Last news in Fakti

5 Март, 2014 09:43 11 004 45

Запознайте се с най-бързия Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • салон

Наш екип от мястото на събитието

По време на автомобилното изложение в Женева се състоя европейската премиера на най-мощния сериен Nissan - GT-R Nismo. Карлос Гон, изпълнителен директор на компанията, сподели, че това е най-бързият GT-R до момента. "Със 7:08,679 мин. за обиколка можем авторитетно да заявим, че Nismo 2 държи рекорда за една обиколка за масово произвеждан автомобил на Северната дъга на „Нюрбургринг“, което е златен стандарт за високодинамично постижение."

Автомобилът е напомпан още повече, като мощността му достига 600 конски сили. Генерира ги модернизиран 3.8-литров V6 (VR38DETT) двигател, който разполага и с чудовищен въртящ момент от 652 Нм. Налични са и нови, по-големи турбокомпресори, които се използват в GT3 състезанията. Нагнетателите подобряват „дишането“, оптимизирайки индивидуалния контрол на детонация във всеки цилиндър. Усъвършенствана е и горивната помпа, която подобрява изгарянето.

Пружините и специално разработените BilsteinDampTronic амортисьори отпред и отзад са настроени така, че да осигуряват изключителни нива на сцепление и прогресивна обратна връзка от волана. Могат да се изберат три настройки на окачването: Comfort, Normal и R, последната от които е само за шофиране на писта. Ексклузивните Nismo гуми, разработени от Dunlop, предлагат уникално сцепление. Размерите им са 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад.

За да се минимизира накланянето на купето в завой и при промяна на посоката на движение, Nissan GT-R Nismo е снабден със 17.3-милиметрова куха задна стабилизираща щанга, която допринася и за намаляване на теглото. Значително подобрена е и аеродинамиката, което е за сметка на нов аеродинамичен пакет. Що се отнася до салона, той е още по спортен, главна роля за което играят седалките Recaro, характеризиращи се със силно изразена странична поддръжка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PIRANHA

    1 10 Отговор
    Добре, че е по-бърз се радвам, ама че е по-грозен от преди изобщо не ме радва... Нещо тунерите много са сгафили с дизайна. Това си е лично мое мнение и не искам да засяга друг ама според мене и джантите и праговете и задницата, абе нищо не си е на мястото според мене.... а пък джантите са толкова в несъответствие с годзилата че думи нямам....

    Коментиран от #5

  • 2 Име:

    3 1 Отговор

    Коментиран от #11

  • 3 Иван Господинов

    6 3 Отговор
    Ужасно добър автомобил
  • 4 Стоян Стоянов

    4 2 Отговор
    Що е GT-R - все е хубаво!
    Защо на някои не им харесва - странна работа. На хубавото лошо не можеш да кажеш.
  • 5 Дошo

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "PIRANHA":

    Нищо не разбираш!Като казва един от създателите му:
    -Този автомобил е мъж.
    Идеята е да е масивен, агресивен, мощен и брутален и да е това, което изглежда, че може, не да е някакво п...лско автомобилче с големи претенции без възможности
  • 6 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    ДОБРА КОЛА НО НЕ Е ЗА НАШИТЕ ПЪТИЩА КЪДЕ ЩЕ Е КАРАШ ТАЗИ КОЛА
  • 7 VR4 TT

    2 2 Отговор
    Велика машина. Нисан завинаги. :)
  • 8 Shmeker

    2 7 Отговор
    Една от най-грозните коли. Наистина да я бяха пооправили малко. Все пак минаха години а по нея нищо не са сменили.

