Last news in Fakti

3 Юни, 2014 11:08 20 945 36

Първа информация за Volkswagen Golf VIII

  • volkswagen-
  • golf-
  • viii

Сегашното седмо поколение на бестселъра Golf беше представено през 2012 година. Предвид традиционните доста добри продажби се очаква седмата генерация да се задържи в дилърските центрове още няколко години - поне до 2017 година. Именно тогава ще се появи VW Golf VIII. По информация на немското издание "Ауто цайтунг" новото осмо поколение на модела ще е разпознаваемо, но чертите му ще са значително по-смели и агресивни. Основна роля за това ще играят новите LED фарове и по-острите линии на каросерията.

Иначе в техническо отношение не се очаква някаква революция. "Осмицата" ще се базира на следващата еволюция на платформата MQB, а габаритите ще са почти същите. VW Golf VIII ще е дълъг 4.28 м и висок 1.44 м. Широчината е малко вероятно да бъде променена. Салонът обаче ще е по-просторен, а теглото ще е намалено. Материалите в салона ще са по-качествени и ще приближат модела до т.нар. премиум клас. Основен акцент ще бъде поставен на иновационната мултимедийна система, която ще може да се свързва със смартфоните на водачите, сама да актуализира картите си, да предупреждава за задръствания и въобще да дава всевъзможна информация.

Що се отнася до силовите агрегати, очаква се появата на нова хибридна версия GTE. Golf VIII ще се оборудва и с еднолитров трицилиндров турбодвигател с мощност 90 конски сили. Мощността на 1.2-литровата версия пък ще бъде увеличена до 110 коня. Дизеловите мотори ще разполагат с нов алуминиев блок, а мощността на 1.6 TDI ще се увеличи до 130 к.с. Топ дизеловата версия ще се нарича RD Sport и ще развива 225 конски сили. Немците обмислят и появата на изцяло електрически вариант e-Golf, който ще има доста по-производителни батерии и респективно по-дълъг автономен пробег.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 skier

    10 10 Отговор
    Кой каквото иска да говори, но истината е една - Golf е номер 1, а пък VIII е мега як, направо кърти. От техническа гледна точка пък да не говорим. Отново ще е бестселър и японските конкуренти ще му дишат прахта.

    Коментиран от #3

  • 2 Ivan Dimitrov

    7 3 Отговор
    VW Golf VIII ще е дълъг 4.28 м и широк 1.44 м. Айде да си четете статиите, преди да ги публикувате! Това да не е рикша?

    Коментиран от #4, #5, #8, #10

  • 3 Дошo

    7 14 Отговор

    До коментар #1 от "skier":

    Номер 1 бил пък в Германия не се класира в десетката на доволство от собствениците.Как става тая?Иначе тоя на снимката е много грозен, също като предишните боклуци от серията

    Коментиран от #6

  • 4 Славчо Димитров

    1 5 Отговор

    До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":

    Айде ти да мислиш първо и после да пишеш глупости. Сегашното седмо поколение е дълго 4.25 и широко 1.79 метра. Колко мислиш, че ще осмицата?
  • 5 skier

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":

    Бъркаш нещо понятията ширина и височина :)
  • 6 ярослав станчев

    13 6 Отговор

    До коментар #3 от "Дошo":

    Е в Германия може и да не се класира в топ 10,ама в Япония още е кола на годината,Гоуфу.
    За справка ей тука,ЦЪК
  • 7 Даката Даков

    4 5 Отговор
    Всеки вижда, че изключително е грозен ! но само само заради емблемата почвате да я хвалите. Ако беше същата кола с различна емблема да речем Хонда или Хюндай щяхте само да плюете....
  • 8 Владислав Димитров

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":

    Висок ве Иване, не широк !
  • 9 Кристиян Иванов

    3 6 Отговор
    Така като го гледам този Голф виждам една камара линии в предницата и особено в предния капак и калниците копирани от модела на Пежо-307. Естествено са попроменили фаровете, както и предната броня. Що се отнася до този двигател 1.6 TDI с неговите 130 коня отново не е кой знае, какво постижение, защото Пежо произвежда от 2005 г. 1.6 HDI със 110 и 115 к.с. А дизеловите двигатели на Пежо са изключително добри, икономични и всепризнати.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Кольо Фильов

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":

    Да беше само тази така
  • 11 zendera

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "Кристиян Иванов":

    Като маниак на турбодизелите ще ти кажа че примера ти с Пежака не е удачен.Дори и Киа в момента има 1.7тд-136кс....

