Last news in Fakti

27 Януари, 2014 08:47 20 291 19

Toyota отново е на върха

  • toyota-
  • general motors-
  • volkswagen-
  • продажби

Японската компания Toyota стана лидер по продажби на световния пазар за втора поредна година. През 2013-а производителят успя да реализира 9 980 000 автомобила - резултат, който е с 2.4% по-голям от този през 2012-а. Изнесените данни са на агенция Bloomberg.

Според изнесената информация втората позиция се държи от гиганта General Motors, а престижната тройка се допълва от Volkswagen, които са реализирали съответно 9.71 и 9.70 млн. автомобила. Както се вижда, разликите между първите три производителя са съвсем малки и специалистите очакват размествания през тази година.

Тенденциите показват, че Toyota губи позиции на родния пазар. В Япония през миналата година са продадени 2.29 млн. коли, което е спад с 5% спрямо предходната 2012-а. Най-много коли Toyota са продадени в САЩ. Volkswagen пък продължава да скъсява дистанцията с GM. През 2012-а разликата между двата концерна беше 460 000 автомобила, а сега е 270 000.

През 2014-а от Toyota се надяват да увеличат продажбите си до 10.32 млн. коли, като ще наблегнат на пазарите в Китай и САЩ. Главната схватка обаче се очаква да е именно на пазара в САЩ, където се наблюдава най-голям растеж на продажбите на нови автомобили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БМВ БЪЛГАРИЯ

    8 3 Отговор
    "Volkswagen пък продължава да скъсява дистанцията с GM. През 2012-а разликата между двата концерна беше 460 000 автомобила, а сега е 270 000."

    Според мен между 9 710 000 и 9 700 00 разликата не е 270 хиляди автомобила или аз нещо бъркам математиката?
  • 2 БМВ БЪЛГАРИЯ

    7 2 Отговор
    Аа сега видях, става дума за разликата между тойота и GM ли ? Неразбираемо е така, оправете си го ако искате

    Коментиран от #3

  • 3 skier

    5 5 Отговор

    До коментар #2 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    Неразбираемо е за теб, за мен е пределно ясно, но най-важното е, че най-добрите, японците пак са на върха.

    Коментиран от #4, #9

  • 4 марито марито

    7 8 Отговор

    До коментар #3 от "skier":

    Ти си стой с Тойота и японците на върха,а аз ще си карам луксозните немски возила!!!

    Коментиран от #19

  • 5 Монго

    7 2 Отговор
    Не мога да си позволя, нито това японско, нито немско луксозно. Затова си карам, една на VAG и две на PSA, и не се "връ в шамарите".

    Коментиран от #6

  • 6 Благовест Стефанов

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Монго":

    Тогава как си позволяваш да имаш 3 коли?

    Коментиран от #8

  • 7 Емил Димитров

    12 1 Отговор
    Ле-ле, Симеон Тасев не е коментирал тази новина! Да не му се е случило нещо?
  • 8 Монго

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "Благовест Стефанов":

    Купил съм три коли, за да може всеки член от семейството ми да е "мобилен", макар, че "женските" си делят една кола. Ако си гледах само моя "кеф"..., щях да се "дуя" с някой японски джип или немска -лукс, и да се правя на интересен, като някои тука...
    П.П. Е нямаше да се правя, но тава си е до манталитет, или до нещо друго.
  • 9 Стефан Никодимов

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "skier":

    "Volkswagen пък продължава да скъсява дистанцията с GM. През 2012-а разликата между двата концерна беше 460 000 автомобила, а сега е 270 000."

    Какво точно ти е ясно? Пише, за VW и GM, Toyota не присъстват в дадения контекст.

    Коментиран от #10

  • 10 Монго

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Стефан Никодимов":

    "Според изнесената информация втората позиция се държи от гиганта General Motors, а престижната тройка се допълва от Volkswagen, които са реализирали съответно 9.71 и 9.70 млн. автомобила." и "Volkswagen пък продължава да скъсява дистанцията с GM. През 2012-а разликата между двата концерна беше 460 000 автомобила, а сега е 270 000."...Това не му е ясно на човека, а и на мен.

    Коментиран от #17

  • 11 Симеон Тасев

    0 2 Отговор

    да бе да и аз така си мислех
  • 12 Симеон Тасев

    0 1 Отговор
    да ама не както се казва
  • 13 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор
    Абе то няма лошо да се борят гигантите,да има конкуренция и цените да падат.Ама нещо не се получава точно така,голяма борба,големи хвалби и накрая големи цени.Каква файда,че Тойота са първи,като най-евтината им кола в България е 16000 лева-сапунерката Аиго,а една умряла Дачия комби е 13000 лева.За цените на фауве пък изобщо да не говорим.ГМ пък няма смисъл да го коментирам,освен Авео друга кола за нашия пазар нямат,а скапания Спарк започва от 19000.
    Какво ме топли,че разликата между трите марки била 400000 коли,като не мога да си позволя нито един от моделите им.Най-много Дачия,ама и там не е сигурно.

    Коментиран от #14

  • 14 БМВ БЪЛГАРИЯ

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Iaroslav Stanchev":

    Мислиш ли че тяхната цел е хората в България да могат да си ги позволят.В западна европа повечето хора могат да си купят тези коли и те са направили цените, хем да е евтино, хем да печелят.А това че в България сме така тях ни най-малко ги интересува.То и изобщо да не купуваха нови коли тук от тях нямаше да има разлика в класацията

    Коментиран от #15

  • 15 Iaroslav Stanchev

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    Абсолютно си прав.Обаче цената на една Корола в Германия е 38000 лева,а в България е 31000 лева.Значи не е проблема в цената,нали? Разликата в цените е точно една заплата на немски работник-3500 евро.Ей затова ще си карам дъртия немски дрънгел и съм им .... класациите и колите и всичко.
  • 16 Димитър Георгиев

    0 1 Отговор
    А защо не дадат оборота на тези концерни не само продажбите
  • 17 antropos

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Монго":

    То че е неясно, неясно е! В абзаца се коментира американския пазар, вероятно се има предвид разликата между двата гиганта точно на този пазар
  • 18 триста итридесети

    0 0 Отговор
    На върха по продажби, а по състояние?
  • 19 Циг Циг

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "марито марито":

    До марито #4: Аз пък,ще си карам Toyotata и Hondata и си ги карам.А ти стой в сервиза докато аз си правя кефа.И да пиеш един валирян , че като дойде сметка и пръц. Абе ,да е жив и здрав татко!