20 Ноември, 2022 13:15 54 787 42

Най-надеждните модели на Audi, BMW и Mercedes са...

  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • надеждни автомобили
Най-надеждните модели на Audi, BMW и Mercedes са... - 1

Надеждността е един от най-важните приоритети за купувачите на автомобили, а германското премиум трио е смятано от мнозина за еталон по отношение на надеждност. Знаете ли обаче кои са най-надеждните модели на тези три реномирани германски марки? Отговорът ни дава едно проучване на изданието What Car?

Audi TT

Най-надеждните модели на Audi, BMW и Mercedes са...

Това отдавна е едно от любимите ни купета, но то е образцово, що се отнася до надеждността. В категорията купе и кабриолет от последното проучване на What Car? за надеждността, този модел е на второ място. От собствениците на TT, които са участвали в анкетата, само 5% са се оплакали от проблем, като каросерията е единствената проблемна област. Струва си да се отбележи обаче, че резултатът за надеждност на Audi като марка не е толкова добър - 21-ва позиция от 32-те включени марки.

BMW X3

Най-надеждните модели на Audi, BMW и Mercedes са...

X3 на BMW предлага превъзходно изживяване при шофиране, има дълбоко впечатляваща гама от двигатели и, според What Car? е четвъртият най-надежден автомобил в категорията на по-големите SUV-та. От автомобилите на участващите собственици, 17% от X3 са претърпели повреда, като проблемите са свързани с каросерията, електрическата система и скоростната кутия. Като марка, BMW завършва на сравнително средното 16-то място от 32 в таблицата на производителите.

Mercedes B-Klasse

Най-надеждните модели на Audi, BMW и Mercedes са...

Този автомобил е не само удобен, интелигентен отвътре и практичен, но също така се представя силно, когато става въпрос за надеждност. Именно този модел е признат от What Car? като е най-надеждният автомобил в категорията MPV. Mercedes като марка обаче също не се представя на ниво и може да се каже, че се справи по-слабо от преките си конкуренти в личето на BMW и Audi, завършвайки на 23-то място от 32-та участника.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Циник

    124 31 Отговор
    Надеждното БМВ е като български изтребител Ф-16: съществува само на чертеж.

    Коментиран от #7

  • 2 Факт

    48 26 Отговор
    На никой не му пука за тия бакюци

    Коментиран от #9

  • 3 Истината

    59 60 Отговор
    Прехвалени немски тарялясници, както и всичко германско.
  • 4 Да Не

    21 48 Отговор
    Ауди А6 Ц5 1.9tdi желязо!!!

    Коментиран от #13, #37, #42

  • 5 БМВ

    60 10 Отговор
    Х3 с дизела 190 к.с. изобщо не е надежден! Прегрява и хвърля лагегри на коляновия вал! Предполагам, че класацията отново е копипейст от САЩ! Бензиновия по-може да се нарече надежден и все пак зависи как се кара и поддържа!

    Коментиран от #6, #11, #24, #25

  • 6 дааа

    30 8 Отговор

    До коментар #5 от "БМВ":

    Сигурно си я купил от някоя автокъща на 120000-150000 км максимум ,излъскана ,пръстната тук там в перфектно състояние.
  • 7 ФЕН

    54 8 Отговор

    До коментар #1 от "Циник":

    Прав си за БМВ старите до 90-те бяха надеждни даже и тези нов внос на 400К след пререждане на 173К и пак караха 5-10г. със солидна поддръжка на си вървяха. Днешните зорлем изкарват Заводската гаранция и редко са тези на 200 К без проблеми.За мерцедеса данните за годините са идентични и В-класата наистина е практичен автомобил макар и скучен по-скоро е за жени домакини или пенсионери . Алдито ...тръгедия само спомени до 90-те после скръп а от както са във ВАГ групата са по-зле и от шокодата

    Коментиран от #10, #18

  • 8 мани мани

    26 2 Отговор
    няма такива!
  • 9 555555

    27 45 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Кисело е гроздето нали-андрешковци.

    Коментиран от #14, #17

  • 10 Гошо

    29 1 Отговор

    До коментар #7 от "ФЕН":

    Ауди са във VAG групата още от създаването си, тоест от разпадането на Auto Union през 1969год.

