Само преди няколко дни Mercedes показа новата G-Klasse, а ето, че сега тя вече се предлага и у нас от официалния дилър на марката. Базовият дизелов вариант се предлага с означението G450d, а под капака му се крие 3.0-литров мек хибрид с мощност от 367 конски сили плюс допълнителни 20 конски сили. В комбинация с 9-степенната трансмисия, моторът генерира 750 нютон метра, които се предават към четирите колела. За този модел ще са ви нужни поне 251 190 лева преди опциите.
Освен дизеловата версия, у нас се предлага и класически G500, който разполага с 3.0-литров бензинов двигател и шест цилиндъра. Тук отново имаме мек хибрид, който добавя 20 конски сили към стандартните 449 конски сили. Трансмисията и задвижването на четирите колела са идентични, а въртящият момент достига 560 нютон метра. Минималната сума с която трябва да се разделите за бензиновата версия е 270 090 лева.
Наточеното G63 AMG ще се предлага още от старта на продажбите с 4.0-литров бензинов осмак, 585 конски сили без да добавяме 20-те от мекохибридната технология. Тук въртящият момент достига 850 нютон метра, а спринтът до 100км/ч отнема 4.4 секунди. Цената започва от 382 820 лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буко Баламата
Коментиран от #3, #4, #5, #7, #11
15:34 29.03.2024
2 Последния Софиянец
Коментиран от #8
15:34 29.03.2024
3 Бойко Разбойко
До коментар #1 от "Буко Баламата":
Работа! Работа! Работа!15:34 29.03.2024
4 Ввв
До коментар #1 от "Буко Баламата":
Работа ли?!Купува се,но ако си поне общински съветник в София!!!15:39 29.03.2024
5 Работяга
До коментар #1 от "Буко Баламата":
По комунизма беше невъзможно. Днес сме свободни. Аз познавам милионери, които още нямат 45 и са направили парите си с акъл и предприемчивост. Ако под "работа" имаш предвид на заплата от понеделник до петък - няма как да стане.Коментиран от #6
15:40 29.03.2024
6 Мързеливия
До коментар #5 от "Работяга":
Ако под "акъл и предприемчивост" разбираш "лъжи и кражби" съгласен съм ;-)16:12 29.03.2024
7 тарикатлъци
До коментар #1 от "Буко Баламата":
Другите трябва да работят за теб, а не ти за тях. Дори а себе си те трябва да работиш. Колкото повече хора работят за теб, толкова повече приходи. Дори на запад хората на заплата не си купуват такива коли, освен ако не са с милиони годишна заплата. В интерес на истината, мнозинството от хората в работоспособна възраст там имат ипотеки и лизингови автомобили, реално не са тяхна собственост. А в нашата държава, която разпределя 65-70% от парите, най-разпостранено е схеми с тези пари.Коментиран от #19
16:57 29.03.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Работника
18:14 29.03.2024
10 Батка
18:21 29.03.2024
11 влизаш в политичеслите игри на софия
До коментар #1 от "Буко Баламата":
някоя партия те вкарва в общинския съвет или те прави кмет ,там се делят само едри суми19:02 29.03.2024
12 300 бона за 6 цилиндъра
Коментиран от #14
21:12 29.03.2024
13 Край
Кола за по баирите, за овчари и дървари дето да почва от 260 хил. лева - Ко Ко каза. АА не. Клата за по баирите и за по храсталаците трябва да струва от 30 хил лева до 60 хил. лева макс. без ДДС. И да може да и се вземе ДДСто. Тая немска катафалка нито е за по баирите нито е за магистралата, щото има челно съпротивление на контейнеровоз.
21:16 29.03.2024
14 Факт
До коментар #12 от "300 бона за 6 цилиндъра":
Що 6 цилиндъра 6л ще извадя същата мощност както от в12 3л при един и същ ход на буталото.Коментиран от #15
22:28 29.03.2024
15 Факт ама дрънци
До коментар #14 от "Факт":
единия двигател ще се развърта по бързо другият не, критичните обороти ще са в пъти по-големи за V12 а звука е като да ти пее Уитни Хюстън на ухо.V12 са най-балансирани поради големият брой буталаработят най-гладко и с по-малки вибрации
при детонацията на гориво.Най-калпави са 3 цилиндровите които все повече се опитват да пробутват на цена на 4 цилиндров двигател.Така, че тази оферт от този с теслата издялкан и ръбат хладилник с двигател от снакс за 400 бона си е чист обир на балъците.Карай нали има емблема Мерцедес.Това чудо не струва повече от 120-150бона.Ако го направят с триъгълни колела и резервната гума да се сменя сама може тогава да искат един палет с пари, но за сега не предлагат нищо ново освен цвета които и той е ретро.
Коментиран от #16
05:50 30.03.2024
16 Факт
До коментар #15 от "Факт ама дрънци":
Няма да има по бързо развъртане защото товя зависи от кутията.А на какво ще ти звучи миле китич или уитни хюстън си е тяоя работаКоментиран от #21
07:52 30.03.2024
17 Братвурст
08:19 30.03.2024
18 Кат гледам
Коментиран от #20
09:45 30.03.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Земеделски бабаит
До коментар #18 от "Кат гледам":
Само открехвам вратата и селските малолетки като мухи вътре12:47 30.03.2024
21 Мале момък много си зле
До коментар #16 от "Факт":
и другите също дето са ти дали + сигурно си 8-9 клас.Не ми се пише много да ти обеснявам но на кратко пример за 8-ми клас.
Седни в един дизел примерно 140к.с и намачкай педала на място после повтори задачата със бензинов двигател пак 140к.с. откри ли разликата в полза на бензиновият двигател по високи обороти и по-бързо развъртане ускорението на масата на автомобила е друга бира.К.с. предавателни числа големина на гуми Nm и т.н.Та между V6 и V12 е нещо подобно по- малкият V6 ще е като дизел пред v12.
p.s. И двете коли са са по 140 коня дизела има по -голяма въртящ момент но за сметка на това бензиновият двигател се развърта по-бързо с което ще е винаги 1-ви.
Коментиран от #22, #23
23:27 30.03.2024
22 Да ама не
До коментар #21 от "Мале момък много си зле":
Това което казваш може и да е било вярно преди 30г, съвременните дизели са друга бира. Чети, образовай се. Досега - 2. Но маже да се явиш на поправка.11:08 31.03.2024
23 Майка ти
До коментар #21 от "Мале момък много си зле":
На мама “умника”,бензинът от “умопомрачителните” 140 коня ще бъде тотален леш пред дизел,но ти с Хондата на газ как да ги знаеш?!09:51 08.04.2024
24 Знайко
Варна- Русе е 200 км, които минахме с 160-180 км /ч и на влизане в Русе лампата за горивото светеше!
Никаква аеродинамика- дори над 125 едва си чуваш музиката от шума в купето. Друго неприятно е страничния вятър, който като те лъхне и аха-аха влизаш в съседната лента.
Сметнете си сега дали това кубче е за ВАС или е произведено за НЯКОЙ ДРУГ с златни кредитни карти.
За офроуд няма да говорим, защото трябва в центъра на маршрута ти да има бензиностанция.
...а оня ден един мой ми разправя как са сменяли задна врата на брониран ГЛ - каза , че е 350 кила и са свалили вратата с един челен товарач Маниту , щото нямало достатъчно хора да я свалят.
17:28 12.04.2024