Когато преди няколко седмици Tesla показа серийната версия на Cybertruck, стана ясно, че новият електрически пикап ще струва повече от първоначално обявената цена. А сега научаваме, че поддръжката му също ще бъде доста скъпа.
По-рано в интернет бяха публикувани подробности за цените на различни компоненти, които показват, че за да осигури здрав пикап с отличителна естетика, Tesla е трябвало да включи и някои скъпи компоненти. Например, както се вижда от скрийншоти, споделени от потребител на Cybertruckowenrsclub, цената за подмяна на чистачката и рамото за Cybertruck е 165 долара. Самата чистачка струва 75 долара.
Предполагаемите официални данни за цените включват и стъклото на предното стъкло, което за Cybertruck струва още по-скъпо - 1900 долара. Стъклото на Tesla е изработена от Gorilla Glass, за което компанията твърди, че е устойчиво на драскотини и пукнатини, което може да намали честотата на подмяна.
Сложната система за завиване на предните колела струва 3300 долара, докато частите по предницата с капака и бронята струват около 2845 долара. Предните калници са 550 долара за брой, а страничните стъкла са между 200 и 260 долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Това кола ли е,
Коментиран от #4
10:26 15.12.2023
2 АБВ
10:34 15.12.2023
3 записките на един луд
10:38 15.12.2023
4 Е па
До коментар #1 от "Това кола ли е,":
То танк,и то за хора с пари10:51 15.12.2023
5 Субар
Има много новаторски подходи и решения, но няма умереност, защото целта е позьорщината, да се покажеш над съседа и пред всички останали.
За екология пък да не говорим!
Коментиран от #6
11:01 15.12.2023
6 Я се разберете
До коментар #5 от "Субар":
Ти говориш че да се покажеш пред съседа, а останалите обясняват колко е грозен. Да не твърдиш че искаш да покажеш на съседа, че имаш грозен автомобил?Като заговорихме за екология, практически този пикап ще може да бъде завещан на правнуците без точка ръжда по купето. В най-лошия случай, Ще се наложи замяна на батерия, ако си успял да ѝ направиш 10 000 цикъла зареждане - има няма 4 милиона километра.
Сещаш ли се за 4 милиона километра колко пикапа ще трябва да се произведат? А сещаш ли се само от ауспуха колко стотин тона въглероден диоксид ще са отделени?
Най-екологичните градски автомобилчета харчат поне 100 грама въглероден диоксид на километър. Те за този пробег ще отделят 400 хиляди килограма въглероден диоксид. Тежък пикап няколко пъти повече.
Коментиран от #7, #12, #19
11:25 15.12.2023
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ти да видиш
12:57 15.12.2023
9 Мат Уотсън
Коментиран от #11, #20
13:31 15.12.2023
10 Нико
14:09 15.12.2023
11 Ще ме умориш
До коментар #9 от "Мат Уотсън":
от смях… сега стана фен на рижавия дъждовник, заради поредицата от платени тРесла клипчета ли???Коментиран от #13, #15
14:34 15.12.2023
12 Ауспухчоо
До коментар #6 от "Я се разберете":
защо има редица нови 3-ки, У-ци и т.н. с подменени батерии далеч далеч преди тези 4 млн.км???Или както редвоно се оправдавате-то при следващите сайбър-кашони ще се оправи….
Коментиран от #14
14:39 15.12.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Майстора
До коментар #12 от "Ауспухчоо":
Мани ги тея електрички, ела че ти сменим ризи, бутала, сегменти, основни и бйелни лагери, гарнитурка глава и капак клапани, хидравлични повдигачи, егр клапанче, ролки и обтегачи, че ти заварим колекторчето, че се е пукнало и влиза в купето, водна помпа че ти сменим и 12 датчика, че дават грешки и таблото ти е коледна елха, реката ти тече на лейка и гумички клапани треа да ти сменим, че пуши синьо. Гледам и ГНП-то е тръгнало, понеже мета сажди като го смръщиш...Верига трака, тя върви с ролки и обтегачи, масълце филтри, антифриз, спирачна течност, чистене на дюзи... абее остави 12500 за части с отстъпката от Еврото, после че ти обадим труда колко е. И още 600 за дискове/накладки и биалетки.
Те тостерите зареждат 2 лв/100 км, не ги слушай, дизела е истината, мъжки
Коментиран от #16
18:43 15.12.2023
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Пунтьораа
До коментар #14 от "Майстора":
не се прави на остроумен… 2/3 от изброените неща не си виждал на живо… няма и да ги познаеш….На коя твоя нова кола си сменил тези неща, на какъв пробег???
Нормално така да са те редили като си такова канарче… я кажи за какъв 3-литров “премиум” кош от немската голяма тройка за 15 бона на “реални” 230 хил. км са те лъгали, а моме??? И ти сега се пошляпваш и си повтаряш в несвяст… 2 лева… 2 лева….
Абсурдни сте…
19:59 15.12.2023
17 Гост
20:52 15.12.2023
18 Този с електричките
22:19 15.12.2023
19 Субар
До коментар #6 от "Я се разберете":
Не бързай с оптимизма!Новаторството заслужава уважение, но винаги е съпроводено с грешки.
Грешки, които тепърва ще се проявяват. Едва в следващото поколение пикапи ще са по-изчистени, за което ще способстват пионерите-ентусиасти, като тебе.
Внимавай, защото захласването по нови предмети и идеологии, обикновено завършва с разочарование!
12:28 16.12.2023
20 Милко
До коментар #9 от "Мат Уотсън":
Странно, защо на тази картинка изпъкват Форд-а и Шеви-то. Въпреки, че са на заден план.13:01 16.12.2023