Dacia обяви намаление на цената за своя електрически автомобил Spring във Франция с 2000 евро, което прави модела още по-достъпен, като вече е с начална цена от 16 900 евро.
Актуализираната версия на Spring е оборудвана с двигател с мощност 33 kW, който осигурява същия пробег от 225 км. Защо обаче се прави всичко това? Тази стратегия е насочена към задаващата се китайска конкуренция.
По-специално става дума за Leapmotor - китайска марка, която навлиза в Европа с помощта на Stalantis и която също направи значително намаление на цените и предлага модела T03 за 14 900 евро.
В същото време Volkswagen също намали цената на своя електрически автомобил ID.3, който вече може да бъде закупен във Франция и Германия за по-малко от 30 000 евро. Но дали всичко това ще е достатъчно?
Тези ценови маневри отразяват желанието на европейските автомобилни производители да увеличат дела на електрическите превозни средства в продажбите и да отговорят на строгите екологични разпоредби на ЕС, които ще влязат в сила през 2025 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Град Козлодуй
13:36 12.01.2025
2 Наблюдател
.... може и до просешка тояга да стигнем, за да накривим шапката на Освободителите ни.
Коментиран от #11, #17, #21
13:36 12.01.2025
3 Електрокар
13:39 12.01.2025
4 Койнаджия
13:40 12.01.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Що не ги продават в БеГето
13:40 12.01.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Архимандрит Бартоломей
13:44 12.01.2025
9 Еко =Ала=бала
Коментиран от #15
13:48 12.01.2025
10 Шофер на спарк
Коментиран от #16
13:48 12.01.2025
11 Николай
До коментар #2 от "Наблюдател":
Сесесере ли те е освободило или Царка Русия?Коментиран от #12
13:50 12.01.2025
12 дедо..
До коментар #11 от "Николай":
А бе и двете са ни освободили,единио е бил цар освободител..а другия генерал толбухин..дека доведе трети бандерски фронт а он насади комунягите в бг-то,дека и днеска им берем плодовете.13:59 12.01.2025
13 Гост
14:07 12.01.2025
14 Васил
14:07 12.01.2025
15 Няма да ги заравят
До коментар #9 от "Еко =Ала=бала":
Рециклирането на батерии е изгоден бизнес. Просто в момента няма стари батерии за повече от един завод. А заводът се нарича Hydrovolt и се намира в Фредрикщад, Норвегия вече две години.Коментиран от #19
14:16 12.01.2025
16 ...
До коментар #10 от "Шофер на спарк":
ако и вървеше летно време немаше цена да има14:18 12.01.2025
17 Далеч не са всички
До коментар #2 от "Наблюдател":
Вносът на природен газ от Русия в Китай е 40 млрд. куб.м годишно. От газопровода и втечнен от танкерите. Европа купуваше над 110 млрд. куб.м годишно. За нефта и въглищата сам ще си намериш числата.14:19 12.01.2025
18 Акумулаторите, кой ги преработва
Коментиран от #25
14:19 12.01.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Пропуснал си
До коментар #18 от "Акумулаторите, кой ги преработва":
Седем часа ама не цялото пътуване а седем часа за всяко спиране за зареждане. Само две зареждания също са пионерска мечта. Две зареждания по седем часа правят само тези с най-големите батерии с най-бързо зареждане. Останалите спират минимум четири пъти по 10 часа.С дизела стигам за 2 часа и 20 лв нафта. Ходят два пъти и се връщам до морето с един резервоар.
Електриците нямат бъдеще!
15:39 12.01.2025