BMW представи обновения iX с подобрено задвижване

29 Януари, 2025 09:30 1 178 4

  • bmw-
  • ix-
  • пробег-
  • фейслифт

Първи фейслифт след дебюта на кросоувъра

BMW представи обновения iX с подобрено задвижване - 1

BMW дава на своя средноразмерен електрически SUV iX така необходимото освежаване за моделната година 2026. Макар че iX е обещаващ на пазара на електрически автомобили, той се бори да запази инерцията след дебюта си през 2021 г. Тази актуализация има за цел да възроди интереса с ревизирани обозначения на модела, фини промени в екстериора и интериора, подобрена ефективност и - което е от решаващо значение - повече мощност и пробег.

BMW представи обновения iX с подобрено задвижване

Линията на iX за 2026 г. получава пренареждане на нивата на оборудване. Моделите xDrive50 и M60 вече са съответно xDrive60 и M70. Тази промяна на имената отразява скромното увеличение на мощността, а също така удобно разграничава фейслифтовите модели от техните предшественици. Моделът xDrive60 вече разполага с 536 к.с. (от 516 к.с.), докато M70 предоставя по-мощни 650 к.с. (увеличение с 40 к.с.). Данните за производителността показват, че xDrive60 достига 100 км/ч за 4,4 секунди, докато M70 намалява този резултат до 3,6 секунди. Истинската промяна тук обаче е пробегът. Сега xDrive60 предлага пробег от 701 километра, докато М70 до 600 километра.

BMW представи обновения iX с подобрено задвижване

Може би още по-значимо е въвеждането на нов модел от начално ниво: xDrive45. Този вариант предлага мощност от 402 к.с. и пробег от 602 километра, като постига скорост от 0 до 100 км/ч за приличните 4,9 секунди. Въпреки че запазва задвижването на всички колела, xDrive45 използва малко по-слаб заден двигател и предлага малко по-бавни скорости на зареждане.

Визуално iX остава до голяма степен непроменен. Дизайнът, включително на вече осветената решетка е леко усъвършенстван. Стандартните модели вече имат нов дизайн на предната решетка, подобна на други скорошни BMW, докато M70 възприема дизайн, напомнящ на M3 и M4. Най-забележимите промени във външния вид са по-гладките предна и задна престилка, с по-малко контрастираща черна пластмаса. М70 получава също така ексклузивни затъмнени (Shadowline) предни и задни светлини (налични като опция за други модификации), черни капачки на огледалата и отличителни алуминиеви джанти. Опциите за джанти варират от 20 до 23 цола, като избраните джанти включват рециклиран алуминий и аеродинамични пластмасови вложки. Няма как да пропуснем и новите светлини, които също стоят в основата на промените.

BMW представи обновения iX с подобрено задвижване

Вътре се пренасят познатият извит дисплей, операционната система 8.5 и други технологични характеристики. Най-същественото подобрение на интериора е наличието на нови М мултифункционални седалки. Стандартни за M70 и опционални за xDrive45 и xDrive60 (с М спортен пакет), тези седалки предлагат подобрена опора, регулиране и вентилация, като се предлагат в различни материали, включително алкантара/Sensatec и естествена кожа.

BMW са направили подобрения и в отоплителната система на iX. Нова, по-ефективна термопомпа използва отпадната топлина от задвижването, батерията и околния въздух, за да затопли салона и батерията, като допълнително удължава пробега. Новият пакет Climate Comfort обединява тези подобрения, като добавя отопляеми седалки, отопляем волан, отопляем подлакътник и 4-зонов климатичен контрол.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пловдивчанин

    1 1 Отговор
    Нямам нищо против електромобилите, стига да са практични колкото останалите. В момента няма реален вторичен пазар, закупиш ли електромобил, а те не са никак евтини, остава вечно твой. Това е огромен недостатък. Аз на моята дизелова кола в момента мога да и взема от раз 15 000лв. което е много добра първоначална вноска за самоучастие за нов автомобил на лизинг. Аз обикновено си продавам автомоблите, като и падне цената на около 10 бона, които ползвам точно за вноска за нов. Така карам само нови автомобили. Не е нужно да имаш в кеш цялата сума. При електромобилите подмята след 7-8 години ползване е почти невъзможна, понеже толкова им е гаранцият ана батерията.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 да ама не

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пловдивчанин":

    Горе-долу бива написаното, но не знам как на автомобил купен нов, след 6-7 години, цената ще е 10х. Може да е 30х , освен ако не става въпрос за нов внос и лизинг- на този тип автомобили, в БГ, им викат също нови. Тия 10-20 хиляди-плюс, минус, за нищо ги нямате.
  • 3 Оня а форда

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пловдивчанин":

    Имаш право на предпочитания и избор но да ти напомня , че бензиностанции на които зареждаш без запазване на ред и чакане има на всеки ъгъл а зарядни колонки не !
  • 4 така

    0 0 Отговор
    Някои тестващи, на тези БМВ, им казват бобър. Доста точно, така изглеждат, все едно два големи зъба. Вече не са бъбреци. Като фототапет е лепнат отпред.