22 Май, 2024 10:29 27 790 38

4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева

  • volvo-
  • xc70-
  • автомобилът на старо
4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева - 1

Днес обръщаме внимание на едно шведско комби и по-конкретно на неговата повдигната крос версия. Става дума за модела Volvo XC70, който се явява голямо комби с надежден дизелов двигател, безпроблемна автоматична трансмисия и прилична 4х4 система.

По-конкретно добре е да се ориентирате към фейслифта на третото поколение, или с други думи към екземпляри, произведени през периода 2014 - 2016 година. У нас най-разпространен е дизеловият 2.4-литров двигател.

4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева

Да, този модел не е твърде разпространен, но винаги е бил надежден. Отчасти това е и проблем при намирането на качествен употребяван автомобил, защото и собствениците нямат желание да се разделят с тези комбита.

Качеството на боята и метала на това Volvo е на високо ниво, само хромираните елементи могат леко да избледнеят. Интериорните материали в XC70 имат добра устойчивост на износване: дори след изминаване на 250 хиляди километра, кожата на волана или седалките няма да изисква подмяна.

Както вече споменахме, почти всички автомобили на пазара са с 2.4-литров петцилиндров турбодизел. Като цяло това устройство е издръжливо, но и то, като всеки друг мотор, си има своите проблеми.

4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева

Когато проверявате този двигател, не забравяйте да слушате работата му, за да видите дали се чува характерното за ролки свистене. Опъващите ролки са слабото място на този агрегат. Те не са надеждни, което може да доведе до ранни проблеми със задвижващия ремък.

Шестстепенната автоматична трансмисия на Aisin няма да ви притеснява с редовни (на всеки 60 хиляди км) смени на масло. Централният съединител от пето поколение Haldex официално не изисква поддръжка. Всъщност течността му трябва да се сменя на всеки 60 хиляди км с измиване на филтърната мрежа.

4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева

Окачването е здраво, возията е сравнително мека и ако колата не е имала предишни уреди, ламарините няма да са податливи на корозия. с други думи това е един добър вариант за голямо и сравнително икономично комби, което е практично и проходимо.

На пазара у нас няма изобилие от предлагане на тези комбита, като повечето от тях са с пробег от над 200 000 километра. Ако двигателят е поддържан добре обаче, това не трябва да ви притеснява. Цените са от порядъка на 25 000 лева. Ето и някои такива предложения, които можете да видите ТУК.

4х4 комби с надежден дизел и японски автомат за 25 000 лева


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванов

    22 42 Отговор
    Аз не разбрах защо трябва да си купя това Волво ??? Същият двигател , скоростна кутия и останалото обурудване го имат и модели на Нисан и Рено.

    Коментиран от #3, #6, #16, #17

  • 2 ...

    35 9 Отговор
    Халдекс е диференциал а не съединител!

    Коментиран от #11

  • 3 1111

    43 13 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Кое рено е с 2.4 дизел двигател от Волво?
    Купуваш си го, защото е една от малкото качествени коли с достатъчно място и здрав и мощен двигател. Жалко, че повечето от тези за на 300000+, а всяко нещо с времето си. Уникална и сигурна кола. Преди време едно БМВ се удари в мен - на Волвото имаше една драскотинка по бронята. На БМВ 335GT на 2 години - липсваше цялата броня и калник.

    Коментиран от #9, #32

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ТОЙ

    39 3 Отговор
    Само незнам в кои модели на Рено и Нисан го има този двигател и оборудване, не пишете глупости!!!
  • 6 По-сериозно

    25 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Тази кола няма нищо общо с Рено и Нисан. В по-малките модели на Волво може да се намери 1.6HDI от Пежо и до там. На XC70 понеже е голямо тежко най-малкият двигател е 2ка дизел съвместима с Форд, но е само на предно. 2.4 двигателят и 2.0 (5 цилиндровият) са си на Волво и не знам да ги слагат в други марки. 6стрпенния Айсин се слага на други марки, но при добра подръжка е много хубава кутия за годините си.
  • 7 В тази статия има грешка

    39 4 Отговор
    Не е възможно автомобил, който са продава в България и произведен в периода 2014-2016 година да е над 250 000 километра. Защитавам написаното с лека обиколка из посочения от редакцията сайт и всички предлагани автомобили произведени до 2005 година са на до 125-140 000 км., което означава, че това Волво ще е на не повече от 25-30 000 километра - все пак е с 10 години по ново.

