Last news in Fakti

28 Март, 2014 08:27 28 404 76

Най-бързите BMW-та в света

  • bmw-
  • g-power-
  • hurricane-
  • тунинг

 

Няма как истинските фенове на баварски автомобили да не са чували за тунинг ателието G-Power. Именно това немско студио е прочуто с доработката на най-мощните автомобили с марка BMW. Компанията е създател на няколко емблематични возила, които държат световните рекорди за скорост в своите класове. Именно това са и най-бързите BMW-та. Сега ще ви разкажем най-известните от тях.
 
Най-бързият седан в света

Доработената от немците М-петица с името Hurricane RR разви 372.1 км/ч, с което надмина постижението на своя предшественик Hurricane RS от 367.4 км/ч. Този автомобил е оборудван с познатия V-образен 10-цилиндров двигател с два турбокомпресора. Мощността му обаче е увеличена с 6.67% и вече достига 800 к.с. при 7500 об/мин и 800 Нм въртящ момент при 5000 об/мин. След доработката автомобилът спринтира от място до 100 км/ч за 4.35 сек., до 200 км/ч - за 9.5 сек., а за достигането на 300 км/ч "Урагана" се нуждае от 25.8 сек.
За да отбележат подобаващо продажбата на стотния екземпляр M5 Hurricane RR, от немското тунинг ателие представиха още по-нечовешка версия на баварската Е-шейсетка (RRs). Тя е по-мощна с 30 к.с., максималната и скорост е същата, но ускорението до 100 е намалено до 4.3 сек
 
Най-бързото четириместно купе в света

Петлитровият V-образен десетак на BMW M6 Hurricane RR е снабден със същия чифт механични компресори ASA Т1-316 като седана. Мощността му достига 800 к.с., колкото е и стойността на въртящия момент в нютонметри. Еднаква е и седемстепенната роботизирана трансмисия SMG Drivelogic. Даже и колелата на двата рекордни модела са идентични - 20-цоловите джанти Silverstone Clubsport са обути с гуми Michelin с размер 255/35 отпред и 285/30 отзад. Първите 100 км/ч се достигат за 4.3 секунди, а вторите - за 9.5. M6 обаче ускорява до 300 км/ч по-бързо от M5 Hurricane - за 24.9 срещу 25.3 секунди. Максималната скорост е 370 км/ч
 
Най-бързото комби в света

Наточеното комби е снабдено с петлитров десетцилиндров двигател с два механични компресора. Благодарение на тях мощността е увеличена от стандартните 507 коня, до умопомрачаващите 820 конски сили. Максималният въртящ момент пък нараства от 520 до 790 Нм. Тунинг изпълнението BMW M5 Hurricane RR Touring ускорява от 0 до 100 км/ч с 0.4 секунди по-бързо от стандартния вариант. Още нещо любопитно е, че до 200 и до 300 км/ч на комбито на G-Power са му необходими съответно 9.5 и 25.6 секунди. Максималната му скорост е електронно ограничена на 362 км/ч.

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Петър Кимонов

    6 3 Отговор
    Ей сега си е.а м...та...!!! Тук ще цъфнат поне 40 коментара!!!

    То VW, BMW и Mercedes не са марки, а диагнози...
  • 2 skier

    5 10 Отговор
    Ето това са истинските автомобили, а не некви японски извращения или пък недай Боже трошливата продукция на ВАГ.

    Коментиран от #8

  • 3 триста итридесети

    5 4 Отговор
    Изплакнах окото,
    но лично аз бих предпочел алпина за доработка.

    Коментиран от #30

  • 4 Iliyan Dragiev

    5 6 Отговор
    BMW POWER
  • 5 Симеон Тасев

    4 7 Отговор
    бмв е марката
  • 6 Симеон Тасев

    1 7 Отговор
  • 7 Симеон Тасев

    5 8 Отговор
    не некоя японска кофа тип духалка

    Коментиран от #9

  • 8 Стоян Стоянов

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "skier":

    за ВАГ съм съгласен с теб, но от японското автомобилостроене има доста не-лоши екземпляри.
  • 9 Стоян Стоянов

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "Симеон Тасев":

    Монка, много си ограничен бре. Има и други марки освен БМВ. Не казвам, че са лоши, но като кон с капаци си - честно.
  • 10 Монго

