Новини

Първи тунинг на S-Klasse W222

Публикувана: 26 Юли, 2013 12:04
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6665
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Ателието Brabus представи програма за доработка на новия флагман на Mercedes-Benz. Засега предлаганият пакет предвижда по-скоро скромни изменения, но в бъдеще немците надали ще се ограничат до него.

Инженерите от Ботроп са се заели с две от модификациите на W222 - върховата S 63 AMG и S 500. По-слабият модел получава нови брони, видоизменени предни калници, оригинални 21-цолови джанти и пренастройка на управляващата електроника, благодарение на която мощността на 4.7-литровия V8 нараства от 455 на 520 к.с. (820 Нм).

Brabus S 500 ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди, а максималната скорост може да бъде ограничена на 250, 275 или 300 км/ч. Салонът е тапициран в черна кожа, алкантара, везани лога на тунинг компанията и традиционните прагове от неръждаема стомана с неоново осветление.

Подобни са и измененията по S 63 AMG, но по двигателя му е поработено по-задълбочено. Двата турбокомпресора са сменени с по-продуктивни, монтирана е нова изпускателна система, а управляващият блок на мотора е препрограмиран.

След намесата на екстремистите от Brabus 5.5-литровият осмак с 585 к.с. вече развива 720 коня и 1 065 Нм. Въртящият момент е ограничен по електронен път, за да се щади седемстепенната трансмисия 7G-Tronic Plus.

Немците не уточняват колко отнема ускорението до 100 км/ч, но споменават максималната скорост - 325 км/ч. Цените на тунинг пакетите също ще станат ясни на по-късен етап.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Йордан Славов

Неутрално
1 Отговор
Тази нова S-ка, няма вдъхновението на супер дизайна, но хората от Брабус са супер брутални както винаги. Предишната я бяха напомпали до 800 к.с. Сега очаквам тази да достигне 900

Оценка:
-1 +1

сасаа
(псевдоним)

Неутрално
2 Отговор
Кога ще започнат да ги правят по високи тези S- класи. Искам офроуд машина, болид и лимузина в 1.

Оценка:
-3 +1

Енцо Енцо

Весело
3 Отговор
Това ли е бъдещето което предлагат немците? Ако всички карахме такива щяхме да затрием планетата за няколко години.

Коментиран от #4


Оценка:
-5 +0

Йордан Славов

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "Енцо Енцо":


И с какво ще я затрием? Да не си поредния капацитет- еколог, който ще ни убеждава в апокалиптичните прогнози за вредите от съществуването на човека???
Все пак ще ми е интересно да видя какво толкова не ти харесва в една такава напомпана и расова кола?!

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +4

ВИП АМГ

Неутрално
5 Отговор
nai dobrata

Оценка:
-1 +1

Енцо Енцо

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "Йордан Славов":


Какво да ти кажа, познавам се лично с основателя на брабус, колега ми е, и знам какъв е. Но е немец и малоумщините му се харчат по целия свят.
Да правиш спортни 'джипове", лимузини, комбита, инвалидни колички и тн. е алогично. Объркват се функциите на даденото возило и то никога не може да бъде по- силно от друго с конструкция предназначена за определени цели. Капиш?
А за екологията какво да говорим? Кое не е ясно?

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-1 +0

Йордан Славов

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Енцо Енцо":


Аууу, колега на шефа на "Брабус", който пише коментари в нета - каква чест само. Да не си шефа на "Лоринсър"
Сега сериозно - това, че на теб не ти допада правенето на напомпани лимузини от по 400 000 евро, не означава, че не се продават. Това диктува пазара, това се прави.
Пък за затриването на планетата от автомобилите, по-добре е да прочетеш малко физика и химия до 8-ми клас, защото явно вярваш сляпо на лъжата на "Зелената мафия".
Андърстенд?

Оценка:
-0 +1

8
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Петро Порошенко
Украинският президент Петро Порошенко след пробното кръгче с БТР-4.
Новият БТР се управлява много по-леко от Волга"

Още бисери