    Коментиран от #8

  • 8 Зико

    25 3 Отговор

    До коментар #7 от "В тази статия има грешка":

    Километрите на колите втора ръка в България са пипани с малки излючения.
  • 9 МХтоМХто

    30 3 Отговор

    До коментар #3 от "1111":

    Колега, кажи колко ти излизаше поддръжката !??! Много скъпо удоволствие е тази кола и не си струва. В БГ идват автоматчици дето не са виждали смяна на масло в скоростната кутия, защото идеята в началото беше,че няма нужда да се сменя. След време запяха друга песен ама беше късно

    Коментиран от #28

  • 10 Пабло

    11 3 Отговор
    Замества централния диференциал,но е съединител.
  • 11 Пабло

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "...":

    Замества централния диференциал,но е съединител.
  • 12 Eдин

    13 3 Отговор
    А бе Радо ... какви са тези втора ръка драсканици?

    Коментиран от #13

  • 13 МомЧЕта

    9 3 Отговор

    До коментар #12 от "Eдин":

    Момчето явно трябва да продаде колата на някой приятел и затова си фиксира години, модел и после излизат 3 броя реклами - все някое може да го види човек и да реши да си го купи като много здраво :) В България сме - мислете винаги креативно, кой ще спечели от новина с линк с 3 обяви ? :)
  • 14 Той

    11 13 Отговор
    Айсинската кутия е смотана,не си го причинявайте.
  • 15 ...

    8 0 Отговор
    Съединител е когато има възможност за разделяне.Халдекса не предлага такава възможност.

    Коментиран от #21

  • 16 Кофе

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Ами като не си разбрал, си купи рено и със здраве да му се радваш. А същия двигател и оборудване, според твоята усведоменост, явно има и в жигула. :)
  • 17 Волво отдавна вече не е Волво

    19 9 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Двигателят е на Форд, другото е от разработки изцяло собственост на Geely Group на Ли, демек китайско. Или накратко казано "поредния бранд" подобно на електрониката с марка Телефункен, Грундиг, Влаупункт, в които екраните са корейски на Голдстар, електрониката Китайска или Тайванска на TCMS, което в буквален превод означва Тайванско-Китайска Фабрика за Полупроводници и които произвеждат две трети от всичката микроелектроника в Китай, а знаете колко от електрониката въобще се произвежда в Китай. Кутии всеки може да направи и последното е да даеш някакви пари на притежателите на отдавна фалиралата марка, покрита със старата слава на производство, известно с качество и престиж в миналото за да придобият право да лепят емблемата на кутиите и тогава всичко заприличва на статията - евтина, но ефектна реклама на шир потреба със стандартно качество, нямащо нищо общо с великолепното минало.

    Коментиран от #19

  • 18 Къде отиваш

    13 5 Отговор
    Тези автомобили винаги са били проблемни и с висок разход на гориво. Друго пишат англичаните когато правят ревю на този модел, втора ръка. Все пак, факт е, че ако колата е стопанисвана добре, ремонтирана навреме изкарва до около 200к км преди да започнат по-сериозните разходи.
  • 19 Палец надолу

    18 7 Отговор

    До коментар #17 от "Волво отдавна вече не е Волво":

    Имаш минус от мен, защото си написал пълни глупости. Това, че китайски консорциум купи основния дял от Волво не го прави китайски след като повечето модели от марката се произвеждат в Швеция и Белгия. Разработките са основно на шведите, интериор, двигатели, окачване, сигурност. Айсин автоматика е японски и е една от най-надежните кутии с редовна смяна на маслото.

    Коментиран от #24

  • 20 Стар Вълк

    12 6 Отговор
    Колата е добра, на който му е нужно комби. Имам ХС60 която има същия агрегат, автоматична кутия, интериора е почти идентичен, но е СУВ стои стабилно на пътя, както и извън пътя. Нямам оплаквания никакви, 230 000км. имам на километража и не се притеснявам. Спокойно още 100 000 мога да карам без особени ремонти.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Българин

    24 9 Отговор
    25 K за 10-годишен издухан таралясник с висок разход и скъпа поддръжка? Не, благодарим!
  • 23 Обобщено....

    15 5 Отговор
    2.4 литров редови петак на Волво е един от най-добрите дизелови мотори от този клас. Надежден, мощен и нечуплив. Иска скъпо, хубаво масло 0W30 пълна синтетика и мърка под капака. За съжаление вече не го ползват в новите Волва заради еко нормите. Японският 6 степенен Айсин държи без проблеми 350 000км. с редовна смяна на маслото и почистване на системата. Сигурността на Волво е номер 1 от всички останали марки. Обобщено...дали ще е ХС 60, ХС 70 или ХС 90 е въпрос на предпочитание от клиента.
  • 24 Сск

    4 5 Отговор

    До коментар #19 от "Палец надолу":

    Не се хаби да му обясняваш на тоя! Прочетох му тъпотиите и ми стана ясно ,че не може да му се помогне.
  • 25 Аз да кажа

