15 Декември, 2023 10:03 3 020 20

Разкриха колко струват частите на Cybertruck

  • tesla-
  • cybertruck

Чистачката например струва 75 долара

Разкриха колко струват частите на Cybertruck - 1

Когато преди няколко седмици Tesla показа серийната версия на Cybertruck, стана ясно, че новият електрически пикап ще струва повече от първоначално обявената цена. А сега научаваме, че поддръжката му също ще бъде доста скъпа.

По-рано в интернет бяха публикувани подробности за цените на различни компоненти, които показват, че за да осигури здрав пикап с отличителна естетика, Tesla е трябвало да включи и някои скъпи компоненти. Например, както се вижда от скрийншоти, споделени от потребител на Cybertruckowenrsclub, цената за подмяна на чистачката и рамото за Cybertruck е 165 долара. Самата чистачка струва 75 долара.

Разкриха колко струват частите на Cybertruck

Предполагаемите официални данни за цените включват и стъклото на предното стъкло, което за Cybertruck струва още по-скъпо - 1900 долара. Стъклото на Tesla е изработена от Gorilla Glass, за което компанията твърди, че е устойчиво на драскотини и пукнатини, което може да намали честотата на подмяна.

Сложната система за завиване на предните колела струва 3300 долара, докато частите по предницата с капака и бронята струват около 2845 долара. Предните калници са 550 долара за брой, а страничните стъкла са между 200 и 260 долара.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Това кола ли е,

    18 6 Отговор
    или някакво недоразумение?

    Коментиран от #4

  • 2 АБВ

    13 4 Отговор
    Това нещо ми е гадно да го гледам та камо ли нещо друго
  • 3 записките на един луд

    16 5 Отговор
    Имам чувството , че светът е полудял ! Това "грандиозно" авто-електро-недоразумение , само затвърждава това мое чувство . Нормален човек , само като види как изглежда Илончо Мъсковото "творение" , би следвало да избяга надалеч с писъци , но ... се оказва , че има хора , готови да наброят 120 000 $ за него и да чакат цяла година за да (им) се произведе !!! Е , как да ни си мисля , че светът е полудял ?!
  • 4 Е па

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Това кола ли е,":

    То танк,и то за хора с пари
  • 5 Субар

    10 5 Отговор
    Прилича ми на хладилник с колела.
    Има много новаторски подходи и решения, но няма умереност, защото целта е позьорщината, да се покажеш над съседа и пред всички останали.
    За екология пък да не говорим!

    Коментиран от #6

  • 6 Я се разберете

    6 9 Отговор

    До коментар #5 от "Субар":

    Ти говориш че да се покажеш пред съседа, а останалите обясняват колко е грозен. Да не твърдиш че искаш да покажеш на съседа, че имаш грозен автомобил?

    Като заговорихме за екология, практически този пикап ще може да бъде завещан на правнуците без точка ръжда по купето. В най-лошия случай, Ще се наложи замяна на батерия, ако си успял да ѝ направиш 10 000 цикъла зареждане - има няма 4 милиона километра.

    Сещаш ли се за 4 милиона километра колко пикапа ще трябва да се произведат? А сещаш ли се само от ауспуха колко стотин тона въглероден диоксид ще са отделени?

    Най-екологичните градски автомобилчета харчат поне 100 грама въглероден диоксид на километър. Те за този пробег ще отделят 400 хиляди килограма въглероден диоксид. Тежък пикап няколко пъти повече.

    Коментиран от #7, #12, #19

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ти да видиш

    3 2 Отговор
    Cyberкочиняк!
  • 9 Мат Уотсън

    5 7 Отговор
    И 300 хиляди да струват, това е уникат на пътя. Камион от друго измерение. Винаги номер 🥇и център на вниманието. Пред него S и G класите са като гъба за миене на съдове от левчето.

    Коментиран от #11, #20

  • 10 Нико

    10 3 Отговор
    И кое им е скъпото на частите? Явно автора се вози на магаре до офиса. На БМВ 7 1999г. Шницер съм купувал странично огледало за 540 DM. Смяна на катализатори и гърнета след 100 000км. беше 7500DM. Смяна на масло на двигателя и филтри 900лв. В Дару Кар навремето бяха кожодери. Пистов ремък за периферни агрегати Мерцедес 63 AMG Performance 500лв. Чистачки от представителството на Фолксваген за бус Транспортер 140лв. тази цена е преди пет месеца.
  • 11 Ще ме умориш

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Мат Уотсън":

    от смях… сега стана фен на рижавия дъждовник, заради поредицата от платени тРесла клипчета ли???

    Коментиран от #13, #15

  • 12 Ауспухчоо

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Я се разберете":

    защо има редица нови 3-ки, У-ци и т.н. с подменени батерии далеч далеч преди тези 4 млн.км???
    Или както редвоно се оправдавате-то при следващите сайбър-кашони ще се оправи….

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Майстора

    4 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ауспухчоо":

    Мани ги тея електрички, ела че ти сменим ризи, бутала, сегменти, основни и бйелни лагери, гарнитурка глава и капак клапани, хидравлични повдигачи, егр клапанче, ролки и обтегачи, че ти заварим колекторчето, че се е пукнало и влиза в купето, водна помпа че ти сменим и 12 датчика, че дават грешки и таблото ти е коледна елха, реката ти тече на лейка и гумички клапани треа да ти сменим, че пуши синьо. Гледам и ГНП-то е тръгнало, понеже мета сажди като го смръщиш...
    Верига трака, тя върви с ролки и обтегачи, масълце филтри, антифриз, спирачна течност, чистене на дюзи... абее остави 12500 за части с отстъпката от Еврото, после че ти обадим труда колко е. И още 600 за дискове/накладки и биалетки.
    Те тостерите зареждат 2 лв/100 км, не ги слушай, дизела е истината, мъжки

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Пунтьораа

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "Майстора":

    не се прави на остроумен… 2/3 от изброените неща не си виждал на живо… няма и да ги познаеш….
    На коя твоя нова кола си сменил тези неща, на какъв пробег???
    Нормално така да са те редили като си такова канарче… я кажи за какъв 3-литров “премиум” кош от немската голяма тройка за 15 бона на “реални” 230 хил. км са те лъгали, а моме??? И ти сега се пошляпваш и си повтаряш в несвяст… 2 лева… 2 лева….
    Абсурдни сте…
  • 17 Гост

    3 1 Отговор
    Евтиния си е да поддържаш Сайбъркашона.
  • 18 Този с електричките

    4 3 Отговор
    Имам предложение за всички хейтъри - не си купувайте Сайбъртрак !!!!!!!!!
  • 19 Субар

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Я се разберете":

    Не бързай с оптимизма!
    Новаторството заслужава уважение, но винаги е съпроводено с грешки.
    Грешки, които тепърва ще се проявяват. Едва в следващото поколение пикапи ще са по-изчистени, за което ще способстват пионерите-ентусиасти, като тебе.
    Внимавай, защото захласването по нови предмети и идеологии, обикновено завършва с разочарование!
  • 20 Милко

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Мат Уотсън":

    Странно, защо на тази картинка изпъкват Форд-а и Шеви-то. Въпреки, че са на заден план.