29 Септември, 2022 11:13 2 585 15

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и

  • audi-
  • rs-
  • rs4-
  • rs3-
  • rs5-
  • rs6-
  • rs7-
  • mercedes-
  • c63

Все пак бензиновият двигател ще се подпомага от електромотор в новите модели

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и - 1

Audi няма да последва своите сънародници от Mercedes, които разочароваха голяма част от феновете си като представиха четирицилиндров C63 AMG. В изказване по време на събитие в Испания, директорът на продуктовия маркетинг в Audi – Константин Дреслер каза, че от Инголщат няма да поемат по този път и RS моделите няма да бъдат лишени от цилиндри.

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и

На въпрос за това какви са плановете на Audi за бъдещето, Дреслер отговори, че компанията също смята да електрифицира своите модели, но не смята да замества бензиновите двигатели с четирицилиндрови такива. Към момента най-малкото RS3 се задвижва от бензинов двигател с обем от 2.5 литра и пет цилиндъра.

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и

По-големите RS4 и RS5 разчитат на 2.9-литров бензинов шестак, докато върховите RS6 и RS7 запазват 4.0-литровия осмак. В момента Audi работи над ново поколение RSQ5, което вероятно ще е и първият RS модел с електрифицирано задвижване. Вероятно кросоувърът ще комбинира бензиновият шестак с електромотор за повишаване на мощността и спазване на стандартите за вредни емисии.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    5 14 Отговор
    Аз не разбирам какво против имат хората за малките двигатели. Много по-ефикасни са и някои от тях дори с правилна смяна на консумативи надживяват големите си братя. Не само това ами и понеже са по-малки са по лесни за обслужване, защото не трябва да разглабяш целия мотор за да смениш нещо по-него а всичко е достъпно защото в двигателния отсек има место... Отделно имаме и предимства като намален разход, олекотен автомобил и др. И ресурса не е проблем, виждал съм Дачии на по 800 000 км с 1.3 мотор, където всички хулеха защо бил в мерцедесите - еми е за това.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Ти си

    21 0 Отговор
    Къде са еко талибаните във форума та да ми обяснят как ДВГ умрял и бил отживелица ...
  • 3 Телевизия Бобов дол

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Колега , неможеш да сравниш работата на 6 или 8 цилиндъра с тая на 4 . Повече цилиндри по-спокойна и тиха работа на двигателя, по-малко износване на бутала и цилиндри при еднаква кубатура в полза на 6 -8 цилиндровия.
  • 4 Интересно

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Когато от 1.3 вадят 80 коня е едно, но когато двигателя е надут на 2 бара от завода и се вадят от 2 литра по над 150 коня от литър дали ще изкарат по над милион километра?
  • 5 Притежател

    4 1 Отговор
    Добре е че запазват двигателите в RS сегмента, за разлика от S-ките, където противно им насадиха дизели под капака.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този

    5 3 Отговор
    Имам 4 цил.хибрид, който е по-пъргав от S клас v8 преди 30 години.Не искам и да помисля за онези мотори с 20+ градско.Нито работеха по-спокойно и тихо от сегашния, нито бяха безпроблемни и 6 редови и V8.Но такива бяха времената.Сега правят турбо 3 цилиндрови 1.5л. хотхеч.

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 1221

    9 2 Отговор
    Преди се бореха за това кой му е по-голям и по-мощен двигателя, сега тенденцията стана на кой му е по-малък и по-бързо се надрЪвя (развърта). После да ми разправят как епропейските коли били по-яки пък американските били тромави с тия големи двигатели. Усещането при големия двигател е все едно караш тежка и сериозна машина, а с малкия все едно караш на оная мацка тротинетката. 😀 😃 😄 😁 😆 😅
  • 14 ......

    2 2 Отговор
    готино голфче
  • 15 Алито от София

    2 0 Отговор
    От две години карам въобще audi RS 6,трябва да ви кажа че се родих, няма такав удобен безумен автомобил, карах мерцедес, панамера спорт, но като това чудо няма, а тези тоци емисии, въобще не ме интересуват, само глупости пишат и то повечето хора които нищо не разбират