Last news in Fakti

29 Юни, 2024 13:01 2 421 16

Mercedes харчи повече от предвиденото за нови модели с ДВГ

  • mercedes-
  • s-klasse-
  • eqs-
  • двг

Изпълнителният директор на компанията потвърди новината

Mercedes харчи повече от предвиденото за нови модели с ДВГ - 1

Mercedes-Benz „настъпва газта“ при разработването на двигатели с вътрешно горене. Компанията инвестира значително повече от предварително планираното, като тази година ще отдели цели 14 млрд. евро за технологиите си за бензинови и дизелови леки автомобили.

Тези увеличени инвестиции надхвърлят простото поддържане на съществуващите двигатели. Калениус разкри, че преработват задвижването на хибридните си автомобили, за да гарантират, че те "ще издържат и през следващото десетилетие". Освен това Mercedes-Benz влага допълнителни ресурси за фейслифта на флагманския си седан S-Klasse.

Калениус обосновава тази промяна, като подчертава необходимостта от поддържане на висок технологичен стандарт за техните двигатели с вътрешно горене. Тази новина идва, след като преди това Калениус обяви ревизирана цел за продажбите. През февруари стана ясно, че Mercedes-Benz ще продължи да разработва автомобили с двигатели с вътрешно горене поради по-бавното от очакваното търсене на електрически автомобили. Първоначалната цел на компанията за 100% продажби на електрически автомобили до 2030 г. беше намалена наполовина. Новата цел е до края на десетилетието 50 % от продажбите да бъдат на електрически или хибридни автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 УдоМача

    10 5 Отговор
    Ами като слагат перераски двигатели ще харчи!!
  • 2 да де

    25 2 Отговор
    От дума на дума ще си дойдат на думата, че зелената сделка ги прати за зелен хайвер и не само тях, ама пусто не е политкоректно
  • 3 Никси

    10 3 Отговор
    е вия кво искате , да давате газ и да не харчи ли , още няма такъв филм !!!.
  • 4 Никси

    12 5 Отговор
    едно време автомобилите се правеха в съотношение с , кубатура на двигателя , тегло на автомобила ,неговия полезен товар , трансмисията ми автоматична или механична и що годе не харчеха гориво като цяло , било то дизел или бензин инжекцйон , при карбураторите харчи и то доста яко със същата кубатура , сега на 3тона автомобил ЕС класа ми турил двигател от прахосмукачка или от пералня , е та много ясно че ще харчи , въпреки електрониката на автомобила които да сведе разхода до някакъв минимум + 4-мата пасажери са ти по 150 литра взеки , факта е безспорен !!!.

    Коментиран от #7

  • 5 Като изпунаха влака

    15 8 Отговор
    Сега се чудят какво да правят. Китаеца завладя пазара на електричките пък тези още лежат на стара слава но ще е до време. Потъват бавно.. и не толкова бавно.
  • 6 сенко

    13 2 Отговор
    Някога двигателите Мерцедес изкарваха 700.000 -800.000 км без проблемно като двигателят им беше голям като на танк като използваше най много 2/3 от ресурса си . Сега ли малък двигател - по лек с по малко материали (намалят себестойнnоста ) слагат 1 или 2-ва даже има и с 3 турбина , действително гори по- малко , по пъргав но ресурсът им е 150.000-200.000 км. (това не го казвам аз а заводският им ресурс .) и излиза душата му на тези км .трябва им качествено масло - най скъпото както и качествена нафта защото са много капризни в същото време целият горивен процес се контролира по електронен път тя Немската електроника е известна със своята ненадеждност . Мнозина знаят , че ползваха доста време двигателите на Дачи а защото са евтини , без проблемни и не капризни в някои от моделите си.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Луд

    10 1 Отговор
    Повечето от тук коментиращите даже не са прочели статията, а само заглавието! Харчи НЕ като горене, а като инвестиции!

    Коментиран от #10

  • 9 Никси

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    само не ми казвай гламав , щото не ме познаваш , второ знам какво е мерцедес w140 както и техните двигатели , точно това искам да кажа , че спрямо кубатурата , тежеста и полезния товар и самата мощност на мотора , едно време на 140-ката да са и слагали двигателите прахосмукачки ?, къде блуждаеш и кво четиш не ми е ясно , не съм правен в саксия защото съм работил шофьор 37 години професйонално и още бачкам , за да ми викаш гламав , това си го запази за теб !!!.

    Коментиран от #12

  • 10 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Луд":

    моля , я пак това на снимката било ивенстиция , това ако е ретро класика тогава е ивенстиция ,например Мерцедес Чочоне , Г-класа , Бе Ем Ве 30 ,32 ,34 ,850 i , Голф 1 и 2 и т.н , коли от далечното минало всякъкви от всички народности , правени някога във времето с истински части и матреяли , Това е да Ивенстираш , особено ако си колекцйонер като Чичо ти Искрен и такива като него !!!.
  • 11 Венелина Маринова

    2 1 Отговор
    А1 е любимият оператор на българските потребители.Щом като е така защо не може да се коментира винаги под статия на А1.😂
  • 12 Факт

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Никси":

    На каквото и да сложиш 1.0 двг няма как да харчи 15 на 100 колкото харчеха онея лами няма да върви да но не и да харчи.

    Коментиран от #13

  • 13 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Факт":

    ааа , все да ми кажеш че стария Мерцеьес Мл W163 с двигател 230 бензин , не харчи ли ? , как виждаш тоя голем камьон с такова двигателче , и това е било простотия пълна , а сега за новите джипове да не говорим , какви мотори им слагат който не отговаря на теглото си защото повечето са турбинирани и софтуерно им ввдигат конете , на което двигатели , намат повечето ресурс ,като Дачия Дръстър , Волксвагените и Рено Каджар , и тук не става въпрос че двигателя като е малък , ще харчи по малко , зависи от конструкцията на автомобила и най вече неговата големина и тежест и полезния товар , щото на един Джип с мотор 3.0 куб. дизел като го натовариш с багаж , народ и да тегли каравана например , ще харчи по малко от един джип с малък двигател със същото натоватване , защото тук и най вече говорим за гонене на инерцията на самия автомобил , което зависи най вече от задкормилното устройство , Пажалуйста !!!

    Коментиран от #15

  • 14 БгТопИдиот🇧🇬

    2 0 Отговор
    Извращения с три цилидъра и пет турбини.


    От догодина с два цилидъра и осем турбини.
  • 15 Факт

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Никси":

    Натоварен каравани и тн колко карат 10 човека в БГ за тях нова кола ли да проектират

    Коментиран от #16

  • 16 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Факт":

    такива и колкото и такива дето дърпат моторни лодки , закъсали коли тирове с лебетки , дърпане на слонове за хобота и жирафи за шията , явно с теб не може да се разберем , ти му кажеш кум Иване а той търчи за ...................не !!!.