ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Кой каквото иска да говори, но истината е една - Golf е номер 1, а пък VIII е мега як, направо кърти. От техническа гледна точка пък да не говорим. Отново ще е бестселър и японските конкуренти ще му дишат прахта.
Номер 1 бил пък в Германия не се класира в десетката на доволство от собствениците.Как става тая?Иначе тоя на снимката е много грозен, също като предишните боклуци от серията
Всеки вижда, че изключително е грозен ! но само само заради емблемата почвате да я хвалите. Ако беше същата кола с различна емблема да речем Хонда или Хюндай щяхте само да плюете....
Така като го гледам този Голф виждам една камара линии в предницата и особено в предния капак и калниците копирани от модела на Пежо-307. Естествено са попроменили фаровете, както и предната броня. Що се отнася до този двигател 1.6 TDI с неговите 130 коня отново не е кой знае, какво постижение, защото Пежо произвежда от 2005 г. 1.6 HDI със 110 и 115 к.с. А дизеловите двигатели на Пежо са изключително добри, икономични и всепризнати.
Кооо,ко каза?Че дизелите на Пежо са всепризнати!?Кои?Можеби имаш предвид 1.9д.Щото тоз дето е 2.1тд е голям боклук,а и голяма ламя.Мога и да го докажа с пример ако искаш.....
От 1974 г. до средата на 2013 г. са продадени над 30 000 000 (30 милиона) голфака.Единствено модела Корола на Тойота е продаван повече-40 000 000 (40 милиона),но да уточня,че Корола започва да се произвежда 8 години по-рано от Голф-1966г.
Та на фона на тези цифри и на наградите спечелени от Голф,особено в последната година-Кола на годината в Европа,Световна кола на годината и за капак Кола на годината в Япония (Голф е първата вносна кола спечелила тази награда от 1980 г.),всякакви приказки,че бил боклук,грозен и така нататък са само вятър и мъгла.
Негативното мнението на 3-4 "специалисти" за Царя на средния клас милиметър не помръдва дъртия "вурст" на дядо Мартин Винтеркорн и на милионите почитатели на модела по цял свят.
Тъй че ,пичове,колкото и да не ви харесва истината,тя е една-Гоуфу е царя,а другите са подгласници.
Виж какво пич явно не си добре запознат с двигателите на Пежо щом правиш такива коментари. Ако говорим за дизелов двигател 136 коня Пежо също го имат само чe е двулитровото HDI.
Следващото нещо което си засегнал говориш ми за 1.9 Д и за 2.1 ТД , а аз имам предвид новите двигатели на Пежо 2.0 HDI и 1.6 HDI. Иначе къде ме върна ти в 1990 г. със старите им мотори и то ТДИ ????
Това е статия за Голф...коментирай си "франсетата" когато се говори за тях!!! Предубеден си-няма лошо...коментираме факти,не сравняваме......че нямаш шанс просто!!!
И какво за тоз 2.0хди двигател дето е 136кс?Той е двулитров.И е слабичък за времето си.Мисля че излезе със 407-цата през 2005та.Че то през тази година двулитровия дизел на бумера беше 150кс.А знаеш ли че през тая пак година ама не съм сигурен Сааб дори имаха 1.9 ТИД 180кс.Само за сравнение естествено-през тази същата година Алпина направиха двулитров дизел със 200 кс.Това беше само за сравнение.Но при всички положения не съм впечатлен от бъдещата мощност на дизеловия 1.6д на Голф 8.
Ех пич. Разсмиваш ме. Нямал съм шанс. Приятелю явно нямаш и представа на колко различни марки коли слагат дизеловите двигатели на Пежо, като изключа Ситроен. Разбирам, че ти си предубеден за това не виждам смисъл да споря с теб като изтъквам качествата и съответно преимуществата на Пежо. Бъди здрав.
Мисля, че 136 коня си е доста прилична мощност това първо. Не твърдя, че мощността е кой знае колко голяма, но и то не е необходимо толкова много. А с една преработка на софтуера тези двигатели могат да достигнат доста по голяма мощност докато при Фолксваген не става така. Там се сменят една камара възли и агрегати, за да го докарат. Второ Фолксваген може само да мечтае за икономичността на дизеловите двигатели на Пежо. И трето грешиш, че двигателя със 136 коня излиза при 407-цата. Първо се поставя на Пежо-307 2001 г. Нищо лично не се засягай. Просто ти го споменавам защото съм доста добре запознат.
