12 Август, 2023 12:00 2 367 6

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг

  • bmw-
  • m5-
  • нюрбургринг
BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг - 1

BMW тества хибридното комби M5 Touring. Съдейки по новите снимки, направени на Нюрбургринг, много внимателна проверка показва, че този екземпляр на BMW е много по-близо до производство от предишните прототипи. На автомобила са монтирани различни задни светлини, различни са и марковите ауспухни накрайници на изпускателния тракт.

Според запознати, за да събере по-точна и обективна картина, баварският автопроизводител тества едновременно няколко "проби" от новото M5 на пистата. Съдейки по снимките, колата ще получи по-широки арки на калниците от своя предшественик. Виждаме, че колата е с гуми Michelin Pilot Sports, но за съжаление комбито се движи твърде бързо, за да се види конкретен размер.

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг - 2

Надписите "electified car" на вратите потвърждават, че това е хибриден практичен суперавтомобил. Неназовани източници в компанията по-рано намекнаха, че новият продукт може да получи plug-in хибриден силов тракт, заимстван от флагманския кросоувър XM.

Ако това се окаже вярно, то е възможно спортното превозно средство да получи 4.4-литров осемцилиндров битурбо бензинов двигател и електрически мотор, който най-вероятно ще бъде монтиран на задната ос. В мощния кросоувър XM силовият агрегат произвежда до 735 к.с.

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг - 3


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Юсеин Болт

    4 2 Отговор
    И с тия 735к.с. дали сваля под 11 сек на 400м

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Странни времена

    2 1 Отговор
    Нали години наред ни убеждаваха, че хибрида за нищо не става. А формула1 с хибриди, рали колите-хибриди, М спорт-хибрид, новия Приус стана бегачка. Рав прави под 6 сек до 100 с хибрид.Сега кой беше прав Тойота или всички останали дето сега се чудат как да направят добър хибрид.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Майкъл Джонсън

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Юсеин Болт":

    Че те БМВ и Тойота от мнооооого години имат съвместни разработки и дори новите Супра и Z4 ги правеха заедно. Неслучайно са сред първенците по печалба за 2022 като БМВ води с много милиарди всички останали(вътре влизат и моторите им)като дори ВАГ с всичките си 7474748 "различни марки" не могат да ги стигнат. Явно хората разбраха, че не може да правиш една и съща кола, да слагаш 45 вида емблеми и да казваш, че е различна. От Фабиан през гоУфу, А8 и Кайен, същите глупости, само 911 турбо S заслужава уважение защото вагените не успяха да съсипят тая легенда след като я узурпираха.

    Коментиран от #5

  • 5 Онзи

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Майкъл Джонсън":

    Съвместни разработки нямат, а обмяна на технологии. Хибрида в БМВ е от Тойота. И чак пък от "мнооооооого време" .....
  • 6 тъй шъй

    2 0 Отговор
    От пестеливата официална информация, БМВ даваха дизели за последните Авенсис- едни калпави със задна верига. От Тойота взимаха водородни тънкости. Споменаваше се и за хибриди, но основната част от Тойота хибриди са на съвсем различен принцип. Тойота правят отдавна и простички варианти с електромотор на мястото на съединителя, но дали БМВ е взело това, не е ясно. От над 10 години работят съвместно в някои посоки. БМВ също не са ентусиасти относно електрокарите.