Въвеждането на нови контроли ще включва връщането на физически бутони вместо тъчпадове. Ръководителят на техническото развитие на компанията, Кай Грюниц, заяви, че актуализираният дизайн ще бъде вдъхновен от концепцията ID.2all. Очаква се автомобилите да бъдат по-ниски и по-широки, доближавайки се до предстоящия компактен хечбек ID.2, който се очаква да дебютира през 2026 година.
В интериора ID.3 и ID.4 ще разполагат с ново арматурно табло и подобрен потребителски интерфейс, с особен акцент върху физическите контроли, включително копчето за сила на звука.
Ходът идва в отговор на критиките, отправени към предишните MEB модели заради неудобното им сензорно управление и софтуерните проблеми. Въпреки че точните спецификации на новите модели все още не са разкрити, те ще разполагат и с по-ефективни двигатели, подобни на тези в седана ID.7.
Обновеният ID.3 е планиран да дебютира през второто тримесечие на 2026 година, а ID.4 ще последва по-късно през годината. Тези актуализации имат за цел да удължат живота на съществуващите модели, базирани на 400-волтова архитектура, преди прехода към платформата SSP от следващо поколение с 800-волтова система, която се очаква да бъде пусната на пазара през 2028-а.
Рестайлингът и връщането към познатите интерфейсни решения са част от цялостната стратегия на Volkswagen за подобряване на позицията му на пазара на електрически превозни средства след предишната вълна от критики.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
10:57 26.06.2025
2 пенчо
Коментиран от #6
11:05 26.06.2025
3 Палец нагоре
11:11 26.06.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Одобрявам напълно
11:24 26.06.2025
6 Хеми значи бензин
До коментар #2 от "пенчо":
Не хващат немските бок луци щото никога не са имали електроника.12:01 26.06.2025
7 Антон
Става дума за G70, bmw m760e. , модел след 2023
Когато шофирате правите нешо по екрана, пътника не може да пусне/спре подгряване на седалката или да борави с неговата климатилна зона. Просто тогав екрана е зает да изпълнява вашите команди и друго натискане не бива възприемано. Същото важи и в обратния случай, вие не може да правите нищо, ако пътника си прави някаква настройка.
Когато слушате музика, и ползването по екрана, на всяко натискане на тъча, музиката прекъсва за половин секунда.
Звъни ви тел, и екрана бива блокиран с малък нов или голям екран. Той обаче се намира върху някои от контролите за климатик или други функции и тогава не може да ги използвате защото са покрити от някакъв дребен вкран.
Правите маневри на задна, и ако ви звънне тела или цъкнете нещо по екрана, камерите изчезват. Като затворите не се връшат, а трябва да сложите на Р и пак да включите задна за да се появи парктроника.
Такива шедьоври на БМВ мога да ви разказвам до утре.
Ако изгори дисплея, докато го сменят , за няколко седмици или месеци колата е 100% неизползваема.
Колата външно изглежда масивно и сериозно, но в действителност е пълна с недосмислици и при шофиране се усеща евтина и куха.
Коментиран от #9, #10
12:26 26.06.2025
8 чичо Ванко
15:12 26.06.2025
9 Йдлдкфк
До коментар #7 от "Антон":
Човек, направо се смях с глас на този файлетон. Така като те чета, това БМВ е много хубаво.... на снимка!19:53 26.06.2025
10 ганю
До коментар #7 от "Антон":
колко мин ще се справяш със тъча и за колкосекунди ще си се нахендрил във камиона или возилото отпред
бутоните,кръглите прибори ,решетки лаисни, всочко което
гали сърцето,а като настъпиш газта изправя косъма срещу вятъра
и ти влива бензин във вените
губите връзката новите коли са пидирастки за ЛГБТ
22:31 19.08.2025