    7 3 Отговор
    Грехота е на хубавото да се каже, че е лошо. Но защо пък трябва да започнат едни сравнения-ми то ВАГ са трошки, а пък японките са боклуци и т.н. Ех този наш, български манталитет...
  • 11 galaxy

    3 6 Отговор
    БМВ е колата!!! Това е изтребител!!! Много Яка машина!!! Мисля че коментарите са излишни. Нека да се наслаждаваме на това страхотно произведение.
  • 12 Милен Николов

    4 5 Отговор
    пхахаааха БМВ било колата, ако бяхме такива фанатици и да си браним държавата щеше да е по добре.
  • 13 Милен Николов

    2 5 Отговор
    и какво БМВ та БМВ кола като кола 4 гуми един волан и седалка, само остава да можеше и да го е.ете или пък той Вас...

    Коментиран от #14

  • 14 skier

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Милен Николов":

    Радостта от шофирането мой човек, то и жените уж са еднакви, имат по два крака, две ц..и и една п..ка, ама не е точно така, нали?

    Коментиран от #17

  • 15 Milen

    6 2 Отговор
    Бреййй радостта, ми като ти е радост да шофираш защо не си вземеш едно Порше или пак БМВ е по удобно и по здраво. Тук става въпрос за неодушевен предмет мой човек, аз не съм видял жени с емблеми в серийно производство и да ходя да си избера пък и да и направя тестдрайв преди това...
  • 16 skier

    5 4 Отговор
    Аз пък им правя тест преди да си избера. На жените става дума. А що се отнася до жени серийно производство и такива има - за справка Пайнер студио.
  • 17 Vasik Atanasova

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "skier":

  • 18 Дошo

    5 8 Отговор
    Идва един GTR P800 и малките сладки Беемвенца се разбягват като зайци когато видят големия лош вълк

    Коментиран от #24, #31

  • 19 Дошo

    3 5 Отговор
    А забравих - Има версия с гаС специални за триста и осемнадесети

    Коментиран от #23, #25

  • 20 Кобрата

    2 4 Отговор
    красиви автомобили
  • 21 Коко Мартинов

    2 2 Отговор
    Показаните тук БМВ-та са хубави Да,но нямат нищо общо с тези които се движат по нашите пътища.
  • 22 Име:

    4 3 Отговор
    Не знам не съм фен на БМВ, но бих предпочел всяка стандартна М-ка или Алпина пред доработките на G-Power....
  • 23 Xterminatorable .

    4 7 Отговор

    До коментар #19 от "Дошo":

    Айде пак набута ГТР в тема, която няма нищо общо с него. Отстрани, където ти пише никнейма в скоби трябва да ти сложат "spamer".
  • 24 Никой

    3 7 Отговор

    До коментар #18 от "Дошo":

    Ако не можеш да четеш пише: М6 Hurricane RR - "Най-бързото четириместно купе в света"
  • 25 триста итридесети

    4 7 Отговор

    До коментар #19 от "Дошo":

    Доше да ти кажа - от 2 дена газта я зареждам на 1.14 лв/литър
    мнооого обичам акорди и цивици ям ги за закуска, за обяд, за вечеря и за добър ден, а пък гтрите нещо не ги карат много много, досега само един видях и той отиваше към бензиностанцията.
    Иначе ти как си, вдигал ли си скоро 200 с розовата микра?

    Коментиран от #26, #28

  • 26 Дошo

    4 7 Отговор

    До коментар #25 от "триста итридесети":

    Аз Микра никога не съм имал.Със Сивика съм вдигал 195

    Коментиран от #27

  • 27 триста итридесети

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "Дошo":

    Доше, с мечка дренки не се ядат брат, това от мене да го знаеш.
    БМВ може и да са правели по-слаби изпълнения, но имат модели които японките никога няма да настигнат, не за друго, ами нямат усет към лукса.

    Коментиран от #32, #33

  • 28 Споок Армин

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "триста итридесети":

    Естествено че ще си зареждаш колата на тънката лайсна.То би било много глупаво човек да се набутва на 2.60лв/л. , след като има алтернатива на половин цена.
    Колкото до статията искам да кажа че всяка фирма за тунинг си има добрите и не чак дотам успешни доработки.Малко е наивно да се вкарват коменти за това, дали японските марки могат или не могат да изкарат нещо по добро от БМВ.То в такъв случай нека да почнем да сравняма и американските тунинг компании??? Тогава вече ще стане голям мармалад.

