28 Ноември, 2023 16:00 5 874 2

Ineos започна производството на втория си модел

  • ineos-
  • grenadier

Доставките на пикапа в Европа ще започнат през декември

Ineos започна производството на втория си модел - 1

По-малко от пет месеца след представянето му на Фестивала на скоростта в Гудууд, производството на Ineos Grenadier Quartermaster започна в производствената база на автомобилния производител в Хамбах, Франция.

Grenadier Quartermaster е базиран на стандартния модел, но е модифициран в пикап. Името му идва от името на висшия военен офицер, който е натоварен със снабдяването и разпределението на провизиите, и според Ineos Quartermaster е също толкова способен в тежки условия на изпитания, колкото и обикновения Grenadier, но има допълнителното предимство на допълнителен товарен капацитет.

Доставките на новия модел за клиенти в Европа ще започнат следващия месец, а доставките за Азиатско-тихоокеанския регион, Субсахарска Африка и Близкия изток ще започнат скоро след това. Продажбите в Северна Америка ще стартират в началото на 2024 г.

“Стартът на производството на втория ни модел е още един изключително вълнуващ и важен етап за INEOS Automotive", описа главният изпълнителен директор на Ineos Лин Калдер. "Като част от процеса на окончателно одобрение, шофирах късен прототип както в Испания, така и в Африка, и той е ненадминат офроудър, съчетавайки здравите възможности и изтънчената работа на пикап с огромния товарен отсек, който може да превозва огромно количество екипировка и товари. Това е чудесно допълнение към нашата моделна гама."

Grenadier Quartermaster е с удължено междуосие от 3227 мм, което е с 305 мм по-дълго от обикновения модел. Товароносимостта му е 760 кг, а теглителната му способност е същата - 3 500 кг, както при обикновения модел 4×4. Леглото също така е достатъчно голямо, за да може с лекота да пренесе стандартен европалет.

Клиентите могат да избират дали Quartermaster да бъде оборудван с 3,0-литров бензинов двигател на BMW, или с 3,0-литров дизелов двигател на BMW. Бензиновият модел е с мощност 282 к.с. и 450 нютон метра въртящ момент, докато дизеловият е с мощност 245 к.с. и 550 нютон метра въртящ момент.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 До долния

    4 13 Отговор
    Бмв са му казали на тоя червенобузестия от Албиона че има двг които няма как да ги продадат и ше му ги шитнът по ефтино.Не знам тия иначе колко са продаваеми дори хибриди не са 3.0 дизел особено 2023-та е като да си купиш завод на 8 септемрви 44-та или да станеш член на Бкп на 9-ти Ноември 89-та

    Коментиран от #2

  • 2 Марката е френска бре каун

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "До долния":

    Та..у мозъка