Ребрандирането на Navistar в International включва три основни задачи: да се опрости работата с клиентите, да се използва ново портфолио от решения и да се развият дългосрочни партньорства. В същото време IC Bus и Fleetrite ще останат отделни марки, но ще бъдат част от международното портфолио на новата марка.
„Ние правим интелигентни инвестиции, предприемаме правилните действия, за да направим фундаментални подобрения и рационализираме процеса, за да гарантираме бъдещ успех. Компанията е заета с актуализиране на своите продукти. Следващото голямо нещо за нас е кавионът клас 8, по-точно магистралният влекач. Ние също така разработваме технология за електрически превозни средства“, каза изпълнителният вицепрезидент по търговските операции Дан Кайзер.
Според Кайзер акцентът е и върху качеството и стабилизирането на веригата за доставки, така че да може да отговори на пазарното търсене във всеки даден цикъл.
Станаха известни и причините за ребрандирането. Те се оказаха три - нов лидер с нова визия, исканията на акционерите и пречките, породени от развитието на технологиите и новите конкуренти. Navistar Corp., която беше придобита от Volkswagen Group през 2021 година чрез подразделението си за тежкотоварни камиони Traton, сега е на път към нови висоти под марката International Motors.
Еволюционният процес на широка трансформация на компанията продължава от 2021 година. През това време беше възможно да се пусне на пазара интегрираната трансмисия International S13, нов набор от всеобхватни решения за собствениците на акумулаторни електрически превозни средства и да се възродят частните финансови услуги, които сега ще се предлагат на пазара като International Financial.
Според президента и главен изпълнителен директор Матиас Карлбаум, завръщането в International е признание за нашето богато наследство, както и инвестиция в нашето обещаващо бъдеще. Новият уебсайт International.com ще комбинира съществуващите сайтове Navistar.com и International Trucks.com под една шапка. International също стартира нови акаунти в социалните медии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гориил
12:50 29.09.2024
2 Посетител
12:54 29.09.2024
3 Макробиолог
13:03 29.09.2024
4 Дана Интернешънъл
13:10 29.09.2024
5 Факт
Коментиран от #7
13:11 29.09.2024
6 Рускиня
Стисни ме Донке а Тръдна! 😛
13:15 29.09.2024
7 Да бе
До коментар #5 от "Факт":
Те ако самолетите бяха евтини, никой нямаше да вози с кораби от Китай.Коментиран от #9, #11
14:29 29.09.2024
8 Ония с фордо
Радо пак пуска никому ненужни статии копирани от някой още по-ненужен US сайт .
15:00 29.09.2024
9 Евро Пейка
До коментар #7 от "Да бе":
С кораби вози този който му е все едно за колко време ще му пристигне стоката а другите си поръчват превоз с Ан-225 .15:04 29.09.2024
10 Митбъстър=идиот
15:33 29.09.2024
11 Факт
До коментар #7 от "Да бе":
С тия хуси и пирати почва да излиза скъпо с коръба а и чроизводството се изнася от катай16:56 29.09.2024
12 Тръкър
18:11 30.09.2024