20 Декември, 2023 18:15 3 720 14

Основните германски производители се обединиха за клиентите си

  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-
  • субсидии

Те ще осигурят бонус в размер на субсидията

Основните германски производители се обединиха за клиентите си - 1

Volkswagen, Audi, Mercedes-Benz и BMW поеха колективно отговорността да запълнят празнотата, създадена от решението на германското правителство да прекрати програмата за субсидиране на електрически превозни средства, финансирана от държавата. Тази програма, която действаше през последните седем години, предлагаше субсидии в размер до 6750 евро за нови купувачи на електрически превозни средства. Финансирането беше съвместно между държавата и производителите на автомобили, като варираше в зависимост от стойността на автомобила.

Германското министерство на икономиката прекрати тази програма за субсидиране на 18 декември като част от бюджета си за 2024 г., позовавайки се на бюджетен недостиг от 60 млн. евро, причинен от решение на Конституционния съд относно неизползвани средства за извънредни ситуации, свързани с пандемията. В отговор на това Volkswagen обяви ангажимента си да финансира изцяло субсидията от 6750 евро за частни клиенти в цялата страна, които са поръчали отговарящи на изискванията електрически автомобили преди 15 декември. Освен това клиентите, които поръчат отговарящи на условията модели ID. между 1 януари и 31 март, ще получат субсидия в размер на 4500 евро.

Audi последва примера, като потвърди, че клиентите, които са поръчали ново Audi преди 16 декември и са получили доставката до края на годината, ще получат пълната субсидия. Stellantis също се присъедини, като обеща да финансира пълната субсидия до 31 декември и да предостави намалена субсидия за автомобили, регистрирани до 29 февруари. Mercedes-Benz, от друга страна, планира да разшири субсидията от 6750 евро за клиенти с поръчки, доставени между 18 и 31 декември. От януари компанията ще предлага частична субсидия на клиентите. Тази колективна инициатива на големите германски автомобилни производители има за цел да подкрепи купувачите на електрически превозни средства в условията на прекратяване на програмата за субсидиране.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гледам и виждам

    24 7 Отговор
    Истината е, че субсидията натежаваше везните при покупка на нов автомобил + ниския годишен данък и безплатното зареждане. Зареждането е платено сега, субсидия за следващата година няма да има/ макар че производителите предлагат частична такава ама само на приказки/ и остава само ниския данък. Чакането за зареждане и малкото изминати километри са в минус за клиента. ДВГ няма да отпадне от производство, от БМВ го казаха в прав текст. Другите германски премиум марки в момента мълчат, изчакват и варианта за ДВГ е актуален. Балонът за вредните емисии ще се спука и от това печели клиента.

    Коментиран от #3, #6

  • 2 прасчо

    16 7 Отговор
    Просълзих се от умиление
  • 3 ха ха

    31 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гледам и виждам":

    Истината е, че датчаните като резнаха субсидията на електрокарите преди години и продажбите на теслата в дания се свиха с 90% за тримесечие... И да напомня, тези субсидии не са пари на правителството, а на данъкоплатците. Упражняват се с нашите пари да субсидират хора с високи доходи за да си играят давоските фирми на зелена идеология.
  • 4 редник

    15 3 Отговор
    И колко българи ги вълнува тази "новина"?... 😉
  • 5 Джакомо

    6 0 Отговор
    Мен ме вълнува.
    Исках да си купя Дачия Спрингс със субсидия от Германия и сега се чувствам прецакан.

    Коментиран от #7, #9, #11, #13, #14

  • 6 Реално

    3 8 Отговор

    До коментар #1 от "Гледам и виждам":

    Електрификацията няма да спре
    докато на електрическия стол не седне всяко пушещо гърне

    Коментиран от #8

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ставай от гърнето

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Реално":

    че мама ща напляска едноклетъчен вегане
  • 9 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Джакомо":

    Купи си я от Румъния. Там субсидията за Спринг-а е 10000 ЕУР. Аз така направих лятото и си карам нова електрическа Дачия за 25000 лв. Разбира се става само за градско.
  • 10 Селянин

    5 0 Отговор
    Това което правят производителите не е субсидия а малка част от тяхната печалба. Нищо повече. Ако съвсем спадне търсенето и на половин цена ще ги дават. Така работи пазарната икономика в един конкурентен пазар.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Джакомо":

    Хахахаа....разсмя ме.
    Оня ден говорих с познат, който си е купил такава дачиа от румънец, който я е купил за да си вземе точно размера на субсидията и после да я продаде (естествено с отстъпка) на някой , който не му се чака....та излязла му е около 12500 евро.