    17 10 Отговор
    Да си гъзар в БГто караш издухано и горящо БеЕнВе, но си гъзар и то селски. Да се правиш на тузар, Мерцедес стар и си игра. И двете марки са на хиляди километри, скъпи ремонти и поддръжка ама си траеш и плащаш. На който му трябва автомобил за придвижване или работа има марки бол. Но, за да имаш Волво се иска стил и пари. Затова първите две групи недолюбват Волвото и не спират да плюят срещу марката. Българска работа, но на кой ли му пука.....
  • 26 Право в очите

    10 3 Отговор
    Най ме кефи "компетентността" на Ганя по всички въпроси и теми особено като се изказва ограничено и копирано от някъде. Така и тука...няма с какво да се похвали ама знае как да хвърля жлъч по въпроса. Природна надареност, живот изпълнен със гняв и самота.
  • 27 Йо Несбьо

    15 1 Отговор
    По принцип не харесвам комбита, но те си имат и предимства. Например събират много багаж. Отзад може да се спи, при това удобно.

    Е, не отиват на млад динамичен човек, който си търси жена, но си вършат работата.

    Коментиран от #31

  • 28 ТОЙ

    18 5 Отговор

    До коментар #9 от "МХтоМХто":

    Колега, скъпата поддръжка е мит, разбира се това не е голфче, но си стува на 100 %. Незнам дали заради манталитет или нещо друго Волво в България са много подценявани автомобили. Само тези който карат Волво знаят за какъв качествен и здрав автомобил става въпрос.
  • 29 Иван Иванов

    10 1 Отговор
    Радославе, напиши "автоматик за 25 х.л." Под "автомат" аз разбирам "калашников" или "М16".
  • 30 Електрическа кола с DPF

    12 3 Отговор
    Имал съм три броя Волво V70 и XC70 и мога да кажа , че това е една приятна и удобна кола за каране , но изключително капризна откъм електроника , ел.система , двигател и скоростна кутия ( aisin ). Лично съм си ги купувал от Швейцария от предишните им собственици, пазени и гледани коли , с история , без компромиси...
    Като цяло мога да кажа , че бензиновите варианти бяха доста зле ( 2.4Т - В5244Т3 ), дизела беше добър. Но всичко останало е доста прехвалено , капризно и посредствено. Системата 4х4 е супер зле , имал съм и два пъти Субару - нищо общо ! Субаруто е фулл Тайм 4х4 и е пълна симетрия, а Волвото с тоя халдекс е супер неадекватно.

    Коментиран от #34

  • 31 Съвет

    11 4 Отговор

    До коментар #27 от "Йо Несбьо":

    В грешка си за жените. Те си търсят стабилен мъж, спокоен, а не коцкар агент 007 с мерцедес. Купи си нормален седан и ще си намериш момиче заради теб, а не заради портмонето. Само дъртаци и момченца се кефят на наточени коли.

    Коментиран от #33, #38

  • 32 Иванов

    1 6 Отговор

    До коментар #3 от "1111":

    Ти си бил голям експерт ве......... Абсолютно всички двигатели които се правят от Рено за Волво и Нисан са различни по кодове от тези на Рена-та.
    И недей се отвива докато сънуваш катастрофи , че ще настинеш спец !!!
  • 33 Внучето

    1 6 Отговор

    До коментар #31 от "Съвет":

    Дядо,мятай се на каручката,че нивата те чака!!!
  • 34 Точно

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Електрическа кола с DPF":

    изказване, адекватно и реално. Браво колега.
  • 35 Кви са тия пари

    5 4 Отговор
    С тиа пари ще купя 25 коли.Луда работа
  • 36 Некой си

    4 0 Отговор
    За айсина да си кажа. Купен нов от България. На 140 000 смяна на хидроблок за 2980 лева.
    За халдекса. Пак нов. За три години - гаранционнен престой в сервиза над 3 месеца общо.
  • 37 В.В.П.

    4 4 Отговор
    Волво не става .С две думи.
  • 38 Никси

    4 1 Отговор

    До коментар #31 от "Съвет":

    ама чакайте да се разбереме сега , жените по колите ли ви избират или по това що имаш у багажо на горния ти етаж на тялото , щото за мене това е пълна Комплексарщина дето го приказваш , ако те харесва дадена жена или момиче , и у запорожка ще се вози или трабант , кви са тия селски и тъпи заключения не мога да разбера , макарче съм и аз от провинцията , имаш ли късо карданче в гащите здраво , ама да не е от УАЗ-ка само и жените са твои , дори и да караш старата Волга с Еленчето на капака , питай патило а не старило !!!.