Познанията ти за 2.0 HDi 136к.с. на "Пежо" се нуждаят от корекция.../наистина излиза при 407 през 2004г. и при 307 през 2005 г./
Но това не е темата...
Приемам забележката ти. Действително излизат през 2005 г. тези двигатели. Но сега сме 2014 г. и Голф ги изкарват като кой знае, какво постижение. Е не е.
Жив и здрав бъди и ти...карам японска кола, не е дизел,няма да уточнявам точно-не е по темата.Голфа си го бива,може би Пежото също ....не знам,не съм се "докосвал" до подобен агрегат(имам впредвид Пежото)....може би в някой друг живот....!!!!
Хах...Това с гаечения ключ ми хареса..Колеги по-принцип и 1.6 Хди е хубав мотор(с изключение че му свири турбото постоянно незнайно защо) 2.0 хди също е хубав съвместим с 6-степенна ръчка е самолет и икономичен.Също като колегата Zendera съм почитател на турбодизелите на фолксфаген(без 2.5 шестака) карам 1.9 ТДИ 90 коня и ви казвам че това чудо както го наричам аз няма чупене - един вид вековище,така че не спорете за коли те за всеки всички са хубави тъй че няма смисъл.Лек ден от мен и спорна работа на всички :)
Супер е Golf-чето обаче тези фарове нещо не ми допадат много и може би ще е по-агресивно ако има голяма решетка отпред, нещо подобно на тази от петата генерация иначе е супер модела
Хах не е лош 1.9 тди 150 кончета ARL мотора но нещо с тея помпадюзи не ми вдъхва доверие.Вярно върви много не си иска гумите харчи прилично но някакси не ме устройва най-вече данъци обслужване и т.н
....няма по-големи боклуци от немските каручки!!! Където и колкото журита да купуват, когато фактите говорят с корумпиране нищо няма да постигнат. Най-добрата реклама за всичко са хората. А немските боклуци се доказаха като такива в последните 20г. !!!!!
Така е.Най-добрата реклама за всичко са хората.
И понеже най-големите боклуци са германските каручки една лека справка:
Голф-над 30 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Битъл-над 21 000 000 продажби.
Пасат-над 15 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Не знам колко журита са купили ВАГ,но тези милиони говорят точно обратното на това,което ти си написал.
Със здраве.
И аз туй се чудя.На времето учих за даскал,е не станах,ама ми остана дефекта.
На такива като този младеж и още 3-ма,4-ма нищо не им помага,освен "Макаренковата" метода.То не е резервоар да налееш вътре,то е дебела кратуна,нищо не влиза и не излиза от нея.
До коментар #29 от Кобрата
Колега мотора с 3-те червени букви отзад да не те излъжа на дълго разтояние ще даде по-добър разход от мойта 17-годишна какичка така че зендера е прав че това е мотора на сезона но уви.Единственото нещо което ме спира да карат такъв звяр е че все още не съм изкарал достатъчно хляб да си го позволя.Дай божи след време нещо ново , но засега и това ме задоволява :)
Лек ден пожелавам и спорна работа на всички!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
Коментиран от #3
11:19 03.06.2014
2 Ivan Dimitrov
Коментиран от #4, #5, #8, #10
11:52 03.06.2014
3 Дошo
До коментар #1 от "skier":
Номер 1 бил пък в Германия не се класира в десетката на доволство от собствениците.Как става тая?Иначе тоя на снимката е много грозен, също като предишните боклуци от сериятаКоментиран от #6
11:58 03.06.2014
4 Славчо Димитров
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Айде ти да мислиш първо и после да пишеш глупости. Сегашното седмо поколение е дълго 4.25 и широко 1.79 метра. Колко мислиш, че ще осмицата?12:02 03.06.2014
5 skier
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Бъркаш нещо понятията ширина и височина :)12:07 03.06.2014
6 ярослав станчев
До коментар #3 от "Дошo":
Е в Германия може и да не се класира в топ 10,ама в Япония още е кола на годината,Гоуфу.За справка ей тука,ЦЪК
12:23 03.06.2014
7 Даката Даков
16:07 03.06.2014
8 Владислав Димитров
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Висок ве Иване, не широк !17:22 03.06.2014