    Коментиран от #14

  • 12 zendera

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "Кристиян Иванов":

    Кооо,ко каза?Че дизелите на Пежо са всепризнати!?Кои?Можеби имаш предвид 1.9д.Щото тоз дето е 2.1тд е голям боклук,а и голяма ламя.Мога и да го докажа с пример ако искаш.....
  • 13 ярослав станчев

    8 5 Отговор
    От 1974 г. до средата на 2013 г. са продадени над 30 000 000 (30 милиона) голфака.Единствено модела Корола на Тойота е продаван повече-40 000 000 (40 милиона),но да уточня,че Корола започва да се произвежда 8 години по-рано от Голф-1966г.
    Та на фона на тези цифри и на наградите спечелени от Голф,особено в последната година-Кола на годината в Европа,Световна кола на годината и за капак Кола на годината в Япония (Голф е първата вносна кола спечелила тази награда от 1980 г.),всякакви приказки,че бил боклук,грозен и така нататък са само вятър и мъгла.
    Негативното мнението на 3-4 "специалисти" за Царя на средния клас милиметър не помръдва дъртия "вурст" на дядо Мартин Винтеркорн и на милионите почитатели на модела по цял свят.
    Тъй че ,пичове,колкото и да не ви харесва истината,тя е една-Гоуфу е царя,а другите са подгласници.
  • 14 Кристиян Иванов

    3 6 Отговор

    До коментар #11 от "zendera":

    Виж какво пич явно не си добре запознат с двигателите на Пежо щом правиш такива коментари. Ако говорим за дизелов двигател 136 коня Пежо също го имат само чe е двулитровото HDI.
    Следващото нещо което си засегнал говориш ми за 1.9 Д и за 2.1 ТД , а аз имам предвид новите двигатели на Пежо 2.0 HDI и 1.6 HDI. Иначе къде ме върна ти в 1990 г. със старите им мотори и то ТДИ ????

    Коментиран от #15, #16

  • 15 EMSKI

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "Кристиян Иванов":

    Това е статия за Голф...коментирай си "франсетата" когато се говори за тях!!! Предубеден си-няма лошо...коментираме факти,не сравняваме......че нямаш шанс просто!!!

    Коментиран от #17

  • 16 zendera

    0 4 Отговор

    До коментар #14 от "Кристиян Иванов":

    И какво за тоз 2.0хди двигател дето е 136кс?Той е двулитров.И е слабичък за времето си.Мисля че излезе със 407-цата през 2005та.Че то през тази година двулитровия дизел на бумера беше 150кс.А знаеш ли че през тая пак година ама не съм сигурен Сааб дори имаха 1.9 ТИД 180кс.Само за сравнение естествено-през тази същата година Алпина направиха двулитров дизел със 200 кс.Това беше само за сравнение.Но при всички положения не съм впечатлен от бъдещата мощност на дизеловия 1.6д на Голф 8.

    Коментиран от #18

  • 17 Кристиян Иванов

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "EMSKI":

    Ех пич. Разсмиваш ме. Нямал съм шанс. Приятелю явно нямаш и представа на колко различни марки коли слагат дизеловите двигатели на Пежо, като изключа Ситроен. Разбирам, че ти си предубеден за това не виждам смисъл да споря с теб като изтъквам качествата и съответно преимуществата на Пежо. Бъди здрав.

    Коментиран от #21

  • 18 Кристиян Иванов

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "zendera":

    Мисля, че 136 коня си е доста прилична мощност това първо. Не твърдя, че мощността е кой знае колко голяма, но и то не е необходимо толкова много. А с една преработка на софтуера тези двигатели могат да достигнат доста по голяма мощност докато при Фолксваген не става така. Там се сменят една камара възли и агрегати, за да го докарат. Второ Фолксваген може само да мечтае за икономичността на дизеловите двигатели на Пежо. И трето грешиш, че двигателя със 136 коня излиза при 407-цата. Първо се поставя на Пежо-307 2001 г. Нищо лично не се засягай. Просто ти го споменавам защото съм доста добре запознат.

    Коментиран от #19

  • 19 Монго

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Кристиян Иванов":

    Познанията ти за 2.0 HDi 136к.с. на "Пежо" се нуждаят от корекция.../наистина излиза при 407 през 2004г. и при 307 през 2005 г./
    Но това не е темата...