    Коментиран от #12

  • 11 Бай Цървул

    23 11 Отговор

    До коментар #5 от "БМВ":

    Като си го взел от Дупница,нов внос,така ще е
  • 12 димитър

    28 13 Отговор

    До коментар #10 от "Гошо":

    Да,но от скоро са изцяло собственост на фолксваген,преди пак имаха някое процентче,но вече са на цяло погълнати.Но това не им пречи от трите немеца,те да са най-големите трошки и винаги ще бъдат трети,колкото и да се напъват!
  • 13 димитър

    21 5 Отговор

    До коментар #4 от "Да Не":

    Това умряло куче не знам какво изобщо го хвалиш,ако не знаеш сме 2022!
  • 14 Циник

    38 14 Отговор

    До коментар #9 от "555555":

    На мен не ми е кисело; имал съм БМВ и то пазено и ново, от потвърден източник. Пак се троши и иска постоянни профилактики. Имам много приятели с БМВта и то хубави, не ковчези. Проблемът на БМВтата е, че като се строшат сметката е много голяма. Имам колеги германци, които казват същото; не е само нашата беднотия. БВМ са прочути по цял свят с ненадежността си и със скъпите си ремонти. Човек си плаща за пиниза.

    Кара съм, и сега карам, японски коли (правени е Япония, а не сглобявани в Европа от емигранти). Нищо общо, сипваш бензин и понякога масло и караш. Друг свят.
  • 15 разбирач

    37 23 Отговор
    Надеждни модели на Audi, BMW и Mercedes е несъвместимо понятие. И трите са пълни боклуци с много ниско качество.
  • 16 Циник

    29 6 Отговор
    Друг проблем на БМВ (може би не само техен) е, че лъжат купувача много безочливо. За скоростните кутии в инструкцията пише "не се сменя маслото за целия живот на скоростната кутия" или нещо подобно. Да, така е, ако си ОК скоростната ти кутия да ти изкара 150,000 км и след това да си купиш нова за няколко хиляди Евро. Това си е чиста измама, а на Евросъюза не му дреме. Добре, че тия кутии ги ползват и други и човек може да прочете каква е истината.
  • 17 Смех

    19 2 Отговор

    До коментар #9 от "555555":

    Къде си бе дупе кисело
  • 18 Даниел

    12 10 Отговор

    До коментар #7 от "ФЕН":

    Колега ти колко БМВ и АУДИ си строшил та пишеш глупости тука ???

    Коментиран от #35

  • 19 Гост

    14 13 Отговор
    Така е! Интересното е, че всички обясняват как немските са по ненадежнни с времето, и естествено си хвалят своето, разбирай японското! Ама на немците им дреме, ползват ги в гаранция, и хайде следващата! И определено, докато са в гаранция, са си най добрите! След 15-тата година вече отстъпват на японските, ама кво да праиш, няма нищо вечно…

    Коментиран от #23

  • 20 Японеца

    17 8 Отговор
    Красиви и скъпи Кенефи @
  • 21 Никой

    26 9 Отговор
    Взел Ганьо нов внос на 180хил, закърпена от друг Ганьо, докато мине продажбста (а тя на реални 480хил) и почва да реве, колко била чуплива. Така е Ганьо, чуплива е
  • 22 Митьо

    22 5 Отговор
    Само МБ 124 и МБ 140. Коли за вечни времена.
  • 23 Гошо

    9 11 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    След 15 години японските да на консервени капачки.

    Коментиран от #38

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Жоро

    3 6 Отговор

    До коментар #5 от "БМВ":

    Хвърлял лагери на коляновия вал аххах пич от къде го измисли тва бе
  • 26 Жоро

    9 12 Отговор
    Истинско BMW е е46,карам го хамалската,вече не му сменям и маслото,от над 20х,таблото свети,като коледна елха и не ме оставя. Чакам да блокира,за да се разделя с него,но то не се предава.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Циник

    21 6 Отговор
    За колегите, които казват, ч немските коли са по-надеждни от японските докато са нови.... ами просто не е истина. Четете класации; Тойота и лексус обикновено са на първо място, а Хонда и Инфинити винаги малко зад тях ама пак на челни места. Говорим за нови коли. За употребявани вече няма какво да се говори; там разликата в полза на японските е още по-голяма. Японските не изкарвали над 15 години? Я вижте само в София Хонда ЦРВ първа и втора генерация само колко са; а не са от най-популярните марки в Европа. Мерцедеси МЛ на тия години има само в музея на Мерцедес, а Хикс-5ици и до музея не могат да стигнат, че се разпадат по пътя :)

    Идете в Дубай, където хората могат да си позволят всичко. Когато времето е хубаво, всички са на Бенцове и Рейндж Ровери; някой по-беден може и да се излъже на БМВ. Стане ли горещо или задуха пясъчния вятър или трябва да се върви през пустинята - веднага паркират европейката в гаража и сядат в японския джип, защото знаят, че само той ще ги закара до дестинацията и прибере до в къщи безаварийно.

