10 Октомври, 2022 19:03 4 653 14

NIO стартира продажбите си в Европа с три модела

  • nio-
  • европа-
  • продажби-
  • германия

ET7, EL7 и ET5 вече са налични за поръчка в четири страни

NIO стартира продажбите си в Европа с три модела - 1

NIO официално стартира европейската си инвазия и официално приема поръчки за три от моделите си в няколко европейски страни. Кросоувърът ET7, заедно с по-малките EL7 и ET5 вече са налични за поръчка в Германия, а също така могат да бъдат поръчани от Нидерландия, Дания и Швеция. Колите са налични с цени започващи от 999 евро на месец за най-малкия ET5 и достигащи до 1299 евро за EL7.

От Nio обещават да изградят мрежа за зареждане, която да улесни собствениците. За тази цел от компанията ще построят 120 станции през следващата година. В месечния абонамент на колите влизат още разходите за гуми, застраховане и обслужване. Доставките започват от 16 октомври за ET7 и януари и март 2023 година за EL7 и ET5. Припомняме, че от Nio трябваше да променят името на EL7, по-известен като ES7 в Китай, поради спор с Audi и правата на марката в родната Германия.

“ Обслужването на потребители в Германия, Холандия, Дания и Швеция е важна стъпка за реализиране на плана на NIO до 2025 г. и предлагането на нашето уникално потребителско изживяване в повече страни по света.”, каза основателят на Nio, и главен изпълнителен директор Уилям Ли в изявление. “ Нашите завладяващи продукти, услуги за зареждане и смяна на батерии, заедно с наистина иновативни и гъвкави модели на абонамент, ще променят пейзажа в света на електромобилите. Нашият ангажимент към региона бележи началото на следващата глава в нашето глобално развитие. ”


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    20 3 Отговор
    на китаеца!

    Коментиран от #3, #6, #8

  • 2 Съдията Дред

    12 0 Отговор
    Поредния бизнес модел, наем вместо продажба. Доближава се до финансовия лизинг.
  • 3 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    Добре е за конкуренцията като цяло , но засега европейците не налитат на китайски коли дори при разлика до 50% в цената ! Ама за 1000 евро на месец оперативен лизинг май може да вземеш каквото си пожелаеш дори в Европа !
  • 4 Българин

    13 9 Отговор
    Не знам какво толкова им се радвате на тия китайци. Над 90% от продукцията им е лъскава, евтина, много удобства, функции и т.н., ама като дойде време да го използваш, никога не работи нормално или се скапва за отрицателно време. Каквото китайско или турско съм си купил до момента, винаги е било голяма набутвация. Да не говорим, че на 2 пъти щяхме да си изгорим живи у нас заради китайски боклуци и сам Господ ни спаси! Първият път се запали разклонител от нищото, в който беше само включен компютър и даже и не работеше! Това малко след като се събудих. Вторият път се запали фурната на майка ми. Добре, че била там в тоя момент. Китайски бранд...не мерси.
  • 5 Иванушка 🇺🇸

    12 6 Отговор
    Ново китайско менте. По улиците не можеш да се разминеш от китайски коли. Стига сте писали тъпотии. Кой нормален ще си купи ментета пред европейски и японски супер коли.
  • 6 Иванушка 🇺🇸

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    Браво се казва на магаре,а на жълтурите трябва да им плащаш за ментета.
  • 7 666

    11 9 Отговор
    Руската и китайската пропаганда са едно и също. Едните лъжат че са велики другите лъжат че правят качествени стоки.
  • 8 какво браво

    10 4 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    ти добре ли си ?/ 1000 евро на месец за китайска пръчка? за 1 година 12 000 евра,а за 5 са 60 000 евра.Та кое му е супер или евтино ?????

    Коментиран от #10

  • 9 Скоро

    9 2 Отговор
    Чакам реален пробег 1000км през зимата и лятото. Батерията да издържа поне 4хил. зареждания без да се влияе капацитета. Зарядни станции на всички бензиностанции със зареждане от 10% до 100% за максимум 20мин. Цена на такъв автомобил като на кола от среден клас с ДВГ.

    Коментиран от #11, #14

  • 10 за жалост

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "какво браво":

    Заплатите ни са ефтини...
  • 11 Ти сериозен ли си?

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "Скоро":

    Правиш ли някаква връзка между тези двете:

    "Чакам реален пробег 1000км през зимата и лятото. Батерията да издържа поне 4хил. зареждания без да се влияе капацитета."

    И ти ли си от тези които минават по 2000 км на денонощие и то всяко денонощие 365 дни от годината и нямаш повече от 20 минути на денонощие за зареждане, защото през останалите 23 часа и 40 минути шофираш без да спираш?

    Ти правиш ли си сметка, че 4000 зареждания по 1 000 км са 4 милиона километра?

    Сериозно ли това ти е основното изискване? Моля те сподели какъв е сегашния ти е автомобил, който го изпълнява 4 милиона километра без да влияе на износването на двигателя?

    Тема за размисъл. Не ти ли е по-добре, зарядните да са 10 пъти повече от сегашните бензиностанции, а зареждането за 500 км да трае 10 минути? Дали в такъв случай ще са ти необходими хиляда километра пробег вместо 500, които стават с два пъти по-малка, по-лека и по-евтина батерия, която да мъкнеш цяла година, защото веднъж два пъти в годината щяло да ти се наложи да минеш 1000 км на ден? На мен последните 20 години не ми се е наложило. Най-много съм минавал по 800 до морето и обратно за ден.
  • 12 Българина

    7 2 Отговор
    1000 евро е абсурдна цена.... колите стават лукс след 50 г на общодостъпна стока. следва разпад на всички изградено за тях последните години, сервизи, части, лизинги. Ще Караме стари коли като в Куба

    Коментиран от #13

  • 13 А кой те кара?

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "Българина":

    Като ти е скъпо, плащаш в кеш цената на автомобила, а след това сам си плащаш поддръжката и застраховките и всичко е шест точки. Не знам защо решавате че в момента в който се появи някаква нова услуга и тя става задължителна?

    За хора които искат да карат постоянно чисто нови автомобили, това си е добра сделка, защото само за първата година, цената на този автомобил ще падне с повече от 12 000 евро, а отделно ще трябва да плащат за гуми застраховки и какво ли още не което им е включено в таксата от 1000 евро

    А ти се опитваш да разсъждаваш от гледна точка на закупуване на почти нов автомобил от горубляне за 5000 лв и сметките ти няма как да излязат!
  • 14 Не щъ да са прекарам

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Скоро":

    Слагаш в багажника и една бензинова косачка с динамо от велосипед Балкан и си имаш ток за 2000км!