29 Март, 2024 15:26 7 135 24

Новата G-Klasse вече се продава у нас – ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

  • mercedes-
  • g-klasse-
  • g63-
  • amg

Базовият модел започва от 251 190 лева

Новата G-Klasse вече се продава у нас – ето колко струва (БГ ЦЕНИ) - 1

Само преди няколко дни Mercedes показа новата G-Klasse, а ето, че сега тя вече се предлага и у нас от официалния дилър на марката. Базовият дизелов вариант се предлага с означението G450d, а под капака му се крие 3.0-литров мек хибрид с мощност от 367 конски сили плюс допълнителни 20 конски сили. В комбинация с 9-степенната трансмисия, моторът генерира 750 нютон метра, които се предават към четирите колела. За този модел ще са ви нужни поне 251 190 лева преди опциите.

Новата G-Klasse вече се продава у нас – ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

Освен дизеловата версия, у нас се предлага и класически G500, който разполага с 3.0-литров бензинов двигател и шест цилиндъра. Тук отново имаме мек хибрид, който добавя 20 конски сили към стандартните 449 конски сили. Трансмисията и задвижването на четирите колела са идентични, а въртящият момент достига 560 нютон метра. Минималната сума с която трябва да се разделите за бензиновата версия е 270 090 лева.

Новата G-Klasse вече се продава у нас – ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

Наточеното G63 AMG ще се предлага още от старта на продажбите с 4.0-литров бензинов осмак, 585 конски сили без да добавяме 20-те от мекохибридната технология. Тук въртящият момент достига 850 нютон метра, а спринтът до 100км/ч отнема 4.4 секунди. Цената започва от 382 820 лева.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буко Баламата

    41 7 Отговор
    Как се купува това с работа в България?

    Коментиран от #3, #4, #5, #7, #11

  • 2 Последния Софиянец

    33 3 Отговор
    Направо без пари.Ще взема два.

    Коментиран от #8

  • 3 Бойко Разбойко

    42 2 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Работа! Работа! Работа!
  • 4 Ввв

    48 1 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Работа ли?!Купува се,но ако си поне общински съветник в София!!!
  • 5 Работяга

    31 20 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    По комунизма беше невъзможно. Днес сме свободни. Аз познавам милионери, които още нямат 45 и са направили парите си с акъл и предприемчивост. Ако под "работа" имаш предвид на заплата от понеделник до петък - няма как да стане.

    Коментиран от #6

  • 6 Мързеливия

    50 13 Отговор

    До коментар #5 от "Работяга":

    Ако под "акъл и предприемчивост" разбираш "лъжи и кражби" съгласен съм ;-)
  • 7 тарикатлъци

    21 2 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    Другите трябва да работят за теб, а не ти за тях. Дори а себе си те трябва да работиш. Колкото повече хора работят за теб, толкова повече приходи. Дори на запад хората на заплата не си купуват такива коли, освен ако не са с милиони годишна заплата. В интерес на истината, мнозинството от хората в работоспособна възраст там имат ипотеки и лизингови автомобили, реално не са тяхна собственост. А в нашата държава, която разпределя 65-70% от парите, най-разпостранено е схеми с тези пари.

    Коментиран от #19

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Работника

    27 7 Отговор
    Това десет живота не мога да си я купя само мафиоти и хора който не им у чиста работата могат да си я позволят
  • 10 Батка

    23 4 Отговор
    Бензинката става ли на газ?
  • 11 влизаш в политичеслите игри на софия

    19 1 Отговор

    До коментар #1 от "Буко Баламата":

    някоя партия те вкарва в общинския съвет или те прави кмет ,там се делят само едри суми
  • 12 300 бона за 6 цилиндъра

    24 2 Отговор
    благодаря

    Коментиран от #14

  • 13 Край

    22 10 Отговор
    Много им мек хибрида на германците. С такъв мек няма да ги бъде дълго.
    Кола за по баирите, за овчари и дървари дето да почва от 260 хил. лева - Ко Ко каза. АА не. Клата за по баирите и за по храсталаците трябва да струва от 30 хил лева до 60 хил. лева макс. без ДДС. И да може да и се вземе ДДСто. Тая немска катафалка нито е за по баирите нито е за магистралата, щото има челно съпротивление на контейнеровоз.
  • 14 Факт

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "300 бона за 6 цилиндъра":

    Що 6 цилиндъра 6л ще извадя същата мощност както от в12 3л при един и същ ход на буталото.