    Коментиран от #40

  • 29 Хкккк

    7 11 Отговор
    Влезнах да чета коментари на бедняци.
  • 30 тоз

    11 8 Отговор
    Когато Ауди и Мерцедес са правили спортни автомобили БМВ е била фабрика за тенджари - Алекс Блох шеф на редакторите на Ауто мотор унд Шпорт.

    Коментиран от #41

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 оня с коня

    10 4 Отговор
    НЕ МОЖЕ някой да си обича Колата и да не се грижи за нея!Верно че всичко може да се случи по пъта,но редно е когато се появи някакъв Нехарактерен шум по ходовата част или Двигатела,да се отида в Сервиза и да се отстрани.А тия глупости за някаква "Надеждност" на тая или оная Марка...Жална му майка на тоя който разчита на Надеждността на колата!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ГанЯ

    9 2 Отговор
    Куче масичка, прасенце касичка.... касички!
  • 35 0000

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Даниел":

    Аз съм чупил и от двете по няколко от каране.и то от по-намазаните.що питаш?
  • 36 Наистина

    1 2 Отговор
    ли всички коментирали тук имат опит като собственици на нови Аудита, БМВ-та и Мерцедеси? Хич не ми звучи така. По скоро ми звучи като Познат на един приятел е казал че…все пак да поясня, стоковите БМВ и Ауди НЕ са конструирани за състезания. Просто информативно - след всяко едно състезание, било то рали или писта…на състезателната кола или се подменя цялата ходова част и двигател или се прави основен ремонт. Т.е. няма начин да въртиш гуми и вдигаш 100км на 2-ра и да очакваш, че стоковият автомобил няма да се счупи. А когато се строши да се оплакваш че е ненадежден.
  • 37 Въх

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Да Не":

    Е ...Ати таралясника.....
  • 38 Някой си

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Гошо":

    Еее хабибито, моята е на 21 години японска и не седи в гараж има тук таме някоя точица... Не е изгнил целия багажник или калник да ти излезе крака като при голф 4 и пасат 4,5... Земи се наспи, че и ти не знаеш какво говориш
  • 39 Реалист

    1 0 Отговор
    Всеки пишеш под такива статии приема много лично критиката за марката автомобил която кара. Сякаш лично той я е проектирал и произвел след това. И видиш ли, че го вземат за шматка, като оплюват колата му ...
    Всеки каращ и интересуваш се поне малко от автомобили знае, че колкото по-просто е устроен един автомобил, съвсем логично има по-малко неща които да се развалят и му е по-евтина поддръжката.
    Затова няма какво да се сърдят собствениците предимно на немските "премиум", няма как да са натъпкани с всевъзможни неща, усложнени агрегати, да изстискат повече коне и това при наложилото се вече правило да се ползват все по-крехки части, като тънки вериги, пластмасови водни помпи и т.н.
    Моята френска кола няма какво да я превъзнасям като някакъв връх в автомобили строенето, но с нейния 1.6 бензинов двигател, с обикновен ремък, а не верига, без турбо, но с върховната екстра климатроник :) ми е напълно достатъчна и знам че няма какво толкова да и се счупи, а дори нещо да сдаде багажа, цените на частите са поносими..
    И така вече над 450 000 км показание на километража (не съм първи собственик)
    Та мисълта ми е, че всеки си взима каквото може да си позволи и не е нужно да се присмиваме на избора на другия. Форумите на всички марки са пълни с описани всевъзможни ремонти, включително и на тези марки за които се твърди, че са безсмъртни и нечупливи.
  • 40 Данни

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Циник":

    И колко церха има в София?
    След дълги и скъпи възстановявания седееики в гаражите може я ги остави на улиците и стават само за кокошкаеници
    И задава въпроса към всички колко коли сте имали че давате мнение?
    Тойота -скорости

    Инфинити-плачевна електроника
    Мазда - недооценени коли здрави и лесни за поддръжка
    А за добай - там не карат дизели околните се правят в Тайланд таиван корея
  • 41 Данни

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "тоз":

    И кога точно а?
    Особено Ауди г- н разбирач?
    Щото БМВ и мерц са шампиони в Ф1
    А Ауди кво една титла в ралитата
    Две титли в дтм и то с в8
    И льо Ман с дизелите им кадето само времето е съперник и са впрегнати ресурсите на цялата ваг група
  • 42 2254

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Да Не":

    Особено прочутата предница, която винаги хлопа и вместо шарнир или тампон, сменяш няколко от осемте носача