Когато си купувате чисто нов автомобил, обикновено той е изминал между 2 и 15 километра по време на транспортиране от една точка до друга, доставка и други логистични процедури. Когато купувате автомобил като Bugatti Centodieci, вероятно очаквате този пробег да е максимално нисък с цел запазване на стойността на автомобила.
На практика, обаче, нещата не стоят по точно този начин. Френската компания обяви официално, че всяко от 10-те произведени Centodieci преминава през специален тест преди крайната доставка до клиент, който включва маршрут от над 350 километра. По време на този тест колата се изпробва на летище за максималната си скорост от 380км/ч, а също така преминава през слалом, тест на спирачките, ускорение и други.
След като направят теста, хората от Bugatti сменят маслото на скоростната кутия заедно с филтъра, както и гумите и джантите. Centodieci, което струва девет милиона евро, се базира на Chiron и разполага с 8.0-литров W16 двигател с четири турбокомпресора. Мощността му е 1 577 к.с., което е с 99 к.с. повече от Chiron. Разбира се, най-голямата разлика между Centodieci и Chiron е персонализираната каросерия, която черпи вдъхновение от емблематичния EB110.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрофен
Вече имаме енергиина плътност от 120квтч което е напълно достатъчно.
Скоро тези пушилници като това на снимките по горе изобщо няма да са фактор и да представляват интерес
Коментиран от #2, #9
10:34 10.11.2022
2 Коментар
До коментар #1 от "Електрофен":
Коя година според теб, е създаден ел двигателя???А коя година е създаден ДВГ???
Ако успееш да отговориш, на горните въпроси, вероятно ще разбереш, че причината да няма масови електрички, никога не е била в ефективността на ел двигателя!
Сега разправяш, че вече били постигнали голяма плътност на енергия в единица обем от т.нар. батерии за джиесеми, в т.нар. мобилни таблети?!
А какво става с тая енергийна плътност, след 2 години???
А след 5???
А от какво се произвеждат тия т.нар. "еко" батерии???
Главно от изкопаеми руди, чрез тежка минна техника на дизел!!!
А рециклират ли се?
Да, но е много по-скъпо и енергоемко от нови батерии, та производителите предпочитат нови!
А с какъв ток се зареждат???
Ами с ток от световния енергиен микс!
А там кой е основния компонент/източник, захранващ човечеството?
Ами въглищата!
Т.е. да спрем двг автомобилите, за да караме мобилни таблети, захранвани главно от въглища???!!!
И колко време/км траят тия мега гига хипер футуристични ел автомобили???
Ами 5-10г и хвърляш батерия и ел двигател!
Е ако е необходимо да се произвеждат толкова често основни компоненти, като ел двигател и батерия, тогава това не прави ли тоя автомобил още по-замърсяващ???
За сравнение някои от ДВГ автомобилите карат доста след края на гаранционния период!!!
Съвременните ел. автомобили са нищо повече от популизъм за наивници!!!
Коментиран от #3, #4, #5
11:12 10.11.2022
3 До долният
До коментар #2 от "Коментар":
Веднага ти отговарям проблема ел колите да не се наложат не е в двигателя който поради по малкото се триещеи елементи им апо малки топлинни загуби и от там по голямо кпд а проблема е бил в неразвитите батерии именно там се постигна огромен напредък.Литиево йионните батерии са добри но несравними с новите твърдотелни батерии.
Несъмнено германците разчитат на въглища но в Света работят огромно количество Аец Вец а скоро и геотермални източници на неизчерпаема енергия.Лошото е че не се работи достатъчно за ториеви реактори по вина на немците но и това ще стане.
Та германия е основният виновник за въглищното използване не другите.
Освен това двг е прекият виновник за градското замърсяване докато електеическите централи са масово извън градовете
11:21 10.11.2022
4 Чиче ти си като ония
До коментар #2 от "Коментар":
които са носели флагчета пред автомобилите.11:22 10.11.2022
5 Електрофен
До коментар #2 от "Коментар":
Внергиината плътност при твърдотелните батерии НЕ се изменя с времето те са практически вечниКоментиран от #7, #10
11:23 10.11.2022
6 Опорка
12:50 10.11.2022
7 Илон
До коментар #5 от "Електрофен":
Тия твордотелните батерии кога ще се произвеждат и влязат в употреба ? Четох някакво заглавие, че най-рано след 10 год. Моля те кажи ми, че ще стане много по-рано.16:38 10.11.2022
8 Електрофен
17:54 10.11.2022
9 3-фазния
До коментар #1 от "Електрофен":
Има ли гърнета, това не е кола. Смяна на масла и филтри след 350 км, понеже били го ръчкали... И спрях да чета. Plaid channel има вече 1700 старта без една смяна на масло и без една повреда.20:31 10.11.2022
10 хо ха
До коментар #5 от "Електрофен":
няма нищо вечно и да пишеш за тея електрички като се пише за бугати в статията си е смешно и не може човек да те разбере какво изобщо изкаш да напишеш ако и ти знаеш ще е добре ако ли не зле.20:59 10.11.2022