Шефът на VW смята, че затварянето на заводи и съкращаването на служители са правилни решения

26 Ноември, 2024 09:31 14 470 52

  • vw-
  • volkswagen-
  • завод-
  • заводи-
  • договор

Шафер се надява това да реши проблемите на компанията

Шефът на VW смята, че затварянето на заводи и съкращаването на служители са правилни решения - 1

Volkswagen е в процес на мащабно преструктуриране, което включва значителни съкращения на работни места и закриване на заводи в Германия. Този драстичен ход има за цел да намали разходите с 4 млрд. евро и да подобри конкурентоспособността на компанията в условията на намаляващо търсене и нарастваща конкуренция от страна на китайските производители на автомобили.

Главният изпълнителен директор на марката Томас Шефер подчерта спешността на тези мерки, заявявайки, че компанията не може да си позволи да забави процеса на преструктуриране. Той също така изтъкна значителната разлика в разходите между германските заводи и тези в други региони, като експлоатацията на германските заводи е два пъти по-скъпа.

Въпреки че точните подробности на плана за преструктуриране все още се уточняват, очаква се той да включва закриването на няколко германски завода. Освен това компанията обмисля да превърне завода си в Емден в предприятие за производство по договор.

Тези предложени промени предизвикаха значителни спорове, като профсъюзите заплашиха със стачки в знак на протест срещу съкращаването на работни места и закриването на заводи. Профсъюзите твърдят, че има алтернативни решения за намаляване на разходите, които не изискват такива драстични мерки.

Резултатът от тези преговори ще има далечни последици за Volkswagen, неговите служители и германската автомобилна индустрия като цяло.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Урсула

    86 5 Отговор
    Санкциите действат!
  • 2 Честито!

    70 4 Отговор
    Да живее нерушимата Американо-Европейска Дружба. Ура другари.
  • 3 провинциалист

    83 5 Отговор
    "нарастваща конкуренция от страна на китайските производители на автомобили" - ся, сериозно ли локомотивът на европейската икономика забавя заради една комунистическа държава?

    Коментиран от #18

  • 4 Политиката

    35 6 Отговор
    определя и доминира на свободния пазар и за добро и за лошо.
  • 5 Трол

    17 8 Отговор
    Оптимизацията на производството е много важно нещо в демократичния процес.
  • 6 Бос Лиони

    71 7 Отговор
    Време е Али, Мемет и Мюмюн да си ходят по родните места! На баба Шмъркал мечтата се оказа грешка.

    Коментиран от #52

  • 7 Блез Паскал

    102 7 Отговор
    Не само Volkswagen започва мащабни съкращения на работни места и закриване на заводи,
    а Германската икономика започва да се закрива и да търпи огромни загуби,
    Заради Санкциите, които имаха глупостта да наложат на Русия .

    Коментиран от #24

  • 8 али раза

    46 2 Отговор
    Аде гитли битли и кой от къде е
  • 9 Истината:

    92 3 Отговор
    Това е в резултат от това, че ЕС и акушерката смениха Пазарната икономика с Политическа икономика.
    Както е било при социализъма и комунизъма!
  • 10 Хохо Бохо

    78 5 Отговор
    Да фалират за да му е гадно на Путин и да го унижат
  • 11 Леля Гошо

    78 4 Отговор
    Енергията поскъпва, доставчиците вдигат цените, профсъюзите съветват работниците да не се съгласяват да им се намалят заплатите, търсенето на нови автомобили намалява, а и на всичкото отгоре качеството им доста падна. Лоша работа
  • 12 шекер

    74 3 Отговор
    Може би сега един нов австрийски или немски млад и непризнат художник доволно се усмихва под мустак. Те ти електорат! Взимай го!
  • 13 ТаУмВзе

    34 3 Отговор
    Едното са Санкциите, другото са Роботите, което е по зле във пъти. Аре от едно место ще те махнат, но има дори инженери, които ги измества изкуствения интелект.

    Коментиран от #21

  • 14 ха ха ха

    35 12 Отговор
    при положение че един работник на поточната линия в VW взима 10 000 евро на месец, няма как да се конкурират с Китай където същия взима 1000 евро. Прекалиха с комунизма швабите

    Коментиран от #20

  • 15 Бивш фен на VW

    50 5 Отговор
    С качество на автомобилите си ми отказахте от вашата продукция.
  • 16 фурера

    61 3 Отговор
    Драги ми господа германци,до кога ще търпите това либерално демократично управление в лицето на урсула,борел и шолц?Видно е как под давлението на англосаксите ви съсипват и обезкървяват.Заличават ви и като икономика,военна сила и като народ.Поклон на такива мекишави и бездушни овчи стада като вас.
  • 17 Да живее

    29 1 Отговор
    и процъфтява Германската Джамахирия.
  • 18 ДА БЕ

    14 2 Отговор

    До коментар #3 от "провинциалист":

    сигурно е маркс и енгелс са прави...
  • 19 Селянин

    43 2 Отговор
    Сами си го направиха. Едно време правиха здрави автомобили на народна цена, от доста години вече правят тоалетни който продават на много високи цени. Едни и същи части във Шкода и Ауди, но в Ауди на двойна цена. Няма как да стане схемата в дългосрочен план. Клиента е тъп, но не за дълго. СААБ, Волво леки, Нисан, Мазда и други минаха по тази схема и глътнаха вода.Статистиката е, че малко клиенти на Фолксваген повтарят грешката и от там спадат продажбите. Няма ли продажби, компанията потъва.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Домакин

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "ТаУмВзе":

    Тук в България изкуственият интелект няма да те измести толкова лесно! Ние все пак сме изостанала държава така,че......
  • 22 Гост

    18 2 Отговор
    Падне ли ФВ, пада Германия..., пазете го...!

