Кросоувърът Honda Passport смени поколенията. Моделът получи нов външен вид, по-твърдо шаси, нов двигател и подобрена офроуд версия TrailSport, която стандартно е оборудвана с набор от камери TrailWatch. Задвижването в новия Passport също е иновационно. Това е системата i-VTM4 от второ поколение, подобно на новата Honda Pilot, с активен векторен контрол на сцеплението и отделни профили за сняг, пясък и кал.
Новата Honda Passport не трябва да се бърка с предшественика, защото офроуд стилът, с който японците налагат, е достигнал коренно различно ниво тук.
Дизайнерската концепция на кросоувъра се върти около раницата като незаменим спътник при пътуване. Ето защо задната част на покрива е направена в черен мат, за да можете да опрете ски и въдици в него, без да се страхувате да одраскате нещо. По същата причина антената е интегрирана в задния страничен прозорец, вместо да стърчи. И накрая, за първи път Passport използва патентован дизайн на предни уши за теглене, които просто се чупят в случай на челен удар.
Новостта се основава на модернизираната платформа Global Light Truck с повишена устойчивост на усукване, удължено междуосие и разширена следа. Окачването е монтирано на ковани стоманени лостове с чугунени въртящи се накрайници. Налични са още прекалибрирано кормилно управление с променливо съотношение и нови спирачки с по-големи дискове и апарати. Под капака е нов V6 3.5-литров двигател, който развива 289 конски сили и 355 Нм въртящ момент. Агрегатът е съчетан с десетстепенен автоматик и второ поколение i-VTM4 задвижване на четирите колела, като новата Honda Pilot.
„Четвъртият“ Passport ще излезе на пазара в три версии, от които най-голям интерес представляват офроуд TrailSport и TrailSport Elite. Те се различават от оригиналния RTL с черен лъскав екстериор, кехлибарено осветление на ходовите светлини, стандартни фарове за мъгла и стоманена защита на дъното, която издържа теглото на машината.
Освен това Trailsport версиите са оборудвани със системата за камери TrailWatch, която ви позволява да гледате в „слепите зони“, като например да виждате ръба на пътя, спускането или изкачването. Видеото се излъчва на централния екран, а в случая на Passport е допълнено с динамични водачи, които показват траекторията на колелата и размерите. Системата се активира автоматично в режим Trail, когато скоростта падне под 24 километра в час.
Пътният просвет на Passport е 211 милиметра. Ъгълът на атака е 23 градуса. Базовият кросоувър има осем въздушни възглавници, 12.3-инчово табло, 10.2-инчов централен дисплей и комплекс от помощна електроника Honda Sensing. Благодарение на нова камера и широкоъгълен радар колата разпознава по-добре пешеходци и велосипедисти, както и маркировки, бордюри и знаци. На базата на тези сензори работят мониторинг на слепи зони, автопилот в задръствания и адаптивен круиз контрол с функция за бавно следване на автомобила отпред.
Новите Passport-и на Honda ще започнат да се появяват при дилърите в началото на следващата година. По предварителни данни цените на кросоувъра ще започват от 45 000 долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Някой си
16:43 19.11.2024
3 тне поwer ъф дриим
17:20 19.11.2024
4 Мяза на HRV
17:46 19.11.2024
5 Хохи Бохо
19:01 19.11.2024
6 Буха ха
19:11 19.11.2024