31 Август, 2024 13:02 4 184 5

Дебют за Smart #5: Премиум кросоувър в който няма и помен за оригиналната идея на марката

  • smart-
  • smart #5-
  • mercedes

Размерите са подобни на тези на Mercedes GLC

Дебют за Smart #5: Премиум кросоувър в който няма и помен за оригиналната идея на марката - 1

Smart представи новия си кросоувър с моделно означение #5, който значително се различава от традиционните идеи марката. Моделът #5 е премиум SUV от среден клас с високотехнологичен интериор и не толквоа компактни размери.

#5 може да се похвали с отличителен дизайн с продълговати фарове, свързани с тънка светеща лента, и идентични светлини отзад. Наточеното издание Summit Edition добавя светлини на покрива, странични стъпенки, стълба, защита на дъното на каросерията, електрическа теглич за ремарке и външно отделение за съхранение. Що се отнася до размерите, #5 е дълъг 4705 мм, а между колелата има 2900 мм.

Дебют за Smart #5: Премиум кросоувър в който няма и помен за оригиналната идея на марката

Отвътре #5 предлага луксозен салон с кожа, облицовка от дъбово дърво и предни седалки с „нулева гравитация“, които се накланят до 121 градуса. Система за амбиентно осветление с 256 цвята и аудиосистема Sennheiser с 21 високоговорителя подсилват премиум изживяването.

Технологичните характеристики включват 10,3-инчов цифров инструментален панел и два 13-инчови дисплея. На централния дисплей е разположен аватар на лъв на име Лео и модерен генеративен гласов асистент с изкуствен интелект. Допълнителна информация предоставя 25,6-инчов head-up дисплей с добавена реалност. Пътниците отзад се радват на отопляеми седалки с регулируеми облегалки, електрически щори и LED светлини за четене в самолетен стил

Дебют за Smart #5: Премиум кросоувър в който няма и помен за оригиналната идея на марката

Smart #5 се задвижва от 100 kWh акумулаторна батерия, която осигурява пробег от над 700 километра в цикъла CLTC. Кросоувърът разполага с 800V технология, която позволява зареждане от 10 до 80% само за 15 минути. Опциите за задвижване включват монтиран отзад двигател с мощност 335 к.с. или 358 к.с. Налични са и системи за задвижване на всички колела с два двигателя, които предлагат до 416 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 1 Отговор
    Марките отдавна НЕ СА ТОВА КОЕТО БЯХА, а са вече само търговски трик ‼️
  • 3 Мара шепова

    15 0 Отговор
    Прилича ми на Ситроен ц5 айркрос джибката
  • 4 Ха ха ха

    11 2 Отговор
    Щом е електрокар за.би го. Не става за нищо за по-дълъг периодд
  • 5 Прилича на

    9 1 Отговор
    Дачия Дъстър