24 Декември, 2023 10:15 12 414 21

Възраждат Mercedes-Benz 190E

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • 190-
  • hwa

Съоснователят на AMG разкри външния вид на Mercedes-Benz 190E Evolution II restomod Проектът се изпълнява от ново подразделение на HWA

Възраждат Mercedes-Benz 190E  - 1

Съоснователят на AMG разкри външния вид на Mercedes-Benz 190E Evolution II restomod. През есента на 2023 г. HWA AG обяви амбициозен проект - немската компания на един от съоснователите на известното тунинг студио AMG се готви да възроди легендарния седан Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II от златната ера на DTM.

Новият продукт ще бъде първият рестомод на новото подразделение HWA Legacy. Моделът ще се базира на седана Mercedes-Benz W201 от 80-те и 90-те години на миналия век, който ще получи модерни технологии. Рестомодът ще бъде пуснат в ограничено издание.

Възраждат Mercedes-Benz 190E

„Първи поглед към HWA Evo. Повече от 12 000 часа бяха изразходвани за дизайна, разработването и окончателния вид на HWA Evo. Този дизайн е коледен и новогодишен подарък от талантливия екип от Афалтербах. Весели празници”, казат авторите на проекта.

Възраждат Mercedes-Benz 190E

Съдейки по дизайна на възродения Mercedes, HWA Evo ще бъде изграден в същия стил като Prodrive P25 - дизайнът на оригиналния модел ще остане практически непроменен, но ще има сериозни модификации на шасито, нов двигател, спирачки и модерни системи за безопасност скритr под класическата обвивка.

Възраждат Mercedes-Benz 190E

От седана HWA Evo ще бъдат направени общо 100 екземпляра на цена от 714 000 евро всеки. Началото на производството на restomod не е обявено. Естествено, върху каросерията няма да има табели с имена на Mercedes-Benz и AMG, тъй като германският автомобилен производител не участва в проекта.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    20 39 Отговор
    Че на кой му трябва тая каручка за един куфар пари ?

    Коментиран от #5

  • 2 Мхм

    11 39 Отговор
    Боклукчав Дърак
  • 3 Бойкот на алчния сайт О.Л.Х.

    27 35 Отговор
    Прилича на гаражна Сиганска доработка
    с добавени въздухозаборници, разширения на калници, спойлер и т.н.,
    за да стане 30-годишната барака "голямата работа"...
  • 4 незнайко

    38 12 Отговор
    Какви са тези дизайнери ? Оригинала е по красив ! За цената не ми се говори ! Само хора които се чудят какво да правят с "крадените" си пари могат да си купят .

    Коментиран от #14

  • 5 Кару цар

    28 17 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Гроздето е кисело....казала лиска;)

    Коментиран от #6

  • 6 Пилот на Ферари

    22 18 Отговор

    До коментар #5 от "Кару цар":

    Що бе пич , ти били наринал една торба пари за това недоразумение ?
  • 7 Порно

    45 3 Отговор
    Да възродят 123 на нормална цена, и ако може със същото качество

    Коментиран от #8

  • 8 Мхм

    12 17 Отговор

    До коментар #7 от "Порно":

    Тоя боклук е непродаваем

    Коментиран от #17, #20, #21

  • 9 Слаб 2+

    17 1 Отговор
    Един комшия има абсолютно същата като тая от снимките,сам си я прави преди 10 години.А за качеството на старата просто нищо лошо не може да се каже,за кола от 83-та година и още е пълно по улиците с тях .
  • 10 хахахахаха

    10 7 Отговор
    минат не минат два месеца и се повтаряме … ама така е като няма с какво да запълваме празнината! а за разбирачите тук горките само един двама са наясно с този автомобил другите сте гола вода в познанието си за автомобилостроенето
  • 11 Никола

    5 3 Отговор
    Ей българи юнаци разбираме от та..танци
  • 12 Антон

    5 19 Отговор
    Колат е била хубава за времето си, мерц от ниския клас. В момента сме 2023 год. и други неща като дизайн и технологии са интересни.
    А на всички които ще ме засипят с безумните си версии за това че това е истински автомобил, и т.н. ще им кажа да са греят с истинска топлина от огън, вместо дрехи да заметнат една препаска през кръстта и да заживеят в пещера след като си падат по вехтории от историята

    Коментиран от #16

  • 13 Що за дръгел

    8 9 Отговор
    с това от снимката?
  • 14 Знайко

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Имах приятел , който имаше 2.3 амг 24 клапана. Караше се много яко- до средата на завоя влизаш на спирачка и абс-а пацърка. след средата на завоя даваш мръсна газ и се включва ЕСП-то и взимаш завоя с няколко леки дъгички.
    Има и модел 2.5 , който е с резорвоар на гърба задните седалки, но е по-тежък и не е по-бърз.
    Уникална кола, ненадмината като баланс до момента.
  • 15 СЗО

    2 0 Отговор
    Много съм тъп! Как може да не знам какво е рестомод...
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 НИКСИ

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    разбирати гайдата па на тебе , като сте толкова майстори , напрайте ги по убави , да те видим що можеш !!!.

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    ти иер си пил нещо от цутра , та цео дан си тако блесан , BELAMI RADIO !!! 😄😂☺️🤩🤩🤠🥰🤡😃😇😊🤐🤕😤🤣.
  • 21 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мхм":

    не продаваем е на майкя ти заднйо двор , притежавал ли си такъв автомобил та ръсиш глупости , Бастун !!!.