    Коментиран от #34

  • 29 Кольо Фильов

    3 2 Отговор
    това е резултата на бързите бмвта
    http://www.autobild.de/bilder/unfall-mit-bmw-3er-cabrio-5042908.html#bild1

    Коментиран от #35

  • 30 zendera

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "триста итридесети":

    Каквото и да е,ама да е БМВ5...
  • 31 zendera

    6 5 Отговор

    До коментар #18 от "Дошo":

    И се появява Дошо и почва пак с неговите детски гтр-чета.Ааааабе момче,това са коли от горния премиум сегмент,над средния клас.Първата е седан,втората е купе,а третата е тоуринг.Според теб в един клас ли са а?И кое изобщо им е еднаквото че го споменаваш тоз гтр?За сравнение ли го даваш?Еееей момче,Нисан нямат аналог на тунинга на М5,разбери го това.Ако го имат тогава го кажи,че да сравняваме,а не като децата да плямпаш тоз гтр.
  • 32 zendera

    2 6 Отговор

    До коментар #27 от "триста итридесети":

    Ей тука му го каза, ама много точно.Поздрави...
  • 33 zendera

    1 5 Отговор

    До коментар #27 от "триста итридесети":

    Лично за мене това е колата-5-та серия.Ако тя има алтернатива,вероятно се нарича Е-клас.......

    Коментиран от #54

  • 34 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Споок Армин":

    Прав си-вместо да каже примерно нещо от рода ,че е похвално такава тежка лимузина да вдига такивасвръх скорости,той взел за гтр-и да ми говори.
  • 35 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Кольо Фильов":

    Ето го резултата на бързите нисани http://www.wreckedexotics.com/gtr/skylinegtr_20091121_001.shtml
  • 36 M_SUX

    2 5 Отговор
    За мен тези коли са безмислени, ако си купя сега един Г-паулър къде ще дигам 371км? Че аз като вдигна 120 и натискам спирачка. До 150-170 може и е нормално, ако си с нова кола, но това тука е изгъзица. Да не говорим, че предпочитам в пъти една 4тра серия или Ц класа - абсолютно честен съм. Е60 е най-дървената 5ца, не се сещам за НОВА кола с по-гаден интериор от Е60, това и бмв феновте си го признават. Също точно за този модел съм наясно, че е доста голям(което няма лошо), но нивото на седалката е много ниско и доста голям човек да влезне, пак едвам се подава до прозорците, да не говорим ако е някой 60 кила. Това го знам, защото шефа на фитнеса имаше такава и много пъти го е изтъквал, че дори на най-висока степен на седалката му е дискомфортно.

    Коментиран от #37, #38, #40

  • 37 zendera

    4 2 Отговор

    До коментар #36 от "M_SUX":

    А бе приказваш ти,шот така ти изнася.Ако ставаше въпрос за Брабус примерно друго щеше да приказваш........

    Коментиран от #41

  • 38 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "M_SUX":

    На мен лично,не ми харесва външния вид.Но това успя да сътвори некадърника Крис Бенгъл.Неговата фатална грешка бе поправена със следващото поколение Ф10.

    Коментиран от #39, #47

  • 39 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "zendera":

    Според мен пък, точно е60 е най-красивата 5-ца наред с е34. Вярно отзад е малко грозно, но при комбито е направо убийствено. Просто хората навремето не са го приели добре заради голямата промяна в дизайна спрямо е39, но вече все повече хора го приемат за красиво. Особено когато е с М-пакет.
  • 40 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "M_SUX":

    Е да ама тези коли все пак набират по-бързо от твойта със сигурност. Освен това едва ли когато са ги проектирали са си мислили бах за България и скапаните й магистрали. Тези коли са направени за аутобаните и пистите.

    Коментиран от #42

  • 41 M_SUX

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "zendera":

    Що ве Крис Бенгъл имаше попадения, чувам, че доста хора го мразят.... Е92 го беше нагласил, 6цата когато излезна беше извънземна. При Мерцедес ми се връзва силовия тунинг на Брабус , защото Мерцедеса винаги е седял по-стилен и по-луксозен, докато бмв-то по-брутално и бързо. В крайна сметка Мерцедеса става брутален и стилен и луксозен, докато тоя шлеп горе Е60 става само по-брутален, но сигурно, ако се возя 1 час в този грозен интериор и съм дал сума пари ще избягм с писаци.
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380702885989020&f1=details&slink=62okho

    Коментиран от #43, #44, #53, #55

  • 42 M_SUX

    0 3 Отговор

    До коментар #40 от "Никой":

