Автомобилни експерти от Германия акцентират на основните недостатъци на модела Opel Insignia от първо поколение. Според тях повечето повреди са свързани с електрически и електронни компоненти.
Отоплението на седалките, адаптивните фарове, повдигачите на прозорците, моторите на страничните огледала, клаксонът, заключването на багажника и централното заключване често се повреждат.
Крушките изгарят често, а главния компютър много често не работи правилно. „Електрониката обаче обикновено се поправя лесно чрез препрограмиране“, отбелязат експертите.
Най-често срещаните двигатели са дизелови двулитрови с турбина. Само след 80 хиляди километра обаче ангренажните механизми и горивната помпа се повреждат, а дефекти в бутално.цилиндровата група също са често срещано явление.
Сред предимствата, автоекспертите открояват богатото базово оборудване, добрата антикорозионна устойчивост на каросерията и отличното управление. Но казват и още нещо, което не е за пренебрегване - да се избягват версиите с автоматични трансмисии.
Първата генерация на Opel Insignia, която е с вътрешнозаводски индекс G09, се произвежда през периода 2008 - 2017 година, като от модела има доста екземпляри, продаващи се у нас. На какви цени - вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Некой си
След 50000 започва да дере основни и биелни лагери, както и лагери на разпределителните валове.
На 115000 вече е за шорт блок.
Автоматикът Айсин след 80000 започва да рита между втора и трета. На 100 000 е за нов хидроблок
11:24 07.05.2025
2 Авто маниак
Коментиран от #3
11:25 07.05.2025
3 Карах
До коментар #2 от "Авто маниак":
Такава от 130000 до 200000 км без проблеми и то с пълната газ11:29 07.05.2025
4 Авто маниак
Коментиран от #5
11:44 07.05.2025
5 Атанасов
До коментар #4 от "Авто маниак":
До миналия месец 340000. Закупен нов от Германия. 193к.с, битурбо дизел, ръчна скоростна, 4х4, обслужван в Опел Стефанов-Пловдив. Проблем с ключалка багажник, фаровете се пълнят с вода и смяна с нов 2000лв. , на 240000 лагери колянов вал. Неудобни предни седалки за 20 часа шофиране. Проверка TÜV в Германия без забележки. Пълно натоварване по Европа и България.12:33 07.05.2025
6 Тоз
13:46 07.05.2025
7 Ивана
За 3г не спря да се чупи,над 30 пъти ни остави на пътя,накрая я върнахме със съдебни дела...
Коментиран от #9, #11
18:34 07.05.2025
8 Пилот на Ферари
Коментиран от #12
19:03 07.05.2025
9 Софиянец
До коментар #7 от "Ивана":
Над 30 пъти ви оставя на пътя 😂😂😂 Кой е боклука в случая,хахахах07:54 08.05.2025
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 7777777
До коментар #7 от "Ивана":
КАРАМ ИНСИГНИЯ 2,0 СДТИ 163 КС 2014Г ! ЗА 5 ГОДИНИ СЪМ НАВЪРТЯЛ 150 000 КМ БЕЗ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА И НАДЕЖНА КОЛА, УПЛЪТНЕНИЕТО НА МАСЛЕНАТА ПОМПА ГО СМЕНЯМ НА 100 000 КМ!13:22 08.05.2025
12 Престани да си
До коментар #8 от "Пилот на Ферари":
измисляш, както и на други места пишеш - казвай коя кутия, с кой мотор на какви километри се е счупила, след като си наблюдавал "лично"?13:29 08.05.2025
13 Буревестник
15:52 08.05.2025
14 ...
01:39 09.05.2025
15 Ямаха М1
07:35 09.05.2025
16 Асда
Алфовият дизел е за предпочитане, бензиновите са едни и същи. Повдигачите на стъклата се чупят заради изключително евтината пластмаса, която старее. Седалките на алфата са по-удобно. Основен недостатък и при двете, е че отзад е тясно за възрастни. Иначе са един и същи кошник.
07:43 09.05.2025
17 Не става
11:46 11.05.2025
18 Смяната на крушка
11:48 11.05.2025
19 Не стават
11:51 11.05.2025
20 Кой е най-хубавия opel ?
11:53 11.05.2025