По време на автомобилния салон в Токио Toyota представи обновения GR Yaris, като представи нова скоростна кутия, наречена като Direct Automatic Transmission. Разграничавайки се от системите с два съединителя, които се срещат в други автомобили, тази автоматична система с преобразувател на въртящия момент е проектирана за по-бързи превключвания и включва специализирана система на превключване, съобразена с оптималното представяне на пистата.
Заслужава да се отбележи обширното тестване на тази скоростна кутия от страна на Toyota на състезания като сериите за издръжливост Super Taikyu и Японския рали шампионат. Сред забележителните характеристики е специалният охладител за моделите GR Yaris, оборудвани с автоматична скоростна кутия. В допълнение към иновативната скоростна кутия, GR Yaris претърпява множество подобрения, обхващащи различни аспекти.
Въвежда се спецификация "Circuit", включваща усъвършенстван пакет за охлаждане, включващ допълнителен радиатор, система за охлаждане на интеркулера и обновена всмукателна система. В страничните въздухозаборници на видно място са показани двата охладителя. Въпреки разширената охладителна апаратура автоматичният вариант успява да запази относително скромно увеличение на теглото.
Допълнителните подобрения включват повишена твърдост на каросерията и усъвършенствано окачване. Подобренията под капака позволяват на обновения Yaris да генерира 300 конски сили и 400 нютон метра въртящ момент, които продължават да се изпращат към четирите колела.
Освен механичните постижения, GR Yaris претърпява цялостен фейслифт, както отвън, така и отвътре. Предната броня възприема по-агресивен стил, за да побере допълнителните радиатори, докато интериорът претърпява цялостна промяна, като се фокусира върху по-ориентиран към водача дизайн. Вярно е, че на някои новото арматурно табло може да се стори леко нетрадиционно и остаряло, особено в сравнение с предшественика. Въпреки това, изкупителна черта е включването на 12,3-инчовия дисплей от GR Corolla, което допринася за модернизираната и технологична атмосфера в интериора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Селянин
08:04 12.01.2024
2 АБВ
08:41 12.01.2024
3 Теслата
Коментиран от #4
10:20 12.01.2024
4 тъй шъй
До коментар #3 от "Теслата":
Браво, завидна желязна логика. Ама то това не е ЩЕ, а е настояще от 2-3 години. И равносметката отново е в полза на високото качество на Тойота. Най-добрите бегачки на пазара -Ярис и Корола 1.6 3 цил. Така казват огромното мнозинство от каралите ги и сравнявали. Но инж. Ганев не е доволен.Коментиран от #6, #7
11:25 12.01.2024
5 Харесва ми...
13:20 12.01.2024
6 Теслата
До коментар #4 от "тъй шъй":
Инж. Ганев се опира и на практиката. Намери си статистика за ТОЗИ Ярис. Той и Нисан GT-R, вече 15г. е Икона, ама ако прочетеш забраните и условията на производителя, а и после като видиш реалният брой на повредите и ще се хванеш за главата. НЯМА, ЗДРАВИ И "НАТОЧЕНИ" АВТОМОБИЛИ.18:19 12.01.2024
7 ФеноменО
До коментар #4 от "тъй шъй":
И аз , и познати сме карали Болид , вярно не от Ф-1, но БОЛИД. И мненията са:унукален, чудовищен, най-...,най.... Но нито аз нито те могат да си позволят да хвърлят няколко милиона за, да речем 2000км/г. И най важното не знам,кой може да си позволи за 1 час каране-5 часа сервизни дейности?Та така за каралите(НО НЕ ПРИТЕЖАВАЩИ И ПОДДЪРЖАЛИ) спортни коли.12:35 13.01.2024