Last news in Fakti

18 Юни, 2014 10:30 4 507 10

Запознайте се с най-бързото Bentley

  • bentley-
  • continental-
  • gt3

Bentley представи официално най-бързия модел за цялата история на марката. Името на модела е Continental GT3-R, а на практика тази модификация се явява цивилна версия на състезателния автомобил от категорията GT3, предназначена за участие в сериите Льо Ман.

Луксозното бързо купе е снабдено с четирилитров осемцилиндров бензинов двигател, който разполага с два турбокомпресора. Мощността на този агрегат е 580 конски сили, а максималният въртящ момент - 700 Нм при 1 700 об/мин. Пиковият момент се предава на колелата през автоматична осемстепенна трансмисия от ZF.

Инженерите от Bentley са пренастроили основно и управляващата електроника, като най-сериозно са засегнати режимите Drive и Sport. И двата са пригодени за по-енергично шофиране. Освен това е доработена и 4х4 системата на автомобила. Тя е снабдена с Torque Vectoring, който разпределя въртящия момент на всяко от задните колела поотделно.

Теглото на Bentley Continental GT3-R е намалено спрямо стандартната версия с цели 100 килограма. Така автомобилът тежи 2 195 килограма. Олекотяването се дължи най-вече на премахването на задните седалки, наличието на титаниева ауспухна система и увеличаване броя на карбоновите елементи в купето.

Най-бързото Bentley разполага с и с нов аеродинамичен пакет, с допълнителни въздухозаборници, както и с ефектни 21-цолови лети джанти "обути" с високоскоростни гуми Pireli. Спирачките са осембутални карбон-керамични. Така екипирано Bentley Continental GT3-R може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди, без това да се отразява сериозно на комфорта на водача.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Stone Kold

    3 3 Отговор
    2200кг за двувратка
  • 2 ярослав станчев

    6 1 Отговор
    Тази 2,2 тона,двувратка ускорява с 1 сек. по-бавно 0-100 км/ч. от Нисан ГТР,с 0,5 сек. по-бавно от Ферари 458,превъзхожда всички М-ки на БМВ и е равна с Мерцедес-Макларън СЛР.
    А сега помисли,като я олекотят със 700-800 кг. за ГТ 3 серийте,какво ще се случи? Ще бъде ниско летящ локомотив.
  • 3 Нен Нен

    3 0 Отговор
    И същевременно това е една 2200кг двувратка, която е голяма и е може би едно от най-луксозните купета в света, не харесвам този модел на Бентли, но имам голям респект към него .
  • 4 Кобрата

    3 0 Отговор
    Брутална машинка
  • 5 Emre Mustafa

    2 0 Отговор
    Мощността на този агрегат е 580 конски сили, а максималният въртящ момент - 700 Нм при 1 700 об/мин. -- на толкова ниски обороти 700 Нм няма ли да е повече при 4000-5000 Нм ?

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Emre Mustafa

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Emre Mustafa":

    Извинете объркал съм там трябва да е 4000-5000 оборота не Нм
  • 7 Монго

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Emre Mustafa":

    Турбокомресорите дават максималният въртящ момент още при тези обороти...
  • 8 ярослав станчев

    5 1 Отговор
    Просто се възползват от големите кубици и осемте цилиндъра на мотора.Както правят американците.Много кубик,много цилиндри,а малко мощност и тяга.И така мотора не е надут до край,но има достатъчно ресурс за състезание.А иначе гаранция,че могат да нацепят мощността до 800 коня,а въртящия момент до 1000 нм,ама каква файда,като няма такава скоростна кутия да издържи на 2,2 тона купе. А дори и да има такава трансмисия,ще е твърде скъпа и колата от 200000 евро ще стане колкото Вейрон.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Монго

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    Рядко смислен коментар...
  • 10 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    До колкото ми е известно матово червеното Бентли (каква ирония) на Валери Божинов е 700к.с. Не съм сигурен, но има някаква доработка по колата (мод.2013) чип-тнинг и др. , но не съм чул да има проблеми със скоростната кутия.