Европейските производители започнаха да намаляват цените на електромобилите

12 Януари, 2025 13:30 1 509 25

  • електромобили-
  • цени-
  • европа
Европейските производители започнаха да намаляват цените на електромобилите - 1

Dacia обяви намаление на цената за своя електрически автомобил Spring във Франция с 2000 евро, което прави модела още по-достъпен, като вече е с начална цена от 16 900 евро.

Актуализираната версия на Spring е оборудвана с двигател с мощност 33 kW, който осигурява същия пробег от 225 км. Защо обаче се прави всичко това? Тази стратегия е насочена към задаващата се китайска конкуренция.

По-специално става дума за Leapmotor - китайска марка, която навлиза в Европа с помощта на Stalantis и която също направи значително намаление на цените и предлага модела T03 за 14 900 евро.

В същото време Volkswagen също намали цената на своя електрически автомобил ID.3, който вече може да бъде закупен във Франция и Германия за по-малко от 30 000 евро. Но дали всичко това ще е достатъчно?

Тези ценови маневри отразяват желанието на европейските автомобилни производители да увеличат дела на електрическите превозни средства в продажбите и да отговорят на строгите екологични разпоредби на ЕС, които ще влязат в сила през 2025 година.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    22 5 Отговор
    Намаляват. Не намаляват! Кой се прецака да си купи тесла. Голяма мотика изяде! Балъците свършиха!няма вече кой да ги купува!
  • 2 Наблюдател

    25 9 Отговор
    Всички руски ресурси сега са насочени към Китай и Азия, понеже Сулата реши да реже клона на който ЕС седи.
    .... може и до просешка тояга да стигнем, за да накривим шапката на Освободителите ни.

    Коментиран от #11, #17, #21

  • 3 Електрокар

    13 0 Отговор
    Е точно тази Дачия я правят в Китай! Та малко са си намалили печалбата производителите/ вносителите
  • 4 Койнаджия

    9 7 Отговор
    Нормално то едно време цветните телевизори в корекома струваха по 10 комунистически заплати сега може да си вземеш 10 от кауфланда
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Що не ги продават в БеГето

    10 1 Отговор
    По евтино Да си купиме и ние!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Архимандрит Бартоломей

    6 1 Отговор
    АнатемаЗа българските работодатели и бизнесмени Янкошумкари
  • 9 Еко =Ала=бала

    18 1 Отговор
    Въпроса е къде ще заравят батериите ...Сещам се за няколко родолюбиви бизнесмени и шефове на Еко инспекции- патриоти като Савов ,зам министри на екологията като Красимир Живков, бизнесмени Бобкови, дето заравят всичкия боклук на Европа в недрата на родината за да има разнообразие на тежки метали и др. вечни токсини във водата на внуците им... да се чуства изобилието на елементи нале.

    Коментиран от #15

  • 10 Шофер на спарк

    4 2 Отговор
    Това малко автомобилче, ако беше 4x4, цена нямаше да има

    Коментиран от #16

  • 11 Николай

    6 8 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдател":

    Сесесере ли те е освободило или Царка Русия?

    Коментиран от #12

  • 12 дедо..

    6 5 Отговор

    До коментар #11 от "Николай":

    А бе и двете са ни освободили,единио е бил цар освободител..а другия генерал толбухин..дека доведе трети бандерски фронт а он насади комунягите в бг-то,дека и днеска им берем плодовете.
  • 13 Гост

    6 2 Отговор
    Ще свалят цените,къде ще ходят.Като няма желаещи да ги купят.
  • 14 Васил

    9 0 Отговор
    Цените на едни и Немски автомобили продавани в Китай и Европа са различни като разликата стига до 50% цена по ниска в полза на жълтурите. Явно за автопроизводителите Европейските потребители сме им дойни крави както нашите политици правят.
  • 15 Няма да ги заравят

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "Еко =Ала=бала":

    Рециклирането на батерии е изгоден бизнес. Просто в момента няма стари батерии за повече от един завод. А заводът се нарича Hydrovolt и се намира в Фредрикщад, Норвегия вече две години.

    Коментиран от #19

  • 16 ...

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Шофер на спарк":

    ако и вървеше летно време немаше цена да има
  • 17 Далеч не са всички

    3 5 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдател":

    Вносът на природен газ от Русия в Китай е 40 млрд. куб.м годишно. От газопровода и втечнен от танкерите. Европа купуваше над 110 млрд. куб.м годишно. За нефта и въглищата сам ще си намериш числата.
  • 18 Акумулаторите, кой ги преработва

    10 5 Отговор
    София-Бургас само с 2 зареждания, за 7 часа, 17 лв за 100, по 0,90 ст. кW и така за 61 лв. Най-голямото удоволствие е да караш с 98 км/ч, с якето, с шапка и ръкавици, без парно. А с парно още 1 зареждане, още 20 лв и още 2 часа.

    Коментиран от #25

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Пропуснал си

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Акумулаторите, кой ги преработва":

    Седем часа ама не цялото пътуване а седем часа за всяко спиране за зареждане. Само две зареждания също са пионерска мечта. Две зареждания по седем часа правят само тези с най-големите батерии с най-бързо зареждане. Останалите спират минимум четири пъти по 10 часа.

    С дизела стигам за 2 часа и 20 лв нафта. Ходят два пъти и се връщам до морето с един резервоар.

    Електриците нямат бъдеще!