9 Кристиян Иванов
Коментиран от #11, #12
18:13 03.06.2014
10 Кольо Фильов
До коментар #2 от "Ivan Dimitrov":
Да беше само тази така19:03 03.06.2014
11 zendera
До коментар #9 от "Кристиян Иванов":
Като маниак на турбодизелите ще ти кажа че примера ти с Пежака не е удачен.Дори и Киа в момента има 1.7тд-136кс....Коментиран от #14
19:07 03.06.2014
12 zendera
До коментар #9 от "Кристиян Иванов":
Кооо,ко каза?Че дизелите на Пежо са всепризнати!?Кои?Можеби имаш предвид 1.9д.Щото тоз дето е 2.1тд е голям боклук,а и голяма ламя.Мога и да го докажа с пример ако искаш.....19:09 03.06.2014
13 ярослав станчев
Та на фона на тези цифри и на наградите спечелени от Голф,особено в последната година-Кола на годината в Европа,Световна кола на годината и за капак Кола на годината в Япония (Голф е първата вносна кола спечелила тази награда от 1980 г.),всякакви приказки,че бил боклук,грозен и така нататък са само вятър и мъгла.
Негативното мнението на 3-4 "специалисти" за Царя на средния клас милиметър не помръдва дъртия "вурст" на дядо Мартин Винтеркорн и на милионите почитатели на модела по цял свят.
Тъй че ,пичове,колкото и да не ви харесва истината,тя е една-Гоуфу е царя,а другите са подгласници.
19:30 03.06.2014
14 Кристиян Иванов
До коментар #11 от "zendera":
Виж какво пич явно не си добре запознат с двигателите на Пежо щом правиш такива коментари. Ако говорим за дизелов двигател 136 коня Пежо също го имат само чe е двулитровото HDI.Следващото нещо което си засегнал говориш ми за 1.9 Д и за 2.1 ТД , а аз имам предвид новите двигатели на Пежо 2.0 HDI и 1.6 HDI. Иначе къде ме върна ти в 1990 г. със старите им мотори и то ТДИ ????
Коментиран от #15, #16
19:46 03.06.2014
15 EMSKI
До коментар #14 от "Кристиян Иванов":
Това е статия за Голф...коментирай си "франсетата" когато се говори за тях!!! Предубеден си-няма лошо...коментираме факти,не сравняваме......че нямаш шанс просто!!!Коментиран от #17
20:16 03.06.2014
16 zendera
До коментар #14 от "Кристиян Иванов":
И какво за тоз 2.0хди двигател дето е 136кс?Той е двулитров.И е слабичък за времето си.Мисля че излезе със 407-цата през 2005та.Че то през тази година двулитровия дизел на бумера беше 150кс.А знаеш ли че през тая пак година ама не съм сигурен Сааб дори имаха 1.9 ТИД 180кс.Само за сравнение естествено-през тази същата година Алпина направиха двулитров дизел със 200 кс.Това беше само за сравнение.Но при всички положения не съм впечатлен от бъдещата мощност на дизеловия 1.6д на Голф 8.Коментиран от #18
20:23 03.06.2014
17 Кристиян Иванов
До коментар #15 от "EMSKI":
Ех пич. Разсмиваш ме. Нямал съм шанс. Приятелю явно нямаш и представа на колко различни марки коли слагат дизеловите двигатели на Пежо, като изключа Ситроен. Разбирам, че ти си предубеден за това не виждам смисъл да споря с теб като изтъквам качествата и съответно преимуществата на Пежо. Бъди здрав.Коментиран от #21
21:06 03.06.2014
18 Кристиян Иванов
До коментар #16 от "zendera":
Мисля, че 136 коня си е доста прилична мощност това първо. Не твърдя, че мощността е кой знае колко голяма, но и то не е необходимо толкова много. А с една преработка на софтуера тези двигатели могат да достигнат доста по голяма мощност докато при Фолксваген не става така. Там се сменят една камара възли и агрегати, за да го докарат. Второ Фолксваген може само да мечтае за икономичността на дизеловите двигатели на Пежо. И трето грешиш, че двигателя със 136 коня излиза при 407-цата. Първо се поставя на Пежо-307 2001 г. Нищо лично не се засягай. Просто ти го споменавам защото съм доста добре запознат.Коментиран от #19
21:11 03.06.2014
19 Монго
До коментар #18 от "Кристиян Иванов":
Познанията ти за 2.0 HDi 136к.с. на "Пежо" се нуждаят от корекция.../наистина излиза при 407 през 2004г. и при 307 през 2005 г./Но това не е темата...
