26 Октомври, 2024 13:00 11 220 42

Mercedes пуска икономичен дизелов двигател за новата E-Klasse

  • mercedes-
  • e-klasse-
  • gle-
  • дизел-
  • glc

Той ще се монтира и в GLC 

Mercedes пуска икономичен дизелов двигател за новата E-Klasse - 1

Mercedes-Benz въвежда отново опцията за дизелов двигател 200d в моделите си GLC и E-Class в Германия, съобщава местното издание на motor1. Този ход има за цел да предложи на клиентите икономичен и достъпен избор в гамата на Mercedes.

Двигателят 200d с мощност 163 к.с. и въртящ момент 380 Нм осигурява баланс между производителност и ефективност, а мощността му може увеличена с 20 конски сили и 200 нютон метра при нужда от изпреварване или по-бързо ускорение.

Mercedes пуска икономичен дизелов двигател за новата E-Klasse

Моделите GLC 200d, както SUV, така и купе, могат да се похвалят с впечатляващи показатели за разход на гориво, като комбинираният разход на гориво варира от 5,1 до 5,9 литра на 100 километра, а емисиите на CO2 - от 132 до 154 грама на километър, съобщават от Mercedes..

Mercedes пуска икономичен дизелов двигател за новата E-Klasse

Гамата на Е-Klasse също така се възползва от добавянето на двигателя 200d, като се предлагат варианти седан и Т-модел в Германия. Седанът E 200d предлага комбиниран разход на гориво от 5,4-4,7 литра на 100 километра и емисии на CO2 от 141-123 грама на километър. Моделът E 200d T има комбиниран разход на гориво от 5,6-4,9 литра на 100 километра и емисии на CO2 от 146-129 грама на километър.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ко каза

    82 7 Отговор
    Ко стана беее нали дизелите приключваха своя живот.

    Коментиран от #2

  • 2 Зеленикав

    14 26 Отговор

    До коментар #1 от "Ко каза":

    Ето, сега пак ще се стопли климата с още 5 градуса и ще стане суша.
  • 3 Анонимен

    33 32 Отговор
    Аз пък си карам тойота с дизелов двигател, която за последните 17г има среден разход от 4.9/100 и в момента е на 430 000км. Тези направо откриха топлата вода с икономичния мерцедес с разход от 5.1 до 5.9.

    Коментиран от #7, #8, #13, #35

  • 4 Някой си

    51 3 Отговор
    И вероятно ще е най - предпочитаният двигател. Тих, икономичен, надежден и достатъчно пъргав за безопасно изпреварване. Перфектен за автомобил, който да караш комфортно и сигурно.

    Коментиран от #10

  • 5 Матово черно

    7 36 Отговор
    Подходящ е за катафалка.
  • 6 СЗО

    9 18 Отговор
    Аз пък карам Вранглер 3.6 литра, бензин. Гори в града 17 но не ми пука. Имам 70 литров резервоар.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Минувач

    45 3 Отговор

    До коментар #3 от "Анонимен":

    И сигурно Тойотата ти е 163+20 коня???
    И сигурно Тойотата ти тежи, колкото тоя Мерцедес и има всички екстри и размера на тоя Мерцедес, което добавя доста допълнително тегло, а съответно теглото добавя и разход???
  • 9 Най важното да е с емблема на Мерчо

    25 4 Отговор

    До коментар #7 от "Ония с фордо":

    Да с Рено двигател 1,6 дизел с 163 КС, по точно с двигателя на Рено Талисман 1,6 дизел.

    Коментиран от #16

  • 10 Факт

    2 31 Отговор

    До коментар #4 от "Някой си":

    Икономичен ама не и в града.
    В града между дизел и бензин почти няма разлика.

    Коментиран от #33

  • 11 Радо

    38 3 Отговор
    Точно пък в града разликата м-у дизела и бензина е най-голяма като разход.

    Коментиран от #12

  • 12 До долния

    4 12 Отговор

    До коментар #11 от "Радо":

    Дали?
    Щото не е така изобщо.
  • 13 Гост

    32 6 Отговор

    До коментар #3 от "Анонимен":

    Ха ха ха, имал Тойота, че и сравнява с нов Мерцедес на който джантите са колкото неговата щайга, ако не и по скъпи! Ари бегай, и остави хората да карат нови коли!

    Коментиран от #39

  • 14 Дфен

    20 5 Отговор
    Пак ще ползват Рено мотори веднага ми стана ясно
  • 15 Сър Мастър Бейтс

    29 3 Отговор
    163 коня с 380 нм са перфектната комбинация от мощност и икономичност за всякакъв тип шофиране. Реално на човек не му трябва повече. Правилен ход от страна на Мерцедес.

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Факт

    1 23 Отговор

    До коментар #15 от "Сър Мастър Бейтс":

    Реално погледнато е пълна безсмислица.
    Такъв въртящ момент имаш само в нисиите обороти.
    На градско харчи колкото бензин а на градско се движиш в 90% от живота на автомобила. За сметка на това като ускорение и вървеж е след подобен бензин защото от 2л бензин вадя преспокойно едни 240коня например

    Коментиран от #18, #22, #36

  • 18 Баща ти

    18 1 Отговор

    До коментар #17 от "Факт":

    Вадиш само хаповете за шизофреници,айде обратно в леглото!!!

