Автомобилът на старо +/- : 13 недостатъка и БГ цени на първата Opel Insignia

7 Май, 2025 11:12 10 262 20

  • автомобилът на старо-
  • opel-
  • insignia

Първата генерация страда най-много от проблеми с електрониката

Автомобилът на старо +/- : 13 недостатъка и БГ цени на първата Opel Insignia - 1

Автомобилни експерти от Германия акцентират на основните недостатъци на модела Opel Insignia от първо поколение. Според тях повечето повреди са свързани с електрически и електронни компоненти.

Отоплението на седалките, адаптивните фарове, повдигачите на прозорците, моторите на страничните огледала, клаксонът, заключването на багажника и централното заключване често се повреждат.

Крушките изгарят често, а главния компютър много често не работи правилно. „Електрониката обаче обикновено се поправя лесно чрез препрограмиране“, отбелязат експертите.

Автомобилът на старо +/- : 13 недостатъка и БГ цени на първата Opel Insignia

Най-често срещаните двигатели са дизелови двулитрови с турбина. Само след 80 хиляди километра обаче ангренажните механизми и горивната помпа се повреждат, а дефекти в бутално.цилиндровата група също са често срещано явление.

Сред предимствата, автоекспертите открояват богатото базово оборудване, добрата антикорозионна устойчивост на каросерията и отличното управление. Но казват и още нещо, което не е за пренебрегване - да се избягват версиите с автоматични трансмисии.

Първата генерация на Opel Insignia, която е с вътрешнозаводски индекс G09, се произвежда през периода 2008 - 2017 година, като от модела има доста екземпляри, продаващи се у нас. На какви цени - вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Некой си

    25 2 Отговор
    Уплътнението на маслената помпа, драги!
    След 50000 започва да дере основни и биелни лагери, както и лагери на разпределителните валове.
    На 115000 вече е за шорт блок.
    Автоматикът Айсин след 80000 започва да рита между втора и трета. На 100 000 е за нов хидроблок
  • 2 Авто маниак

    17 1 Отговор
    Най-големият проблем на тази кола е двигателя 2.0 дизел. Много лошо проектиран със един куп проблеми. Най-големият проблем е скапаната маслена помпа заради, която много от този двигатели са блокирали. Друг кифти проблем спукана цилиндрова глава и всмукателния колектор.

    Коментиран от #3

  • 3 Карах

    5 14 Отговор

    До коментар #2 от "Авто маниак":

    Такава от 130000 до 200000 км без проблеми и то с пълната газ
  • 4 Авто маниак

    16 6 Отговор
    Сигурно си единственият.

    Коментиран от #5

  • 5 Атанасов

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "Авто маниак":

    До миналия месец 340000. Закупен нов от Германия. 193к.с, битурбо дизел, ръчна скоростна, 4х4, обслужван в Опел Стефанов-Пловдив. Проблем с ключалка багажник, фаровете се пълнят с вода и смяна с нов 2000лв. , на 240000 лагери колянов вал. Неудобни предни седалки за 20 часа шофиране. Проверка TÜV в Германия без забележки. Пълно натоварване по Европа и България.
  • 6 Тоз

    15 3 Отговор
    Знам за 2броя купени нови в БГ, скоропостижно двигатели приключили. Един и същи собственик, едната служебна. Перфектен вид, но за вторични суровини.
  • 7 Ивана

    19 2 Отговор
    Това е изключително голям боклук,купихме през 2009г чисто нова инсигния 1.6турбо 180коня..
    За 3г не спря да се чупи,над 30 пъти ни остави на пътя,накрая я върнахме със съдебни дела...

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Пилот на Ферари

    23 1 Отговор
    То сякаш фолксваген и Ауди не са същата стока . Нов Фолксваген Пасат хвърля скоростна кутия на 50 000 километра . Три броя наблюдавани лично . При Ауди , същата история .

    Коментиран от #12

  • 9 Софиянец

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Ивана":

    Над 30 пъти ви оставя на пътя 😂😂😂 Кой е боклука в случая,хахахах
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 7777777

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Ивана":

    КАРАМ ИНСИГНИЯ 2,0 СДТИ 163 КС 2014Г ! ЗА 5 ГОДИНИ СЪМ НАВЪРТЯЛ 150 000 КМ БЕЗ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА И НАДЕЖНА КОЛА, УПЛЪТНЕНИЕТО НА МАСЛЕНАТА ПОМПА ГО СМЕНЯМ НА 100 000 КМ!
  • 12 Престани да си

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Пилот на Ферари":

    измисляш, както и на други места пишеш - казвай коя кутия, с кой мотор на какви километри се е счупила, след като си наблюдавал "лично"?
  • 13 Буревестник

    2 1 Отговор
    Ами за ръждата нея къде я забравихте
  • 14 ...

    3 0 Отговор
    Само V6 и само след 2010та. Единствения мотор на тая кола дето става не е на Opel, ама е приятно лаком. За съжаление останалите неща като проблеми със скорости и Haldex дето се очаква да се смени целия при проблем са налице и при тази модификация. Иначе много комфортен и приятно динамичен за извънградско автомобил.
  • 15 Ямаха М1

    4 2 Отговор
    Болшинството от хората които пишат тук си нямат и хабер как се експлоатира дизелов агрегат,има си неписани закони.
  • 16 Асда

    2 0 Отговор
    Този Опел е съвместна разработка с Alfa 159.
    Алфовият дизел е за предпочитане, бензиновите са едни и същи. Повдигачите на стъклата се чупят заради изключително евтината пластмаса, която старее. Седалките на алфата са по-удобно. Основен недостатък и при двете, е че отзад е тясно за възрастни. Иначе са един и същи кошник.
  • 17 Не става

    3 1 Отговор
    Може единствения си плюс има този модел че не така както предшественика си Вектра. Иначе модела не става за нищо.
  • 18 Смяната на крушка

    5 0 Отговор
    Един мой приятел имаше първия модел. Един ден го гледам цялата му ръка беше с лепенки питам го какво е станало а той ми вика- Опитах се да си сменя крушка на фара. Като го разбрах направо ми идваше да се гръмна
  • 19 Не стават

    3 1 Отговор
    Един познат имаше такава и като реши да я продава му отне цяла година докато я продаде. След това ми викаше че опел и без пари да му предлагат няма да го вземе
  • 20 Кой е най-хубавия opel ?

    3 0 Отговор
    Има една приказка че най-хубавия е продаденият и този на когото не си собственик !