19 571 17

Renault вдига цените на колите (включително и Dacia) и намалява броя на моделите

  • renault-
  • цени

Режията ще се придържа към политиката на автомобили с по-високи цени

Renault вдига цените на колите (включително и Dacia) и намалява броя на моделите - 1

Приходите на френския производител на автомобили се подобряват, тъй като той се опитва да си проправи път обратно от годините на ниски маржове. Renault засилва фокуса си върху най-печелившите си модели, както и повиши цените им.

Renault ще се придържа към нова политика за автомобили с по-високи цени, дори ако икономическите условия се влошат, тъй като френският автомобилен производител се опитва да си проправи нов път от годините на ниски маржове на печалба. След съкращения на разходите и ход за повишаване на цените под ръководството на главния изпълнителен директор Лука де Мео, приходите на Renault започнаха да се подобряват, проправяйки пътя за възстановяване на нефункциониращия съюз с японския Nissan.

Renault вдига цените на колите (включително и Dacia) и намалява броя на моделите

Но подобно на съперниците си, Renault все още се сблъсква с насрещни ветрове като недостиг на полупроводници, който ограничава производството, както и надвиснали рискове от рецесия, които биха могли да засегнат търсенето на автомобили. Групата, която отчете нарастващи приходи за третото тримесечие, засилва фокуса си върху най-печелившите модели, както и върху повишаването на цените.

"Това няма да се върне назад", заявява финансовият директор Тиери Пиетон пред анализатори. Той казва, че Renault е намалил разликата с конкурентите си по отношение на цените на редица свои марки, включително най-продаваните евтини модели Dacia. „Това, което планираме да правим в бъдеще, е да се придържаме към тази политика. Ако търсенето намалее, очевидно ще продължим да адаптираме производствения капацитет.“

Renault вдига цените на колите (включително и Dacia) и намалява броя на моделите

Общите приходи на Renault се повишиха с 20.5% до 9.8 милиарда евро на годишна база през третото тримесечие, въпреки ефектът от изтеглянето на марката от Русия по-рано тази година. Броят на продадените коли обаче е намалял с 2.4% спрямо година по-рано. Но продажбите са в съответствие с прогнозите на анализаторите. Акциите на Renault се повишиха през последните седмици и поради очакванията за пробив в опитите си за облекчаване на отношенията с Nissan.

От марката добавят, че групата очаква силно четвърто тримесечие, тъй като идват поръчки за модели като новата електрическа версия на Renault Megane. Под ръководството на де Мео, Renault смени политиката и от дългогодишен фокус върху разширяването на обема на продажбите на автомобили - стратегия, приета от бившия шеф Карлос Гон - премина към подобряване на ценообразуването и намаляване на броя на предлаганите модели.

Компанията потвърди целта си за групов оперативен марж над 5% за 2022 г., като освен това ще изложи повече подробности за плановете си да отдели бизнеса си с електрически превозни средства в отделно звено, което е част от дискусиите на Renault с Nissan.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 19 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    40 3 Отговор
    Значи няма да купуваме рено и Дачия, ще купуваме Порше и ферари

    Коментиран от #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Дедо ви

    32 5 Отговор
    Никога не съм купувал нова кола от магазина.... И с тия цени никога няма, и да си купя! Иначе съм имал четири Рена дизели никак не са лоши! Френският дизел е номер едно. Мое мнение.....
  • 4 Домакин

    23 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    шегуваш се нали? Ние от кога сме на Майбах, Бугати и Ролс Ройс...... Та Рено и Дачия????

  • 5 Пилот на Ферари

    19 14 Отговор
    Ще вдигат цените ами като напуснаха заводите в Русия . Преди Рено и Фолксваген се бореха за първото място при производителите . Да ги видим сега при липсата на евтини суровини , ток ,газ ,работна ръка и загубени пазари - за кое място ще се борят . Фолксваген хлопва кепенците , а Рено вдига цените . Ще ги купува дормушан .

    Коментиран от #14

  • 6 сектант

    25 25 Отговор
    Даже ако мен питате за премиум клас в който спада концернът Дачия, и да ги вдигнат, пак са нормални цените. 50 000 за новия Дъстър направо ти го подаряват този страхотен и впечатляващ с пътно поведение, динамика и лукс автомобил.

    Коментиран от #8, #12

  • 7 Дон Мучачос

    7 3 Отговор
    Има решение на кризата и то е купуване на колинот Сащ Кенъда и Мехико
  • 8 Божкеее

    18 19 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    В кой свят Дачия се води премиум бе? Лукс и Дачия в едно изречение е нищо друго, освен оксиморон.. :D Всеки който купува тоя кенеф не си цени парите...

    Коментиран от #10

  • 9 Класика

    16 6 Отговор
    Засега Сорос печели! Затова държат а инжекции паралептика Байдън,за да подържа всички противочовешки,незаконни и антисоциални закони за бясна печалба за сметка на купувачите чрез незабележими репресии уж липса на чипове,послушание уж ковид,объркване на половете и хаос уж либерализация,война уж солидарни с наркомана Зеленски,зелена сделка за свиреп гърч уж климатология, а то всичко с цел сплашване,озаптяване на свободата и печалба на марж! Дори вече не се крият!!!???

    Коментиран от #15

  • 10 Ти за сарказъм

    19 3 Отговор

    До коментар #8 от "Божкеее":

    Чувал ли си? Толкова ,изпростяхте зад клавиатурата ,че не можете да разберете майтапа
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Абе бритчед

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Ние всички отдавна знаем , че при теб нещата няма да се оправят само с хапчета....Ще трябват инжекции....И то сериозни
  • 13 Макарон

    9 1 Отговор
    И до момента един нов Меган е 45 000 лв +, кво е тва нещо C сегмент за 45 бона?
    Ц сегмента преди години почваше от 26-28, сега Голфата почва от 40так?!?!?!?
    Тея хАвто производители акъл имат ли или само печалби търсят?
  • 14 Смешно

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    Да, затова всички ще купуваме Лада и Москвичи, понеже там са евтини суровините и колите. И с тия евтини суровини какви коли правят и кой им ги купува?

  • 15 Трол си

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Класика":

    Кажи колко стотинки ти плащат от руското посолство през трети лица за един такъв пост?
  • 16 анонимен

    0 0 Отговор
    Сектанта ще изпадне в траур заради дачията и ще премине към БМВ както всеки прохождащ шофер
  • 17 Съдията Дред

    4 0 Отговор
    Световна тенденция, продават по малко, печелят повече. Буквално казват - бедните да го дуууу.....