27 Май, 2024 16:11 1 641 5

Toyota GR ще прави коли с ДВГ, докато това е възможно

  • toyota-
  • gr-
  • двг

Компанията не иска да се отказва от бензиновите модели

Toyota GR ще прави коли с ДВГ, докато това е възможно - 1

Докато автомобилната индустрия се надпреварва да произвежда електрически превозни средства, Toyota следва различен курс. Нейното подразделение, Gazoo Racing (GR), твърдо вярва, че двигателите с вътрешно горене (ДВГ) все още имат значителна роля в бъдещето. Вместо да се качи на електрическата вълна, GR влага ресурси в оптимизиране на технологията на ДВГ, като се стреми да разработи по-чисти и по-ефективни двигатели за предстоящите модели извън GR86, GR Yaris, GR Corolla и GR Supra.

Този фокус върху традиционните бензинови двигатели се разпростира и върху предложенията им с висока производителност. Президентът на Toyota Gazoo Racing Томоя Такахаши наскоро потвърди, че нямат настоящи планове за високопроизводителен електрически автомобил. Неговата аргументация хвърля светлина върху цялостната стратегия на Toyota: "Двигателите с вътрешно горене не са лоши, врагът е въглеродът." Това изявление подсказва, че Toyota дава приоритет на начините за намаляване на емисиите от бензиновите двигатели, а не на пълното изоставяне на технологията.

Хибридната технология изглежда е тяхното ключово оръжие в борбата с въглеродните емисии. Такахаши споменава и за проучване на синтетични горива и двигатели с вътрешно горене, задвижвани с водород, което показва многостранен подход за постигане на по-чисти решения за мобилност.

В заключение, Toyota предприема премерен подход към бъдещето на мощните автомобили. Въпреки че електромобилите привличат вниманието, Toyota дава приоритет на по-чистите технологии с вътрешно горене и хибридите, като се стреми да удължи живота на бензиновите двигатели и същевременно проучва алтернативни горива, за да постигне своите екологични цели.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    9 0 Отговор
    Браво
  • 2 Вода от тихия океан

    8 0 Отговор
    Делят я на водород и кислород и в ДВГ и от там става пак вода

    Коментиран от #3

  • 3 Метан Октан

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Вода от тихия океан":

    Водородът е по-подходящ за горивна клетка, която произвежда ток, не за ДВГ. Проблемът на електрическите автомобили, винаги е бил надежноста, теглото и времето за зареждане на батериите.
  • 4 Моя дедо

    1 1 Отговор
    "Toyota GR ще прави коли с ДВГ, докато това е възможно" ,то това е ясно

    - въпроса е какво ще прави като истини невъзможно да ги продава

    Коментиран от #5

  • 5 тойотаджия..

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Моя дедо":

    Вече две петилетки тойота е най продаваната марка в света,а ако сложиш и бранда лексус и следващото десетилетие ще са първи-за старио континент дето немат и един млрд.хора,тва е вагино.