10 Юли, 2024 10:34 2 558 9

Subaru показа най-бързия WRX правен някога

  • subaru-
  • impreza-
  • wrx-
  • sti

Състезателната модификация разполага с карбоново купе и 2.0-литров двигател

Subaru показа най-бързия WRX правен някога - 1

Subaru хвърля ръкавицата на Фестивала на скоростта в Гудууд с WRX, какъвто никой ентусиаст не е виждал. Наречен Project Midnight, този автомобил оправдава името си с изцяло карбонова каросерия, която намалява драстично теглото.

В сърцето на това чудовище работи 2,0-литров боксеров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, заимстван от програмата за раликрос на Subaru. Но за разлика от тях, Project Midnight генерира 670 к.с. и 920 Нм въртящ момент. Благодарение на широкото използване на въглеродни влакна, собственото тегло е едва 1115 кг, което е с 454 кг по-малко от серийния WRX STI.

Проектът Midnight обаче не е свързан само със суровата мощност. Инженерите на Subaru са украсили каросерията от въглеродни влакна с цялостен аеродинамичен пакет. Предната част на автомобила се отличава с агресивни елементи и масивен преден сплитер, които насочват въздушния поток безпроблемно към драматично разширените арки на колелата. Задното крило, силно модифицирана версия на това, използвано при рали автомобила на Subaru USA, осигурява притискателна сила, за да държи това купе здраво стъпило на асфалта. Индивидуално настроеното окачване и 18-цоловитеджанти, обути в сликове, завършват трансформацията, насочена към пистата.

Ако силуетът на Project Midnight предизвиква усещане за дежа вю, има основателна причина за това. Екипът на Vermont SportsCar, отговорен за реализацията на този проект, е почерпил вдъхновение от видеото на Subaru за 2020 г. Gymkhana с участието на раликрос шампиона Травис Пастрана. За разлика от въздушните номера на Пастрана обаче, Project Midnight е създаден за обиколки на писта, а не за каскади, предизвикващи гравитация.

Зад волана за Гудууд и други предстоящи опити за рекорд ще бъде не кой да е, а раликрос шампионът и бивш пилот от Formula 1 Скот Спийд. "Този автомобил е абсолютно животно", казва Спийд. "Той определено има своите раликрос корени, но по-широките гуми и геометрията му придават уникално усещане за невероятно сцепление. Това е най-добрата машина за шофиране - наполовина раликрос оръжие, наполовина прецизен спортен автомобил - чисто удоволствие от шофирането."


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Въглища

    5 11 Отговор
    Най-бързия, почти колкото гоуф с пернишки тунинг.

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Антон

    4 14 Отговор
    Тази измислена фирма съществува ли още?
    Да да, знам , много са бързи, само че са огледайте какво шофират преуспелите хора! Някак си субарото не им влиза в целевата група. Разбира се , сега ганя ще ми обясни колко велика кола е това пречупена през неговата си призма , на човек не качвал се на нещо по-ново от 2005 год. нов внос.

    Коментиран от #6, #7

  • 4 Аматьор

    9 3 Отговор
    Който не е управлявал Субару - да не си прави труда да коментира. А освен това да прави и сравнения е направо малоумно!
  • 5 Бегачка без пари

    11 1 Отговор
    Не е достатъчно да си управлявал Subaru, важно е да умееш да използваш предимствата му, за да се възползваш максимално от уникалните му качества, когато времето се влошава (буря, ураган, сняг, дъжд, вятър, кал, киша...) и всички спират - тогава Subaru тръгва.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Лумпен

    2 0 Отговор
    При новите безумни ограничения на скоростта и глоби ще излиза доста скъпо да се кара !
    С тези темпове родната полиция скоро ферарита и Ламборджинита ще кара !
    Да са ни честити...!
  • 9 Ханко Брат

    4 0 Отговор
    Ако пътищата у нас станат като в европа качествени и доходите ни по високи то такива бегачки няма да са проблем 2ра ръка , друг е въпросът че ако попаднат в ръцете на прости селски бекове стават на смъртоносно оръжие и заплаха за всички на пътя.