    Е60ката не и приляга на ранга да бъде с по-грозен интериор от астра или голф :)
  • 43 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "M_SUX":

    ...е,това си е твое мнение....
  • 44 zendera

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "M_SUX":

    Новата 6-ца е мнооооооого по-красива от старата,ама много.
  • 45 Chavdar Dimitrov

    1 1 Отговор
    Какви са тези твърдения че най бързия седан е на БМВ . Моите уважения към марката ви но вижте на какво е способно едно ВОЛВО С60 Creampie Gangbang - Super Sloppy
  • 46 zendera

    1 0 Отговор
    Много ми е чудно какво ли биха могли да извлекат Г-пауър от 3.0д-381кс..

    Коментиран от #60, #61

  • 47 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "zendera":

    Моляяя? Ако става дума за е60 М5 и F10 M5, то е60 м5 за мен е много по-готината кола, главно защото е със атмосферен v10, a не с турбо мотор!!! Една от най-добрите М5-ци като, звук и поведение, интериора и екстериора също не ги харесвам, но кефа от атмосферния мотор е друга бира...

    Коментиран от #48, #49, #50, #51

  • 48 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    Еми не съм съгласен.Турбо агрегатите са по-еластични.За това Ф10 премина на турбо.Дори Ферари посегнаха на турбото.Но коментара ми в пост 38 беше за визия а не за двигател..
  • 49 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    Освен това,при минимално натоварване турбодвигателите харчат по-малко.Имам предвид съвременните,съчетани при БМВ примерно със 8 степенен автомат.
  • 50 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    При Ф10 М5 извънградския минимален харч е 7.6 литра на 100 по каталог.А при Е60 М5-10.2 литра на 100.Има разлика нали?
  • 51 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    А забрави ли Нм.......

    Коментиран от #56

  • 52 Бай Иван

    1 2 Отговор
    Най бързите БМВта са онези снимките на чийто собственици се мъдрят по ел. стълбовете!!!
  • 53 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "M_SUX":

    Аз не мисля, че е грозен. Все пак за времето си е много напреднал. Има голям екран в сравнение с а6-цата примерно и куп други глезотийки. Странен да, но грозен не. Все пак всеки си има мнение и това е маето :)
  • 54 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "zendera":

    520 zender
    Целиш десетката брат, много пъти съм се чудил за 530d или нагоре ....
  • 55 samo nemsko

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "M_SUX":

    БМВ ти не разбрали 4е МЕРЦЕДЕСА остава за стари пенсионери а за бруталност неможем и да говорим БМВ винаги 6те бъдат първи там
  • 56 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #51 от "zendera":

    Безпорно турбо мотора е по-мощен и колата е по-бърза, но аз ти говоря че кефа от високооборотния атмосферен мотор е много по-голям, и звука също повече ми харесва та затова предпочитам м5 е60. :)

    Коментиран от #57

  • 57 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #56 от "Име:":

    хахаха безпорно :D - исках безспорно да напиша,
  • 58 zendera

    1 1 Отговор
    Все пак съм изненадан -тази информация е стара.Е60 отдавна не се произвежда.Никой ли не е подобрил тези рекорди за скорост.......

    Коментиран от #59

  • 59 Име:

    0 2 Отговор

    До коментар #58 от "zendera":

    Не знам за какви рекорди става дума като това са доработени автомобили.... Нали се сещаш че "най-бърз" в случая означава с най-голяма максимална мощност. При time attack на писти въпроса стои по друг начин. Освен това при доработени автомобили не знаеш кой в кое гаражче е скрил комби което е 1500к.с и вероятно развива по-голяма максимална скорост. Искам да кажа че заглавието на тая статия е пресилено. Още повече има състезателни БМВ-та далеч по-бързи (и то в комплексно отношение, не само на top speed) ....
  • 60 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "zendera":

    Иска ти се! Това е изцедено до дупка.
    От 3 литра в момента максимума не е ли 313 коня заводски?