Коментиран от #20
22:01 03.06.2014
20 Кристиян Иванов
До коментар #19 от "Монго":
Приемам забележката ти. Действително излизат през 2005 г. тези двигатели. Но сега сме 2014 г. и Голф ги изкарват като кой знае, какво постижение. Е не е.22:40 03.06.2014
21 EMSKI
До коментар #17 от "Кристиян Иванов":
Жив и здрав бъди и ти...карам японска кола, не е дизел,няма да уточнявам точно-не е по темата.Голфа си го бива,може би Пежото също ....не знам,не съм се "докосвал" до подобен агрегат(имам впредвид Пежото)....може би в някой друг живот....!!!!00:06 04.06.2014
22 мария спасова
08:02 04.06.2014
23 Кирил Тасев
Коментиран от #24
11:53 04.06.2014
24 zendera
До коментар #23 от "Кирил Тасев":
Колега,вземи си тоз модел дето отзад на капака има три червени букви.Коментиран от #29
18:12 04.06.2014
25 Кобрата
18:50 04.06.2014
26 Кирил Тасев
Хах не е лош 1.9 тди 150 кончета ARL мотора но нещо с тея помпадюзи не ми вдъхва доверие.Вярно върви много не си иска гумите харчи прилично но някакси не ме устройва най-вече данъци обслужване и т.н
11:04 05.06.2014
27 Кирил Тасев
Коментиран от #30
11:07 05.06.2014
28 Rosen Rosen
Коментиран от #33
13:53 05.06.2014
29 Кобрата
До коментар #24 от "zendera":
18:16 05.06.2014
30 zendera
До коментар #27 от "Кирил Тасев":
BMW 525D E39 TOURING18:34 05.06.2014
31 Кирил Тасев
Коментиран от #32
18:40 05.06.2014
32 zendera
До коментар #31 от "Кирил Тасев":
Е преди имах 530д със чип-227кс и 525Нм18:41 05.06.2014
33 Ярослав Станчев
До коментар #28 от "Rosen Rosen":
Така е.Най-добрата реклама за всичко са хората.И понеже най-големите боклуци са германските каручки една лека справка:
Голф-над 30 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Битъл-над 21 000 000 продажби.
Пасат-над 15 000 000 продажби до 6-то поколение вкл.
Не знам колко журита са купили ВАГ,но тези милиони говорят точно обратното на това,което ти си написал.
Със здраве.
Коментиран от #34
18:53 05.06.2014
34 zendera
До коментар #33 от "Ярослав Станчев":
Kакво си тръгнал да му обясняваш на тоя?..Коментиран от #35
18:59 05.06.2014
35 Ярослав Станчев
До коментар #34 от "zendera":
И аз туй се чудя.На времето учих за даскал,е не станах,ама ми остана дефекта.На такива като този младеж и още 3-ма,4-ма нищо не им помага,освен "Макаренковата" метода.То не е резервоар да налееш вътре,то е дебела кратуна,нищо не влиза и не излиза от нея.
19:12 05.06.2014
36 Кирил Тасев
Колега мотора с 3-те червени букви отзад да не те излъжа на дълго разтояние ще даде по-добър разход от мойта 17-годишна какичка така че зендера е прав че това е мотора на сезона но уви.Единственото нещо което ме спира да карат такъв звяр е че все още не съм изкарал достатъчно хляб да си го позволя.Дай божи след време нещо ново , но засега и това ме задоволява :)
Лек ден пожелавам и спорна работа на всички!
17:29 17.06.2014