Toyota Gazoo Racing подготвя Corolla 2026 GR за пистата с множество подобрения за повишаване на ефективността. Камуфлажните прототипи разкриха по-агресивен аеродинамичен пакет и ревизирана настройка на шасито, които обещават значително повишаване на възможностите на пистата, както и рязко увеличаване на въртящия момент.
Визуалните промени се забелязват веднага. Масивното задно крило доминира в задната част, а новите отвори на капака и вдъхновените от 911 GT3 отвори на калниците сигнализират за фокусиране върху аеродинамичната ефективност. Преработените странични отвори допълнително допринасят за агресивната стойка на автомобила.
Освен козметичните подобрения Toyota обещава „повишаване на въртящия момент и уникални настройки“, за да повиши качествата на GR Corolla на пистата. Въпреки че данните за мощността остават неразкрити - очаква се 1,6-литровият трицилиндров двигател с турбокомпресор да запази своята мощност от 300 к.с., фокусът очевидно е върху максималното увеличаване на използваемата мощност.
Струва си да се отбележи, че GR Corolla вече получи увеличение на въртящия момент за моделната година 2025, като той скочи от 300 на 400 нютона . Добавянето на осемстепенна автоматична трансмисия, наред със стандартната шестстепенна механична, както и стандартното монтиране на преден и заден диференциал с ограничено приплъзване във всички нива на оборудване, допълнително подчертава ангажимента на Toyota към производителността.
Преработената външна част, която първоначално бе забелязана на шпионски снимки миналата година, подхрани спекулациите за потенциален вариант GRMN. Все още обаче не е ясно дали тези подобрения ще бъдат приложени в цялата гама на GR Corolla или ще бъдат запазени за флагманската модификация.
В момента инженерите на Toyota Gazoo Racing извършват фина настройка на автомобила, като преди официалния дебют е планирано последно тестово шофиране от самия Акио Тойода. Очаква се GR Corolla 2026 да бъде представена тази есен, като се очаква Toyota да продължи да загатва заавтомобила в периода преди премиерата му.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 авто фен
Коментиран от #3
17:37 04.04.2025
2 Въртиш го печеш го Тойота
19:20 04.04.2025
3 Гост
До коментар #1 от "авто фен":
Колета, щъ мъ прощаваш, ама инженерно чудо е 6 цилиндровия боксер на Порше, а не напомпано 3 цилиндрово миксерче! И защо инженерното чудо от изтока пак не може да се опълчи на смотания и чуплив Голф? Бутикова кола, която определено си струва, ама чак пък уау? Иначе за дизайна си прав, тотална щета е...Коментиран от #4, #5
19:26 05.04.2025
4 Справка
До коментар #3 от "Гост":
6 цилиндорв мотор прави почти всяка фирма на земята! Дали е на Порше или на Нисан все тая, все е 6 цилиндров мотор, дали е боксер Субару или Порше все тая- различни целеви групи , умишлено различни мощности. Мощен мотор от голям обем може да направи всеки, мощен мотор от 3 циулиндъра и малък обем да извлечеш 400 Нм и 300 коня е инженерно постижение, там има много инженерство и иновативност. С 6 цилиндров мотор всеки знаеКоментиран от #7
00:34 06.04.2025
5 Хаха
До коментар #3 от "Гост":
Господине, инженерното чудо от изтока Нисан GTR още няма Фолксваген, който да е по-бърз от него!Коментиран от #6
00:46 06.04.2025
6 Гост
До коментар #5 от "Хаха":
Абсолютен факт! Ама пък има други, нали?08:18 06.04.2025
7 Гост
До коментар #4 от "Справка":
Може и да прави, ама не е като на Порше, нали!То и 3 цилиндрови прави половината свят, ама не като на Тойота, нали? Това не е чудо, това тяхното е диагноза, от нищо да правят нещо, наместо да направят идин грамотен 4 или 6 цилиндров турбиниран, те надяват косачка! Абе, щом на Супрата слагат 6так на БМВ, трябва ли да говорим повече?
08:22 06.04.2025