14 Октомври, 2024 15:12 2 847 18

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

  • leapmotor-
  • китай-
  • stellantis-
  • европа-
  • париж-
  • автосалон

Leapmotor навлиза на европейския пазар с няколко модела

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас  - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Китайската марка за електрически превозни средства Leapmotor направи своя европейски дебют на автомобилното изложение в Париж с представянето на B10. Това е важен етап за Leapmotor, който разширява присъствието си на европейския пазар и очакваме съвсем скоро да се появи и у нас.

B10 е изграден на базата на архитектурата LEAP 3.5 на Leapmotor, която предлага усъвършенствани функции като ADAS (Advanced Driver Assistance Systems - усъвършенствани системи за подпомагане на водача), цифров кокпит с възможност за персонализиране и интелигентни възможности за шофиране.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

Главният изпълнителен директор на Leapmotor, Тяншу Син, изтъкна амбициозната глобална стратегия на компанията и партньорството ѝ със Stellantis, което осигурява ценни ресурси и силна сервизна инфраструктура. B10 е само началото на експанзията на Leapmotor в Европа, като плановете са до края на 2025 г. да има 500 локации за продажба.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

В допълнение към B10 Leapmotor представи и други ключови модели от своето портфолио, включително C16, компактния електромобил T03 и C10. Тези модели предлагат редица възможности за потребителите - от семейни SUV автомобили до електромобили с градска насоченост.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

C16 разполага с 800V платформа, която дава възможност за бързо зареждане и просторен интериор с конфигурация на седалките 2+2+2. T03 е компактен електромобил, който е предназначен за градско шофиране.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

C10 е оборудван с иновативната технология Cell-to-Chassis на Leapmotor, която подобрява ефективността и производителността на батерията. C10 също така е проектиран да отговаря на най-високите стандарти за безопасност и се стреми към 5-звезден рейтинг за безопасност по E-NCAP.

Присъствието на Leapmotor на автомобилното изложение в Париж демонстрира ангажимента на компанията към европейския пазар и желанието ѝ да се конкурира с утвърдени автомобилни марки. В Италия, където автомобилите бяха официално пуснати на пазара на 23 септември, C10 ще струва €36 400, а T03 - €18 900.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 не всичко е вечно ново

    12 5 Отговор
    Никакъв шанс да купя китайска кола втора употреба....

    Коментиран от #3, #4, #17, #18

  • 2 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 4 Отговор
    Ужастдано ги оправят
  • 3 Симо

    3 8 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    И 1ва употреба не бих си купил . Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма . Даже и тия с претенции за хай лукс .

    Коментиран от #5

  • 4 Пилот на Ферари

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    То никакъв шанс и нова кола да купиш !
  • 5 Пилот на Ферари

    13 0 Отговор

    До коментар #3 от "Симо":

    Кога я купи , кара и знаеш ,че "Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма "??
    Колко такива електромобила си карал ?
    Дай осведоми ни и нас с информация от първа ръка .

    Коментиран от #7, #9

  • 6 Факт

    4 6 Отговор
    Да си купиш китайска кола е като да си купиш каквото и да било измислено от китаец - пълен скрап.

    Коментиран от #8

  • 7 по0и9у8ът6

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    Губиш си времето- туй нящу дето е написало ком. №1 и №3 е един същи трол, на 14 години, живеещ с баба си докато майка му лапа рязани пушки за 3лв. на околомръсното...

    Коментиран от #10

  • 8 Този

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    И каква е разликата от произведеният в Китай Мерцедес и произведения пак там собствен автомобил. Ще ти кажа, много е лесно 30% поне по-висока цена за бенца при еднаква себестойност и едни и същи бачкатори...

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Факти

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    Няма нужда да има опит с ВСЯКА кола, за да може да си направи изводи: достатъчно е да се прочете какво мислят досегашните потребители на досега произвежданите от Китай автомобили, за да разбереш, че тези неща, които е описал са характерни за всички тях. В Русия, където пазара е буквално превзет от китайците, потребителите реват на умряло от тези проблеми.
  • 10 Знам знам

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "по0и9у8ът6":

    А твоята майка работи в Китай като фризьорка с хепи енд
  • 11 Факт

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Разликата е в това как са направени нещата инженерно и като тестване за функционалност. Китайчетата са таблети на 4 колела с изкопирана от западните фирми технология. Направени с най-гадните материали - токсични, некачествени и евтини.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 разликата ли

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Като отидеш в български магазин, същата стока в Западна Европа е по евтина и по качествена.
  • 13 Този

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    Ами мисля да те разочаровам, но грешиш. Там е работата, че материалите са едни и същи... А що се отнася до изкопираната технология, то това противоречи на предишното ти твърдение, че западните били инженерно по-добре констроирани... Истината е една всъщност. Щом си направил завода си в Китай, комунистическа държава със стабилен държавен апарат, то смятай, че ноу-хауто ти вече е усвоено и репликирано, но без печалбата в умопомрачителни размери...
  • 14 Този

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    И спрете да ревете, че Китайците ви били откраднали това или онова... Ми прави си ги в заводите тук бе мой човек, що ходиш там...
  • 15 Мдаа

    2 0 Отговор
    Като гледам при първите модели на Грейт Уол, които влезоха у нас, няма нито един изгнил. Хората си ги карат, а вече доста години навъртяха.
  • 16 😜😜😜😜😜

    0 1 Отговор
    Това не е ли новата УАЗ-ка бря? Я питайте путлер за по сигурно.
  • 17 Буха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    Я кажи какъв кош десета употреба караш, да се посмеем
  • 18 Kaлпазанин

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    Ново е докато седнеш в него и се изп@@@@@,и след първото зареждане вече не е ново