9 Февруари, 2024 13:27 4 211 3

Toyota обнови Corolla Cross, но не и у нас

  • toyota-
  • corolla-
  • corolla cross

За момента фейслифтът е наличен само в Тайланд

Toyota обнови Corolla Cross, но не и у нас - 1

Toyota Corolla Cross има различни версии в зависимост от пазара, на който се предлага. Неотдавна тайландският вариант претърпя освежаване, с което се доближи до европейските, японските и американските си аналози по отношение на технологиите, като същевременно запази отличителните си визуални характеристики.

Фейслифтът на тайландската версия на Toyota Corolla Cross се появява почти четири години след първоначалното ѝ пускане на пазара през 2020 г. Забележителните актуализации на екстериора включват преработена радиаторна решетка с покритие в цвета на каросерията. Освен това моделът получава нови LED фарове с „бягащи“ мигачи - функция, която вече присъства на други пазари. Тези фарове са безпроблемно интегрирани с емблемата на Toyota чрез декоративен елемент, наподобяват LED дизайна по цялата ширина, който се вижда в други модели.

Toyota обнови Corolla Cross, но не и у нас

Останалата част от каросерията остава непроменена спрямо предната версия, включително спортния бодикит на модификацията GR Sport. Цветовата палитра предлага пет нюанса, включително новата опция Cement Gray Metallic.

В интериора обновената Corolla Cross въвежда панорамен покрив без рамки с електрически сенник. Дигиталният кокпит включва 12,3-инчов цифров инструментален панел и 10,1-инчова информационно-развлекателна система, съвместима с безжичните Apple CarPlay и Android Auto. Допълнителните удобства включват подложка за безжично зареждане, портове USB Type-C, двузонов климатроник и усъвършенстван пакет Toyota Safety Sense ADAS. Опциите за интериорна тапицерия включват черно или тъмнорозово.

Toyota обнови Corolla Cross, но не и у нас

Подобно на своя предшественик, фейслифтовият модел предлага избор между 1,8-литров бензинов двигател с естествено пълнене или 1,8-литров хибриден задвижващ агрегат със самозареждане. Неелектрифицираната версия генерира 138 к.с. и 172 Нм въртящ момент, като предава мощността към предните колела чрез скоростна кутия Super CVT-i. В същото време хибридният вариант комбинира 1,8-литров двигател с електромотор за обща мощност от 121 конски сили предавани на предните колела чрез скоростна кутия E-CVT.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бричка

    6 6 Отговор
    Малко ми е странна Корола Крос .Малко по-голяма от Корола и съвсем малко по-малка от РАВ 4 и съвсем малко по -евтина . Много по добре е човек директно да гледа Рав 4
  • 2 Смешно

    0 7 Отговор
    Тия хора докога ещ слагат скоростни лостове и копчета, като колите вече са с плъзгачи за автоматика или джойстик и с тъч скрийн. Какви са тия бутони какви са тия лостове, направо 85-та година дизайн. И съм фен на Тойота.
  • 3 Смешно

    0 5 Отговор
    Не може кола за 70 000 лева да изглежда като 10 годишен модел.