Сегашното седмо поколение на бестселъра Golf беше представено през 2012 година. Предвид традиционните доста добри продажби се очаква седмата генерация да се задържи в дилърските центрове още няколко години - поне до 2017 година. Именно тогава ще се появи VW Golf VIII. По информация на немското издание "Ауто цайтунг" новото осмо поколение на модела ще е разпознаваемо, но чертите му ще са значително по-смели и агресивни. Основна роля за това ще играят новите LED фарове и по-острите линии на каросерията.
Иначе в техническо отношение не се очаква някаква революция. "Осмицата" ще се базира на следващата еволюция на платформата MQB, а габаритите ще са почти същите. VW Golf VIII ще е дълъг 4.28 м и висок 1.44 м. Широчината е малко вероятно да бъде променена. Салонът обаче ще е по-просторен, а теглото ще е намалено. Материалите в салона ще са по-качествени и ще приближат модела до т.нар. премиум клас. Основен акцент ще бъде поставен на иновационната мултимедийна система, която ще може да се свързва със смартфоните на водачите, сама да актуализира картите си, да предупреждава за задръствания и въобще да дава всевъзможна информация.
Що се отнася до силовите агрегати, очаква се появата на нова хибридна версия GTE. Golf VIII ще се оборудва и с еднолитров трицилиндров турбодвигател с мощност 90 конски сили. Мощността на 1.2-литровата версия пък ще бъде увеличена до 110 коня. Дизеловите мотори ще разполагат с нов алуминиев блок, а мощността на 1.6 TDI ще се увеличи до 130 к.с. Топ дизеловата версия ще се нарича RD Sport и ще развива 225 конски сили. Немците обмислят и появата на изцяло електрически вариант e-Golf, който ще има доста по-производителни батерии и респективно по-дълъг автономен пробег.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
Коментиран от #3
11:19 03.06.2014
2 Ivan Dimitrov
Коментиран от #4, #5, #8, #10
11:52 03.06.2014
3 Дошo
До коментар #1 от "skier":
Номер 1 бил пък в Германия не се класира в десетката на доволство от собствениците.Как става тая?Иначе тоя на снимката е много грозен, също като предишните боклуци от сериятаКоментиран от #6
11:58 03.06.2014
4 Славчо Димитров
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Айде ти да мислиш първо и после да пишеш глупости. Сегашното седмо поколение е дълго 4.25 и широко 1.79 метра. Колко мислиш, че ще осмицата?12:02 03.06.2014
5 skier
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Бъркаш нещо понятията ширина и височина :)12:07 03.06.2014
6 ярослав станчев
До коментар #3 от "Дошo":
Е в Германия може и да не се класира в топ 10,ама в Япония още е кола на годината,Гоуфу.За справка ей тука,ЦЪК
12:23 03.06.2014
7 Даката Даков
16:07 03.06.2014
8 Владислав Димитров
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Висок ве Иване, не широк !17:22 03.06.2014
9 Кристиян Иванов
Коментиран от #11, #12
18:13 03.06.2014
10 Кольо Фильов
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Да беше само тази така19:03 03.06.2014
11 zendera
До коментар #9 от "Кристиян Иванов":
Като маниак на турбодизелите ще ти кажа че примера ти с Пежака не е удачен.Дори и Киа в момента има 1.7тд-136кс....Коментиран от #14
19:07 03.06.2014
12 zendera
До коментар #9 от "Кристиян Иванов":
Кооо,ко каза?Че дизелите на Пежо са всепризнати!?Кои?Можеби имаш предвид 1.9д.Щото тоз дето е 2.1тд е голям боклук,а и голяма ламя.Мога и да го докажа с пример ако искаш.....19:09 03.06.2014
13 ярослав станчев
Та на фона на тези цифри и на наградите спечелени от Голф,особено в последната година-Кола на годината в Европа,Световна кола на годината и за капак Кола на годината в Япония (Голф е първата вносна кола спечелила тази награда от 1980 г.),всякакви приказки,че бил боклук,грозен и така нататък са само вятър и мъгла.
Негативното мнението на 3-4 "специалисти" за Царя на средния клас милиметър не помръдва дъртия "вурст" на дядо Мартин Винтеркорн и на милионите почитатели на модела по цял свят.
Тъй че ,пичове,колкото и да не ви харесва истината,тя е една-Гоуфу е царя,а другите са подгласници.
19:30 03.06.2014
14 Кристиян Иванов
До коментар #11 от "zendera":
Виж какво пич явно не си добре запознат с двигателите на Пежо щом правиш такива коментари. Ако говорим за дизелов двигател 136 коня Пежо също го имат само чe е двулитровото HDI.Следващото нещо което си засегнал говориш ми за 1.9 Д и за 2.1 ТД , а аз имам предвид новите двигатели на Пежо 2.0 HDI и 1.6 HDI. Иначе къде ме върна ти в 1990 г. със старите им мотори и то ТДИ ????
