2 077 15

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и

  • audi-
  • rs-
  • rs4-
  • rs3-
  • rs5-
  • rs6-
  • rs7-
  • mercedes-
  • c63

Все пак бензиновият двигател ще се подпомага от електромотор в новите модели

Audi няма да прави четирицилиндрови RS-и - 1

Audi няма да последва своите сънародници от Mercedes, които разочароваха голяма част от феновете си като представиха четирицилиндров C63 AMG. В изказване по време на събитие в Испания, директорът на продуктовия маркетинг в Audi – Константин Дреслер каза, че от Инголщат няма да поемат по този път и RS моделите няма да бъдат лишени от цилиндри.

На въпрос за това какви са плановете на Audi за бъдещето, Дреслер отговори, че компанията също смята да електрифицира своите модели, но не смята да замества бензиновите двигатели с четирицилиндрови такива. Към момента най-малкото RS3 се задвижва от бензинов двигател с обем от 2.5 литра и пет цилиндъра.

По-големите RS4 и RS5 разчитат на 2.9-литров бензинов шестак, докато върховите RS6 и RS7 запазват 4.0-литровия осмак. В момента Audi работи над ново поколение RSQ5, което вероятно ще е и първият RS модел с електрифицирано задвижване. Вероятно кросоувърът ще комбинира бензиновият шестак с електромотор за повишаване на мощността и спазване на стандартите за вредни емисии.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    5 14 Отговор
    Аз не разбирам какво против имат хората за малките двигатели. Много по-ефикасни са и някои от тях дори с правилна смяна на консумативи надживяват големите си братя. Не само това ами и понеже са по-малки са по лесни за обслужване, защото не трябва да разглабяш целия мотор за да смениш нещо по-него а всичко е достъпно защото в двигателния отсек има место... Отделно имаме и предимства като намален разход, олекотен автомобил и др. И ресурса не е проблем, виждал съм Дачии на по 800 000 км с 1.3 мотор, където всички хулеха защо бил в мерцедесите - еми е за това.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Ти си

    21 0 Отговор
    Къде са еко талибаните във форума та да ми обяснят как ДВГ умрял и бил отживелица ...
  • 3 Телевизия Бобов дол

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Колега , неможеш да сравниш работата на 6 или 8 цилиндъра с тая на 4 . Повече цилиндри по-спокойна и тиха работа на двигателя, по-малко износване на бутала и цилиндри при еднаква кубатура в полза на 6 -8 цилиндровия.
  • 4 Интересно

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Когато от 1.3 вадят 80 коня е едно, но когато двигателя е надут на 2 бара от завода и се вадят от 2 литра по над 150 коня от литър дали ще изкарат по над милион километра?

  • 5 Притежател

    4 1 Отговор
    Добре е че запазват двигателите в RS сегмента, за разлика от S-ките, където противно им насадиха дизели под капака.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този

    5 3 Отговор
    Имам 4 цил.хибрид, който е по-пъргав от S клас v8 преди 30 години.Не искам и да помисля за онези мотори с 20+ градско.Нито работеха по-спокойно и тихо от сегашния, нито бяха безпроблемни и 6 редови и V8.Но такива бяха времената.Сега правят турбо 3 цилиндрови 1.5л. хотхеч.

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 1221

    9 2 Отговор
    Преди се бореха за това кой му е по-голям и по-мощен двигателя, сега тенденцията стана на кой му е по-малък и по-бързо се надрЪвя (развърта). После да ми разправят как епропейските коли били по-яки пък американските били тромави с тия големи двигатели. Усещането при големия двигател е все едно караш тежка и сериозна машина, а с малкия все едно караш на оная мацка тротинетката. 😀 😃 😄 😁 😆 😅
  • 14 ......

    2 2 Отговор
    готино голфче

  • 15 Алито от София

    2 0 Отговор
    От две години карам въобще audi RS 6,трябва да ви кажа че се родих, няма такав удобен безумен автомобил, карах мерцедес, панамера спорт, но като това чудо няма, а тези тоци емисии, въобще не ме интересуват, само глупости пишат и то повечето хора които нищо не разбират