16 Май, 2024 18:34 5 489 13

Най-елегантният SUV на Renault вече е с 300 конски сили

  • renault-
  • e-tech-
  • rafale

Rafale E-Tech разполага с 1.2-литроя бензинов мотор

Най-елегантният SUV на Renault вече е с 300 конски сили - 1

След като през юни месец миналата година Renault представи новия си модел Rafale, а производството му започна в края на 2023-та, сега французите дадоха старт и на продажбите на модела с най-голяма мощност. Става въпрос за версията E-Tech 4x4 300, която както подсказва името, разполага с хибридна технология, 300 конски сили и задвижване на четирите колела.

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 съчетава 1,2-литров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 150 к.с., с три електрически мотора. Единият електромотор е разположен на задния мост, другият - на предния мост, а третият функционира като стартер-генератор в рамките на автоматичната трансмисия. Автомобилът включва и батерия с капацитет 22 kWh, предлагаща електрически пробег до 100 км, твърди производителят.

Най-елегантният SUV на Renault вече е с 300 конски сили

Тази хибридна система осигурява обща мощност от 300 к.с., която задвижва Rafale от 0 до 100 км/ч само за 6,4 секунди.Батерията може да бъде заредена от 0 до 80 % за 2 часа и 10 минути с помощта на бордово зарядно устройство с мощност 7,4 kW.

Освен подобренията в задвижването, SUV купето на Renault разполага с нова адаптивна система на шасито. Тази система автоматично се адаптира към терена и стила на шофиране, като използва данни от предна камера.

Визуално Rafale E-Tech 4x4 300 се отличава с фини разлики от другите модели в гамата, като например 21-цолови алуминиеви джанти и отличителен заден спойлер, контрастиращ с цвета на каросерията.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мале мале

    27 2 Отговор
    Ние какви електокари правехме едно време , а те сега откриха електричеството!
  • 2 1346

    36 8 Отговор
    И като свърши батерията, тоя 1,2 литров миксер, за да задвижва двутонния СУВ, ще работи в такива режими, че няма да падне под 8-10л/100 км извън града. Голяма екология, няма що!

    Коментиран от #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Про читател

    4 0 Отговор
    Ааа, не с лошо! И за някое пижо с двете нули, може да мине в тъмното!
  • 5 12345

    25 0 Отговор
    И цената почва от 91000 лева и нагоре, Българите така забогатяха, че ще си купуват по две за симетрия.
  • 6 Хахохи

    16 4 Отговор
    Ако цената е над 80 000лв. няма кой нормален човек с чести пари да го купи. Нека и 500к.с. да го направят.
  • 7 Браво

    19 3 Отговор
    Интересно е да научим каква е целевата група клиенти, които биха си купили това недоразумение? За къде е предназначено да се кара? Градско, от вкъщи до работа и през уикенда до магазина? Защото на извънградско - няма нищо икономично или екологично в този автомобил. Пайде са не отваряме темата за екологията. Факт е че за сметка на градовете където ще е по-чист въздуха, други селища на Земята дишат въздух който се вижда. Малко лицемерието и Европейските либерастки ценности ми идват в повече, за да си премълча.
  • 8 оня с коня

    6 0 Отговор
    Някакси не пише колко ПАРИ харчи на 100км щото горивото си е гориво,ама тока също си има цена
  • 9 ...

    4 0 Отговор
    елегантен... картоф... тт данните няма да ги коментирам че са меко казано смешни
  • 10 Знайко

    1 1 Отговор
    Предницата е 1:1 с пежото, задницата- копната от Аркана + добавено крило.
    С тези цени отиват към фалит!
  • 11 Малиии

    1 0 Отговор
    7.4 kw зарядно, кой ши плати тока накрая?
  • 12 Бобс

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "1346":

    Не прочете ли, че се зарежда с бордово зарядно устройство от самият си автомобил.. И аз съм против електричките, но така комбинирани като хибриди, ще имат бъдеще.. Няма да търсиш Електростанция за зареждане..
  • 13 Азззззззз

    4 0 Отговор
    Аз ли нещо греша, ако е така моля някой да ме поправи. Тая кола след като измине уж 100 километра на ток, после върви на бензин посредством три цилиндров мотор и 150 кончета, нали? При тегло около 2 тона едва ли ще е с някакво прилично ускорение и ще е доста мудна. И това за над 90000 лева...