Volkswagen е в процес на мащабно преструктуриране, което включва значителни съкращения на работни места и закриване на заводи в Германия. Този драстичен ход има за цел да намали разходите с 4 млрд. евро и да подобри конкурентоспособността на компанията в условията на намаляващо търсене и нарастваща конкуренция от страна на китайските производители на автомобили.
Главният изпълнителен директор на марката Томас Шефер подчерта спешността на тези мерки, заявявайки, че компанията не може да си позволи да забави процеса на преструктуриране. Той също така изтъкна значителната разлика в разходите между германските заводи и тези в други региони, като експлоатацията на германските заводи е два пъти по-скъпа.
Въпреки че точните подробности на плана за преструктуриране все още се уточняват, очаква се той да включва закриването на няколко германски завода. Освен това компанията обмисля да превърне завода си в Емден в предприятие за производство по договор.
Тези предложени промени предизвикаха значителни спорове, като профсъюзите заплашиха със стачки в знак на протест срещу съкращаването на работни места и закриването на заводи. Профсъюзите твърдят, че има алтернативни решения за намаляване на разходите, които не изискват такива драстични мерки.
Резултатът от тези преговори ще има далечни последици за Volkswagen, неговите служители и германската автомобилна индустрия като цяло.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Урсула
09:32 26.11.2024
2 Честито!
09:35 26.11.2024
3 провинциалист
Коментиран от #18
09:35 26.11.2024
4 Политиката
09:35 26.11.2024
5 Трол
09:36 26.11.2024
6 Бос Лиони
Коментиран от #52
09:37 26.11.2024
7 Блез Паскал
а Германската икономика започва да се закрива и да търпи огромни загуби,
Заради Санкциите, които имаха глупостта да наложат на Русия .
Коментиран от #24
09:46 26.11.2024
8 али раза
09:49 26.11.2024
9 Истината:
Както е било при социализъма и комунизъма!
09:49 26.11.2024
10 Хохо Бохо
09:50 26.11.2024
11 Леля Гошо
09:52 26.11.2024
12 шекер
09:57 26.11.2024
13 ТаУмВзе
Коментиран от #21
09:57 26.11.2024
14 ха ха ха
Коментиран от #20
10:09 26.11.2024
15 Бивш фен на VW
10:22 26.11.2024
16 фурера
10:41 26.11.2024
17 Да живее
11:20 26.11.2024
18 ДА БЕ
До коментар #3 от "провинциалист":
сигурно е маркс и енгелс са прави...11:34 26.11.2024
19 Селянин
12:16 26.11.2024
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Домакин
До коментар #13 от "ТаУмВзе":
Тук в България изкуственият интелект няма да те измести толкова лесно! Ние все пак сме изостанала държава така,че......18:29 26.11.2024
22 Гост
Коментиран от #25
20:39 26.11.2024
23 Глупав немец
20:42 26.11.2024
24 Коментатор
До коментар #7 от "Блез Паскал":
Не само глупостта, а най-вече зависимостта от фащ!ЕС никога не е бил самостоятелна организация!
Всичко иде от задокеана, каквото заповядат окупаторите, това правят васалите!
И сега външният дълг на окупаторите стигна 34 трилиона, време е някой друг да им го изплати (както правят по принцип)!
Знаете ли колко американски бази има в Европа???
Не, не са натовски, защото на тях действа американският закон!!!
Електрическите коли никога не са били бъдещето на автомобилостроенето с точно тези текущите литиево йонни батерии! Това го знае всеки нормален човек!
Просто марионетките са собственост на господарите си, а не свободно мислещи хора!
По същия начин и Зелю започна да напада проруски настроените си сънародници, защото му заповяда демонократичния запад!!!
20:48 26.11.2024
25 Терминатор
До коментар #22 от "Гост":
Това,което доведе до краха на соца и все още продължава в България е актуално от години и в Западна Европа-назначаване на ключови длъжности на "наши"хора.Не зная до колко ще се срути ФВ,защото до средата на тази година държаха значителен дял от продажбите на автомобили в Европа.
Въобще не са си понижили качеството(закупих си нови автомобили през 2023 и 2024 и говоря от лични наблюдения)
но като чета и оплакванията от други,водещи
автомобилни компании,проблемът на всички е един и същи-актуалните ел.двигатели и отлива на клиентите от ел.автомобили.
Шефът на БМВ сподели,че не може с административни заповеди да се слага стоп на ДВГ през 2035.ТОВА ПРОТИВОРЕЧИ НА ПРАВИЛАТА НА ПАЗАРНАТА ИКОНОМИКА.
22:24 26.11.2024
26 САМО ВИЖТЕ КАКВА ИМ Е КОЛАТА И ЩЕ РАЗБЕ
07:54 27.11.2024
27 Аватар
07:58 27.11.2024
28 НА СНИМКАТА ; КЪДЕ СА АФГАНЦИТЕ - НАЛИ
08:07 27.11.2024
29 БОЙКО И ТОЙ ЗАТВОРИ
08:10 27.11.2024
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 2 метра под земята ООД
То само едно такова събитие създава големи трудности и увеличава разходите, а тук са поне 4.
И никой в ЕС не казва - "Сгрешихме, отменяме електрификацията и"Зелената сделка"".
Германия си затвори атомните електроцентрали. Норвежки учен преди месеци изчисли, че ако не ги бяха затваряли, техният преход към чиста енергия е щял да им струва 2 пъти по-малко.
Т.е. ЕС е на път сам да се срути и фалира, защото не може да плати за желаните промени.
08:54 27.11.2024
32 Ганчо
Умни нации
Явно е излишно
09:28 27.11.2024
33 Селянина с колелото
12:46 27.11.2024
34 БОЛЯРИН
13:09 27.11.2024
35 деменцията престъпникът джо
16:55 27.11.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Излез от село
До коментар #6 от "Бос Лиони":
Хората,работещи в автомобилните заводи,работят там от още от времето на Дойче марката.Меркел още е била далеееч от политиката.Що се отнася до нейния проект,хората които дойдоха по нейно време никога не са работили.Така че тях колко завода затварят и колко работещи,плащащи данъци ще останат без работа,хич не ги вълнува
10:06 03.12.2024