Коментиран от #15, #16
19:46 03.06.2014
15 EMSKI
До коментар #14 от "Кристиян Иванов":
Това е статия за Голф...коментирай си "франсетата" когато се говори за тях!!! Предубеден си-няма лошо...коментираме факти,не сравняваме......че нямаш шанс просто!!!Коментиран от #17
20:16 03.06.2014
16 zendera
До коментар #14 от "Кристиян Иванов":
И какво за тоз 2.0хди двигател дето е 136кс?Той е двулитров.И е слабичък за времето си.Мисля че излезе със 407-цата през 2005та.Че то през тази година двулитровия дизел на бумера беше 150кс.А знаеш ли че през тая пак година ама не съм сигурен Сааб дори имаха 1.9 ТИД 180кс.Само за сравнение естествено-през тази същата година Алпина направиха двулитров дизел със 200 кс.Това беше само за сравнение.Но при всички положения не съм впечатлен от бъдещата мощност на дизеловия 1.6д на Голф 8.Коментиран от #18
20:23 03.06.2014
17 Кристиян Иванов
До коментар #15 от "EMSKI":
Ех пич. Разсмиваш ме. Нямал съм шанс. Приятелю явно нямаш и представа на колко различни марки коли слагат дизеловите двигатели на Пежо, като изключа Ситроен. Разбирам, че ти си предубеден за това не виждам смисъл да споря с теб като изтъквам качествата и съответно преимуществата на Пежо. Бъди здрав.Коментиран от #21
21:06 03.06.2014
18 Кристиян Иванов
До коментар #16 от "zendera":
Мисля, че 136 коня си е доста прилична мощност това първо. Не твърдя, че мощността е кой знае колко голяма, но и то не е необходимо толкова много. А с една преработка на софтуера тези двигатели могат да достигнат доста по голяма мощност докато при Фолксваген не става така. Там се сменят една камара възли и агрегати, за да го докарат. Второ Фолксваген може само да мечтае за икономичността на дизеловите двигатели на Пежо. И трето грешиш, че двигателя със 136 коня излиза при 407-цата. Първо се поставя на Пежо-307 2001 г. Нищо лично не се засягай. Просто ти го споменавам защото съм доста добре запознат.Коментиран от #19
21:11 03.06.2014
19 Монго
До коментар #18 от "Кристиян Иванов":
Познанията ти за 2.0 HDi 136к.с. на "Пежо" се нуждаят от корекция.../наистина излиза при 407 през 2004г. и при 307 през 2005 г./Но това не е темата...
Коментиран от #20
22:01 03.06.2014
20 Кристиян Иванов
До коментар #19 от "Монго":
Приемам забележката ти. Действително излизат през 2005 г. тези двигатели. Но сега сме 2014 г. и Голф ги изкарват като кой знае, какво постижение. Е не е.22:40 03.06.2014
21 EMSKI
До коментар #17 от "Кристиян Иванов":
Жив и здрав бъди и ти...карам японска кола, не е дизел,няма да уточнявам точно-не е по темата.Голфа си го бива,може би Пежото също ....не знам,не съм се "докосвал" до подобен агрегат(имам впредвид Пежото)....може би в някой друг живот....!!!!00:06 04.06.2014
22 мария спасова
08:02 04.06.2014
23 Кирил Тасев
Коментиран от #24
11:53 04.06.2014
24 zendera
До коментар #23 от "Кирил Тасев":
Колега,вземи си тоз модел дето отзад на капака има три червени букви.Коментиран от #29
18:12 04.06.2014
25 Кобрата
18:50 04.06.2014
26 Кирил Тасев
Хах не е лош 1.9 тди 150 кончета ARL мотора но нещо с тея помпадюзи не ми вдъхва доверие.Вярно върви много не си иска гумите харчи прилично но някакси не ме устройва най-вече данъци обслужване и т.н
11:04 05.06.2014
27 Кирил Тасев
Коментиран от #30
11:07 05.06.2014
28 Rosen Rosen
Коментиран от #33
13:53 05.06.2014
29 Кобрата
До коментар #24 от "zendera":
Тези дето са с червени букви отзад на капака, много бъркат в джоба когато отидеш на бензиностанцията18:16 05.06.2014
30 zendera
До коментар #27 от "Кирил Тасев":
BMW 525D E39 TOURING18:34 05.06.2014
31 Кирил Тасев
Коментиран от #32
18:40 05.06.2014
32 zendera
До коментар #31 от "Кирил Тасев":
Е преди имах 530д със чип-227кс и 525Нм18:41 05.06.2014
33 Ярослав Станчев
До коментар #28 от "Rosen Rosen":
Така е.Най-добрата реклама за всичко са хората.И понеже най-големите боклуци са германските каручки една лека справка:
Голф-над 30 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Битъл-над 21 000 000 продажби.
Пасат-над 15 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Не знам колко журита са купили ВАГ,но тези милиони говорят точно обратното на това,което ти си написал.
Със здраве.
Коментиран от #34
18:53 05.06.2014
34 zendera
До коментар #33 от "Ярослав Станчев":
Kакво си тръгнал да му обясняваш на тоя?..Коментиран от #35
18:59 05.06.2014
35 Ярослав Станчев
До коментар #34 от "zendera":
И аз туй се чудя.На времето учих за даскал,е не станах,ама ми остана дефекта.На такива като този младеж и още 3-ма,4-ма нищо не им помага,освен "Макаренковата" метода.То не е резервоар да налееш вътре,то е дебела кратуна,нищо не влиза и не излиза от нея.
19:12 05.06.2014
36 Кирил Тасев
Колега мотора с 3-те червени букви отзад да не те излъжа на дълго разтояние ще даде по-добър разход от мойта 17-годишна какичка така че зендера е прав че това е мотора на сезона но уви.Единственото нещо което ме спира да карат такъв звяр е че все още не съм изкарал достатъчно хляб да си го позволя.Дай божи след време нещо ново , но засега и това ме задоволява :)
Лек ден пожелавам и спорна работа на всички!
17:29 17.06.2014