    Коментиран от #9

  • 9 drdrdr

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Замълчи поне веднъж бе човек

    Коментиран от #20

  • 10 Споок Армин

    5 3 Отговор
    Някои от наточените бегачки за по 100 000$ и нагоре се по.*рат като видят това "грозно" чудовище в огледалата за обратно виждане
  • 11 Иво Чанков

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    Много благодаря за готиното филмче, иначе и ти се завърна в комент секцията , след Zender и Дошо

    Коментиран от #12, #17

  • 12 Име:

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Иво Чанков":

    Не съм сигурен че съм се завърнал, все още има прекалено много bullsh*t из коментарите ... и прекалено малко авто ентусиазъм...
  • 13 Кольо Фильов

    1 7 Отговор
    Човек трябва да е малоумен за да хареса подобна кола
  • 14 Ahil

    4 3 Отговор
    След този коментар ти трябва да си мега м.....н.
  • 15 Монго

    4 2 Отговор
    Техническите характеристики на този дзвер са неоспорими, ако му се добави и цената спрямо други "супер кари"...
  • 16 Симеон Тасев

    3 8 Отговор
    принципно колата е ток е уви само този модел на нисан става за нещо всичко друго що е нисан е кофа и като цяло от японките само тази става на фона на всички немски и американски бегачки си е нищо един модел само ама както и да е за вас феновете на японски малолитражни кошове сигурно в култ я въздигате

    Коментиран от #18

  • 17 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иво Чанков":

    Вярно ли се върна Дошо не съм срещал негови коментари скоро.

    Коментиран от #30, #32

  • 18 Easy ryder

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Симеон Тасев":

    Принципно колата е хубава даже толкова хубава че например немски голямо литражен баварски кош дори не се доближава до нея.
    А иначе има и други японски коли като lexus LFA които също подритват лачени немски каски по пътя.
    Така че Тасев вземи малко се поинтересувай и си погледни баварские боклуци които горят най много в челото са по трошливост а и те вече минаха на 3 цилиндрови малолитражки.
    Ама ти понеже живееш 20 години назад с Е36 ците от къде да ги знаеш тия работи.

    Коментиран от #22

  • 19 Виктор Христов

    3 3 Отговор
    На този японски кош се радват само дечурлигата

    Коментиран от #21, #23

  • 20 Shmeker

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "drdrdr":

    ОК. Ама не мога да схвана идеята на тая статия. Един стар, грозен и скъп нисан с малко повече нютони и конски сили. Тва е. Кво толкоз?

  • 21 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Виктор Христов":

    Аве не се знае колко е японски. Тука се цитират BILSTEIN, RECARO, спирачките май са BREMBO, трансмисията е BORG-WARNER и т.н. - все типични ЯПОНСКИ фирми

    а двигателят може да е замислен от японци, но чарковете по него кой знае кви са
  • 22 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Easy ryder":

    Вярно, нищо, че абсолютния рекорд на ринга се държи от Порше.

    Нисана е култов, спор няма, но ... мноо го превъзнасяте.
  • 23 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Виктор Христов":

    не съм в категорията дечурлига - от доста години. Но все пак на този "японски кош" се радвам ... и то много.

    Коментиран от #28

  • 24 триста итридесети

    1 3 Отговор
    Усъвршенствана бензинова помпа
    вече и 100 км не мое мина с един резервоар.
  • 25 Easy ryder

    3 2 Отговор
    Сигурно говориш за твоя баварски боклук на който си сложил и газ за да можеш да минеш 100 километра

    Коментиран от #27

  • 26 Easy ryder

    5 0 Отговор
    Абсолютния рекорд за серийна кола го държи RadicalSR8 доколкото може да се говори че това е нормална кола.
    Порше направиха някакъв хибрид през 2013 та за да се отсрамят но са доста назад от Радикал от 2009 та.
    Нисан в момента е най бързата серийна кола с 4 места и не хибридно задвижване.
    Така че превъзнесен или не това са фактите.