    Коментиран от #20

  • 20 Кристиян Иванов

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Монго":

    Приемам забележката ти. Действително излизат през 2005 г. тези двигатели. Но сега сме 2014 г. и Голф ги изкарват като кой знае, какво постижение. Е не е.
  • 21 EMSKI

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кристиян Иванов":

    Жив и здрав бъди и ти...карам японска кола, не е дизел,няма да уточнявам точно-не е по темата.Голфа си го бива,може би Пежото също ....не знам,не съм се "докосвал" до подобен агрегат(имам впредвид Пежото)....може би в някой друг живот....!!!!
  • 22 мария спасова

    6 0 Отговор
    Много клавиатурни разбирачи виждам тук, но се чудя дали има поне един който наистина да знае от коя страна се хваща гаечения ключ?
  • 23 Кирил Тасев

    4 2 Отговор
    Хах...Това с гаечения ключ ми хареса..Колеги по-принцип и 1.6 Хди е хубав мотор(с изключение че му свири турбото постоянно незнайно защо) 2.0 хди също е хубав съвместим с 6-степенна ръчка е самолет и икономичен.Също като колегата Zendera съм почитател на турбодизелите на фолксфаген(без 2.5 шестака) карам 1.9 ТДИ 90 коня и ви казвам че това чудо както го наричам аз няма чупене - един вид вековище,така че не спорете за коли те за всеки всички са хубави тъй че няма смисъл.Лек ден от мен и спорна работа на всички :)

    Коментиран от #24

  • 24 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Кирил Тасев":

    Колега,вземи си тоз модел дето отзад на капака има три червени букви.

    Коментиран от #29

  • 25 Кобрата

    2 0 Отговор
    Супер е Golf-чето обаче тези фарове нещо не ми допадат много и може би ще е по-агресивно ако има голяма решетка отпред, нещо подобно на тази от петата генерация иначе е супер модела
  • 26 Кирил Тасев

    3 0 Отговор
    До коментар #23 от zendera

    Хах не е лош 1.9 тди 150 кончета ARL мотора но нещо с тея помпадюзи не ми вдъхва доверие.Вярно върви много не си иска гумите харчи прилично но някакси не ме устройва най-вече данъци обслужване и т.н
  • 27 Кирил Тасев

    0 0 Отговор
    Колега ти каква кола караш ако не е тайна само не ми казвай че е 2.5 тди (шегувам се) голфче ауди мергел орел ?

    Коментиран от #30

  • 28 Rosen Rosen

    0 7 Отговор
    ....няма по-големи боклуци от немските каручки!!! Където и колкото журита да купуват, когато фактите говорят с корумпиране нищо няма да постигнат. Най-добрата реклама за всичко са хората. А немските боклуци се доказаха като такива в последните 20г. !!!!!

    Коментиран от #33

  • 29 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "zendera":

    Тези дето са с червени букви отзад на капака, много бъркат в джоба когато отидеш на бензиностанцията
  • 30 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Кирил Тасев":

    BMW 525D E39 TOURING
  • 31 Кирил Тасев

    0 0 Отговор
    Добро е бмв-то хубавият мотор :)

    Коментиран от #32

  • 32 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Кирил Тасев":

    Е преди имах 530д със чип-227кс и 525Нм
  • 33 Ярослав Станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Rosen Rosen":

    Така е.Най-добрата реклама за всичко са хората.
    И понеже най-големите боклуци са германските каручки една лека справка:
    Голф-над 30 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
    Битъл-над 21 000 000 продажби.
    Пасат-над 15 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
    Не знам колко журита са купили ВАГ,но тези милиони говорят точно обратното на това,което ти си написал.
    Със здраве.

    Коментиран от #34

  • 34 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ярослав Станчев":

    Kакво си тръгнал да му обясняваш на тоя?..

    Коментиран от #35

  • 35 Ярослав Станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "zendera":

    И аз туй се чудя.На времето учих за даскал,е не станах,ама ми остана дефекта.
    На такива като този младеж и още 3-ма,4-ма нищо не им помага,освен "Макаренковата" метода.То не е резервоар да налееш вътре,то е дебела кратуна,нищо не влиза и не излиза от нея.
  • 36 Кирил Тасев

    0 0 Отговор
    До коментар #29 от Кобрата
    Колега мотора с 3-те червени букви отзад да не те излъжа на дълго разтояние ще даде по-добър разход от мойта 17-годишна какичка така че зендера е прав че това е мотора на сезона но уви.Единственото нещо което ме спира да карат такъв звяр е че все още не съм изкарал достатъчно хляб да си го позволя.Дай божи след време нещо ново , но засега и това ме задоволява :)
    Лек ден пожелавам и спорна работа на всички!