По-рано днес Peugeot проведе своя e-Lion ден в който шефовете на компанията разказаха малко повече за електрическото бъдеще на френската марка. Една от най-важните новини, която засяга настоящите и бъдещите клиенти на компанията е електрифицирането на всички модели до края на тази година и представянето на изцяло електрически техни версии до 2025 година.
В това число влизат и най-големите кросоувъри 3008 и 5008, които ще добавят “e-“ в името си. И двата модела ще бъдат първите за марката, които ще използват новата платформа на Stellantis – STLA Medium, която е разработена за премиум модели от C и D сегмента, разбирайте комбита, седани и SUV-та. Новата платформа може да побере батерии с капацитет между 87 и 104кВч, което на теория трябва да даде предостатъчно пробег на двата модела.
Според предварителни данни на Peugeot, e-3008 ще може да измине до 700 километра с едно зареждане, което поне към момента е рекордна стойност за французите. Очаква се зареждането да започва от 125kW достига до 330kW при подходяща станция. Очаква се по-малкият кросоувър да дебютира по-късно тази година, последван от e-5088 малко по-късно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Щото и 150 на една неУдачия е в тази категория ❗
Коментиран от #4, #28
15:23 26.01.2023
2 мачка,п*чка и борче
15:24 26.01.2023
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
електромобил с ДВГ за захранване на батерията и електромоторите !
15:26 26.01.2023
4 Гост
До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
700 км с 40 км в час като Тесла.Коментиран от #7, #10
15:27 26.01.2023
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
"-5088" как ще изглежда 🤔🤔🤔
15:29 26.01.2023
6 Смех 😆🤡🤣
15:30 26.01.2023
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #4 от "Гост":
Не споменавай името с "Т" , че ей сега ще ни залее.......(знаеш кой )
15:31 26.01.2023
8 Много ми е интересно
Коментиран от #9, #13, #14
15:57 26.01.2023
9 Няма да е за дълго
До коментар #8 от "Много ми е интересно":
На път сме да видим ценова война за електромобилите, която ще завърши с ценови паритет на ДВГ (и в крайна сметка известна консолидация/фалити сред производителите, които не могат да се справят)До този момент предлагането беше далеч под търсенето. Сега те се изравняват и спадовете на цените ще преобразуват маржовете на печалба от електромобилите в по-високо търсене.
Ще се получи порочен кръг, тъй като търсенето на електромобили намалява търсенето на ДВГ и ДВГ губи икономия от мащаба.
Загубата на икономия от мащаба на ДВГ ще означава, че цените на превозните средства на изкопаеми горива ще се повишат, тъй като производителите на стари модели залагат на по-високи маржове, за да компенсират по-ниския обем, докато преминават към електромобили.
Цените на електромобилите ще продължат да падат 📉, докато цените на ДВГ ще се покачват 📈
Коментиран от #11
16:14 26.01.2023
10 Гост
До коментар #4 от "Гост":
Тесла си е супер, нищо общо с тоя френски боклук16:16 26.01.2023
11 Гост
До коментар #9 от "Няма да е за дълго":
Появи се теслю с раздвоение на личността.Спори сам със себе си в постове 8 и 9.Коментиран от #12, #21
16:19 26.01.2023
12 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
До коментар #11 от "Гост":
Карай бе.Нека да определя борсовите стойности на маржовете в енергетиката.Батериите му с по малкоКW,но се движи още.Липсва му заряд и ще излети.🤣🤣🤣🤣🤣🤣16:25 26.01.2023
13 Само питам
До коментар #8 от "Много ми е интересно":
ДВГ като скъса ремък насред нищото по-добре ли ще е! Или му гръмне водната помпа от прегряване, а не дай си Боже да прегрее лятото и да хвърли двигател. Та какво става, а. Май тока има по - малко части за разваляне.Коментиран от #15, #16, #26
16:31 26.01.2023
14 Ракета Пейтриът
До коментар #8 от "Много ми е интересно":
Новината от DW, е че Германия скъса с Газпром и през бившата колония в Намибия пустинята там се покрива с ФЕЦ и ВяЕЦ с обща мощност 7 АЕЦ-а. С добития ток се произвежда водород, който захранва цяла Германия.16:51 26.01.2023
15 Специалисте
До коментар #13 от "Само питам":
Май,и през Юни,даже и през Август.......Ти не мисли за ангренажа,водната помпа и други части .За тях времето,резервите и специалистите са много......Притеснявай се за ел.мобилите,защото компонентите в тях са специфични детайли,каквито главата не може дори и да ти го побере.Ако при едните може някъде да пипнеш с инструменти,при другите се работи с ум.А умът в днешно време е дефицит.Влизаш в Мото Пфое и пише един час работа колко струва.