    Коментиран от #38

  • 27 триста итридесети

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    Коментиран от #29

  • 28 Виктор Христов

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Стоян Стоянов":

    мислиш уи мило мишуенце
  • 29 Easy ryder

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "триста итридесети":

    Значи познах няма как да е щом говорим за голям разход и много дефекти там е БМВ.друго

    Коментиран от #36

  • 30 Иво Чанков

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Easy ryder":

    В тази статия видях негов коментар, но сега се замислих, че може някой просто да използва неговия ник . http://fakti.bg/avto/89930-tt-danni-na-novoto-lamborghini-huracan
  • 31 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Може и да е той,преди време го бях мяркал в някакъв друг автофорум но забравих къде.Както и да е явно има завръщане ще четем интересни коментари
  • 32 Дошo

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Easy ryder":

    Тук съм, върнах се наскоро, но пишех с ник I'm back

    Коментиран от #34

  • 33 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Добре дошъл с новото старо име
  • 34 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дошo":

    Е то беше ясно,че си ти ама под друг псевдоним. Още един имаше скоро с раздвоение и разтроение на личността,Бумер-камор и Вип амг.Такива като вас и под 235 псевдонима да се крият си личат от далече.Здраве да е,ще има смех,отново.
  • 35 триста итридесети

    1 1 Отговор
    Значи по-добре си като Дошо, отколкото като I'm back

    Коментиран от #37

  • 36 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    Коментиран от #40

  • 37 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "триста итридесети":

    Най-после събра кураж,Дошо и изпълзя зад кулисите.

    Коментиран от #39

  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Easy ryder":

    Абе Порше държи рекорда и не съм казвал, че е със серийна кола. Говорех за абсолютния рекорд на пистата, а поршето е 956. Май си проспал моето изказване, мъчейки се да ме надцакаш с тоя Радикал.

    Относно Радикала може да е сериен, ама нещо не ги карат гледам
    Просто е много много ненормален като за сериен, май само се води сериен. Ама както и да е - Радикала май е по-добър то тоя нисан а?

    Относно серийния хибрид на Порше - колата е доста близко до радикала по време, което според мене си е постижение.

    Коментиран от #42

  • 39 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Iaroslav Stanchev":

    Което съвсем не значи, че като Дошо е добре
  • 40 Easy ryder

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "триста итридесети":

    Учи ли се учиш ли се браво доволен съм че разбра какъв боклук е БМВ
  • 41 Николай Младенов

    2 0 Отговор
    Тук според мен Нисан не показват какво може един единствен модел R35, a до къде стига историята на модела като цяло Nissan Skyline (все пак R35 e наследника на R34 Skyline, който с излизането си поставя нови технологични стандарти). Няма значение, че скорости, окачване, спирачки и какво ли още не са разработени в Европа, инженерите които са ги настроили и свързали в едно цяло си остават японци и за пореден път доказват, че не трябва абсурдно голям двигател и звездни суми, за да се разработи бърз и неземно динамичен автомобил. А това дали може да се кара по нашите пътища е малко спорно, все пак е с адаптивно окачване и не би трябвало да има проблеми с просвета и неравните пътища, виждал съм няколко по улиците, включително имам познат, който си бръмчи с GT-R и не се е оплакал да му пречи нещо.
  • 42 Easy ryder

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Shmeker":

    Къде ми сравняваш серийни със състезателни коли.Още повече че пистата днес не е същата както някога и не може да става сравнение.И сега ако някой реши да направи единствен прототип със сликове и неограничен от правила само за тази писта ще бие всички останали,но какво ще покаже това?
    А що се отнася до кое колко се карало има много повече ГТР по пътя от Порше Хибрид което я се произведе в 1000 бройки я не.

    Коментиран от #45

  • 43 Кобрата

    0 0 Отговор
    Добра машина е Nissan Gt-r
  • 44 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Е на тоя гтр вече и аз мога да му скоча до Бургас.
  • 45 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Easy ryder":

    Пак те питам - Какво му е серийното на тоя Радикал? Тва че са продали 400 бройки ли???? Радикалът е прототип с фарове и мигачи и място за регистрационен номер. И е по-скоро от класа на поршето отколкото от класа на ГТР-а.

    Поршето е поставило рекорда преди повече от 30 години. Нищо, че не е серийно.

    Колкото до Япончетата, ако развият още малко GT-R ще нищо чудно да бият и радикала, а може и поршето. Но може би това ще стане в следващия модел.