Надеждността е един от най-важните приоритети за купувачите на автомобили, а германското премиум трио е смятано от мнозина за еталон по отношение на надеждност. Знаете ли обаче кои са най-надеждните модели на тези три реномирани германски марки? Отговорът ни дава едно проучване на изданието What Car?
Audi TT
Това отдавна е едно от любимите ни купета, но то е образцово, що се отнася до надеждността. В категорията купе и кабриолет от последното проучване на What Car? за надеждността, този модел е на второ място. От собствениците на TT, които са участвали в анкетата, само 5% са се оплакали от проблем, като каросерията е единствената проблемна област. Струва си да се отбележи обаче, че резултатът за надеждност на Audi като марка не е толкова добър - 21-ва позиция от 32-те включени марки.
BMW X3
X3 на BMW предлага превъзходно изживяване при шофиране, има дълбоко впечатляваща гама от двигатели и, според What Car? е четвъртият най-надежден автомобил в категорията на по-големите SUV-та. От автомобилите на участващите собственици, 17% от X3 са претърпели повреда, като проблемите са свързани с каросерията, електрическата система и скоростната кутия. Като марка, BMW завършва на сравнително средното 16-то място от 32 в таблицата на производителите.
Mercedes B-Klasse
Този автомобил е не само удобен, интелигентен отвътре и практичен, но също така се представя силно, когато става въпрос за надеждност. Именно този модел е признат от What Car? като е най-надеждният автомобил в категорията MPV. Mercedes като марка обаче също не се представя на ниво и може да се каже, че се справи по-слабо от преките си конкуренти в личето на BMW и Audi, завършвайки на 23-то място от 32-та участника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Циник
Коментиран от #7
13:20 20.11.2022
2 Факт
Коментиран от #9
13:21 20.11.2022
3 Истината
13:21 20.11.2022
4 Да Не
Коментиран от #13, #37, #42
13:30 20.11.2022
5 БМВ
Коментиран от #6, #11, #24, #25
13:39 20.11.2022
6 дааа
До коментар #5 от "БМВ":
Сигурно си я купил от някоя автокъща на 120000-150000 км максимум ,излъскана ,пръстната тук там в перфектно състояние.13:43 20.11.2022
7 ФЕН
До коментар #1 от "Циник":
Прав си за БМВ старите до 90-те бяха надеждни даже и тези нов внос на 400К след пререждане на 173К и пак караха 5-10г. със солидна поддръжка на си вървяха. Днешните зорлем изкарват Заводската гаранция и редко са тези на 200 К без проблеми.За мерцедеса данните за годините са идентични и В-класата наистина е практичен автомобил макар и скучен по-скоро е за жени домакини или пенсионери . Алдито ...тръгедия само спомени до 90-те после скръп а от както са във ВАГ групата са по-зле и от шокодатаКоментиран от #10, #18
13:47 20.11.2022
8 мани мани
13:47 20.11.2022
9 555555
До коментар #2 от "Факт":
Кисело е гроздето нали-андрешковци.Коментиран от #14, #17
14:06 20.11.2022
10 Гошо
До коментар #7 от "ФЕН":
Ауди са във VAG групата още от създаването си, тоест от разпадането на Auto Union през 1969год.Коментиран от #12
14:13 20.11.2022
11 Бай Цървул
До коментар #5 от "БМВ":
Като си го взел от Дупница,нов внос,така ще е14:24 20.11.2022
12 димитър
До коментар #10 от "Гошо":
Да,но от скоро са изцяло собственост на фолксваген,преди пак имаха някое процентче,но вече са на цяло погълнати.Но това не им пречи от трите немеца,те да са най-големите трошки и винаги ще бъдат трети,колкото и да се напъват!14:28 20.11.2022
13 димитър
До коментар #4 от "Да Не":
Това умряло куче не знам какво изобщо го хвалиш,ако не знаеш сме 2022!14:31 20.11.2022
14 Циник
До коментар #9 от "555555":
На мен не ми е кисело; имал съм БМВ и то пазено и ново, от потвърден източник. Пак се троши и иска постоянни профилактики. Имам много приятели с БМВта и то хубави, не ковчези. Проблемът на БМВтата е, че като се строшат сметката е много голяма. Имам колеги германци, които казват същото; не е само нашата беднотия. БВМ са прочути по цял свят с ненадежността си и със скъпите си ремонти. Човек си плаща за пиниза.Кара съм, и сега карам, японски коли (правени е Япония, а не сглобявани в Европа от емигранти). Нищо общо, сипваш бензин и понякога масло и караш. Друг свят.