    Коментиран от #62, #64, #65

  • 61 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "zendera":

    Егати - над 100 коня от литър! От дизел! Преди 10-15 години това беше научна фантастика

    Коментиран от #63, #67

  • 62 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    Забрави ли версията с три турбини....
  • 63 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "триста итридесети":

    Повтарял съм го много пъти-лидер при дизелите е БМВ.Единствено Ауди в момента успорва трилитровия дизел на БМВ като имат също версия със 313кс но с 20Нм повече ....Дизеловите двигатели на БМВ се славят с еластичност и икономия,ако се търси такава...
  • 64 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    Може и още-убеден съм.Смятам че 500кс а реално посижение и около 1000Нм...но колко ще издържи е друг въпрос
  • 65 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    Върховия модел е 550д-2993 куб см.381кс.0-100 за 4.7 сек.740Нм.
  • 66 zendera

    1 1 Отговор
    Като се има на предвид че тежи 1970кг ,има доста впечатляваща динамика.Аз за него смятам че реално може да се тунингова до 500кс поне....
  • 67 Гешшът

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "триста итридесети":

    С 3 Турбини е нормално да успееш да направиш кола над 100кс/1л, няма значение, дали е дизел или не. Но все пак бензинът си остава по-добрия вариант за Performance автомобил, като комерсиален двигател може би дизелът е по-добър заради икономичността и въртящия момент дори и на ниски обороти. Единствено се правят дизели в Льо Ман, заради ограниченията в двигателите(виж долу).







    "LMP1[3] - intended especially for manufacturers: minimum weight of 900 kg (1984 lb). Naturally aspirated engines limited to 3400 cc (207.5 ci). Turbochargers and superchargers allowed for petrol engines with a maximum displacement of 2000 cc (122 ci) and for diesel engines with a maximum displacement of 3700 cc (225.8 ci), restrictor-limited to around 700 bhp. "

    Коментиран от #68, #70, #72

  • 68 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Гешшът":

    Момче,БМВ 3.0д ,има с 2 и с 3 турбини.С 1 турбо-258кс ако не се лъжа,2 турбини-313кс,3 турбини-381кс.Истинския кеф е във високия въртящ момент-доускорението.Примерно,винаги е безпроблемно изпреварването на пътя.Икономията с този двигател е уникална за класа си.Казвам го от личен опит.Имах 530д е39-тка,чипосана,и пак 6 на 100 си беше реален разхода ако карам нормално,макар и рядко но ми се е случвало..

    Коментиран от #69

  • 69 Гешшът

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "zendera":

    Не споря, като съм казал дизел - икономичност и въртящ момент почти във всички изпълнения са по-добри, но 2, 3 турбини е нормално да се изкарат повече от 100кс/1л.
  • 70 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Гешшът":

    Абе момче, ти знаеш ли какво означава 2.5 ТД през 1996 г. да речем. я бегай от тука.

    Коментиран от #71

  • 71 Гешшът

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "триста итридесети":

    За втори път някой тук ми казва да: цитирам "бегам от тука"(този път, обаче от тука е написано по-правилно, пак не е правилно), момче, ще викаш на пишлеметата пред блока, знам какво е 2.5td през 1996, но има 18 години разлика от тук до сега, така, че ще те замоля да понижиш тона и да не ми се репчиш като на "аверите".
  • 72 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Гешшът":

    Ще свикнеш. :)
    Нали казах че, преди 10-15 год. да извадиш 100 коня от литър обем от дизел е фантастика и коментара ти е че ако има три турбини щяло да стане лесно! - Я бягай от тука - така по правилно ли е? - Означава, че не съм съгласен, явно за втори път пишеш някоя глупост и затова втори път ти се случва.
    Готов съм да ти се извиня, ако си докажеш тезата за трите турбини на дизел от 96.

    Коментиран от #73

  • 73 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "триста итридесети":

    Фантастика може да е за другите марки ама не и за БМВ.Е92 със 200-213кс от 2.0 литра обем нали ги знаеш.Прави ги Алпина-битурбо.

    Коментиран от #74

  • 74 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "zendera":

    zender говорим за 96-та
    Знам много добре какво можеха дизелите тогава. Еле пък за тия без турбини - мани, мани по-добре ладата

    Коментиран от #75

  • 75 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "триста итридесети":

    Mа сравнявай с дизели на други марки.Аз ще ти дам един елементарен пример.Давам за пример Е36 318д, от 90-те.Двигател 1.7тд-90кс.Опровергай ме-кажи ми че има по-добър дизел в тоя клас примерно.Не ми казвай за А 170 цди-той е комън реил и излезе много по-късно от баварския който излезе още през...94-та ако се не лъжа............................

    Коментиран от #76

  • 76 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "zendera":

    Губиш мисълта.
    Аз не знам кой е по-добрия дизел през 90-те, знам че са слаби до появата на е46