    Коментиран от #25

  • 23 Глупав немец

    47 5 Отговор
    Санкции срещу Русия. Зелени сделки. Милиарди на Украйна. Издръжка на милиони тъмни индивиди които нищо не правят. Всички тези неща водят до високи цени на енергия. Скъпо производство. Изтичане на средства без никаква възвращаемост. И край на конкурентоспособността. Китай не ви е виновен.
  • 24 Коментатор

    33 4 Отговор

    До коментар #7 от "Блез Паскал":

    Не само глупостта, а най-вече зависимостта от фащ!
    ЕС никога не е бил самостоятелна организация!
    Всичко иде от задокеана, каквото заповядат окупаторите, това правят васалите!
    И сега външният дълг на окупаторите стигна 34 трилиона, време е някой друг да им го изплати (както правят по принцип)!

    Знаете ли колко американски бази има в Европа???
    Не, не са натовски, защото на тях действа американският закон!!!

    Електрическите коли никога не са били бъдещето на автомобилостроенето с точно тези текущите литиево йонни батерии! Това го знае всеки нормален човек!
    Просто марионетките са собственост на господарите си, а не свободно мислещи хора!
    По същия начин и Зелю започна да напада проруски настроените си сънародници, защото му заповяда демонократичния запад!!!
  • 25 Терминатор

    21 1 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Това,което доведе до краха на соца и все още продължава в България е актуално от години и в Западна Европа-назначаване на ключови длъжности на "наши"хора.
    Не зная до колко ще се срути ФВ,защото до средата на тази година държаха значителен дял от продажбите на автомобили в Европа.
    Въобще не са си понижили качеството(закупих си нови автомобили през 2023 и 2024 и говоря от лични наблюдения)
    но като чета и оплакванията от други,водещи
    автомобилни компании,проблемът на всички е един и същи-актуалните ел.двигатели и отлива на клиентите от ел.автомобили.
    Шефът на БМВ сподели,че не може с административни заповеди да се слага стоп на ДВГ през 2035.ТОВА ПРОТИВОРЕЧИ НА ПРАВИЛАТА НА ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА.
  • 26 САМО ВИЖТЕ КАКВА ИМ Е КОЛАТА И ЩЕ РАЗБЕ

    12 2 Отговор
    РЕТЕ ЗАЩО ЗАТВАРЯТ ! ПРИЛИЧА НА ДОСУЩ КИТАЙСКА !
  • 27 Аватар

    17 1 Отговор
    Намалете цените на колите си и няма да затваряте заводите!!!
  • 28 НА СНИМКАТА ; КЪДЕ СА АФГАНЦИТЕ - НАЛИ

    16 1 Отговор
    ЩЯХА ДА ВИ ПРАВЯТ МЕРЦЕДЕСИТЕ ИЛИ МЕРКЕЛ ГИ ИЗВИКА САМО ДА ОПРАВЯТ ЖЕНИТЕ НА ГЕРМАНЦИТЕ ! СКОРО И МЕРЦЕДЕС ЩЕ ЗАТВОРИ ЗАВОДИТЕ !
  • 29 БОЙКО И ТОЙ ЗАТВОРИ

    10 1 Отговор
    ПЕЕВСКИ МУ НАРЕДИ И ТОЙ СЕ СВИ !
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 2 метра под земята ООД

    19 1 Отговор
    "Зелени сделки", санкции срещу Русия, търговски войни с Китай, електрификация...

    То само едно такова събитие създава големи трудности и увеличава разходите, а тук са поне 4.

    И никой в ЕС не казва - "Сгрешихме, отменяме електрификацията и"Зелената сделка"".

    Германия си затвори атомните електроцентрали. Норвежки учен преди месеци изчисли, че ако не ги бяха затваряли, техният преход към чиста енергия е щял да им струва 2 пъти по-малко.

    Т.е. ЕС е на път сам да се срути и фалира, защото не може да плати за желаните промени.
  • 32 Ганчо

    4 1 Отговор
    Да затварят тогава
    Умни нации
    Явно е излишно
  • 33 Селянина с колелото

    8 0 Отговор
    Правилни решения, зависи от гледната точка. Правилни за "компанията", но дали е така за народа и държавата като цяло?!
  • 34 БОЛЯРИН

    5 8 Отговор
    Дайте на русначетата визи за работа в Германия ! Хем няма да затварят заводи, хем ще се научат да правят коли ( а не "луноходи", като Житули, Лада, Москвич и пр.), хем няма да умират от глад или на фронта !
  • 35 деменцията престъпникът джо

    7 0 Отговор
    "Шефът на VW смята, че затварянето на заводи и съкращаването на служители са правилни решения " Браво на Ханс ! Разбрал ,че повече качествени коли не могат да произвеждат най - добре да затворят заводите нека другите като Китай , Индия , Виетнам да произвеждат ще ползват техните коли . При тези високи енергийни разходи и технологическо изоставане . С какво ще се занимават , какво ще произвеждат тогава ще попита някой ? Нищо! ще организират паради като " Парад гордости "Трансгени паради "Гей паради " Парад на еднополовите " колкото искаш паради за да се приготвят --както вървят нещата -- за да посрещната Руснаците или Китайците .
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Излез от село

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Бос Лиони":

    Хората,работещи в автомобилните заводи,работят там от още от времето на Дойче марката.Меркел още е била далеееч от политиката.
    Що се отнася до нейния проект,хората които дойдоха по нейно време никога не са работили.Така че тях колко завода затварят и колко работещи,плащащи данъци ще останат без работа,хич не ги вълнува