6 738 8

Най-тъжният ден за Audi феновете дойде

  • audi-
  • r8-
  • r8 gt-
  • v10-
  • r8 rwd-
  • rs

Компанията пуска последните 333 R8-ци за продажба

Най-тъжният ден за Audi феновете дойде - 1

Audi обяви може би една от най-тъжните новини за своите фенове, а именно спирането от производство на суперколата R8. С кратко изявление и специална серия, германският производител обяви, че ще произведе точно 333 коли, които да ознаменуват края на една ера. Audi R8 V10 GT RWD, както е пълното име на специалната версия бе представено днес, като последната и най-усъвършенствана версия на най-върховото Audi.

Колата е базирана на версията със задно задвижване, но с повишена мощност от 612 конски сили, идентична с тази при модификацията с Quattro задвижване. Максималният въртящ момент от 565 нютон метра може да се предава до различна степен към задната ос, благодарение на един от седем режима на шофиране. В типичния стил за атмосферен V10, въртящият момент е наличен от 6400 оборота в минута.

Инженерите от Audi са се постарали като за последно и са подложили купето на диета, която сваля 20 килограма от теглото на суперкара, удряйки кантара на точно 1570 килограма. В това число влизат и специални ковани джанти в размер от 20 цола, обути в гуми Michelin Sport Cup 2. Зад тях откриваме и керамични спирачки за по-добра спирателна сила на писта. Диетата включва и замяна на оригиналните седалки с такива тип корито.

Колата може да се похвали и с нова визия, която се дължи на допълнително добавените карбонови елементи в екстериора, които освен по-агресивна, правят колата и по-бърза около завоите. По-ниското тегло пък помага за спринт от 3.4 секунди до 100км/ч и максимална скорост от 320км/ч. Първите бройки от специалната серия ще бъдат налични през следващата година с цена от 225 хиляди евро в Германия.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 21 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    18 24 Отговор
    Съществуването на този модел премина почти незабелязано.Всеки разумен любител на този клас автомобили би избрал NISSAN GT-R с много по-добри характеристики и на много по-изгодна цена.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Притежател

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Какво каза? Я дай пак, че нещо не ти се получи!
    Двата автомобила са дотатъчно различни, за да ги сравняваш. Имат си различни пазарни ниши.
    Аз лично предпочитам R8 със задно предаване и атмосферен V10 под капака, пред който и да е GT-R.
  • 3 геландеваген

    25 2 Отговор
    Чета коментарите и се смея .... Само българин може да оплюва коли, които нито някога е карал, нито някога ще кара... хеле пък да си ги купи..
  • 4 продажби

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Продажбите не са съгласни с теб
  • 5 ???

    4 2 Отговор
    Какво е това алди ауди

    Коментиран от #6

  • 6 !!!!!

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "???":

    Това е автомобил който ти не можеш да си купиш нов
  • 7 Тарикат

    3 1 Отговор
    Разрлаках се.
  • 8 Това добре

    1 0 Отговор
    А още по-добре ще е всичкия ВАГ да го спрат от производство