално след секунди вече не му се виждаше задницата.
    Дебилчето толкова се засрами че чак се прибра в дясната лента и не знам как се е оправдавало после как "най бързата кола"(БМВ) е била наритана от някакво си японче,на което сигурно даже и марката не знаеше.Не знам дали му остана време да прочете надписа на задния капак на нисана.