Last news in Fakti

25 Август, 2023 17:04 10 301 22

Новото 2008 стъпи на БГ пазара – ето колко струва

  • peugeot-
  • 2008-
  • e-2008-
  • цена

Базовият модел започва от 44 800 лева

Новото 2008 стъпи на БГ пазара – ето колко струва - 1

В началото на март месец тази година, Peugeot обнови своя най-малък кросоувър 2008. Французите представиха фейслифт, както на бензиновите и дизеловите версии, така и на изцяло електрическата модификация. Под обвивката на компактния кросоувър се крие електромотор с мощност от 156 конски сили или с 15% по-мощен от преди, както и нова батерия с капацитет от 54кВтч, спрямо предишните 50кВтч. Това позволява увеличаване на пробега от 345 до 406 километра с едно зареждане според комбинирания стандарт WLTP. През 2024 година ще се появи още един нов двигател с хибридна конфигурация и 136 конски сили. Останалите двигатели остават познатите 1.2-литров бензин със 100 или 130 конски сили, както и 1.5-литровият дизел със 130 конски сили.

Базовият вариант с по-маломощния бензинов мотор започва от 44 800 лева, като се предлага с механична трансмисия с шест предавки в ниво на оборудване Active. Същото задвижване е налично и с ниво на оборудване Allure, като тук цените започват от 48 759 лева. Модификацията GT не се предлага за дадения двигател.

По-мощният бензинов мотор пристига с автоматична трансмисия с осем предавки, като тук най-ниското ниво на оборудване е Allure и то започва от 54 686 лева. Около 2 хиляди лева повече струва модификацията GT, която започва от 58 835 лева. При дизела цените започват от 58 687 лева за Allure и 62 835 за GT изпълнение.

Електрическата модификация се предлага във всяко едно от оборудванията, като нейната цена започва от 82 097 лева за Active, 84 616 лева за Allure и 88 765 за GT модела.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бижу

    8 24 Отговор
    Красавец
  • 2 Тоз

    29 15 Отговор
    Само 60х за повдигнато Пежо 206. Какво му плащаш. А някои се минахме с Камри за 59х. преди 2 години.

    Коментиран от #4, #12, #20

  • 3 Съдията Дред

    7 1 Отговор
    Като преди 40 години , се появи огромна разлика между дизелов и бензинов двигател
  • 4 Сашо

    9 7 Отговор

    До коментар #2 от "Тоз":

    Ти имаш ли друго предложение ако искаш нов автомобил. В момента няма нови коли. Всичко е някакви електромотор чета. Допълнителни батерийки. Аз си взех kia xseed. Скоростната кутия с двоен съединител не ми вдъхва доверие.

    Коментиран от #6

  • 5 Супер е

    7 25 Отговор
    Много добра цена и изглежда феноменално добре.Офертата си я бива
  • 6 Иво

    14 11 Отговор

    До коментар #4 от "Сашо":

    Бъди спокоен за скоростната кутия и всичко останало.Колата ти не е произведена от VAG така,че няма за какво да се тревожиш а и в София има таксита от тази марка,чиито пробег е почти 7 цифрено число.

    Коментиран от #21

  • 7 А някои тарикати

    16 1 Отговор
    искат на стария модел 2018г. по 50000лв.
  • 8 Гост

    15 1 Отговор
    Електрическия 2008 е два пъти по скъп от бензинката.
  • 9 Алекс

    14 10 Отговор
    Такива пластмасови колички на четири колела за толкова много пари ги изяждам като гладен циганин фафла!!
    Карам Lancia Kappa V6 Busso 1998 година!

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Дантон

    13 14 Отговор

    До коментар #9 от "Алекс":

    Ха ха,лянча,италианско извращение!
  • 11 Дфен

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Алекс":

    Айде бе
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Къде са истинските коли?

    16 3 Отговор
    3 цилинднрово недоразумение.

    Коментиран от #14

  • 14 Как къде

    16 14 Отговор

    До коментар #13 от "Къде са истинските коли?":

    Истинските коли са на Горубляне.Бившите им собственици са предимно немски пенсионери или италиански лекари а ги продават само на 10% от цената им в магазина.Балъците нека купуват нови 3 цилиндрови недоразумения пък тарикатите ще карат нов-внос и ще пълнят резервоара на Марешки а багажника в Лидл.Ех Ганьоооо,още дълги години гроздето ще ти е кисело а злобата и зависта присъщи.

    Коментиран от #18

  • 15 Гост

    10 9 Отговор
    Пълен кич, плюс тонове пластмаса! Немците поне имат стомана!

    Коментиран от #22

  • 16 оня с коня

    9 2 Отговор
    Не пише за КОЛКО Секунди ускорява от 0 до 100 тая Тежичка Машинария с тоя Хилав мотор,колко е Спирачният му път,но...за всеки влак си има Пътници.Има обаче и Влакове,чиито пътници са единствено Машиниста и кондуктора:)
  • 17 РЕАЛИСТА

    12 9 Отговор
    Едно време бяха коли сега са ужасно проблемни коли.За нищо на света не бих купил Пежо.Сори
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ил дъо Франс

    9 6 Отговор
    Мда,а пък някои бръмчат със стари кошове дето гърмят и трещят та околните ще си помислят че Путин напада Америка....обаче старото било убаво нали,направихте вайсторите милионери с къщи на по няколко етажа
  • 20 Камри … Пежо

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "Тоз":

    Все един дол дренки.
  • 21 инж Химик

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Иво":

    Карам голф на 15 години и на никой не знае колко километра, с DSG кутия. Не съм имал проблеми с кутията от както го карам( 5 години ) , пък вие си чешете езиците , колкото искате. С много други неща имах проблеми ( VAG групата си е болест ) , но не и с кутията.
  • 22 Африканец

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Немците имат високи цени и ненужно усложняване на всеки един възел и агрегат на автомобила. От там и ниска надеждност. Тва е , нищо друго нямат.