    Коментиран от #15

  • 15 Факт ама дрънци

    12 2 Отговор

    До коментар #14 от "Факт":

    единия двигател ще се развърта по бързо другият не, критичните обороти ще са в пъти по-големи за V12 а звука е като да ти пее Уитни Хюстън на ухо.V12 са най-балансирани поради големият брой бутала
    работят най-гладко и с по-малки вибрации
    при детонацията на гориво.Най-калпави са 3 цилиндровите които все повече се опитват да пробутват на цена на 4 цилиндров двигател.Така, че тази оферт от този с теслата издялкан и ръбат хладилник с двигател от снакс за 400 бона си е чист обир на балъците.Карай нали има емблема Мерцедес.Това чудо не струва повече от 120-150бона.Ако го направят с триъгълни колела и резервната гума да се сменя сама може тогава да искат един палет с пари, но за сега не предлагат нищо ново освен цвета които и той е ретро.

    Коментиран от #16

  • 16 Факт

    6 3 Отговор

    До коментар #15 от "Факт ама дрънци":

    Няма да има по бързо развъртане защото товя зависи от кутията.А на какво ще ти звучи миле китич или уитни хюстън си е тяоя работа

    Коментиран от #21

  • 17 Братвурст

    19 0 Отговор
    Едно време високата цена си заслужаваше заради дълголетието и здравината на продукта. Това ще изкара ли 15 години без ремонти по 15к лева всяка година?
  • 18 Кат гледам

    19 0 Отговор
    Много много не ги карат по горите и полята. За какво е този ръб по магистралата и в градът?

    Коментиран от #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Земеделски бабаит

    6 5 Отговор

    До коментар #18 от "Кат гледам":

    Само открехвам вратата и селските малолетки като мухи вътре
  • 21 Мале момък много си зле

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "Факт":

    и другите също дето са ти дали + сигурно си 8-9 клас.
    Не ми се пише много да ти обеснявам но на кратко пример за 8-ми клас.
    Седни в един дизел примерно 140к.с и намачкай педала на място после повтори задачата със бензинов двигател пак 140к.с. откри ли разликата в полза на бензиновият двигател по високи обороти и по-бързо развъртане ускорението на масата на автомобила е друга бира.К.с. предавателни числа големина на гуми Nm и т.н.Та между V6 и V12 е нещо подобно по- малкият V6 ще е като дизел пред v12.
    p.s. И двете коли са са по 140 коня дизела има по -голяма въртящ момент но за сметка на това бензиновият двигател се развърта по-бързо с което ще е винаги 1-ви.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Да ама не

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "Мале момък много си зле":

    Това което казваш може и да е било вярно преди 30г, съвременните дизели са друга бира. Чети, образовай се. Досега - 2. Но маже да се явиш на поправка.
  • 23 Майка ти

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Мале момък много си зле":

    На мама “умника”,бензинът от “умопомрачителните” 140 коня ще бъде тотален леш пред дизел,но ти с Хондата на газ как да ги знаеш?!
  • 24 Знайко

    1 0 Отговор
    Навремето като бях брокер ми се обажда един "приятел" и вика-човече, продавам един завод за сокове, давай да го разтикваме! Идвам да те взема- и идва с една Г-класа v-8 АМГ с рязан ауспух, подаващ се изпод прага. Зареждаме до горе (съжалявам , че не погледнах колко литра) и газ!
    Варна- Русе е 200 км, които минахме с 160-180 км /ч и на влизане в Русе лампата за горивото светеше!
    Никаква аеродинамика- дори над 125 едва си чуваш музиката от шума в купето. Друго неприятно е страничния вятър, който като те лъхне и аха-аха влизаш в съседната лента.
    Сметнете си сега дали това кубче е за ВАС или е произведено за НЯКОЙ ДРУГ с златни кредитни карти.
    За офроуд няма да говорим, защото трябва в центъра на маршрута ти да има бензиностанция.
    ...а оня ден един мой ми разправя как са сменяли задна врата на брониран ГЛ - каза , че е 350 кила и са свалили вратата с един челен товарач Маниту , щото нямало достатъчно хора да я свалят.