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 19 смех

    2 11 Отговор

    До коментар #18 от "Баща ти":

    Ти ли бе тънпак.
    Бафри къуна пробит
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 ВУЙчо ти

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "Баща ти":

    Не спори с човека бе Галин Певалев а ходи си стискай пъпките от снимката да пуснат бело аконискаш още бело ходи ми го стискай.
  • 22 Сър Мастър Бейтс

    14 3 Отговор

    До коментар #17 от "Факт":

    Много смело обобщаваш. Ако ти караш 90% градско това означава ли, че всички хора са като теб? Аз примерно карам 90% извънградско. Та точно извън града този дизел е достатъчно пъргав и икономичен. Въртящия му момент е обикновено от 1800 до около 3500 оборота което е предостатъчно за всякакви ситуации. В града пък точно бензина е Ламя... 240 коньов 2 литров бензин ще харчи х2 на тоя дизел, освен ако не е хибрид. За семеен автомобил, който се изкарва поне 5 пъти в месеца извън града, този Мерцедес е бонбон...
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Боклук с

    1 12 Отговор
    Двигател на рено
  • 25 Мижав интерес

    4 12 Отговор
    С този ненадежден дизел на рено и разход колкото на всяка друга кола, вътре шумно, тясно и с преобладаваща пластмаса. Едва ли някой ще го предпочете пред алтернативите

    Коментиран от #27, #31

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Мижав интерес":

    Ненадежден френски дизел е оксиморон, ако знаеш какво означава думата! И в.случая се говори за 200, а не за 180 моторизацията, която е с двигател 1.5! Четете, моля!
  • 28 20 годишните дизели харчат толкова

    5 10 Отговор
    Не виждам нищо икономично в този 2.0 дизел с разход 6 на 100
  • 29 до песимистите

    5 1 Отговор
    Гроздето е кисело а ?

    Коментиран от #30

  • 30 Въпрос на избор а не на грозде

    4 5 Отговор

    До коментар #29 от "до песимистите":

    Когато има по-добри алтернативи за същите пари, тогава гроздето не е кисело
  • 31 Свой

    16 3 Отговор

    До коментар #25 от "Мижав интерес":

    Някога карал ли си е клас Мерцедес поне от последните 5-6 години,та говориш за шум и евтина пластмаса?За един "преател"питам...

    Коментиран от #32, #40

  • 32 Защо питаш

    3 14 Отговор

    До коментар #31 от "Свой":

    Да карал съм, защо??. В момента имам 9 броя Е класи след 2018. Автокъща съм
  • 33 Порно

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "Факт":

    Виждал си кола през крив макарон, дизелът е икономичен и в града , дори и в задръстванията е по икономичен от бензин
  • 34 Съдията Дред

    6 0 Отговор
    То и 220d ,дето си е техен, не харчи повече, а на извънградско е много добър.
  • 35 Тойота купува дизел моторите от немците

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Анонимен":

    Тойотанотданва не орави дизели а ги купуват от немците като например от БМВ хо хо...така, че караш си немски дизел в японски автомобил.
  • 36 Турбодизел

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Факт":

    Я да видим как харчи на градско колкото бензин?
    Аналогични по кубатура мотори сравнени (голф 1,5 бензин и 1,6 TDI единия средно 8 литра другия- 6. Че това са си 5 кинта разлика бе.
  • 37 БАЙО

    2 1 Отговор
    Нормално и без това китайците завземат пазара на електричките на германците им остава да се съсредоточат върху ДВГ
  • 38 Е46ца

    1 6 Отговор
    Тва само някой дядка на 80 би купил такава кола.И каква икономия , гори с 200 грама по-малко от е350cdi примерно.Аз ще давам 150 бона за кола и ще ми пука за тези 200 грама.Моля ви се.Колегата ми с който пътуваме до работа има същия куц кон е200cdi но 2018г и ми се хвали с разхода.Викам колко е - 5.5 6 литра.Ми то моето 335д е90 което е сега на 500к.с гори по-малко , с каква икономия ми се хвалиш.
  • 39 кй87ъ6трхуй

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Само не знам де ги виждаш тези "хора каращи нови" Мерцедеси щото според ОФИЦИАЛНИТЕ ДАННИ на компанията печалбата на Мерцедес през тази година СЕ Е ПОНИЖИЛА със скромните 64% (не е грешка- ШЕСТДЕСЕТ и ЧЕТИРИ %) спрямо печалбата за същият период на 2023г....

    Че някакви хора карат нови коли е ясно, че някои купуват и Мерцедес също е ясно, но видимо баламурниците рязко намаляват... Но пък докато ги има бг шараните да купуват всякакви боклуци ще има и кой да им продава боклуци... С табелка по ваше желание...

    Спокойно, и враговете им от БМВ не са по-добре- продажбите на новата 5-та серия са убийствено ниски... ДВА ПЪТИ ПО-НИСКИ от тези на старият модел... Който винаги се продава по-зле в последната година преди появата на новия...
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Анoнимен

    1 3 Отговор
    Как няма да фалира Мерцедес - назадничави ръководители произвеждат замърсяващ дизелов двигател - да фалират дано!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.