14 Юни, 2024 08:47 1 204 3

Alpine A290 дебютира като по-забавната версия на Renault 5

  • renault 5-
  • alpine-
  • alpine a290

Електрическият хеч разполага с 215 конски сили

Alpine A290 дебютира като по-забавната версия на Renault 5 - 1

Alpine се впуска в разрастващата се сфера на електрическите хотхечове с новия A290. Тази наточена версия на възроденото Renault 5 се изправя срещу вече утвърдени играчи като Abarth 500e, Volkswagen ID.3 GTX и Cupra Born VZ .

A290 изоставя сладникавия чар на R5 в полза на по-агресивна естетика. Четворният светлинен подпис с мотив "Х" е почит към тяхното рали наследство. В габаритно отношение A290 придобива малко мускули в сравнение с братовчед си от Renault, като разполага с почти 5 см повече ширина и стандартни 19-цолови джанти

Alpine A290 дебютира като по-забавната версия на Renault 5

A290 се придържа към схема с предно предаване, подобно на Abarth 500e. Единственият електромотор, монтиран отпред, се предлага в две разновидности: с мощност 174 к.с. за базовите версии и GT Premium, или с по-голяма мощност 215 к.с. за версиите GT Performance и GTS. С 300 Nm незабавен въртящ момент A290 обещава спринт от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди. Под купето се крие 52,0-киловатчасова батерия, предлагаща приблизителен пробег от 380 километра. Бързото зареждане на A290 позволява допълване на батерията от 15% до 80% само за 30 минути.

Alpine A290 дебютира като по-забавната версия на Renault 5

Салонът отразява спортните намерения на A290, като се основава на основата на Renault 5. Спортните предни седалки обещават да ви държат в завоите, а воланът с плоска долна част добавя нотка на моторспорт. Допълнително разграничаване на интериора на A290 от този на Renault 5 са бутоните D, N и R, разположени на централната конзола, както и металните педали - малки щрихи, които повишават спортното усещане. И двата автомобила споделят един и същ 10,25-инчов цифров инструментален панел и 10,1-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система, но A290 получава по-спортна графична обработка, която съответства на цялостния му характер.

 

 


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зевс

    7 0 Отговор
    Развалиха и тази класика с електрическите глупости
  • 2 Гост

    3 2 Отговор
    И защо бутони вместо лост за скоростите, беееее!

    Коментиран от #3

  • 3 Знайко

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    ...ти остави скоросния лост, остави че бутоните са ниско долу и трябва да се протягаш, но дори няма виртуална скоростна кутия с пера на волана (Хюндай ЙОник имат!)
    Скосения отдолу волан щял да ми даде не усещане , а нотка на "моторспорт"!
    ....и е ЦЕЛИ 5 см по-широко от скопената версия- че те джантите ми с положителен офсет ще направят повече от 8 см ако ги сметнем и двете.
    Ти да видиш...даже джантите са квадрати вписъни в окръжност.
    Дизайна на обиновеното 5 е по-добър.
    Джендаризъм на куб. Не пишете за цената , че ще трябва да повърна.