Форд-98лв.
Волво-108лв.....и така....
При ел автомобилите има достатъчно компоненти които не се пипат от всеки,и тяхната доставка изисква срокове.......зЗа втори път го уточнявам.
Написал съм ти го просто,защото по горе написаното съм постановил,че Умът е дефицит.
Коментиран от #17, #18, #19, #25
16:55 26.01.2023
16 3-фазния
До коментар #13 от "Само питам":
Кола с 2 и повече електродвигателя посмъртно няма да те остави на пътя. Един да излезе от строя, продължаваш на другия (другите). Няма и такъв филм да не запали. От теб се иска само да я закачиш като стигнеш, като телефона.Даже вече не се налага и да спираш по пътя.
Коментиран от #24
16:59 26.01.2023
17 Така е
До коментар #15 от "Специалисте":
Умът е дефицит и затова от Тесла са внедрили изкуствен интелект. Когато автомобила при самодиагностиката установи проблем или просто е дошло време да се сменя нещо, уведомява сервиза, за да си поръча сам резервни части/консумативи, а от там пак чрез менюто на екрана те питат кога ще ти е удобно да наминеш или пък кога автомобила ще остане свободен на някой паркинг за да минат да ти поправят автомобила на място за да не ти губят времето.На техниците дори не им трябва да мислят, защото вече знаят какво трябва да сменят и частта е при тях и чака автомобила.
Коментиран от #22
17:04 26.01.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 еКарс
До коментар #15 от "Специалисте":
За 5 години, 500 монтажа и над 100 000 км в цяла България със Zoe40, видяхме доста "притеснени" хора, чиито притеснения така и не се оправдаха.Това са нови, гаранционни и безпроблемни коли, на които може да се разчита във всякакви условия.
Коментиран от #20
17:08 26.01.2023
20 Господине
До коментар #19 от "еКарс":
За 8,5 години-Волво V 60 diesel,изминати 205 888 км.абсолютно никакви проблеми,след редовно обслужване на автомобилът според изискванията представени от прозводителят.Тук въпросът не е да си мериме предниците,а да се разбере,че и едните,и другите си имат своите плюсове и минуси.17:24 26.01.2023
21 Така е
До коментар #11 от "Гост":
Наистина е с раздвоение на личността. Вече има нов похват. Много жалка история. А стила се познава въпреки многото имена. Каква амбиция да се докаже съвършенството на електрокарите.Коментиран от #23
17:43 26.01.2023
22 Гост
До коментар #17 от "Така е":
Затова ли сервизните центрове на Тесла не си вдигат телефона?Записаните чакат с месеци и ако ти се случи нова повреда ти ремонтират само първата за която си записан.Затова ли се водят дела срещу Тесла от "доволни клиенти"? Обслужване Теслъ.19:02 26.01.2023
23 Гост
До коментар #21 от "Така е":
За това му плащат ,платен тр ол.19:03 26.01.2023
24 Гост
До коментар #16 от "3-фазния":
Пак ли те е друсал тока?Раздвоението на личността стана като разтроение,разчетворение....много често взе да сменяш ника,дрън дрън не си ползвал скоро.19:07 26.01.2023
25 Само питам
До коментар #15 от "Специалисте":
Така като те гледам си от ония с ключовете в ръка и те е страх да не останеш без работа, защото няма да можеш да мамиш хората.Колкото до електрическите коли, да то го кажа внимателно и нежно та дано не те заболи. Там частите се сменят бързо и лесно. Единственната компактна част, ако знаеш какво е компактна, е електромотора и батериите. Там Ганьо не бара, забранено му е.
19:17 26.01.2023
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Тодор
16:46 29.01.2023
28 дачията градско прави 350 км
До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
дачията градско прави 350 км12:45 30.01.2023