Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Китайската марка за електрически превозни средства Leapmotor направи своя европейски дебют на автомобилното изложение в Париж с представянето на B10. Това е важен етап за Leapmotor, който разширява присъствието си на европейския пазар и очакваме съвсем скоро да се появи и у нас.
B10 е изграден на базата на архитектурата LEAP 3.5 на Leapmotor, която предлага усъвършенствани функции като ADAS (Advanced Driver Assistance Systems - усъвършенствани системи за подпомагане на водача), цифров кокпит с възможност за персонализиране и интелигентни възможности за шофиране.
Главният изпълнителен директор на Leapmotor, Тяншу Син, изтъкна амбициозната глобална стратегия на компанията и партньорството ѝ със Stellantis, което осигурява ценни ресурси и силна сервизна инфраструктура. B10 е само началото на експанзията на Leapmotor в Европа, като плановете са до края на 2025 г. да има 500 локации за продажба.
В допълнение към B10 Leapmotor представи и други ключови модели от своето портфолио, включително C16, компактния електромобил T03 и C10. Тези модели предлагат редица възможности за потребителите - от семейни SUV автомобили до електромобили с градска насоченост.
C16 разполага с 800V платформа, която дава възможност за бързо зареждане и просторен интериор с конфигурация на седалките 2+2+2. T03 е компактен електромобил, който е предназначен за градско шофиране.
C10 е оборудван с иновативната технология Cell-to-Chassis на Leapmotor, която подобрява ефективността и производителността на батерията. C10 също така е проектиран да отговаря на най-високите стандарти за безопасност и се стреми към 5-звезден рейтинг за безопасност по E-NCAP.
Присъствието на Leapmotor на автомобилното изложение в Париж демонстрира ангажимента на компанията към европейския пазар и желанието ѝ да се конкурира с утвърдени автомобилни марки. В Италия, където автомобилите бяха официално пуснати на пазара на 23 септември, C10 ще струва €36 400, а T03 - €18 900.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 не всичко е вечно ново
Коментиран от #3, #4, #17, #18
15:18 14.10.2024
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
15:29 14.10.2024
3 Симо
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
И 1ва употреба не бих си купил . Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма . Даже и тия с претенции за хай лукс .Коментиран от #5
15:34 14.10.2024
4 Пилот на Ферари
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
То никакъв шанс и нова кола да купиш !15:51 14.10.2024
5 Пилот на Ферари
До коментар #3 от "Симо":
Кога я купи , кара и знаеш ,че "Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма "??Колко такива електромобила си карал ?
Дай осведоми ни и нас с информация от първа ръка .
Коментиран от #7, #9
15:53 14.10.2024
6 Факт
Коментиран от #8
15:55 14.10.2024
7 по0и9у8ът6
До коментар #5 от "Пилот на Ферари":
Губиш си времето- туй нящу дето е написало ком. №1 и №3 е един същи трол, на 14 години, живеещ с баба си докато майка му лапа рязани пушки за 3лв. на околомръсното...Коментиран от #10
16:02 14.10.2024
8 Този
До коментар #6 от "Факт":
И каква е разликата от произведеният в Китай Мерцедес и произведения пак там собствен автомобил. Ще ти кажа, много е лесно 30% поне по-висока цена за бенца при еднаква себестойност и едни и същи бачкатори...Коментиран от #11, #12
16:07 14.10.2024
9 Факти
До коментар #5 от "Пилот на Ферари":
Няма нужда да има опит с ВСЯКА кола, за да може да си направи изводи: достатъчно е да се прочете какво мислят досегашните потребители на досега произвежданите от Китай автомобили, за да разбереш, че тези неща, които е описал са характерни за всички тях. В Русия, където пазара е буквално превзет от китайците, потребителите реват на умряло от тези проблеми.16:08 14.10.2024
10 Знам знам
До коментар #7 от "по0и9у8ът6":
А твоята майка работи в Китай като фризьорка с хепи енд16:09 14.10.2024
11 Факт
До коментар #8 от "Този":
Разликата е в това как са направени нещата инженерно и като тестване за функционалност. Китайчетата са таблети на 4 колела с изкопирана от западните фирми технология. Направени с най-гадните материали - токсични, некачествени и евтини.Коментиран от #13, #14
16:10 14.10.2024
12 разликата ли
До коментар #8 от "Този":
Като отидеш в български магазин, същата стока в Западна Европа е по евтина и по качествена.16:11 14.10.2024
13 Този
До коментар #11 от "Факт":
Ами мисля да те разочаровам, но грешиш. Там е работата, че материалите са едни и същи... А що се отнася до изкопираната технология, то това противоречи на предишното ти твърдение, че западните били инженерно по-добре констроирани... Истината е една всъщност. Щом си направил завода си в Китай, комунистическа държава със стабилен държавен апарат, то смятай, че ноу-хауто ти вече е усвоено и репликирано, но без печалбата в умопомрачителни размери...16:34 14.10.2024
14 Този
До коментар #11 от "Факт":
И спрете да ревете, че Китайците ви били откраднали това или онова... Ми прави си ги в заводите тук бе мой човек, що ходиш там...16:35 14.10.2024
15 Мдаа
16:40 14.10.2024
16 😜😜😜😜😜
16:47 14.10.2024
17 Буха ха
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
Я кажи какъв кош десета употреба караш, да се посмеем16:57 14.10.2024
18 Kaлпазанин
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
Ново е докато седнеш в него и се изп@@@@@,и след първото зареждане вече не е ново17:11 14.10.2024