14:40 20.11.2022
15 разбирач
14:41 20.11.2022
16 Циник
14:53 20.11.2022
17 Смех
До коментар #9 от "555555":
Къде си бе дупе кисело15:04 20.11.2022
18 Даниел
До коментар #7 от "ФЕН":
Колега ти колко БМВ и АУДИ си строшил та пишеш глупости тука ???Коментиран от #35
17:00 20.11.2022
19 Гост
Коментиран от #23
18:11 20.11.2022
20 Японеца
18:56 20.11.2022
21 Никой
19:08 20.11.2022
22 Митьо
20:05 20.11.2022
23 Гошо
До коментар #19 от "Гост":
След 15 години японските да на консервени капачки.Коментиран от #38
20:24 20.11.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Жоро
До коментар #5 от "БМВ":
Хвърлял лагери на коляновия вал аххах пич от къде го измисли тва бе20:46 20.11.2022
26 Жоро
20:49 20.11.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Циник
Идете в Дубай, където хората могат да си позволят всичко. Когато времето е хубаво, всички са на Бенцове и Рейндж Ровери; някой по-беден може и да се излъже на БМВ. Стане ли горещо или задуха пясъчния вятър или трябва да се върви през пустинята - веднага паркират европейката в гаража и сядат в японския джип, защото знаят, че само той ще ги закара до дестинацията и прибере до в къщи безаварийно.
Коментиран от #40
21:19 20.11.2022
29 Хкккк
22:12 20.11.2022
30 тоз
Коментиран от #41
23:01 20.11.2022
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 оня с коня
00:22 21.11.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 ГанЯ
07:49 21.11.2022
35 0000
До коментар #18 от "Даниел":
Аз съм чупил и от двете по няколко от каране.и то от по-намазаните.що питаш?23:47 21.11.2022
36 Наистина
01:32 22.11.2022
37 Въх
До коментар #4 от "Да Не":
Е ...Ати таралясника.....19:35 22.11.2022
38 Някой си
До коментар #23 от "Гошо":
Еее хабибито, моята е на 21 години японска и не седи в гараж има тук таме някоя точица... Не е изгнил целия багажник или калник да ти излезе крака като при голф 4 и пасат 4,5... Земи се наспи, че и ти не знаеш какво говориш15:55 23.11.2022
39 Реалист
Всеки каращ и интересуваш се поне малко от автомобили знае, че колкото по-просто е устроен един автомобил, съвсем логично има по-малко неща които да се развалят и му е по-евтина поддръжката.
Затова няма какво да се сърдят собствениците предимно на немските "премиум", няма как да са натъпкани с всевъзможни неща, усложнени агрегати, да изстискат повече коне и това при наложилото се вече правило да се ползват все по-крехки части, като тънки вериги, пластмасови водни помпи и т.н.
Моята френска кола няма какво да я превъзнасям като някакъв връх в автомобили строенето, но с нейния 1.6 бензинов двигател, с обикновен ремък, а не верига, без турбо, но с върховната екстра климатроник :) ми е напълно достатъчна и знам че няма какво толкова да и се счупи, а дори нещо да сдаде багажа, цените на частите са поносими..
И така вече над 450 000 км показание на километража (не съм първи собственик)
Та мисълта ми е, че всеки си взима каквото може да си позволи и не е нужно да се присмиваме на избора на другия. Форумите на всички марки са пълни с описани всевъзможни ремонти, включително и на тези марки за които се твърди, че са безсмъртни и нечупливи.
19:31 29.11.2022
40 Данни
До коментар #28 от "Циник":
И колко церха има в София?След дълги и скъпи възстановявания седееики в гаражите може я ги остави на улиците и стават само за кокошкаеници
И задава въпроса към всички колко коли сте имали че давате мнение?
Тойота -скорости
Инфинити-плачевна електроника
Мазда - недооценени коли здрави и лесни за поддръжка
А за добай - там не карат дизели околните се правят в Тайланд таиван корея
21:21 01.12.2022
41 Данни
До коментар #30 от "тоз":
И кога точно а?Особено Ауди г- н разбирач?
Щото БМВ и мерц са шампиони в Ф1
А Ауди кво една титла в ралитата
Две титли в дтм и то с в8
И льо Ман с дизелите им кадето само времето е съперник и са впрегнати ресурсите на цялата ваг група
21:36 01.12.2022
42 2254
До коментар #4 от "Да Не":
Особено прочутата предница, която винаги хлопа и вместо шарнир или тампон, сменяш няколко от осемте носача21:35 04.02.2023