Last news in Fakti

12 Януари, 2024 07:51 2 581 7

Обновеният Yaris GR получи автоматична трансмисия и повече мощност

  • toyota-
  • yaris-
  • gr-
  • yaris gr

Промени има и в интериора

Обновеният Yaris GR получи автоматична трансмисия и повече мощност - 1

По време на автомобилния салон в Токио Toyota представи обновения GR Yaris, като представи нова скоростна кутия, наречена като Direct Automatic Transmission. Разграничавайки се от системите с два съединителя, които се срещат в други автомобили, тази автоматична система с преобразувател на въртящия момент е проектирана за по-бързи превключвания и включва специализирана система на превключване, съобразена с оптималното представяне на пистата.

Заслужава да се отбележи обширното тестване на тази скоростна кутия от страна на Toyota на състезания като сериите за издръжливост Super Taikyu и Японския рали шампионат. Сред забележителните характеристики е специалният охладител за моделите GR Yaris, оборудвани с автоматична скоростна кутия. В допълнение към иновативната скоростна кутия, GR Yaris претърпява множество подобрения, обхващащи различни аспекти.

Въвежда се спецификация "Circuit", включваща усъвършенстван пакет за охлаждане, включващ допълнителен радиатор, система за охлаждане на интеркулера и обновена всмукателна система. В страничните въздухозаборници на видно място са показани двата охладителя. Въпреки разширената охладителна апаратура автоматичният вариант успява да запази относително скромно увеличение на теглото.

Допълнителните подобрения включват повишена твърдост на каросерията и усъвършенствано окачване. Подобренията под капака позволяват на обновения Yaris да генерира 300 конски сили и 400 нютон метра въртящ момент, които продължават да се изпращат към четирите колела.

Освен механичните постижения, GR Yaris претърпява цялостен фейслифт, както отвън, така и отвътре. Предната броня възприема по-агресивен стил, за да побере допълнителните радиатори, докато интериорът претърпява цялостна промяна, като се фокусира върху по-ориентиран към водача дизайн. Вярно е, че на някои новото арматурно табло може да се стори леко нетрадиционно и остаряло, особено в сравнение с предшественика. Въпреки това, изкупителна черта е включването на 12,3-инчовия дисплей от GR Corolla, което допринася за модернизираната и технологична атмосфера в интериора.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Селянин

    12 4 Отговор
    Самолет. Браво на Тойота!
  • 2 АБВ

    4 6 Отговор
    Само главоболия автоматика мерси
  • 3 Теслата

    5 3 Отговор
    Въпреки, че е Тойота,туй ще е като гаубиците във войната. 500 изстрела и смяна на цевите. Това е 500 старта на светофар и смяна на бутала. 3 цилиндъра, 1,6л= 300кс/400нм.

    Коментиран от #4

  • 4 тъй шъй

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Теслата":

    Браво, завидна желязна логика. Ама то това не е ЩЕ, а е настояще от 2-3 години. И равносметката отново е в полза на високото качество на Тойота. Най-добрите бегачки на пазара -Ярис и Корола 1.6 3 цил. Така казват огромното мнозинство от каралите ги и сравнявали. Но инж. Ганев не е доволен.

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Харесва ми...

    1 0 Отговор
    ..на вид
  • 6 Теслата

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "тъй шъй":

    Инж. Ганев се опира и на практиката. Намери си статистика за ТОЗИ Ярис. Той и Нисан GT-R, вече 15г. е Икона, ама ако прочетеш забраните и условията на производителя, а и после като видиш реалният брой на повредите и ще се хванеш за главата. НЯМА, ЗДРАВИ И "НАТОЧЕНИ" АВТОМОБИЛИ.
  • 7 ФеноменО

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "тъй шъй":

    И аз , и познати сме карали Болид , вярно не от Ф-1, но БОЛИД. И мненията са:унукален, чудовищен, най-...,най.... Но нито аз нито те могат да си позволят да хвърлят няколко милиона за, да речем 2000км/г. И най важното не знам,кой може да си позволи за 1 час каране-5 часа сервизни дейности?Та така за каралите(НО НЕ ПРИТЕЖАВАЩИ И ПОДДЪРЖАЛИ) спортни коли.