18 Юли, 2024 12:30 3 243 6

Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им

  • honda-
  • cr-v-
  • plug-in хибрид-
  • българия-
  • цени
Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им - 1

Първите бройки от плъгинхибридната версия на шестата генерация на Honda CR-V пристигнаха в България в разгара на летния сезон. Официалната премиера пред широката публика ще се състои по време на Автомобилен салон София 2024. Вариантът e:PHEV е само с предно предаване, но и той като пълния хибрид разполага с режим за сняг. Визуално се отличава от CR-V e:FHEV по оформлението на широките отвори на радиаторната си решетка.

Задвижващата система

Двигателят с вътрешно горене и в двете версии е бензинов, 2,0-литров, 4-цилиндров, с директно впръскване по цикъл на Atkinson с макс. мощност 148 к.с. Съчетан е с мощен електрически мотор с максимални 184 к.с.

Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им

Разработена на основата на доказалата се вече система e:HEV за самозареждащи се хибриди, батерията на e:PHEV е с по-голям капацитет (17,7 кВтч) и с олекотно вградено зарядно. Това увеличено електрическо подпомагане означава, че двигателят може да работи на по-ниски обороти и доста по-безшумно и икономично. Високоволтовата батерия позволява и пробег от 81 км само в електрически режим. Съответно стойностите са вече 18 г/км вредни емисии и разход от едва 0,8 л/100 км при напълно заредена батерия. При пълен спад на заряда ѝ стойностите ще се увеличат, тъй като в този случай автомобилът се превръща в традиционен хибрид, сравним с варианта e:HEV с предно предаване.

Двете версии са с еднакви размери, но на фона на изключително ниския разход на плъгинбридния вариант резервоарът му е с обем от едва 46,5 л срещу 57 л при пълния хибрид.

Зареждане

Портът за зареждане е разположен над предния ляв калник и се отваря с едно натискане на капачето. При системата e:PHEV блокът за управление на зареждането е свързан с нагревателя на батерията и това е чудесно решение при студено време с минусови температури. Когато температурата на високоволтовата батерия е 25 градуса, новият CR-V постига 100-процентов заряд само за 2,5 часа, благодарение на мощността на зарядното устройство от 6,8 кВт.

Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им

Като част от свързаните услуги за системата e:PHEV потребителите могат предварително да планират зареждането да се случва в най-удобното време и при най-изгодни цени на електричеството.

Най-безопасният CR-V

И за двете версии е валидно, че това е най-безопасният CR-V благодарение на новата конструкция на каросерията и подобрените технологии. Това е първият автомобил с Honda SENSING 360, пакет от асистенти и системи, действащи в радиус от 360 градуса.

Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им

Версията e:PHEV разполага с допълнителна напречна греда на пода за повишена защита на интелигентния блок на захранването (IPU) и пътниците в случай на страничен удар. Въздушните възглавници са общо 11 на брой, в това число и предна централна за защита на пътника и шофьора при евентуален удар между телата им. Налична е още една нова за коленете в зоната на предните две седалки.

Цените у нас започват от 119 990 лв. с ДДС.

Първите плъгинхибридни Honda CR-V са вече в България. Вижте и каква е цената им


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ужас

    13 1 Отговор
    Тия жестоко ни промиха главите с "новите" цени на автомобилите, щом като прочетох цената и си казах "Е, не е чак толкова зле"...
  • 2 Хасковски каунь

    10 0 Отговор
    Бързам да дам капаро, че виж свършили
  • 3 Този

    8 3 Отговор
    Само 20хил. лева повече от РАВ4 плъгин 306кс и ракета, сравнена с Хондата. Рав ускорява под 6 до 100, а Хонда не е за казване. Не искат да продават в Eвропа явно с тези надути цени. Иначе интериорът е по-приятен от РАВ, но машинариите са категорично в полза на РАВ.Карал съм и двете хибридни задвижвания и няма място за сравнение. Е карах Сивик хибрид, но там даже носи много по-малко тегло. Плъгин наистина ли е със същата мощност както обикновения хибрид- това ако не е грешка на сайта е грешка на инженерите.

    Коментиран от #5

  • 4 Този

    14 1 Отговор
    Сега разбирам защо са премълчали ускорението- 9.5 до 100 според техн.данни. А и така дадени мощностите, объркват-системна мощност е 184кс.
  • 5 Определено

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Този":

    Преди месец с RAV-a плъгин хибрид в Германия. Откъдето може да се вземе на фирма (като я видят че не е от вчера и е надеждна) и ти връщат 19% ДДC после като я регистрираш на фирмата и им пратиш доказателство ;)
    Колата е невероятна, само на ток тествах до 170 км/ч (имаше трафик) и пита за още. Най-добрия SUV за асфалт и черни пътища, огромна и в бяла перла хората много я заглеждат. Suzuki Across е 1 към 1 с RAV-4 PHEV, само емблемата е различна, но по-малко пари и пак фул екстри.

  • 6 Японеца

    2 0 Отговор
    Много са зле Хонда! Язък.