7 Септември, 2024 10:31 3 543 13

Toyota значително намалява целите си за електромобили

  • toyota-
  • bz4x-
  • електромобили

Компанията се позовава на пазарните условия

Toyota значително намалява целите си за електромобили - 1

Въпреки предишния оптимизъм Toyota планира да намали значително целите си за производство на електрически превозни средства. Сега производителят на автомобили се стреми да произведе 1 милион електромобила през 2026 г., което е значително по-малко от първоначалната цел от 3,5 милиона.

Това решение отразява забавянето на световния пазар на електромобили, което се отрази на прогнозите за продажбите на Toyota. Въпреки че компанията все още възнамерява да предлага 30 изцяло електриески модела до 2030 г., преразгледаните производствени цели показват по-предпазлив подход към въвеждането на електромобилите.

Плановете на Toyota да представи два нови SUV автомобила в САЩ остават непроменени. Тези модели ще се произвеждат във фабриките на компанията в Кентъки и Индиана.

Забавянето на производството на електромобили не е характерно само за Toyota. Други производители на автомобили, като Volvo и Ford, също преразгледаха плановете си за електромобили в отговор на пазарните условия. Volvo се отказа от целта си за изцяло електрическо задвижване до 2030 г. и сега прилага смесен подход, включващ меки хибриди, плъг-ин хибриди и електромобили. Ford също отложи плановете си за електрически наследник на F-150. Въпреки тези предизвикателства Toyota остава ангажирана със стратегията си за електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Природа

    8 8 Отговор
    Обикаля един в храстите и се върти нервно. Друг го гледа от пътя и вика, ще, ще, ще клекнеш накрая. Та така и с електрокарите.
  • 2 редник

    11 2 Отговор
    / Сега производителят на автомобили се стреми да произведе 1 милион електромобила през 2026 г./

    Е, дано да има кой да ги купи... 😉
  • 3 Балки

    12 5 Отговор
    Естествено че ще дават задна, електричката е по скъпа и това е. А тия с парите, дето ще плащат за нея си накупиха вече. Обикновеният средностатистически потребител няма да даде толкова пари за ел кола.
  • 4 Гост

    8 4 Отговор
    Ще слушате Акио Тойода.
  • 5 Пак в грешната посока

    7 17 Отговор
    Електромобила си е супер. Проблема на повечето от големите производители е грешката, че лежаха на стара слава и лъжеха потребителите. Сега вече догонването е много трудно и им се вижда края. Китаеца реагира адекватно. Изкупиха ресурсите от които се произвеждат батериите и диктуват пазара. Каквото е останало като налично е много скъпо и недостатъчно. Водородни и други алтернативни технологии са икономически неизгодни и нямат шанс. Предпочитам мощна, динамична и комфортна електричка пред скомен, маломощен, малогабаритен автомобил с ДВГ.

    Коментиран от #7

  • 6 Гориил

    2 10 Отговор
    Днес всички водещи икономики в света, включително Русия и Иран, разработват и произвеждат електрически превозни средства. Не сгреших. Иран бързо завършва своята научна и технологична революция. Канала напразно умира от смях.
  • 7 Идеалният избор

    3 6 Отговор

    До коментар #5 от "Пак в грешната посока":

    Хайде вземи си BYD предполагам ,че отговаря на твоите предпочитания !? Покарай я година - две и ни сподели впечатленията си . Китайците видяха и заложиха от опита и екпанзията на Тесла или дет се вика “ Видяла жабата ,че на вола му подковават копитото , и тя вдигнала крак “. Между другото Индия има потенциала да се конкурира и да задмине Китай в производството на електрокари.

    Коментиран от #8

  • 8 Бих си купил

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Идеалният избор":

    Но не ми трябва. От 5г. ползвам електрически велосипед до работа и обратно, общо 80км. Зареждам батерията до 80% и след такъв пробег имам за още 40 км. поне. Спортният ме автомобил ползвам от време на време, но следващият ще е електрически. Непременно ще споделя впечатленията си от него.
  • 9 дедо..

    4 1 Отговор
    Кога ще дойде в бг-новия приус plug in,нощес в контакто и в града-80 км.на ток-няма шум и вредители отзад..а за морето двулитровия двг с над двеста коня-влиза в действие..ще продам старата каринка и кръчмата на село..та с електрика ще ходя да си пия кафето и кидика ще ми пее-ей живот,здравей здравей.
  • 10 Аз ще си купя

    1 4 Отговор
    Когато видя пътнически самолет и кораб на батерия тогава ке си купя кола.

    Коментиран от #13

  • 11 тъй шъй

    3 0 Отговор
    Нали знаете, че електрическата латерна има нов кумир-BYD. Не знам защо, но то си знае. Та споменаването на марката е възможно да е не случайно в тези коментари. Има навик да имитира диалог. А и как големи марки са проспали нещо си, пак е в онзи неповторим стил.
  • 12 Бен тен

    0 0 Отговор
    Забавно и когото някой който изначално си е поставил не особено амбициозна цел , след това вземе да я намалява.
    Аз така януари си бях поставил цел да ходя във фитнеса веднъж всяка седмица, но Март месец реших да разредя .
  • 13 И двете ги има от доста време

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Аз ще си купя":

    Потърси в Интернет.